Kalsarikänniketju

  • 5 259 957
  • 66 714
Piti ottaa vasta huomenna, mutta johan sitä tuli sitten töistä suoraan suunnattua alkoon. Olis leijonaa, lonkeroa ja minttu, sekä mansikkalikööriä. Mutta jos tosiaan meinaa huomennakin ottaa tai edes olla toimintakunnossa niin kai se olis kohta lopetettava. Väsy ei tosin vielä paina, perhanan välipäivät kun töissäkin piti käydä.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Teretulemast, tee siitä mintusta kaakaoversio, kyllä on hyvää :)

Minttukaakao on tosiaan hyvää, sillä tuli joskus aloitettua aamukin.. Nyt vaan ei ole sitä kaakaota. Äsken juomana toimi leijona+mansikkalikööri kera mansikkamehun. Nyt vuorossa lonkeroa. Silläkin uhalla että huomenna meinasin kai lähteä kattomaan lätkää ja siellä ei vaan ole kiva olla krapulassa. Tosin sitten vaihtoehtona on toki ottaa korjaavat.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juicen tuotanto on mulle tosi tuttua. Kaverin kanssa kerättiin tossa jokunen vuosi sitten Juicea oikeen tosissamme. Vinyylejä kertyikin ihan kiitettävästi ihan Leskisen uran alkuajoista asti.
Minä ääliö vaan ne jätin edelliseen "elämääni" kyllä on kaduttanut..

Pavekin osaa, Elämän nälkää http://www.youtube.com/watch?v=HytIBTYVv5U
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Perskules! Tässä nyt hieman yli toistakymmentä tölkkiä Karhua kumonneena ja käydessä kiinni kittarista ostettuun GT-lonkero-tölkkiin ja maistettua sitä niin voin sanoa että elkää vain hyvät ihmniset kyseistä litkua ostako. Itse menin hankkimaan kun 5 tölkkiä vitosella oli tarjouksessa. Kamalaa muovin makuista paskaa. Mutta karhu, grrr... ehtaa porilaista silkkiä.. tai keravalaista.. samma de, kuitennii niin komijaa.. mattamusta tölkki ja kaikki.. oijoi poijjat!

edit. eurooppa3 tuo myös haikeutta huoneeseen...
 
Viimeksi muokattu:

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Mitä vattua. Itse syknistelen tässä vaikka kaikki läheiset on läsnä nukkuvat toki. Olo on semmonen että ketä varten täällä ollaan, sitten hokasin että peli alkaa vastat 19.30 huomenna. Uusimmat tulokkaani kunniaksi Slipknottia, kuunnelkaa ite jostain amigos.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Iltaa-aamua kaikille! Tännehän se minunkin tieni vei - jälleen...
Tässä itsekseni pikkuisen rommia naukkailen ja mietin elämää - elettyä ja tulevaakin.

Tässäpä olisi minun tämänhetkisiin fiiliksiin sopiva kappale: Notting Hillbillies - Feel Like Going Home
...ja kukapa muukaan soolo-kitarassa kuin Mark Knopfler...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kai tänne täytyy ilmoittautua, kun on niin hyvää musaakin tarjolla:)

Toivottavasti kannan korteni kekoon seuraavaalla.

Bobby Womack - Across 110th Street

ai niin.. karhua ja sidukkaa enemmän juotu kuin juomatta.

Miten olin voinutkin unohtaa tämän?!? Kiitti Padis muistutuksesta :-)

Ja Helmille ja pikkukatille terkkuja ;-)
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Silloin kun miestä viedäään kuin mätää kukkoa ja olo on vitun karsea. Omaan kohtaan sattui silloin Uniklubi Kun kaikki meni pieleen, tätä kuuntelin kuustuhattakertaa. Aivan sama mitä mieltä kukin on mutta jos joku on varma niin se on aivan rampa.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku urpo räjäyttelee tuossa Pengerkadun kulmassa rakettejansa, tyyppi tais nukkua vuodenvaihteen yli tai jotain..
Ja kissat kattoo mua jotenkin syyttäen 'eiks tää paukuttelu ikinä lopu' Jos tolta hyypiöltä löytyy vielä yksikin raketti tai vastaava niin menen kyllä aamutakki päällä kertomaan sille mitä ajattelen..., noh, onneks se lopetti ;))

ai niin, juon muuten HIFK- punkkua jota sain lahjaksi kolme pulloa :D
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
J...

Jos tolta hyypiöltä löytyy vielä yksikin raketti tai vastaava niin menen kyllä aamutakki päällä kertomaan sille mitä ajattelen..., noh, onneks se lopetti ;))

...

Jospa sekin lukee Jatkoajan KKK:a - ja tuntee sinut ;-)
 
Täällä ei tänään enää onneksi ole raketit paukkuneet, vielä eilen jotkut ääliöt niitä paukutteli ja kissa meinasi taas piiloutua komeroon. Kai tässä pitäis painua kohta nukkumaan, kun on valvonut sen 20 tuntia kuitenkin.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Tässä kappale, joka sykähdyttää aina niin sähköisen mukavasti ensitahdeillaan - sieltä kaukaa nuoruudestani :-)))

Äskeinen ei ollut mistään nuoruudesta, vaan siitä että jätkä opettelee uusioperhe-elämää vieläkin, vaikka aikaa on mennyt jo riittävästi. Kaikki muu siihen päälle, niin silloinen soiva biisi jää päähän. Se on kirjoitttu vitun kiviseen kallooni. Kun alkaa mopo karkailemaan, niin meikäläinen rauhoittuu, kun kuulee tuon rallin. Asioita on joskus vaikaea laittaa sanoihin, mutta rauhoittuminen lyö kaiken riehumisen laudalta. Paremmin en osaa kyseistä biisiä kuvata.

Minä olen kivinen mies luonteeltani, mutta kysyn teiltä biisejä jotka syövät sinulta/teiltä sisukset jostakin syystä. Syitä ei tarvi ruveta kertomaan, tämäkin on liian syvällisät tänne. Anteeksi. Näillä mennään aamuun saakka, cheers.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös