Kalsarikänniketju

  • 5 259 735
  • 66 714
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Anteeksi nöyrimmin epäselvä ilmaisuni, mutta täällä kk-ketjussa me puhutaan vain tuttavallisemmin Jossusta ja takoitetaan tuon Mieliksen tyttöystävää, tulevaa vaimoa Johanna Kurkelaa.
Tuksu.. Hmm... No, vaikka me ollaankin jatkiksen kk-ketjulaisia, niin ei me silti olla vielä ranteita auki viiltelemässä...

Kyllä! Kiitos veli jerkkus. En olisi voinut kauniiimmin tuota ilmaista. Tarjoan kyllä virtuaaliolutta tuostanoin, Helmillekkin irtoaisi mutta kun ei oo näkyny.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No voi vittu, tavallaan pitäis olla onnellinen, että taas on yks saatu raahattua sivuteiltä pääraiteille, mutta toisaalta jos että aletaan sitämukaa mennä kosiotouhuihin niin vittu kyllä alkaa masentaa. SE ON MINUN!!!
Mutta jos oot oikein nopea, niin ei hätää. Minä kun olen virallisesti naimisissa ainakin helmikuun alkuun asti.

sori, voisin soitella jossain vaiheessa. Ja totanoin... sulla on sen verran vähän postattuja viestejä tähän ketjuun, joten lakki pieneen sievään tumppuun ja asento!
Mikään muu lakki ei päähäni mahu ku karvalakki, joten täytyy se hakea tuolta kaapinperukkoilta. Hitto 23 viestiä, pah.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Nätti, tasapainoinen, hiukan ujon oloinen, suloinen, kotikissa, luonnonläheinen.

Niinpäniin. otan kaljan, ottakaa tekin, virtuaalibisset jerelle ja shermille, varauksin azulille, se tarvii selkeesti enemmän että oppii tunnistamaan valaat jossuista.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
En ole toivon mukaan enää kauan Shermi, toki saatte sillä nimellä kutsua niin kauan kun täällä pyörin. Vaihdoin meinaa nimimerkkiä tai ainankin yritin.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Diu, dau kaikille!
Nyt on hyvät fiilikset. Kämppä siivottu/kuurattu lattiasta kattoon. Hyvin käytetty vapaapäivä takana, lonkeroa ja jäitä lasissa nyt.

Viimeiset perjantai-kalsaroinnit ennen joulua. Jouluostokset melkein hoidettu jne.. :D

Kiitos Mielis oluesta, otan tarjouksen mielelläni vastaan. Ilmainen viina kelpaa aina.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Anteeksi nöyrimmin epäselvä ilmaisuni, mutta täällä kk-ketjussa me puhutaan vain tuttavallisemmin Jossusta ja takoitetaan tuon Mieliksen tyttöystävää, tulevaa vaimoa Johanna Kurkelaa.
Tuksu.. Hmm... No, vaikka me ollaankin jatkiksen kk-ketjulaisia, niin ei me silti olla vielä ranteita auki viiltelemässä...

Hyvä hyvä en siis soita jesuiittaveljille vatikaaniin.. Olisi ollut SoulSave blackOps just langan päässä. Jospa sopisimme tulevaisuuden virheiden välttelyksi että jos jonkun on mainittava kyseinen kävelevä malarialääkkeen mainos(Ennenkuin menet Afrikkaan, ota malarialääkkeet, sillä muuten näytät tältä!(Tuksun kuva, mikä kuva tahansa.)) Niin hänestä käytetään nimitystä Tuksu/J-Tuk/Yms soveliaasti kuvaava lempinimi, sillä älköön kukaan turhaan neidin nimeä ilmoille laittava olkoon..
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Iltaa, ajattelin liittyä seuraan nyt kun lenkki ja sauna on takana. Koffin adventtikalenteri on parvekkeella viilentynyt koko illan ja äsken huitasin pari pientä punaista jo tuulensuojaan saunan päälle. Hyvää janojuomaa. "Hallitus" on töissä yöhön asti joten tässä koiran kanssa istuskellaan ja nautiskellaan illasta kaikessa rauhassa. Punaista kun on tarpeeksi otettu ni saattaa olla että maistan meukowia baarikaapista. Kippis!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Diu, dau kaikille!
Nyt on hyvät fiilikset. Kämppä siivottu/kuurattu lattiasta kattoon. Hyvin käytetty vapaapäivä takana, lonkeroa ja jäitä lasissa nyt.

Viimeiset perjantai-kalsaroinnit ennen joulua. Jouluostokset melkein hoidettu jne.. :D

Kiitos Mielis oluesta, otan tarjouksen mielelläni vastaan. Ilmainen viina kelpaa aina.

Heeeeelmiiiii!!! kiva kun oot taas täällä. Olikin jo yksinäistä kun Johanna lähti kotiin. Ilmaista viinaa on toki vaikka itselle jakaa.

Tuutko kuule kuuraa tänkin kämpän, ei ite kehtais?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jospa sopisimme tulevaisuuden virheiden välttelyksi että jos jonkun on mainittava kyseinen kävelevä malarialääkkeen mainos(Ennenkuin menet Afrikkaan, ota malarialääkkeet, sillä muuten näytät tältä!(Tuksun kuva, mikä kuva tahansa.)) Niin hänestä käytetään nimitystä Tuksu/J-Tuk/Yms soveliaasti kuvaava lempinimi, sillä älköön kukaan turhaan neidin nimeä ilmoille laittava olkoon..

Mielestäni tässä ketjussa kun mainitaan Jossu niin sillon kyse on meitin muijasta, jos taas mainitaan "se vitun ämmä" "kuupää" "lehmä" "dorka" "ihmelaama" "katulamppu" "thaimaan viisain mies" niin kyseessä on sillon se seiskan keskiaukeamaa koristanut poskivammainen merihevonen.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heeeeelmiiiii!!! kiva kun oot taas täällä. Olikin jo yksinäistä kun Johanna lähti kotiin. Ilmaista viinaa on toki vaikka itselle jakaa.

Tuutko kuule kuuraa tänkin kämpän, ei ite kehtais?

Missäs minä näin perjantaina muualla ;) Tokihan nyt yhden kämpän lisää kuuraan ihan melkein miellelläni, sähän voit siinä ottaa sitä "ilmasta" viinaa sen aikaa..
Kääk ja dääm, ihan tasan saa jokainen siivota omat huushollinsa itse!

Mitäs tänään kuunnellaan? Oon ihan 'intopiukeena' kaikesta kivasta mitä on tällä viikolla tapahtunut :p
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On jo se verta hyvin mopo karannut että unohtunut kyseinen ketju. Edelleen musiikin voimalla ja youtubea kahtellen mennään.
 

tuplapukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täällä vedetään vodkaa. Sain just pojan nukkumaan ja otan glöginsekaista votkoo. Sanokaapa joku mistä löydän helpoiten osoitteen jos mulla on puhno
ja nimi. Joo arvasitte oikein, en voi soittaa, Joulukortti pitäis lähettää...
enää katuosoite puuttuu
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Missäs minä näin perjantaina muualla ;) Tokihan nyt yhden kämpän lisää kuuraan ihan melkein miellelläni, sähän voit siinä ottaa sitä "ilmasta" viinaa sen aikaa..
Kääk ja dääm, ihan tasan saa jokainen siivota omat huushollinsa itse!

Mitäs tänään kuunnellaan? Oon ihan 'intopiukeena' kaikesta kivasta mitä on tällä viikolla tapahtunut :p

Kas selaappa sivu kautta kaksi taaksepäin niin jo löytyy linkkejä, samoiten syy siihen miten Raatelurakki joutui suoraan Viikatemiehen syleilyyn.. Yritän vielä toimittaa kolmannen tykityksen ysäri kamaan ja ehkäpä suomi editionin mikäli materiaali riittää.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Täällä vedetään vodkaa. Sain just pojan nukkumaan ja otan glöginsekaista votkoo. Sanokaapa joku mistä löydän helpoiten osoitteen jos mulla on puhno
ja nimi. Joo arvasitte oikein, en voi soittaa, Joulukortti pitäis lähettää...
enää katuosoite puuttuu

Eniro 0100100/ 02020/ Fonectafinder, mikäli nämä eivät auta kehottaisin kokeilemaan facebookkia ja kaikkia mahdollisia ystäviä jotka vain ovat jossain kontaktissa tähän joulukortin saajaan.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kas selaappa sivu kautta kaksi taaksepäin niin jo löytyy linkkejä, samoiten syy siihen miten Raatelurakki joutui suoraan Viikatemiehen syleilyyn.. Yritän vielä toimittaa kolmannen tykityksen ysäri kamaan ja ehkäpä suomi editionin mikäli materiaali riittää.

Iltaa vaan 'tulevahallituksenjäsen' tosin toi try-out on munkin mielestä turha ethän sä nyt sentäs mikään J. Niinimäki ole?

Tuon suomi editionin ostan heti ;)
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Täällä vedetään vodkaa. Sain just pojan nukkumaan ja otan glöginsekaista votkoo. Sanokaapa joku mistä löydän helpoiten osoitteen jos mulla on puhno
ja nimi. Joo arvasitte oikein, en voi soittaa, Joulukortti pitäis lähettää...
enää katuosoite puuttuu

Menet eniro.fi osoitteeseen ja rekisteröit itsellesi ilmaisen tunnuksen. Sitten voit hakea nimellä tai puhnro:lla henkilöä. Ei ole kauheen kattava, mutta minäkin löysin osan osoitteista sieltä.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
edit: Hidas!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Hitto, menin mokaamaan taas yhden potentiaalisen naisen. Lyökää mua. Terveisin. Ex-Shermi
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juha Tapio - Mitä silmät ei nää Tästä tämä omaan elämän tapahtumista kovasti mieleen jäänyt biisi. Edelleen tätä ei oo mukava kuunnella.

Voi J-T on aika ihana. Tässä mun linkissä sillä on vielä tukkakin päässä.
Mutta sain tän biisin jokunen vuosi sitten ns ensirakkaudeltani parinkymmenenvuoden hiljaiselon jälkeen. http://www.youtube.com/watch?v=Xp_g_NVBYHc
Aina tulee sellanen söpöstely-olo tätä kuunnellessa.. Terkkuja P.lle jos tätä luet ;)
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
No huh, onneks en silloin taannoin menny kastikkeen kanssa naimisiin. Vai miltäs kuulostaisi Helmi Nakkikastike...

Hyvältä. Itse ainankin tilaisin, näin kotiruoan hyvänä ystävänä ja erinomaisena toteuttajana, todennäköisesti olen palstan paras kokki.

Mieto on saanut pillua ja Metallican nothing else matters taustalla. Kavereiden kanssa mesettelen ja annoin yhdelle tytölle pakit mikä tuntuu pahalta, tai itseasiassa se antoi mulle tai se tais kyllä olla ratkaisematon. Ja kiitos Modeille nopeasta reagoinnista nimimerkin suhtee. Rakastan teitä <3

Mielikuvitushahmo, olet hieno ihminen ja mun tuleva bestman ja Helmi olet niin kaunis. Valaiset kaudeudellasi ja ihanuudellasi koko maailman.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös