Mitäs palstaveljille (ja -siskoille, jos paikalla) kuuluu?
Kyllä te miehetkin joskus osaatte naisia hemmotella: jääkaapista löytyi juustoja, viinirypäleitä ja söpö viesti. Sekä KKK:ta odotellut musta Freixenet.
Mukavaa fiilistä lisää se, että tajusin eilen olevani pitkästä aikaa jopa kiitettävässä fyysisessä kunnossa.
Mitäs palstaveljille (ja -siskoille, jos paikalla) kuuluu?
Mä olen aivan paskana...siis jonkin orastavan kuolemantaudin kynsissä mutta tujaus vodkaa auttoi hieman olotilaan. Ties vaikka jatkaisi tätä olon parantamista. Ei ollut kyllä tarkoitus kalsareita heittää nyt mutta niin se mopedi karkaa hanskoista...
Hei vaan Van Heilen.
Pirkanmaan tuberkuloosiko iski?
Tai sitten kuppa Hervannasta. Siellä kun tuli poikettua sunnuntaina. Nooh...tämä tauti kotiintuomisina nostaa vaan arvostusta mun redneck-kaveripiirissä eli mutaman viikon ajan mulle tarjotaan juotavat baarissa. Pienissä asioissa ne ilot piilevät.
Tätähän sitä kuuluu:Vittuilua rankalla kädellä Tältä on tuntunut koko viikon..
Vaan ei täälläkään niin helppoa tuo saaminen ole: kissa rötköttää sylissä ja nuolee silmäluomia niin, etten saa kaadettua itselleni lisää kuohujuomaa.
Täällähän sitä minäkin.
Rakille tsemppiä paskamaisen tilanteen kanssa.
Ihan oikeasti ja aidosti vi*tuttaa tää jatkuva lomautusten ja irtisanomisten "kierre" joka puolella.
Syksyyn mennessä taas napsahtaa omallakin kohdalla.. Nooh, johan sitä viime kerrasta on jo melkein vuosi kulunut...
Mut jos ei punajuuri ole nuolemassa niin sitten jokin toinen karvakasa:)
Ole onnellinen tästä!
O] Omat vibet ovat enemmänkin näillä linjoilla Slipknot: People=Shit
Joo, hyvinkin kuvaava oli toi sun biisi.
Mulla ei henk.koht., mitään hätää ole, mutta paljonkin tuttuja jotka ovat tän taantuman kautta ns. kusessa...
Ei kivaa :(
http://www.youtube.com/watch?v=FefuvqzflB0 oheinen linkki Popedan sukset kuvaa hyvin fiilareita just nyt..
Tietääkö muuten kukaan mitä alkoholiluvan yksityiselle henkilölle saamiseen vaaditaan?
Mitäpä tässä turhia murehtimaan, otetaan sheisse vastaan kun kohdalle osu ja itketään sitten. kaikkien neitojen iloksi Jättifemma presents: Kaunis Beast
Mihin ihmeeseen sä lupia tarvitset yksityishenkilönä? Sen kun myyt paukkuja niitä tarvitseville. Ei me kerrota kellekään:)
Sorry jos tää oli asiaton offari...