Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 871
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Se on varmaan ollut se Mielarin pääsiäismunan sisältä paljastunut sormus tai Prinsessa lehden mukana tullutkylkiäinen minkä Mielis on postitse toimittanut Jossulle.

T. Brett Hull, Tatu & Eeka

Haha! vitut. Herranen aika nakkis...Jos joku on Johkulle sormuksen antanut niin sehän oli sen viimonen teko sitten.

Toimitan kaiken henkilökohtaisesti. Muunmuassa peeniksen ja sellaset...

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kumpi levy jos kysyä saan? Ei nähdäkseni ole ainakaan aviossa. Marmoritaivas-levyn kansikuvissa sitä sormusta toki esiintyy, mutta uudemmassa kauriinsilmät-levyn kansikuvissa sitä ei enää esiinny.

Ehkä me perkele silti jäädään lehdelle soittelemaan.

Marmoritaivas... mutta hei Mielis... hmm... levyjä taitaa olla kolme...
Sulta näyttää puuttuvan Hetki hiljaa-levy...

Ja vitut, mehän ei jäädä Lehdelle soittelemaan. Juha Lehden nykyiset tekstitykset on ihan paskaa, mutta vanhempi Sir Elwoodin hljaiset värit kyllä uppoaa....

edit: kato "nakki- mä en koskaan enään tuu kk-ketjuun-kastikekin" on seuranamme. Moro vaan!

Suosikkijoukkue
Marmoritaivas... mutta hei Mielis... hmm... levyjä taitaa olla kolme...
Sulta näyttää puuttuvan Hetki hiljaa-levy...

Ja vitut, mehän ei jäädä Lehdelle soittelemaan. Juha Lehden nykyiset tekstitykset on ihan paskaa, mutta vanhempi Sir Elwoodin hljaiset värit kyllä uppoaa....

No näin juuri, tuo Hetki hiljaa-levy juuri puuttuu, mut siitäkin on pari biisiä ostettu netistä ihan irtonaisena.

Sir Elwood on kyllä vitun kova.

Ja Johannalta Muuttolinnut on harmillisen vähälle huomiolle jäänyt kappale.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
edit: kato "nakki- mä en koskaan enään tuu kk-ketjuun-kastikekin" on seuranamme. Moro vaan!

Terve vaan. Itsehän en ole koskaan mitään luvannut. Tossa oli joku väärinkäsitys. Muistaakseni jouduin kiristyksen uhriksi tai jotain. Ihan sama. Mitäs Jerkku? Sauna kuumana?

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja Johannalta Muuttolinnut on harmillisen vähälle huomiolle jäänyt kappale.

Kyllä mä oon huomioinu...

Kohta tulee pakollinen tauko, kun alkaa iiäfkoon peli. Palaan takaisin, kun taululla on 6-0 tms. tai jossain vaiheessahan se peli alkaa taas viuttaan.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Terve vaan. Itsehän en ole koskaan mitään luvannut. Tossa oli joku väärinkäsitys. Muistaakseni jouduin kiristyksen uhriksi tai jotain. Ihan sama. Mitäs Jerkku? Sauna kuumana?

Ei viälä. Tulin just mettätöistä. Olin rallaamassa kummipojan kanssa raktorilla umpihangessa ja sitten vähän niitettiin tulevia saunanpuita.
Katsoin tärkeämmäksi tuon Jallun korkkaamisen, kuin se saunan. Saunaa kerkee myähemminkin.

Suosikkijoukkue

Ketä kiristi, kun ite kanssa muistelin jotain tyyliin Myllylä-testamenttia tälle ketjulle.

Mut ei se mitään, kiva kun tosipelurit pysyy mukana vaikka vitunvälistä tunkiessa.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketä kiristi, kun ite kanssa muistelin jotain tyyliin Myllylä-testamenttia tälle ketjulle.

Mut ei se mitään, kiva kun tosipelurit pysyy mukana vaikka vitunvälistä tunkiessa.

No, ei kaivella vanhoja. Mukana ollaan, halusitte tai ette. Jokos oot muuten päässyt lähempään kontaktiin Johannan kanssa? Hitto, join tänään pitkästä aikaa Olvia ja uskokaa tai älkää mutta se maistui ihan vitun hyvälle. Loppuillan joudun tyytymään KOFFiin jota on kuitenkin onneksi vielä jäljellä riittäästi.

Kiitos SaiPa, Kiitos TPS, Kiitos Veikkaus, Kiitos Minä itse.

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ystävänpäivän kunniaksi nautiskelen kotona yksin kaljaa (brittiläisiä aleja ainakin näin alkuun, Pohjois-Irlanti ja Englanti jo juotu, Skotlanti ja Wales odottaa jääkaapissa), viskiä ja pizzaa, viihteeksi sitten ainakin rugbya ja Hattrickiä.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Nonni, lähihuoltiksen tunnelma käyty tsekkaamassa ja laimeaksi todettu. Myyjätkin näyttivät harvinaisen kyrpiintyneiltä. Hommansa kuitenkin hoisivat, ja myivät minulle päihtyneelle sixpackin KOFFia.

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Jalassa sinimustaraidalliset pitkät kalsarit sekä villasukat. Joten pukeutumiskoodin mukainen varustus.

Pöydällä Jamesonia, sekä olutta. Tarkoitus olisi hävitä muutama matsi xboksilla fifa 09 netissä, ja sitten seurata hattrickiä. Jatkakaa.

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Jaahas, tuli vedettyä sauna pitkän kaavan kautta ja siihen safkat ym perään niin johan venähti. Ei se haittaa, olutta ja lonkeroa on ja niistä nautitaan. Ainut miinus koko illassa on, että jyppi hävisi Porissa. Kaija Koo soi myöskin aika lujaa!

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Jaa, se oli parissa minuutissa ohi. Jarno Rosberg tyrmäs aikaan 2.00 unkarilaisen. Lisää biisonia koneeseen.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hommansa kuitenkin hoisivat, ja myivät minulle päihtyneelle sixpackin KOFFia.

Pienellä määrällä säkin meinaat elää.

Jumankekka, hyvä peli ollut tähän mennessä; omilta ei montaa mokaa ja ifk:n hyökkääjät jaksaa pitää peliä mielekkäänä.
Enään jännitettävänä se, että paljon IFk häviää tänkin matsin.
Niämisen akan poika ollut aika loistava ja Z:n paikkaa hoitaa samettikäsi Kankaanperä...

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä, KOFF ja Jenni Vartiainen. Aamen. Mikäs täällä meininki?

En tiiä, taidan olla kännissä mutta Marcus Grönholmin ja Timo Rautiaisen ajoista on saanut hymyn huulille syystä tai toisesta. Tässä muutama clippi ->

eiku edit 2. Täs joku kooste kaikista

http://www.youtube.com/watch?v=9qJDDaYQCIM&feature=related

Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vittu, nyt kaljaa koneeseen ja vähän äkkiä. Noita saatanan paskahousuja kestä. Saatanan munattomat kusipäät.

Olen samaa mieltä. Miksei Ramsted voinut saada sitä kolmatta. Munaton kusipää.
Niin, ja Kankaanperä tarvitsee vielä 2x2 minuuttia, että saa tonnin täyteen, joten miksei voinut kaunistella lukemiaan juuri tänään. Vittu.

Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Olen samaa mieltä. Miksei Ramsted voinut saada sitä kolmatta. Munaton kusipää.
Niin, ja Kankaanperä tarvitsee vielä 2x2 minuuttia, että saa tonnin täyteen, joten miksei voinut kaunistella lukemiaan juuri tänään. Vittu.

Kankaaperä vois mennä hammaslääkäriin. Ja havaitsinko leuan liikakasvua? Sitä ne hormonit teettää.

Noo, vitsit sikseen, selvästi paremmat voittivat. Itseasiassa tais teillä jokunen maalintekotilanne olla 10-4 lukemiinkin, joten tyytyväinen pitää olla.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Baarit sikseen, kalsareissa on niin paljon helpompaa. Jokunen KOFF vielä parvekkeella lauhtuu. Vituttaa tänäinen peli, vaikka voitto tuli. Vituttaa vaan. Miten voidaan olla tällaisessa rapatilassa, kun kaikki on joskus ollut omissa käsissä? Helsinkiläiset, kertokaa!

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hola como estas? Relatkaa ja juokaa raikasta ja ravitsevaa olutta saatana. Nyt kaikki ilmoittautumaan ja nostamaan ketjua perkeles :) Mielis tais lähtee pumppaamaan resinaansa jonnekin lähelle Kurkelan tyttöö, Jerkku runkkailee HIFK:n voitoksi saunan lauteilla yms.. kyllä te tiedätte.

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihan lyhyt rapsa vaan..

Muutama bisse mennyt ja nyt pitää kyllä Jokereiden heikolle esitykselle ottaa yksi lisä-huurteinen saunassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy