Kalsarikänniketju

  • 5 240 678
  • 66 676

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ehdin olla jo optimistinen sen suhteen, että voitto irtoaisi L:rannasta, mutta olisi se pitänyt arvata, ettei 3-0 -johto riitä takaamaan yhtään mitään Tepsin ollessa kyseessä. Onneksi on kaljaa käden ulottuvilla, tosin kohta pitää hakea lähihuolikselta täydennystä, hupenevat näet kovaa tahtia.

Äläs murehdi. Kyllä TPS ton pelin hoitaa. Uskomattoman hyvän kertoimen sai Veikkaukselta vierasvoitosta (2,40) joka piti laittaa sinkkuna vetämään.

Rahoja odotellessa.. Jospa tuosta Vakiostakin sais jotain. Hyvältä näyttää tällä hetkellä. Lisää KOFFia koneeseen perkele. Nyt on kyllä pakko laapasta jotain ravintoa naamaan tässä vaiheessa kun en ole tänään vielä mitään muistanut riipaista.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sekalaisten kysymysten ketjun viesti määrään. Tein viime yönä tutkimuksia kännipäissäni ja huomasin KKK:n olevan kolmantena viestien määrässä. Edellä SKK ja Vitutus. Et sillä tavalla.

En ymmärtänyt yhtään mitä tässä haettiin, mutta väliäkö hällä, lisää nallea naamariin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Etpäs panis, tai se olis sitten viimonen pano silläkertaa prkl! Pidä se toukkas erossa Jossusta saatana.

Juuh, mullakin olis vuoronumero tämän kissan turkin harjaamiseen...

Btw, Shaatana, oli Jossun levyjä myynnissä 1,90e, joten musta meitin pitäis nostaa syyte myyjää kohtaan. Herjaamisesta ainakin ja vähintään kiihottamisesta kansanryhmää kohtaan. Tai ainakin mua ja Mielistä.

Ja ehtoota vain, kaikille tasapuolisesti. Jallulla lähtee.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Juuh, mullakin olis vuoronumero tämän kissan turkin harjaamiseen...

Btw, Shaatana, oli Jossun levyjä myynnissä 1,90e, joten musta meitin pitäis nostaa syyte myyjää kohtaan. Herjaamisesta ainakin ja vähintään kiihottamisesta kansanryhmää kohtaan. Tai ainakin mua ja Mielistä.

Ja ehtoota vain, kaikille tasapuolisesti. Jallulla lähtee.

Kyseessä siis nimenomaan rotukissa jumalauta! Toi myyjähän on jo tuomionsa kirjottanut vittu. Voi tulla pikkasen tiukat olot kun tämmönen maalainen lähtee stadiin pistämään hinnastot uusiksi.

Ei kato jere välitetä mitään vaan otetaan hommasta ilo irti. Vaikka sitte jallulla.

Sinänsä se, että miltä kyseinen neito kuulostaa, mutta kun siihen lyödään vielä tuo ulkonäkö päälle niin kyseessä on ihastuttava paketti.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ei kato jere välitetä mitään vaan otetaan hommasta ilo irti.

Jossusta vai? Mä tuon yhren levyn sisällysluettelon kuvia selailin ja tein huomion, joka ei missään tapauksessa ole este, mutta hidaste; sormus nimettömässä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jossusta vai? Mä tuon yhren levyn sisällysluettelon kuvia selailin ja tein huomion, joka ei missään tapauksessa ole este, mutta hidaste; sormus nimettömässä.

Kumpi levy jos kysyä saan? Ei nähdäkseni ole ainakaan aviossa. Marmoritaivas-levyn kansikuvissa sitä sormusta toki esiintyy, mutta uudemmassa kauriinsilmät-levyn kansikuvissa sitä ei enää esiinny.

Ehkä me perkele silti jäädään lehdelle soittelemaan.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Jossusta vai? Mä tuon yhren levyn sisällysluettelon kuvia selailin ja tein huomion, joka ei missään tapauksessa ole este, mutta hidaste; sormus nimettömässä.

Se on varmaan ollut se Mielarin pääsiäismunan sisältä paljastunut sormus tai Prinsessa lehden mukana tullutkylkiäinen minkä Mielis on postitse toimittanut Jossulle.

T. Brett Hull, Tatu & Eeka
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Se on varmaan ollut se Mielarin pääsiäismunan sisältä paljastunut sormus tai Prinsessa lehden mukana tullutkylkiäinen minkä Mielis on postitse toimittanut Jossulle.

T. Brett Hull, Tatu & Eeka

Haha! vitut. Herranen aika nakkis...Jos joku on Johkulle sormuksen antanut niin sehän oli sen viimonen teko sitten.

Toimitan kaiken henkilökohtaisesti. Muunmuassa peeniksen ja sellaset...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kumpi levy jos kysyä saan? Ei nähdäkseni ole ainakaan aviossa. Marmoritaivas-levyn kansikuvissa sitä sormusta toki esiintyy, mutta uudemmassa kauriinsilmät-levyn kansikuvissa sitä ei enää esiinny.

Ehkä me perkele silti jäädään lehdelle soittelemaan.

Marmoritaivas... mutta hei Mielis... hmm... levyjä taitaa olla kolme...
Sulta näyttää puuttuvan Hetki hiljaa-levy...

Ja vitut, mehän ei jäädä Lehdelle soittelemaan. Juha Lehden nykyiset tekstitykset on ihan paskaa, mutta vanhempi Sir Elwoodin hljaiset värit kyllä uppoaa....


edit: kato "nakki- mä en koskaan enään tuu kk-ketjuun-kastikekin" on seuranamme. Moro vaan!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Marmoritaivas... mutta hei Mielis... hmm... levyjä taitaa olla kolme...
Sulta näyttää puuttuvan Hetki hiljaa-levy...

Ja vitut, mehän ei jäädä Lehdelle soittelemaan. Juha Lehden nykyiset tekstitykset on ihan paskaa, mutta vanhempi Sir Elwoodin hljaiset värit kyllä uppoaa....

No näin juuri, tuo Hetki hiljaa-levy juuri puuttuu, mut siitäkin on pari biisiä ostettu netistä ihan irtonaisena.

Sir Elwood on kyllä vitun kova.

Ja Johannalta Muuttolinnut on harmillisen vähälle huomiolle jäänyt kappale.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
edit: kato "nakki- mä en koskaan enään tuu kk-ketjuun-kastikekin" on seuranamme. Moro vaan!

Terve vaan. Itsehän en ole koskaan mitään luvannut. Tossa oli joku väärinkäsitys. Muistaakseni jouduin kiristyksen uhriksi tai jotain. Ihan sama. Mitäs Jerkku? Sauna kuumana?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ja Johannalta Muuttolinnut on harmillisen vähälle huomiolle jäänyt kappale.

Kyllä mä oon huomioinu...

Kohta tulee pakollinen tauko, kun alkaa iiäfkoon peli. Palaan takaisin, kun taululla on 6-0 tms. tai jossain vaiheessahan se peli alkaa taas viuttaan.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Terve vaan. Itsehän en ole koskaan mitään luvannut. Tossa oli joku väärinkäsitys. Muistaakseni jouduin kiristyksen uhriksi tai jotain. Ihan sama. Mitäs Jerkku? Sauna kuumana?

Ei viälä. Tulin just mettätöistä. Olin rallaamassa kummipojan kanssa raktorilla umpihangessa ja sitten vähän niitettiin tulevia saunanpuita.
Katsoin tärkeämmäksi tuon Jallun korkkaamisen, kuin se saunan. Saunaa kerkee myähemminkin.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Terve vaan. Itsehän en ole koskaan mitään luvannut. Tossa oli joku väärinkäsitys. Muistaakseni jouduin kiristyksen uhriksi tai jotain. Ihan sama. Mitäs Jerkku? Sauna kuumana?

Ketä kiristi, kun ite kanssa muistelin jotain tyyliin Myllylä-testamenttia tälle ketjulle.

Mut ei se mitään, kiva kun tosipelurit pysyy mukana vaikka vitunvälistä tunkiessa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ketä kiristi, kun ite kanssa muistelin jotain tyyliin Myllylä-testamenttia tälle ketjulle.

Mut ei se mitään, kiva kun tosipelurit pysyy mukana vaikka vitunvälistä tunkiessa.

No, ei kaivella vanhoja. Mukana ollaan, halusitte tai ette. Jokos oot muuten päässyt lähempään kontaktiin Johannan kanssa? Hitto, join tänään pitkästä aikaa Olvia ja uskokaa tai älkää mutta se maistui ihan vitun hyvälle. Loppuillan joudun tyytymään KOFFiin jota on kuitenkin onneksi vielä jäljellä riittäästi.

Kiitos SaiPa, Kiitos TPS, Kiitos Veikkaus, Kiitos Minä itse.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ystävänpäivän kunniaksi nautiskelen kotona yksin kaljaa (brittiläisiä aleja ainakin näin alkuun, Pohjois-Irlanti ja Englanti jo juotu, Skotlanti ja Wales odottaa jääkaapissa), viskiä ja pizzaa, viihteeksi sitten ainakin rugbya ja Hattrickiä.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Nonni, lähihuoltiksen tunnelma käyty tsekkaamassa ja laimeaksi todettu. Myyjätkin näyttivät harvinaisen kyrpiintyneiltä. Hommansa kuitenkin hoisivat, ja myivät minulle päihtyneelle sixpackin KOFFia.
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Jalassa sinimustaraidalliset pitkät kalsarit sekä villasukat. Joten pukeutumiskoodin mukainen varustus.

Pöydällä Jamesonia, sekä olutta. Tarkoitus olisi hävitä muutama matsi xboksilla fifa 09 netissä, ja sitten seurata hattrickiä. Jatkakaa.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Jaahas, tuli vedettyä sauna pitkän kaavan kautta ja siihen safkat ym perään niin johan venähti. Ei se haittaa, olutta ja lonkeroa on ja niistä nautitaan. Ainut miinus koko illassa on, että jyppi hävisi Porissa. Kaija Koo soi myöskin aika lujaa!
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Jaa, se oli parissa minuutissa ohi. Jarno Rosberg tyrmäs aikaan 2.00 unkarilaisen. Lisää biisonia koneeseen.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Hommansa kuitenkin hoisivat, ja myivät minulle päihtyneelle sixpackin KOFFia.

Pienellä määrällä säkin meinaat elää.

Jumankekka, hyvä peli ollut tähän mennessä; omilta ei montaa mokaa ja ifk:n hyökkääjät jaksaa pitää peliä mielekkäänä.
Enään jännitettävänä se, että paljon IFk häviää tänkin matsin.
Niämisen akan poika ollut aika loistava ja Z:n paikkaa hoitaa samettikäsi Kankaanperä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös