Kalsarikänniketju

  • 5 259 933
  • 66 714
Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Matti. Myöhäinen?

On nyt niin kovassa vauhdissa tämän linkittelyn kanssa, että laitetaanpa tällainen metallilinjan kipale taas, tosin hienointa tässä on nuo puhtaat vokaalisuoritukset

Prey of the Tempter.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juu onnistuu kun tarpeeksi säheltää. Tiedän että tuo meikeläisen linkitys on suurimalle osalle semmoista, jaa taas tämmöstä - settiä. Itse kuitenkin seuraan kyseistä peliä, ja tuo on jotain käsittämättömän hienoa, jota kannattajat tuntevat pelaajaa kohtaa. Täytyy toivoa että aikanaa Raimo Helmistä, Saku Koivua, jne... muistetaan koko katsomon laululla/kannustuksella.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hieno yhtye, ja hieno mies biisien takana. Varmaan suurelle osalle tuttu, mutta kuitenkin.
Stone Cold.

Ps Evil. En halua ostaa, rosvo vei P**** kaiken.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Vielä yksi pitää linkittää, sitten riittää. Aivan erilaista meininkiä vaihteeksi, elektronista fiilistelyä:
Havoc Unit - Sun I Call (Solefald cover/RMX)
Havoc Unitin myspacesta oikeastaan hieman parempilaatuisena löytyy. Elektronisessa ei oikein riitä tuo youtube-äänenlaatu enää...

Voisipa käydä jääkaapilla kurkkailemassa, josko sieltä jotain ihmisen ravinnoksi kelpaavaa löytyisi.

E: Kaitpa sitä muutaman nakin jälkeen voisi siirtyä koisimaan. Ei muuta kuin hyvät illan/yönjatkot niille, jotka vielä jaksavat keikkua!
 
Viimeksi muokattu:

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Nyt on eukko nukutettu (ihan itse nukahti alkoholin voimalla, en ampunut häntä nukutusnuolella) ja loppuyö on pyhitetty KKK:lle. Yritin katsoa legioonalaisen videoita, mutta ei tahdo toimia aina nuo youtube linkit wlanin yli jostain syystä. Suomi-Slovakia pelin kolmas erä alkoi juuri joten katsotaan se ensin ja katotaan mitä sen jälkeen keksitään.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt on eukko nukutettu (ihan itse nukahti alkoholin voimalla, en ampunut häntä nukutusnuolella) ja loppuyö on pyhitetty KKK:lle. Yritin katsoa legioonalaisen videoita, mutta ei tahdo toimia aina nuo youtube linkit wlanin yli jostain syystä. Suomi-Slovakia pelin kolmas erä alkoi juuri joten katsotaan se ensin ja katotaan mitä sen jälkeen keksitään.

Ettet vaan jäisi yksin tässä ketjussa?! Tuota paljos tilanne? Saishan tuon kaivamallakin mutta kysytään nyt täältä päin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Rankkarikisa Suomella edessä. Onneks olut ei oo loppumassa. Voi ottaa suruun, jos tulee tappio, ja silloinkin voi ottaa juhlaan, kun KalPalla menee niin vahvasti. Eikun siis, että seuraava ottelu on jo pian ja saa karistaa ne kurjat otteet.

Jokatapauksessa avaan uuden oluen.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Rankkarikisa Suomella edessä. Onneks olut ei oo loppumassa. Voi ottaa suruun, jos tulee tappio, ja silloinkin voi ottaa juhlaan, kun KalPalla menee niin vahvasti. Eikun siis, että seuraava ottelu on jo pian ja saa karistaa ne kurjat otteet.

Jokatapauksessa avaan uuden oluen.

Aletaanko vetään olutta? Nyt vituttaa nimittäin rankasti!
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Näyttää siltä, että loppuyö menee tässä ketjussa yksin jos ei sitten baarista tulevat intoudu jatkamaan täällä. Eipä se haittaa... metallia soimaan ja loput tilillä olevat rahat pokeriin niin kyllä tässä pärjää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Devils nyt sentään ampuu Starsia naamaan.
 

Theone

Jäsen
Taitaa olla väärä ketju, mutta vituttaa kun paras kaveri tai siis ystävä vei sen muijan mistä itse oli itse kiinnostunut... vittu... voisin ensimmäisen kerran elämässä tappaa jonkun... Vituttaa, perkele.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eiköhän ala olla aika jättää KKK. Uusi vuosi alko perseelleen natiaisleijonien takia, mutta jospa se onni kääntyy siitä perjantaiksi Monttuun mentäessä. Hyvää uutta vuotta vaan kaikille vielä!
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Eiköhän ala olla aika jättää KKK. Uusi vuosi alko perseelleen natiaisleijonien takia, mutta jospa se onni kääntyy siitä perjantaiksi Monttuun mentäessä. Hyvää uutta vuotta vaan kaikille vielä!

Kyllähän se tappio vituttaa edelleen, mutta enemmän vituttaa huomenna, koska pistin 50 euroa pokeriin vaikkei mulla olis varaa laitta yhtään. Hyvää uutta vuotta kuitenkin.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Kyllähän se tappio vituttaa edelleen, mutta enemmän vituttaa huomenna, koska pistin 50 euroa pokeriin vaikkei mulla olis varaa laitta yhtään. Hyvää uutta vuotta kuitenkin.

Minkä vitun takia pokerisaiteilla ei ole alkolukkoa. jos sellainen olisi niin vois ihan hyvillä mennä nukkumaan, mutta nyt vituttaa niin paljon, että sama vinguttaa vielä vähän visaa.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän se tappio vituttaa edelleen, mutta enemmän vituttaa huomenna, koska pistin 50 euroa pokeriin vaikkei mulla olis varaa laitta yhtään. Hyvää uutta vuotta kuitenkin.

Hyvät uudetvuodet vaan sinnekin. Vuodenvaihde meni tuolla pakkasessa täristen, ja nyt kun saa kalsarit jalassa litkiä kuumaa, ja vähän kylmääkin juomaa, tuntuu uusikin vuosi taas elämisen arvoiselta...
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Pitäkää tunkkinne saatanan PAf ja muut pilipali firmat!!!! En mee nukkumaan... otan olutta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös