Kalsarikänniketju

  • 5 291 173
  • 66 740

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Jahans viikkosiivous tehty, lomautus uhkaa, Jokerit tappiolla ja kärkipelurit vempassa, hallitus&eduskunta totaalikieltämässä nuuskaa ja avaamassa täti Thorsin aloitteesta rajoja turvapaikkaturismille. Vihreitten naisten rikoisilmoitus Halla-Ahosta meni rikostutkintaan sekä Lex Nokia on hyvää vauhtia menossa läpi eduskunnassa, tervetuloa DDR suomi&Stasi. Oisko enää enemmän syitä vetää viinaa? Pitkästä aikaa tekisi mieleni vetäistä rommipullo huikalla ja katsoa josko huomenna olisi jotain lohdullisempaa tarjolla.. Siispä Suomen ja perisuomalaisen herravihan ja vitutuksen kunniaksi

Perisuomalainen vitutusralli
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
En mä ryyppäämää oo lähdössä vaan naisiin jos lähden. Ryypätä voi himassakin. Hitto kun sais naista. Pitäisköhän ettii netistä joku harakka ja käydä painamassa? Kertokaa te kokeneemmat.

Mä en kyllä tohon nettiin kallistuis. Rohkeasti vain radalle illemmalla tai jos löytyy joku viihtyisä kuppila nurkilta niin sinne katselemaan meininkejä. Ei sitä ikinä tiedä missä "natsaa". Joku hyvä sinkkukaveri messiin ja menoks.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mä en kyllä tohon nettiin kallistuis. Rohkeasti vain radalle illemmalla tai jos löytyy joku viihtyisä kuppila nurkilta niin sinne katselemaan meininkejä. Ei sitä ikinä tiedä missä "natsaa". Joku hyvä sinkkukaveri messiin ja menoks.

Heh, tällä alueella on kaksi kapakkaa. Toisesta löytyy mature porukkaa ja toisesta opiskelijoita. Kumpaanhan sitä menis? Ja yleensä kaverit ovat hidasteita mikäli pillua lähtee hakemaan, ainankin mun kokemuksella.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Heh, tällä alueella on kaksi kapakkaa. Toisesta löytyy mature porukkaa ja toisesta opiskelijoita. Kumpaanhan sitä menis? Ja yleensä kaverit ovat hidasteita mikäli pillua lähtee hakemaan, ainankin mun kokemuksella.

No sitten tsekkaat ne. Ylläreitä voi aina löytyä. Ja matureilta saa kuulemma hyvät kyydit, heh. Kaveri on hyvä olla mukana sen takia, et on seuraa kun vaihtaa paikasta toiseen. Ei oo kyllä koskaan mulla kaverit ollu hidasteita, enemmänkin päin vastoin. Ne aina löytää ihmisiä, joista sit jotkut on vuosien saatossa lähtenyt mun mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mitäs jos istuttaisiin koko ilta KK-ketjun ääressä puhumassa silkkaa paskaa ja nautittaisiin alkoholijuomien aiheuttamasta hauskasta olotilasta. Se on täällä tarkoitus. Pienellä varauksella tietysti, voi olla että baari kutsuu, mutta tuskin.

Kyllä, siinäpä se noin enimmäkseen oli. Se varaus on ERITTÄIN pieni.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Asiat ete´nee nopeesti kun pistää vauhtia. Mulle tuntematon tyttönen pyys mua baariin tänäiltana. Paskannanko housuun ja jään tänne?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Asiat ete´nee nopeesti kun pistää vauhtia. Mulle tuntematon tyttönen pyys mua baariin tänäiltana. Paskannanko housuun ja jään tänne?

Nopeasti baariin tyttöä treffamaan -> parit shotit -> nosto ja ravistus ja paskat housussa takaisin KK-ketjuun viettämään laatuaikaa.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Asiat ete´nee nopeesti kun pistää vauhtia. Mulle tuntematon tyttönen pyys mua baariin tänäiltana. Paskannanko housuun ja jään tänne?

Hyvähän se että joku saa naista pyytämättä, tsekkaa nyt pimun luonne+naamavärkki jos kumpikaan ei miellytä, niin ovi kiinni ja kalsaroimaan vain takaisin.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
No en oo vielä menos minnekään. Jos lähden niin se tapahtuu tuossa vasta tuntien päästä. Nyt tutkiskelen itseäni ja teen ajatustyötä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hyvähän se että joku saa naista pyytämättä, tsekkaa nyt pimun luonne+naamavärkki jos kumpikaan ei miellytä, niin ovi kiinni ja kalsaroimaan vain takaisin.

Vielä en ole ees korkannut, mutta nyt on pakko jo avautua. Mun ei nykyään tartte persettäni tuolista nostaa, ku nykyään tuppaa nuo akat soittelemaan mulle ja tulevat tänne ihan pyytämättä. Ja tän postauksen jälkeen avaan ensimmäisen.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Taidan tehdä oharit. Tyttö on absolutisti. ;)

Clashing of the two different worlds.. Noh vitutus on pikkuhiljaa hiipumassa taka-alalle, johtuneeko siitä että riipaisin o,7 vaaleasta rommipullosta noin kolmanneksen huuleen.. Taskulämmin rommi on muuten yllättävän helppoa saada alas.

Muzakkia lisää Pasuunan soittoa murhaajalta YUP:n tapaan
Lasiin on ujutettu jotain Bodomin tapaan.
Tämä biisi kertonee Rakkausrakista, joka tietenkin sexyin rakki kaikista on..
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo ilmottaudutaanpa mukaan. Tänään tosin hillitysti, koska huomenna on kevyt työpäivä, mutta ennen kaikkea firman pikkujoulut \o/
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
En jaksa selailla mut voiko tällä palstalla vaihtaa nimimerkkiä? Haluaisin vaihtaa omani. Uusikin on jo tiedossa. Mitäs Mielari? Annoitko Johannalle anteeksi?
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vittuun nyt ne hillityt perkele!!! Voi ottaa reilusti sekä tänään että huomenna, eipähän tuu harjoittelun puute.

Hillitty...vittu!

Noei, iltoja taskulamppulle.

Joo se voi olla että mopo karkaa kun tuli kuitenkin ostettua 0,7L rommi.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mitäs vittua tää on?? Annoinko anteeksi minkä?

Propakandaa jumalauta!

Nimmarin voi vaihtaa, siitä taitaa ohjeet olla jossakin.

Siis Johannahan on maannut mm. Taskulampun ja Raatelurakin kanssa viime aikoina. Noh, itse annoin pakit ihan sinun takiasi.

Mun uus nimimerkki ois Nakkikastike enkä tiedä mistä se tulee.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Siis Johannahan on maannut mm. Taskulampun ja Raatelurakin kanssa viime aikoina. Noh, itse annoin pakit ihan sinun takiasi.

Mun uus nimimerkki ois Nakkikastike enkä tiedä mistä se tulee.

VITTU!! Viikatemies on jo matkalla...en tiedä missä asutte, mutta perkele niitän kunnes osuu!!

PERKELE!!!

Masennuin, ensiviikon seiskasta voitte lukea lisää. Nyt se olut alko laskeen oikeen urakalla.

Nakkikastike kuulostaa perussuomalaiselta.

edit. Niin siis Johannalle annoin anteeksi.

edit2. EI OO MAANNU!!
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Viimeksi muokattu:

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Rakkihan raatelee urakalla. Ihan hyvää staffia. Mitäs tänne? Nimenhuuto? Ketä paikalla ja analyysi mitä pullossa tai lasissa? Itse otin tähän väliin tumman Kozelin, suoraan tölkistä. Onko Helmi kuopattu vai onko näkynyt? Itselläni on jäänyt ketju vähän ofsideen viime aikoina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös