Kalsarikänniketju

  • 5 259 906
  • 66 714

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Ollut mukana koko ajan, olutta ja Jägermeisterä tänäiltana.
Harvassa on porukka näköjään, kapakoissa varmaan, luuserit!
Jos joku osaa linkittää, niin tuolta juutuupista sopisi nyt kaikille Vesa-Matti Loirin Eino Leinon runosta laulama: Elegia

Kaikihan me vanhenemme!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Wärtzilän levy lähtee neljättä kertaa tänä iltana alusta. Pitkästä aikaa, hemmetin hyvää musiikkia. Toi olutkin jostain kumman syystä maistuu. Conanin uusinnat vähän harmittaa, mutta minkäs teet. Ei siellä kovin montaa uutta lähetystä enää tule ennen Los Ankkelokseen lähtöö. Mielenkiintoista nekin nähdä, sekä viimeiset Late Nightit että ensimmäiset Tonight Showt.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hyvät uudet vuodet täältä kennelistä myöskin. Rommia ja suomiviinaa sekä olutta olen upottanut alkoholimyrkytykseen riittäviä määriä, mutta enpä anna asian häiritä. Hyvonin täytteistä uuttvuotta kaikille KK-ketjun jäsenille..
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Hyvät uudet vuodet täältä kennelistä myöskin. Rommia ja suomiviinaa sekä olutta olen upottanut alkoholimyrkytykseen riittäviä määriä, mutta enpä anna asian häiritä. Hyvonin täytteistä uuttvuotta kaikille KK-ketjun jäsenille..

No, rommia minäkin menin ostamaan viinaksiksi tälle aattoillalle - ja vielä aika laadukasta, Ron Zacapa Solera Gran Reserva. Oli sille vähän eri tarkoitus, mutta meneehän tuo näikin pikkuhiljaa...
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Voi helvetti, alkaako porukka hyytyä?
Jos joku on vielä mukana, niin apua nyt, linkittäkää juutuupista vaikka Ville Valon ja Agentsin kipale Ikkunaprinsessa, jos vaikka tulis porukalle iloa rintaan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Voi helvetti sentään. Kompastuin johonkin vitun imuriin ja tulin alas jotenkin vitun oudosti ja nyt polvitaipeesen sattuu helvetisti. Kostoksi toki potkaisin ja löin imuria jonka päätteeksi heitin sen eteisen seinään. Tutkin tilannetta lisää huomenna, jotain osia lenteli vitun paskasta.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Mites, onko täällä ihmisiä jotka aikoo tänävuonna muka parantaa tapansa ja lopettaa juomisen osittain/kokonaan tai pitää jotaki helevetin tipattomia kuita?

Eks sä lukenut mun jotakin viestiä? Mähän sanoin tulevani paremmaksi ihmiseksi ja abracadabra mittään ei tapahtunut. Eli eiköhän jatketa. Tämän kunniaksi siis seuraava.

Joo mut hyvät uudet vuodet vaan kaikille.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vielä kerkee tälle sivulle, niin äkkiä. Kohta alkaa siellä jo Suomipoika sohia. Toivotaan nyt, että voittaa niin saa vähän paremman viimesen pelin. Hartikainen vois avata maalitilinsä hyvään paikkaan.

Ainiin ketju, lisää kaljaa.

Niin ja onhan siellä Hartikaisen lisäksi toinenkin "KalPanmies". Legendaarisen KalPalaisen Darius Rusnakin poika, Ondrej Rusnak. Siellä poju viilettää vissiin Slovakian ykkösen keskellä. Semppiä sinnekin, mutta ei liikaa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Hyvä pojat! Fritsukkeita ei näkyny koska se imppain oli sentäs pois päältä. lieviä haavoja tosin löyty mutta ne ei haittaa.

Eager, hyvä että päätit olla parantamatta tapojasi, myös minä kannustan kaikkia siihen etteivät parantaisi tapojaan, koska siitä ei pitkässä juoksussa ole mitään hyötyä.

Poets of the fall - Lift
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toi Upciderin tollainen 0.75 litran lasipullossa oleva omenasiideri olikin yllättävän hyvää. Ämmä oli ton ostanut, itse kun en yleensä oikein noita siidereitä litki. Noh, kaljaa kuitenkin nyt tällä hetkellä juon. Nyt joulun aikaan noi kaljat ovat olleet kaupoissa aika halpoja. Paitsi yksi mikä tässä jokunen päivä sitten pisti silmään oli se, että Sandelssin viiden litran "tynnyri" maksoi citymarketissa 31.50. Siis viisi litraa ei ole edes kaksi kolmasosaa 24-päkistä, ja siltikin tossa on hintaa noin reilusti, vaikkakaan tosta ei saa edes pantteja takaisin. Puolen litran tölkeissäkin on monesti ihmeellisen kova hinta, varsinkin jos miettii, että samaa merkkiä saa monesti 0.33 tölkkikoossa yli puolet halvemmalla litrahinnalla. Noh. Karjalaa täällä nyt juon, lidlissä kun toi loota ei maksanut kuin muistaakseni 17.28. Tästä merkistä kyllä tulee vähän sellainen amis-fiilis, mutta mitäs siitä.
 
En tainnut menettää mitään kun pysyin kotona. Ilotulitus näkyi ikkunastakin. Siis se kaupungin. Olvin lonkeroa on vielä sixpack, joten kai tässä pärjätään. Vaihteeksi kuuntelen sitten metallicaa.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Veljeni totesi pari vuotta sitten toisen veljeni kanssa että saadaan naista kerran vuodessa.. yhteensä. Kyseinen repliikki on tosin elokuvasta helmiä ja sikoja, mutta taisi silloin pitää paikkansa.
Sehän on tahti , joka riittää suvun jatkamiseen vallan mainiosti. Onko moisia hommia muuhun tarkoitettukaan?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
The Law

Näitä mie kuuntelin 80-luvun lopulla kun kaverit kuunteli Iron Maidenia... Olin kuluttanut Piece of Mindin toki jo puhki ja jatkoin etiäppäin.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Näyttää siltä, että mikään ei käy kunnolla päähän tänä yönä.
Uusi vuosi, uudet kujeet? Viestinnän nyt kuitenkin lopetan, nukun milloin nukun.

Tämmöinen vanha hämy kun olen niin toisen vanhan hämyn levy vielä linkitettäväksi: Neil Young, Harvest Moon:
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
En tainnut menettää mitään kun pysyin kotona. Ilotulitus näkyi ikkunastakin. Siis se kaupungin. Olvin lonkeroa on vielä sixpack, joten kai tässä pärjätään. Vaihteeksi kuuntelen sitten metallicaa.

Niin - luultavasti säästit hermojasi, rahojasi ja kenties vielä jotain muutakin...

Minä nautiskelen hyvästä rommista, jota en itse asiassa uskonut ennen tätä iltaa olevankaan, kalsis-jengin seurasta ja musiikista, joka rönsyilee tämän ketjun linkkien kautta ihan villeihin sfääreihin...
Joku pirulainen on mm. ympännyt Suomi-rokkia ja Slipknot:ia sekaisn ja saanut aikaan melkoisia spektaakeleita :-))))))))))))

EDIT: Siis Slipknotin video ja esim. Levoton Tuhkimo
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Mitäpä tässä. Huikka halpaa lonkeroa, tarjoisin huikat jopa JYPin kannattajille jos sattuisi kohdalle. Mutta en realin kannattajille.

Hyvää uutta vuotta ja hyviä kalsarikännejä tulevalle vuodelle.

Lapinlahden Linnut - Se Ei Käy
http://www.youtube.com/watch?v=Yr_Rzj1Hxb8
Arvatkaapa soiko tuo heti sen jälkeen radiossa kun lähdetiin JYP-häviön jälkeen kotiin?


- Visca el Barca!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sori Plant, sori Roth. Jos nyt lasketaan yhteen kukkoilu ja ÄÄNI, niin maailman kovin rock-kukko on tässä.

Sitäpaitsi tuo muistoja mieleen... Kesä 1985, ensimmäiset tarkoitukselliset kännit... Pari mehukattitörppöä sahtia ja siskon leikkimökki... Aamulla oksentelua patjoille... Ja kaiken yllä Unisef-tupladekkimankasta "Come an' Get It".
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
V***u että lähtee, David on Doningtonin kuningas!

'Ere's a song for ya!
 
Niin - luultavasti säästit hermojasi, rahojasi ja kenties vielä jotain muutakin...

No rahaa tuskin olis mennyt, korkeintaan yhteen tai kahteen lonkeroon, kuka sitä jaksaa siellä kaupungilla ulkona kokoajan olla. Bussimatkat on jostain syystä onneksi ilmaisia. Hermot meinasi just mennä ihan kotonakin. Kiitos exä kun soitit. Eilen viimeksi soitti ja jauhoi kaikkea p:tä kännissä. Joo ei kai se sille ole helppoa jos tunteita vielä on. Ja se prkl on tällä hetkellä siellä minun porukoiden luona, johon minäkin olisin mennyt jos en olisi ollut töissä. No, ehkä sitten tosiaan parempi vaan etten minä ole siellä nyt. Hermot menisi lopullisesti. Rakettien ammunta on laantunut ja hyvä niin. Toinen kissa on ollut koko illan komerossa piilossa. Kävi ainoastaan moikkaamassa minua kun tulin töistä. Toinen kisu taas katseli hetken kanssani ilotulitusta ja on jotenkin orpona nyt täällä. Kun se toinen kisu on piilossa ja itseäänkin hieman ihmetyttää tuo pauke.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös