Kalsarikänniketju

  • 5 259 735
  • 66 714

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvältä. Itse ainankin tilaisin, näin kotiruoan hyvänä ystävänä ja erinomaisena toteuttajana, todennäköisesti olen palstan paras kokki.
Metallican nothing else matters taustalla.
Mielikuvitushahmo, olet hieno ihminen ja mun tuleva bestman ja Helmi olet niin kaunis. Valaiset kaudeudellasi ja ihanuudellasi koko maailman.

Jee, juodaan toisemme kauniiksi ;)
Voisit laittaa sen Metalican parhaan biisin meillekin kuultavaksi.

Minäkö täällä valaisenkin, luulin että ne on nää uudet jouluvalot.. ;))
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Jee, juodaan toisemme kauniiksi ;)
Voisit laittaa sen Metalican parhaan biisin meillekin kuultavaksi.

Minäkö täällä valaisenkin, luulin että ne on nää uudet jouluvalot.. ;))

Siis tarkoitatko nothing else mattersia vai jotain muuta? Metallicalla on meinaa monta ns. parasta biisiä?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Mitäs arvon palstaveljille kuuluu, etenkin Järgus ja BB?

Mitäs tässä kiitos kysymästä. Keskiviikkona oli toisaan ainejärjestön pikkujoulut ja palattuani olin kuulemma maannut kuin raato 13 tuntia. Hauskaa siis on oletettavasti ollut. Vielä tänäänkin on hieman ollut hatara olo.

Mites sinulle?

Heh. Nakkikastike... Respect.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Johanna Kurkela häpäisee omalla panostuksellaan Suomalaisen musiikkikulttuurin. Seppo Tammilehtokin on Johannaa parempi. Hyvännäköinen tyttöhän tuo Johanna on ja sen ansiolla on noinkin pitkälle porskuttanut. Laulaa se ei kyllä osaa paskan vertaa tai sitten kuulijassa on vikaa, eli minussa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Rakki liekittää. Kiitos vaan noista. Eka lähti nyt menemään ja hyviä muistojahan tuo tuo tällaiselle -84:lle
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Nyt tajusin miksi en saa naista. Olen liian paljon samannäköinen kuin Aleksi Valavuori. Mistäs sais tilaattua halvimman fleshlightin tai onko mitään suosituskia? Mitäs merkkiä se sun merkki oli Beagle Boy? Kannattaako tilata? Haluaisin sellaisen missä ois molemmat reiät.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
RR

Kiitokset musiikista. Raptori varsinkin herätti muistoja jos jonkinlaisia..
Kaikki biisit oli tuttuja vaikka vanha käpy olenkin :)
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Mitäs merkkiä se sun merkki oli Beagle Boy? Kannattaako tilata? Haluaisin sellaisen missä ois molemmat reiät.

Olisit lähtenyt sen mimmin matkaan tänään, niin ei tarvitsisi tommoisten perään kysellä. Suureksi häpeäkseni joudun myöntämään, että en omista fleshlightiä.
 

tuplapukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olin 2 viikkoa sitten tikkabaarissa Tallinnassa ja joka heiton jälkeen huusin "SLAYER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" taisi olla sama kúnto kuin tänäänkin, oli muuten kurkku käheenä Su-aamuna
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sama reissu muuten, oli Viron rahat ja eurot sekaisin taskussa... oli varmaan tarjoilija tyytyväinen, meni 150 egee krooneissa, kalliita paukkuja


Juuri näin. Itsehän noilla Eestin keikoilla otan mukaani käteistä sen verran kuin uskoisin tarvitsevani ja sitten 50€-100€ johonkin jemmaan. Ja jos nekään ei riitä niin sitten kortilla. Toki tämähän ei välttämättä auta mitään, koska tuolloinhan aattelee että onhan sitä massia aina jemmassa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kyllä mä nussisin Hayley Willimasia vaikka heti jos se olisi mahdollista. Valitettavasti nimimerkki Mielikuvitushahmo on laittanut minut panokieltoon koska elättelee edeleen toiveita meitsin ja Helmin häistä. Helmi, mikäs meidän tilanne on?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös