Kalsarikänniketju

  • 5 259 695
  • 66 714

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Valitettavasti nimimerkki Mielikuvitushahmo on laittanut minut panokieltoon koska elättelee edeleen toiveita meitsin ja Helmin häistä. Helmi, mikäs meidän tilanne on?

Mä kylläkin oon sitä mieltä että sinä olet aivan liian brutaali Helmille.
Vaan ollaan ystäviä..ja diipa daapa..tms..

Eiku siis oikeesti, enhän minä voi olla nakkikastikkeen kaa..
ihankun olisin ihan soosissa ;p
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vihdoinkin täällä taas!!!

Niin - kansallisen/kansainvälisen teleoperaattorin paikallinen osasto kyykytti minua lähes tunnilleen kaksi viikkoa ennen kuin suostuivat monien soittojeni takia - tai niistä huolimatta kytkemään minut takaisin tänne virtuallimaailmaan - siis iltaa tasapuolisesti taas kaikille, vihdoinkin, lopultakin... (Helmille eritoten).

Tein sen synnin, että menin muuttamaan ja halusin jatkaa yhteistyötä ko. operaattorin kanssa edelleenkin - ilmeisen törkeä temppu???????
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin - kansallisen/kansainvälisen teleoperaattorin paikallinen osasto kyykytti minua lähes tunnilleen kaksi viikkoa ennen kuin suostuivat monien soittojeni takia - tai niistä huolimatta kytkemään minut takaisin tänne virtuallimaailmaan - siis iltaa tasapuolisesti taas kaikille, vihdoinkin, lopultakin... (Helmille eritoten).

Teretulemast, täällähän sitä vielä(kin) pyöritään :)
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Nonniin. Hyvässsä vauhissa oltu useemman tunnin ajan täälläkin! Hauskaa settiä tiedossa. Alkoholia lisää ja sitä rataa. Kippis ja kulaus!
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Teretulemast, täällähän sitä vielä(kin) pyöritään :)

Joopa joo - niin näyttää. Mulla jäi sitten ne kaljat tarjoamatta sulle tuossa Kärpät-Hifki-ottelussa, kun et ilmoitellut tulostasi :-)))
Olihan täällä kyllä muita Hifkin kannattajia, kuten kai lehdistäkin saattoi lukea ;-)

Olen muuten kerran tullut Tsadiin samalla lennolla Hifkin joukkueen kanssa eivätkä ainakaan lennon emännät oikein tykänneet siitä, kun pojat pelasivat käytävällä sököä kovaäänisesti koko matkan...
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Aika rauhallisesti menny tämä ilta. Saunassa kävin rauhallisen lenkin jälkeen ja nyt katellut telkkaria ja luukuttanut kunnon rockia. Jokunen tuplapukki tullut alas kaadettua, yllättävän normaalin makuista bisseä, vaikka on aika vahvat prossat.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joopa joo - niin näyttää. Mulla jäi sitten ne kaljat tarjoamatta sulle tuossa Kärpät-Hifki-ottelussa, kun et ilmoitellut tulostasi :-)))
Olihan täällä kyllä muita Hifkin kannattajia, kuten kai lehdistäkin saattoi lukea ;-)

Juu, joku reppana menetti työpaikkansakin HIFK:n takia, tai siis jatkuvan häviämisen takia..hurjaa on meininki!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
ootte kyllä aika löysää sakkia kaikki. Ei mulla muuta. Klasarikänniketju on kohta historiaa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Aika rauhallisesti menny tämä ilta. Saunassa kävin rauhallisen lenkin jälkeen ja nyt katellut telkkaria ja luukuttanut kunnon rockia. Jokunen tuplapukki tullut alas kaadettua, yllättävän normaalin makuista bisseä, vaikka on aika vahvat prossat.

Oot ottanu työnalle tommoset rauhalliset kalsarikännit, tehokkaammalla oluella.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
ootte kyllä aika löysää sakkia kaikki. Ei mulla muuta. Klasarikänniketju on kohta historiaa.

Niin - vaikea sanoa tuosta fanittamastasi ketjusta, mutta Kalsarikänniketju voi hyvin ja jatkuu hamaan "Maailmanloppuun" asti! M.O.T.

kato: "Heikot sortuu elon tiellä, jätkä/mimmi sen kuin porskuttaa..."
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Jaahas. Nyt on noi muutamat bisset vedetty kitusiin ja ehkä vähän maistuis vielä. Uzoa tms. kreikkalaista viinaa olisi, miten sitä nauttimaan ja onko se edes juotavaa?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mikäs hätä mulla ;) Jergus on varmaan nukkumasan kanssa treffeillä, tai sit sillä on ihan oikea elämä ;))....

Tai sit se oli oikeesti saunassa. mene tai tiedä, mutta olut on kylmää.

Juu, joku reppana menetti työpaikkansakin HIFK:n takia, tai siis jatkuvan häviämisen takia..hurjaa on meininki!

jollain on sentään asennetta. pelaajapuolelta sitä ei löydy. munatonta surffailua.

pitää ettiä teille näyte illan esiintyjästä, oli ihan hyvä...
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Lasketaanko viinan litkiminen munasilleen tietokoneen ääressä kalsarikänneiksi? Ei helvatta. Baariinhan tästä on lähdettävä...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jah, jah, mutta pitääkö siihen sotkea ken'ties vettä vai ihanko semmosenaan menee. Pelottaa noi karvakäsien viinat.

Höh, en tiiä mitään noista juomatottumuksista, mut tykkään yllyttää muita ottamaan hörppyä, että tiedän ite joko hankkia tai välttää kyseistä juomaa. Eli semmosenaan menee kyllä ;)
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Höh, en tiiä mitään noista juomatottumuksista, mut tykkään yllyttää muita ottamaan hörppyä, että tiedän ite joko hankkia tai välttää kyseistä juomaa. Eli semmosenaan menee kyllä ;)

Hittolainen anisviinaahan tämä, hyvin siis putoaa raakanakin. Vaikuttaa vaan aika äpäkältä kamalta... Ja anisviinassahan on muitakin huonoja puolia noin valvovaa silmää ajatellen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös