Helvetin Sharks saatana 0-3 ja jee :(
. Ja hei yksittäisten Hifk fanien kanssa mielelläni otan mm. Oluen, jutustelen lätkästä yms. Mutta silloin kun jomman kumman fanikööri kokoontuu, niin silloin on piru irti, aivan sama oli leiri mikä tahansa.
Jaaha, no mikäli katastrofi-finaali toteutuu niin lupaatko istua kapakassa meikäläisen kanssa jauhamassa lätkästä ja varsinkin arvostelemassa kahvakiekkoa?
Tarpeeksi päätäni tässä mielentilassa raavittuani tulin siihen tulokseen, ettei mitään faniporukkaa kannata lyödä keskenään dokaamaan. Ei ainakaan lentokoneeseen..
Toivotaan parasta, pelätään pahinta.
Edit: Kuitenkin meininki voisi olla hyvä Espanjassa golfin äärellä? Oder?
Sori olen työläisveikkoja joten golf=riistäjien laji on hiukkasen mun ulkopuolella. Mutta jos ennustukseni käy toteen, niin mikä jottei, mikäänhän ei ole parempaa surua kuin jaettu suru.
Ei täälläkään golf-heppuja olla, päinvastoin. Mutta kaikki golfarit (tai melkein) kuulemma lähtevät "Costa Del Solille" läiskimään palloa, niin eiköhän se meillekin sopisi.Mehän sitten Rakin kanssa istutaan pubissa alusta loppuun ja annetaan muiden taistella golfista. Jos vaan unohdetaan se vitun golf ja jaetaan suru sekä lentokone ja painellaan pitämään Stadin mainetta yllä. Onko parempi?
Jahans taidan painua unille mutta..
Tilapäisenä KK-ketjun juryn jäsenenä on pakko kertoa sinulle että, KK ketju arvostaa kaikkia osallistujia mutta tuollainen teksti mitä tuotit on pelkkää spämmiä joten toivon kaikkien ja ketjun puolesta että tämä oli ainutkertainen tapahtuma.
Hyvä ystäväni Johanna Kurkela tuossa viritteleekin jo ääntään yksityisesitystä varten. Hieno lauantainpäivä.
Mulla on vodkaa ja Kiira Korpi tässä ulottuvilla. Vodka on kylmässä ja Kiira jutskaa jus vaimon kanssa olkkarissa. Niistäkin on muodostunut jonkinlaisia frendejä keskenään. Ties vaikka 3some onnistuisi myöhemmin. Tai no...kyllä mä voin ihan katsellakin vaan. Mä kun en ole nirso.
Jaha..jaha, että Kiiran kanssa vaimo siellä sitte jutustelee, vainiin vainiin. Mistäs ne siellä jauhaa? Voitas varmaan sitte vaihtaa tossa alkuillan paikkeilla vai mitä? Vähän kun vaihtelis kiiltokuvia Täh?
Miranda Kerr tuolla köökin puolella tuntuu tarvitsevan apuani...
Kiira Korpi on mielestäni yliarvostettu. Liian laiha ja kiltinnäköinen.
Tuota en kylläkään usko. Sun piti lähteä Turun suuntaan ja nyt äkkiä onkin Miranda teillä. Tää ei nyt natsaa...
Minulla ei siis ole täällä kiirakorpia eikä edes johannakurkeloita. Kiira Korpi on mielestäni yliarvostettu. Liian laiha ja kiltinnäköinen. Pahuus on in naisissakin. Johanna Kurkelasta en tiedä mitn. Panisin.