Kalsarikänniketju

  • 5 234 320
  • 66 669

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
The Law

Näitä mie kuuntelin 80-luvun lopulla kun kaverit kuunteli Iron Maidenia... Olin kuluttanut Piece of Mindin toki jo puhki ja jatkoin etiäppäin.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Näyttää siltä, että mikään ei käy kunnolla päähän tänä yönä.
Uusi vuosi, uudet kujeet? Viestinnän nyt kuitenkin lopetan, nukun milloin nukun.

Tämmöinen vanha hämy kun olen niin toisen vanhan hämyn levy vielä linkitettäväksi: Neil Young, Harvest Moon:
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
En tainnut menettää mitään kun pysyin kotona. Ilotulitus näkyi ikkunastakin. Siis se kaupungin. Olvin lonkeroa on vielä sixpack, joten kai tässä pärjätään. Vaihteeksi kuuntelen sitten metallicaa.

Niin - luultavasti säästit hermojasi, rahojasi ja kenties vielä jotain muutakin...

Minä nautiskelen hyvästä rommista, jota en itse asiassa uskonut ennen tätä iltaa olevankaan, kalsis-jengin seurasta ja musiikista, joka rönsyilee tämän ketjun linkkien kautta ihan villeihin sfääreihin...
Joku pirulainen on mm. ympännyt Suomi-rokkia ja Slipknot:ia sekaisn ja saanut aikaan melkoisia spektaakeleita :-))))))))))))

EDIT: Siis Slipknotin video ja esim. Levoton Tuhkimo
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Mitäpä tässä. Huikka halpaa lonkeroa, tarjoisin huikat jopa JYPin kannattajille jos sattuisi kohdalle. Mutta en realin kannattajille.

Hyvää uutta vuotta ja hyviä kalsarikännejä tulevalle vuodelle.

Lapinlahden Linnut - Se Ei Käy
http://www.youtube.com/watch?v=Yr_Rzj1Hxb8
Arvatkaapa soiko tuo heti sen jälkeen radiossa kun lähdetiin JYP-häviön jälkeen kotiin?


- Visca el Barca!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sori Plant, sori Roth. Jos nyt lasketaan yhteen kukkoilu ja ÄÄNI, niin maailman kovin rock-kukko on tässä.

Sitäpaitsi tuo muistoja mieleen... Kesä 1985, ensimmäiset tarkoitukselliset kännit... Pari mehukattitörppöä sahtia ja siskon leikkimökki... Aamulla oksentelua patjoille... Ja kaiken yllä Unisef-tupladekkimankasta "Come an' Get It".
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
V***u että lähtee, David on Doningtonin kuningas!

'Ere's a song for ya!
 
Niin - luultavasti säästit hermojasi, rahojasi ja kenties vielä jotain muutakin...

No rahaa tuskin olis mennyt, korkeintaan yhteen tai kahteen lonkeroon, kuka sitä jaksaa siellä kaupungilla ulkona kokoajan olla. Bussimatkat on jostain syystä onneksi ilmaisia. Hermot meinasi just mennä ihan kotonakin. Kiitos exä kun soitit. Eilen viimeksi soitti ja jauhoi kaikkea p:tä kännissä. Joo ei kai se sille ole helppoa jos tunteita vielä on. Ja se prkl on tällä hetkellä siellä minun porukoiden luona, johon minäkin olisin mennyt jos en olisi ollut töissä. No, ehkä sitten tosiaan parempi vaan etten minä ole siellä nyt. Hermot menisi lopullisesti. Rakettien ammunta on laantunut ja hyvä niin. Toinen kissa on ollut koko illan komerossa piilossa. Kävi ainoastaan moikkaamassa minua kun tulin töistä. Toinen kisu taas katseli hetken kanssani ilotulitusta ja on jotenkin orpona nyt täällä. Kun se toinen kisu on piilossa ja itseäänkin hieman ihmetyttää tuo pauke.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vielä yksi Coverdale. Kuunnelkaa perkele millä tunteella jätkä laulaa. 22-vuotiaana!!! On sitä naiset potkinu päähän todellakin, ei tuohon muuten pysty. Sehän näyttää puristavan mikkitelineenkin säpäleiksi!
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vielä yksi Coverdale. Kuunnelkaa perkele millä tunteella jätkä laulaa. 22-vuotiaana!!! On sitä naiset potkinu päähän todellakin, ei tuohon muuten pysty. Sehän näyttää puristavan mikkitelineenkin säpäleiksi!

Samalla keikallahan on "hauska" episodi kun Blackmore hermostuu täysin kameramieheen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Samalla keikallahan on "hauska" episodi kun Blackmore hermostuu täysin kameramieheen.
Lyöpi ihan urakalla kameraa paskaksi Stratollaan juu. Ja se styrkkarin poksahdus taitaa säikäyttää itse Ritchienkin.

Kova keikka kaikkiaan. Harmi että Sabbathin osuutta ei ole kokonaisuudessaan julkaistu virallisesti ikinä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Siellä jo unelmajoukkio vääntää teorioita Suomen tulevasta pelistä. En muista tämän juontajan nimeä, eikä maikkarin täydelliset nettisivutkaan sitä voi kertoa. Mutta joku Mirja-Petteri Sahlberg-Rönttönen se oli. Paras ois katsoa tallennettuna, kun voi kelata pois nämä osuudet. Mättövuarakin päässy studiohommiin. Niiralassa kuultua: "satayhdeksän, Sami Mettovaara!". Jees, kaljaa koneeseen ja eikun kiekkoo pömpeliin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Siinä oli muistaakseni joku juttu että kameramies ei saanut tulla niin lähelle, ja ei huomauttamisesta huolimatta poistunut. Ritchie sitten, vaikka onkin tunnettu viilipyttynä ja joviaalina veikkona joka ei koskaan hermostu mistään, ikinä, eikä varsinkaan Gillanille, otti ja suuttui.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lyöpi ihan urakalla kameraa paskaksi Stratollaan juu. Ja se styrkkarin poksahdus taitaa säikäyttää itse Ritchienkin.

Kova keikka kaikkiaan. Harmi että Sabbathin osuutta ei ole kokonaisuudessaan julkaistu virallisesti ikinä.

Jeps, aivan ylihän homma menee, mutta kuitenkin. Olisi hienoa nähdä koko tapahtuma. En edes tiedä ketä tuolla oli esiintymässä muuta kuin DP:n ja nyt tiedän että oli myös Black Sabbath.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hip hei hja hyvät uudet vuodet! Kaveriporukalla ammuttu raketteja ja siinä sivussa internetin maailmassa pyöritty. Eli tämmöiset semi kalsarikännit. Ei mulla muuta. Hei hei!
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Laitetaanpa väliaikatietoja. Vaimo yllätti ja on vielä mukana menoissa, mutta on nyt pakotettu katsomaan Suomen peliä. Syötiin kunnon pihviateriat, juotu on vähän vaikka mitä, käytiin kattoon raketit ja nyt siis lätkää. Vielä ollaan aika selvinpäin, koska eukon kans seurustelu rajoittaa hiukan tahtia. Mutta parempi näin niin ei jää peli näkemättä.

Hyvää uuttavuotta kaikille mukana oleville.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Toinen kissa on ollut koko illan komerossa piilossa. Kävi ainoastaan moikkaamassa minua kun tulin töistä. Toinen kisu taas katseli hetken kanssani ilotulitusta ja on jotenkin orpona nyt täällä. Kun se toinen kisu on piilossa ja itseäänkin hieman ihmetyttää tuo pauke.

Joo - se on eläimille kovaa aikaa tämä Uuden Vuoden aatto. Olen niin tuhannen kertaa kironnut, kun koirat istuu lattialla silmät ja jalat ristissä pissaa pidätellen, kun ei oikein huvita mennä ulos, mutta yhdessä varovasti sitten joskus näihin aikoihin on menty :-)))))))

Minulla onneksi ovat asiat oman exän kanssa jokseenkin kunnossa, mutta tämä ilta nyt meni muuten ihan toisin kuin olin suunnitellut. No, kuluu se näinkin...

Tässä sulle yksi hieman erikoinen Yön kappale sen esittäjän takia: Katujen Kuningatar. Laulajana siinä tämän ainoan kerran Frogley alias Jukka Mänty-Sorvari, joka oli Yön rumpalina koko 90-luvun ja sitä ennen Skädäm-yhtyeessä, joka itse asiassa teki tämän kappaleen.
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vanha kalja- ja kossumies tunnustaa, että koko ilta on mennyt shampanjan, espanjalaisen cavan ja Xante päärynäkonjakin merkeissä. Tietenkin parin Corona sikarin säestyksellä.

On pakko uskoa sanontaan, että vaurauteen tottuu helposti, mutta vauras ei totu köyhyyteen koskaan.
 
Joo - se on eläimille kovaa aikaa tämä Uuden Vuoden aatto. Olen niin tuhannen kertaa kironnut, kun koirat istuu lattialla silmät ja jalat ristissä pissaa pidätellen, kun ei oikein huvita mennä ulos, mutta yhdessä varovasti sitten joskus näihin aikoihin on menty :-)))))))

Minulla onneksi ovat asiat oman exän kanssa jokseenkin kunnossa, mutta tämä ilta nyt meni muuten ihan toisin kuin olin suunnitellut. No, kuluu se näinkin...

Tässä sulle yksi hieman erikoinen Yön kappale sen esittäjän takia: Katujen Kuningatar. Laulajana siinä tämän ainoan kerran Frogley alias Jukka Mänty-Sorvari, joka oli Yön rumpalina koko 90-luvun ja sitä ennen Skädäm-yhtyeessä, joka itse asiassa teki tämän kappaleen.
Kissat onneksi harvemmin pelkää raketteja ja ei tuo kissa ole aiemmin noin pahasti pelännyt. Onneksi niitä ei tarvitse ulos viedä. Pauke alkaa onneksi olla jo aika vähäistä.
Höh, just kuuntelin tuossa Yö:tä ja sitä uusinta albumia, kun en ole sitä kokonaan vielä edes kuunnellut. Tällä kertaa käyn soittolistaa läpi lopusta alkuun. Parit lonkerot löytyy vielä jääkaapista ja sitten jotain likööriä. Perhana kun unohdin jouluna yhden viinapullon äitin luokse. Toivottavasti eivät perkeleet ole juoneet sitä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Höh, just kuuntelin tuossa Yö:tä ja sitä uusinta albumia, kun en ole sitä kokonaan vielä edes kuunnellut. Tällä kertaa käyn soittolistaa läpi lopusta alkuun. Parit lonkerot löytyy vielä jääkaapista ja sitten jotain likööriä. Perhana kun unohdin jouluna yhden viinapullon äitin luokse. Toivottavasti eivät perkeleet ole juoneet sitä.

Kun aikoinani lähdin Venäjälle hommiin, ostin lähes vahingossa Yön tupla-kokoelma-CD:n Helsingin lentoasemalta. Olin toki kuunnellut aiemminkin heidän musiikkiaan, mutta tuon jälkeen otin hieman enemmänkin selvää yhtyeestä. Se vain on jotenkin niin liikuttavan koomista, kun Lindholmin Olli, karski äijä, vetää tunteella Suomi-rock-rakkauslauluja :-)

Älä liikaa murehdi yhden viinapullon perään, vaikka viina onkin aina hintansa väärti - sitä kuitenkin tässä elämässä saa suht' helposti lisää...
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Olen aivan vitun naamat ja nyt kotona kun ei kehdannut enää baarissa heilua.. kännipizza edessä ja kun keskittyy kirjottamiseen niin päässä alkaa pyöriä.. joopajoo vittu nyt unta palloon ja huomenna kirotaan darraa. Kiitos ja hyvää uutta vuotta!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Suomi roikkuu vielä Slovakian mukana, kiikarit ekan erän jälkeen. Voisivat pikkuhiljaa alkaa pelaamaan. No, onneks kaljaa riittää vielä.
 
Se viinapullo on onneksi muutenkin vaan tuliainen, ja muutenkin puolet ehdin siitä jo joulun aikaan juomaan. Yritin kissaa houkutella kaapista ulos, mutta ei se suostunut. Tottakai silloin just joku aloittaa rakettien ampumisen. Lonkeroa olikin yllättävän monta vielä jäljellä, väsymys kai tässä alkaa jo painamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös