Kalsarikänniketju

  • 5 240 678
  • 66 676
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mulla on vodkaa ja Kiira Korpi tässä ulottuvilla. Vodka on kylmässä ja Kiira jutskaa jus vaimon kanssa olkkarissa. Niistäkin on muodostunut jonkinlaisia frendejä keskenään. Ties vaikka 3some onnistuisi myöhemmin. Tai no...kyllä mä voin ihan katsellakin vaan. Mä kun en ole nirso.

Jaha..jaha, että Kiiran kanssa vaimo siellä sitte jutustelee, vainiin vainiin. Mistäs ne siellä jauhaa? Voitas varmaan sitte vaihtaa tossa alkuillan paikkeilla vai mitä? Vähän kun vaihtelis kiiltokuvia Täh?
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Päivää pöytään. Koska reissu kusi, niin ajattelin hyvittää sen itselleni mäyriksellä. Miranda Kerr tuolla köökin puolella tuntuu tarvitsevan apuani, joten lähden seuraamaan suloääntä ja palaan tänne KK-ketjuun hetkisen kuluttua.

*kippis*
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jaha..jaha, että Kiiran kanssa vaimo siellä sitte jutustelee, vainiin vainiin. Mistäs ne siellä jauhaa? Voitas varmaan sitte vaihtaa tossa alkuillan paikkeilla vai mitä? Vähän kun vaihtelis kiiltokuvia Täh?

No ei oikein nappaa ämmien aiheet kun olen täällä Jatkoajassa. Jotain puhuivat kevään tulosta ja tuosta uudesta LIV-kanavasta. Kyllä mulle vaihtarit käy jos ihminen yleensäkin on kaunis. Tunnetusti en ole niin nirso. Kiiltiksien vaihtelusta ei ole niin kokemusta...mut mä yritän asennoitua.
 
Pullot ovat auenneet!

Alkoholitoleranssini ei taida olla ihan synkassa lievän lihavuuteni kanssa. Vasta jokunen olut ja hieman lonkeroa juotuna ja nyt alkaa jo booty sheikkaamaan. Ehkä olen vain innoissani.

Brittiläistä rockmusiikkia, kotimaista olutta ja keskisuomalaista miesalastomuutta! Munasilteen on hauska bailata yksinään. Ja miksei seurassakin.

Nyt ei jaksa verhojakaan vetää ikkunan eteen. Kaikki saa näkyä vastapäisen talon asuntoihin. Ei siellä kai asukaan kuin jotain yksinäisiä opiskelijapoikia ja vanhempia rouvashenkilöitä. Enkä minäkään näe heidän asuntoihinsa, joten tokkopa hekään tänne ilman optisia apuvälineitä.

Minulla ei siis ole täällä kiirakorpia eikä edes johannakurkeloita. Kiira Korpi on mielestäni yliarvostettu. Liian laiha ja kiltinnäköinen. Pahuus aj muodot ovat in naisissakin. Johanna Kurkelasta en tiedä mitn. Panisin.

Tavoitteena on voimakkaaseen sekavuustilaan hankkiutuminen ennen kello seitsemää, jolloin pitäisi kai liikahtaa tuohon noin kilometrin päähän joidenkin muijien järjestämiin ystävänpäiväbileksiin. Silloin voisi kai jo pukeutuakin.

edit: Nerokasta. Osa hiuksistani syttyi hetkeksi palamaan. Tupakointi on vaarallista.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Tuota en kylläkään usko. Sun piti lähteä Turun suuntaan ja nyt äkkiä onkin Miranda teillä. Tää ei nyt natsaa...

Mirandan oli alunperin tarkoitus jäädä kotia, pitämään ns. talosta huolta, kun palvelusväkikin sai vapaan viikonlopun. Nyt saadaankin viettää laatuaikaa ihan kahdestaan.
Mukava tyttö, mutta vähän se on kyllä mustasukkainen KK-ketjusta.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Minulla ei siis ole täällä kiirakorpia eikä edes johannakurkeloita. Kiira Korpi on mielestäni yliarvostettu. Liian laiha ja kiltinnäköinen. Pahuus on in naisissakin. Johanna Kurkelasta en tiedä mitn. Panisin.

Etpäs panis, tai se olis sitten viimonen pano silläkertaa prkl! Pidä se toukkas erossa Jossusta saatana.

Vanha Len: Enpä oo itekkään kiiltiksiä vaihdellu, mut ehkä nyt parinkymmenen kieppeillä olis jo aika kokeilla. Ei saa olla epäluuloinen.
 
Niinkuin sanoin...en ole nirso. Mulle kelpaa Kiirakin.

Jos Kiira Korpi, tuo Ranen luisteleva tytär, tulisi kylillä vastaan ja ehdottaisi jonkinlaista kiihkeää kahdenkeskistä hetkeä esimerkiksi lähimmissä saniteettitiloissa, niin tuskin minäkään tohtisin kieltäytyä.

Skenaario on tosin melko epätodennäköinen, koska tiettävästi Kiira Korpi ei ole näkörajoitteinen.

Kiira! Jos luet tätä, niin meillä puoliltapäivin huomenna, jookos?
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Sehän siinä Kiirassa ainakin minuakin kiehtoo. Kiltteys on valttia tässä talossa. Kilttien tyttöjen kanssa perustetaan perheitä ja hommataan koiria ja farmari-volvoja.
Pahoja tyttöjä kiksautellaan, ladotaan sänkyyn, loukataan tunteita ja jätetään tienposkeen käytön jälkeen.

No heivaa tuo akka jos ei sulata tätä ketjua. Ei nainen ole sen arvoinen.

Uusi on jo näköpiirissä. Pitäis vaan tälle nykyiselle saada sanottua, että nyt riittää. Ehkäpä mäyriksen jälkeen.

Ei The Ketjun voittanutta.
 
Etpäs panis, tai se olis sitten viimonen pano silläkertaa prkl! Pidä se toukkas erossa Jossusta saatana.

Tämähän käy, mutta vain sillä ehdolla, että itse pidät näppisi erossa megaihQsta Laura Dziadulewiczista.

Mutta jos Lauraan kajoat, niin otan elämäntehtäväkseni sen, että toukkani (liioittelua) pääsee vierailemaan Jossun ahtaammalla osastolla. Kuivana.

En muuten vieläkään tiedä, kuka Johanna Kurkela on. Ihmeellistä on elämä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tämähän käy, mutta vain sillä ehdolla, että itse pidät näppisi erossa megaihQsta Laura Dziadulewiczista.

Mutta jos Lauraan kajoat, niin otan elämäntehtäväkseni sen, että toukkani (liioittelua) pääsee vierailemaan Jossun ahtaammalla osastolla. Kuivana.

En muuten vieläkään tiedä, kuka Johanna Kurkela on. Ihmeellistä on elämä.

Kylläkyllä, pidänpidän näpit yms. ulokkeet erossa. Oluen otan vaikka riskillä perkele!

Johanna Kurkela
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Ei hemmetti. Selasin ketjua läpi ja eihän tässä auta kun juosta lähikauppaan hakemaan koppa. Palaan kohta asiaan.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Bruno on palannut takaisin ja aloittelee tässä juomista pikku hiljaa. Tosin voi olla, että pitäisi käydä kaupasta hakemassa vähän lisää juotavaa ettei lopu. Surullinen näkyhän tuo isäni äiti oli ja ikku oli herkässä. Piti sitten tulla kotiin kuitenkin, ei kasetti kestänyt enempää. Mutta kuten todettua, asiaan on ehtinyt jo totutella, sellaista se on.
Pullo auki ja taas lähtee.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Väistämätön fakta, älä perkele selaa jos ei oo mitään valmiina, tämä ketju pistää ihmisen juomaan lisää. Onnea matkaan akimoto, älä hyydy matkalle.

Joo huomasin. Tulin salilta ja löin saunan päälle ja ajattelin vilkuilla mitä tässä ketjussa tapahtuu ja väistämätön tapahtui. Nyt kuitenkin tilanne on paikattu karhun 12-packilla ja neljällä lonkerolla. Tästä on hyvä siirtyä saunan kautta kohti illan liigakierrosta. Toivotaan, että pata ei ole se maa jota onnetar tänään suosii.

edit: pitääkin pistää pitkävetoa vetämään illan kierrokselle.
edit2: ei hemmetti, mähän oon ihan kassalla jo valmiiks, noi pelithän on alkanut jo klo 17.00.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Varovasti arvioiden noin 27 tölkkiä olutta vielä juomatta. Tänään mennään pitkällä kaavalla jos muistaa jossain vaiheessa syödä jotain. Luulisin että olen juonut nyt noin seitsemän olutta tässä kämppää siivoillessa. Kippis vaan kaikille tovereille ja riemukasta kalsari-iltamaa.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Ilo irti illasta perkele!

Näin on! Vaikka myöhästyinkin illan liigakierroksesta erän verran niin se ei tunnelmaa latista! Sauna porisee jo toista tuntia, erätauolla käyn dippaamassa munat siellä ja sen jälkeen alkaa armoton kaljanjuonti. Tai onhan sitä jo menny muutama pullo, mutta lisäälisäälisää.
Niin muuten, tänäänhän on ystävänpäivä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Hyvä jätkät. Lähestytään hitaasti, mutta varmasti sekalaisia. Enää n. 260 viestiä eroa. Sehän kurotaan helposti umpeen, jos ei tänään niin ainakin tulevalla viikolla. Kahvibrandy sekoitus on tällä hetkellä nokan edessä, mutta siirryn kaljaan hetkenä minä hyvänsä, koska se uppoaa paremmin.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Hyvä jätkät. Lähestytään hitaasti, mutta varmasti sekalaisia. Enää n. 260 viestiä eroa. Sehän kurotaan helposti umpeen, jos ei tänään niin ainakin tulevalla viikolla. Kahvibrandy sekoitus on tällä hetkellä nokan edessä, mutta siirryn kaljaan hetkenä minä hyvänsä, koska se uppoaa paremmin.

MIhis vittuun meillä on eroa 260?

Moro Tulppu!
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ehdin olla jo optimistinen sen suhteen, että voitto irtoaisi L:rannasta, mutta olisi se pitänyt arvata, ettei 3-0 -johto riitä takaamaan yhtään mitään Tepsin ollessa kyseessä. Onneksi on kaljaa käden ulottuvilla, tosin kohta pitää hakea lähihuolikselta täydennystä, hupenevat näet kovaa tahtia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös