banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nyt vasta pääsin tänne. Onko kukaan muu sitkeä hereillä?
Onko kukaan muu sitkeä hereillä?
Ja hyvää huomenta vain eilisen uhmakas rakki saapuu ihmettelemään omaa olotilaansa. Mutta eipä tämä darra haittaa sillä korkkaan KOFFin ja jatkan sitä eilistä uhmakasta oloani uudella nousukännillä.
Resepti kohti uusia nöyryytyksiä on sama. Keitin kahvia, maistui pahalta. Kaadoin kahvin pois, korvaten sen kylmällä Karjala-pullolla. Olo on taas mitä mainioin.
Olen kateellinen nopeasta nousukunnostasi, yksi pullo ja uuteen nousuun, itse jouduin tinttaamaan neljä peräkkäin ennenkuin olo rupesi paranemaan.
Resepti kohti uusia nöyryytyksiä on sama. Keitin kahvia, maistui pahalta. Kaadoin kahvin pois, korvaten sen kylmällä Karjala-pullolla. Olo on taas mitä mainioin.
Nonniin. Nyt pääsee taas allekirjoittanutkin lempiharrastuksensa pariin :).
Äsken juuri kävin ostamassa kuusi 0,5 litran Carlsberg-tölkkiä ja sixpackin Karhua. Tarkoituksena olis tunnin päästä lähteä peliin joten mitäpäs tässä. Lätkää ja kaljaa. Ja ilmassa on suurta urheiluhengen tuntua!
Hauskaa iltaa kaikille KKK:laisille!!!
Eikö tuo määrä ole vähän turhan pieni? Vai onko suunnitelmana hakea ottelun jälkeen esim. ärrältä täydennystä?
Hauskaa iltaa kaikille KKK:laisille!!!
Joten pitkissä kalsareissa täällä juodaan.
Olisit edes valehdellut stringeistä... no hö!
Uleåborgir kirjoitti:Uh, mandoliinikrapulaa pukkaa ja pitäisi lähteä muuttotalkoisiin.
Raatelurakki kirjoitti:Hyvä Uleå tulisitko meidän muiden veijareitten kanssa KK-ketjuun ja ottaisit oluen takaan että vitutus laskisi välittömästi..
No niin, heipä hei taas kaikille palstan tenukepeille
Nyt istun turvallisesti himassa, radiosta tulee pian Kärppien voittavaa kiekkoilua ja arsenaalissa on riittävästi juomia.
Terve vaan, mukavaa etta paasit liittymaan seuraan.
IFK:n matsi alkaa myos juuri kaikumaan radiosta. Yhtakkia tuli perkeleellinen huoli siita riittavatko omat juomani mihinkaan. Ostin 12 ja jo nyt on nelja mennyt. Kaipa noilla vahan aikaa parjaa.
Amatööri eihän 12 riitä kuin vitutukseen, itse palasin juuri shoppailureissulta lava karhua+2pulloa urquelliä mukana..
Kas Mr.Kurkelakin on palannut, onkos Johku muuten tietoinen herran salarakkaudesta?