Kalsarikänniketju

  • 5 249 601
  • 66 712

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mä lähden ihan kohta, että jää juotavaa huomiseksikin.

Yöt kaikille!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mä en luovuta koskaan. Olo on kuin Fräntillä ja Vahasella Jolon keikan jälkeen mutta täällä painetaan vielä viimeisillä voimilla. Muita? Joko Mielikuvitushahmo on pelistä pois? Sä johdat ja koulutat meitä! Missä olet?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kato Rakki perkele. Janen perhonen soi taustalla PasiRadiossa ja viimeinen kalja lähtee ääntä kohti. Voisin kyllä nussia kaikkia Janen ja Gimmelin jäseniä, koskee myös Nailon biittia yms. orkestereja.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nukahdin noin puoliltaöin ja heräsin kolmelta. Siinäpä ne yöunet taas. Luin ketjun läpi, jotta tietää miten maapallo pyörii.

Ketjua lukiessani minulle selvisi, että olen asunut viime vuonna samalla kadulla kuin Helmi ja minullakin se samainen biisi soi silloin usein päässäni. Kaameita betonibunkkereita kyllä se ex-asuinseutuni.

Oon ihan pihalla vaikka onkin selvä olo.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No nyt ollaan taasen hereillä ja lonkeroitse loivennellaan. Taustaääninä kolmen natiaisen nahistelu ja juniorikanava. Pitäisköhän vääntää vähän Moottöripäätä yhdelletoista niin pakenisivat lastenhuoneeseen...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Aivan selvä olo, vaikka eilen vedin pari pulloa punkkua ja litran olutta. Taitaa tuo kroppani poltella alkoholia kovalla tahdilla. Tässä äsken avasin kaljan aamiaiseksi ja sitten lähden tässä ennen puoltapäivää juoksulenkille. Tähän ei pysty kuin ammattilaiset ja minä.

EDIT: Toivottavasti en nyt riko KKK-sääntöjä kun käyn välillä yksikseni lenkkeilemässä. Palaan kyllä sen jälkeen kalsaroinin pariin mutta hyvä se on välillä vähän ulkoillakin.
 
Viimeksi muokattu:

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ja hyvää huomenta vain eilisen uhmakas rakki saapuu ihmettelemään omaa olotilaansa. Mutta eipä tämä darra haittaa sillä korkkaan KOFFin ja jatkan sitä eilistä uhmakasta oloani uudella nousukännillä.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Ja hyvää huomenta vain eilisen uhmakas rakki saapuu ihmettelemään omaa olotilaansa. Mutta eipä tämä darra haittaa sillä korkkaan KOFFin ja jatkan sitä eilistä uhmakasta oloani uudella nousukännillä.

Resepti kohti uusia nöyryytyksiä on sama. Keitin kahvia, maistui pahalta. Kaadoin kahvin pois, korvaten sen kylmällä Karjala-pullolla. Olo on taas mitä mainioin.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Resepti kohti uusia nöyryytyksiä on sama. Keitin kahvia, maistui pahalta. Kaadoin kahvin pois, korvaten sen kylmällä Karjala-pullolla. Olo on taas mitä mainioin.

Olen kateellinen nopeasta nousukunnostasi, yksi pullo ja uuteen nousuun, itse jouduin tinttaamaan neljä peräkkäin ennenkuin olo rupesi paranemaan.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Olen kateellinen nopeasta nousukunnostasi, yksi pullo ja uuteen nousuun, itse jouduin tinttaamaan neljä peräkkäin ennenkuin olo rupesi paranemaan.

Sanotaan, että eiliseltä jäänyt jonkin verran pohjia. Tämä saa toimia selityksenä nopealle palautumiselle. Tai sitten lyhyeen ikään nähden hirvittävä määrä harjoittelu tunteja alkaa vihdoinkin tuottaa tulosta.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Resepti kohti uusia nöyryytyksiä on sama. Keitin kahvia, maistui pahalta. Kaadoin kahvin pois, korvaten sen kylmällä Karjala-pullolla. Olo on taas mitä mainioin.

No perskule. Ajattelin ensin, etta haen oluita lisaa vasta myohemmin, mutta tama ketju pamahti taas nokan eteen. Nyt pohdin raivoisasti, haenko olutta nyt vai myohemmin. Kuppi alkaa kylla kallistua tiettyyn suuntaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nonniin. Nyt pääsee taas allekirjoittanutkin lempiharrastuksensa pariin :).

Äsken juuri kävin ostamassa kuusi 0,5 litran Carlsberg-tölkkiä ja sixpackin Karhua. Tarkoituksena olis tunnin päästä lähteä peliin joten mitäpäs tässä. Lätkää ja kaljaa. Ja ilmassa on suurta urheiluhengen tuntua!

Hauskaa iltaa kaikille KKK:laisille!!!
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Nonniin. Nyt pääsee taas allekirjoittanutkin lempiharrastuksensa pariin :).

Äsken juuri kävin ostamassa kuusi 0,5 litran Carlsberg-tölkkiä ja sixpackin Karhua. Tarkoituksena olis tunnin päästä lähteä peliin joten mitäpäs tässä. Lätkää ja kaljaa. Ja ilmassa on suurta urheiluhengen tuntua!

Hauskaa iltaa kaikille KKK:laisille!!!

Kiitos, kiitos. Samoin, hauskaa iltaa sinnekin suuntaan. Toivottavasti hpk voittaa ottelunsa. Eikö tuo määrä ole vähän turhan pieni? Vai onko suunnitelmana hakea ottelun jälkeen esim. ärrältä täydennystä? Tavataan täällä taas illalla. Kalsarikännin merkeissä. Tietysti.

nimim. Siim72 toivottaa kaikille päihdetäyteistä lauantai-iltaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eikö tuo määrä ole vähän turhan pieni? Vai onko suunnitelmana hakea ottelun jälkeen esim. ärrältä täydennystä?

Saattaa se ollakin pieni, mutta saattaa olla että ennen pelin alkua poikkean testaamaan Rinkelinmäen uuden ravintolan palvelut ja tuotteet. :)

No ei nää tietenkään täydelliset kalsongit enää tuon testailukierroksen jälkeen ole, mutta ei kai sitä niin vakavasti tartte ottaa? :)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pitänee piipahtaa tekemässä lotto kohta, ja samalla tarttunee matkaan hieman lempijuomaani alkoholia. Varastot ovat pienenneet tasaisesti pitkin päivää, joten täydennys lienee tarpeen.

Rikon muuten etikettiä nyt - päälläni ei ole edes kalsareita. Lanteilla on pyyhe ja sen yllä kylpytakki.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Hauskaa iltaa kaikille KKK:laisille!!!

Kiitos. Juuri kavin hakemassa 12 tolkkia juomaa. Ensin kuunnellaan matsi ja turistaan jatkiksessa ja sen jalkeen siirrytaan ravintolaan viettamaan kauden paattajaisia. Horps.
Ukkonenkin saapuu juuri sopivasti piristamaan lauantai-iltapaivaa.
 
Mukana taas, tällä kertaa paremmin varautuneena. Sixpack olvin lonkeroa ja pieni pullo suomiviinaa. Lantrinkina saa toimia energiajuoma ja glögi. Totuttaudun siis jo pikkujoulutunnelmaan (ens viikolla ois yhdet) Kuuma glögi lantrinkina on muutenkin hyvää. Joulusta en muuten niin perusta. Ulkona on lunta kiitettävästi ja kämpässä taas kylmä. Joten pitkissä kalsareissa täällä juodaan.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Joten pitkissä kalsareissa täällä juodaan.

Olisit edes valehdellut stringeistä... no hö!
Lähen tyhjentämään shoppailun tuotoksia autotalliin, eli vähän säätämään ja pitämään "rakentelun ääniä"...
Onko Shermis tänään Pasiradio-päivä?
 
Olisit edes valehdellut stringeistä... no hö!

Onneksi en kuitenkaan kertonut minkälaisissa kalsareissa tai minkälaiset alkkarit siellä alla on. Ei sentään mummomallia mutta mukavuus ennen kaikkea. Ja ei täällä ketään miespuolista ole muutenkaan lähettyvillä.
Veikkaukset laitoin just sisään netin kautta, lottoa ja pitkävetoa sm-liigasta. Tottakai se pitää lotota nyt kun on jättipotti, muuten kun en lottoa juuri koskaan tee. Joo, ihan kuin sitä nyt olis paremmat mahikset, etenkin kun niin moni muukin tekee loton tällä viikolla. Mutta 5 milliä olis kiva summa, ei tarvis enää ikinä astua jalallakaan bussiin. Jaahas, lonkerotölkki tyhjeni, jos seuraavaksi kirkasta kuppiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös