Kalsarikänniketju

  • 5 291 158
  • 66 740
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ja Matikaisen Penttihän ilmeisesti vetää jonkinlaista roolia tässä projektissa ( Maksa paskaksi 08-09)? Mielikuvitushahmo

Kyllähän meiltä löytyy virkaa jos toistakin. Penalle on lyöty käteen mallia 5+12v oleva faxmaster pro3000 laitteen käyttösopimus, jolla saadaan ennenkuulumattomia sopimuksia haalittua ennen muita. Spanhel muuten joi kolme kaljaa vuonna 2004, olis kuulemma ainesta?

Pena ei taaskaan pettänyt. Spanhel 3 vuotisella sopimuksella joukkueeseen. JEE!
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon jo melkein siellä Känädässä, jos ja kun jutut mennee mauttomiksi..

Sir Pena saa hoitaa euroopan scouttaukset, jos hänet mukaan välttämättä tahdotte.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sopiikos tänne kirjoittaa, jos on itse asiassa aloittanut hallilla ja jatkanut vielä paikallisessa pubissa, ennen kuin siirtyi kotiin ja kalsareihin? Lieventävänä mainittakoon, että ne muualla nautitut kolme välikaljaa ja yksi viski veivät hädin tuskin pois ajokunnosta. Känni siis on hankittu ihan kotosalla.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mä oon jo melkein siellä Känädässä, jos ja kun jutut mennee mauttomiksi..

Sir Pena saa hoitaa euroopan scouttaukset, jos hänet mukaan välttämättä tahdotte.

Joo, mutta Pentin pitää vahtia faxia. Ei se mihinkään sen ääreltä saa liikkua, kaiken näkee kuiteskin liigapörssistä tai jostaki keskustelupalstalta mitä tyypit on mieltä kulloisestaki pelaajasta.

Sinun roolisi Helmi onkin todeta että onko kyseessä ulkonäöllisesti pelottava tapaus. Jos joku irvistelee kuin Hannu Virta syyssateessa niin ehdottomasti raporttia.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Et muuten pelaakaan, ylivoimaa ainakaan. Meillä ei purnata. Minuutit vähenee kuin maailmanlopun pyy, vaimitensenyoli...

Hifk:n mies/nainen on varmaankin tottunut siihen että se pakki jota kuviteltiin peruspakiksi, onkin se kaveri joka tällä hetkellä pelaakin ykkösylivoimaa... GM Mielikuvitushahmo, olen laituri henkeen ja vereen, joten seuraavassa hahmotelmassa laittaisitko minut laitaan? Lupaan olla nimeni veroinen ja raadella vastustajani pahemmin kuin Link Gaetz.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä olin junnuna se köyhän miehen mikanieminen, oikein flegu sentteri joka saattoi tehdä 3+3 tai sitten ihan vaan rusettiluistella. Viinaan en tosin vielä silloin mennyt, enkä ollut ylipalkattu kun itse olin maksumies. Tai siis faija oli.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis, täähän alkaa vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta uudelta duunilta. Heti maanantaina sanon itseni irti nykyisestä duunista johan siellä tulikin jo oltua..

Ja sitten vaan ulkomaille Pentti laittaa faxia milloin minkäkinlaisesta "löydöstä"
hurttaa ja muutakin eläintä varmaan pukkaa..
Lähettelen sitten ko otuksia Nordikselle ja palailen itsekkin jos mestaruus on tulollansa tai jotain.. ;)
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Olen monesti harmitellut mielessäni että miksi en aloittanut tosissani kiekkoilua. Taitoa on oikeesti vitusti ja raameja löytyy. Jos olisin panostanut tosissani niin pelaisin täälä hetkellä liigassa, SaiPan ykköskentässä. Tekisin vitusti maaleja ja tappelisin kaikkien kanssa. Pitäiskö vielä yrittää (ikää 24v) ?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Siis, täähän alkaa vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta uudelta duunilta. Heti maanantaina sanon itseni irti nykyisestä duunista johan siellä tulikin jo oltua..

Ja sitten vaan ulkomaille Pentti laittaa faxia milloin minkäkinlaisesta "löydöstä"
hurttaa ja muutakin eläintä varmaan pukkaa..
Lähettelen sitten ko otuksia Nordikselle ja palailen itsekkin jos mestaruus on tulollansa tai jotain.. ;)

Joo, kyllä vaan. Ihan ku keräis lätkäkortteja. "kas, tonnäköstä jätkäähän tääl ei vielä ookkaan pelannu.."

Tää on kuule Helmi sun kohtalo.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen monesti harmitellut mielessäni että miksi en aloittanut tosissani kiekkoilua. Taitoa on oikeesti vitusti ja raameja löytyy. Jos olisin panostanut tosissani niin pelaisin täälä hetkellä liigassa, SaiPan ykköskentässä. Tekisin vitusti maaleja ja tappelisin kaikkien kanssa. Pitäiskö vielä yrittää (ikää 24v) ?
Minustakin piti tulla Matti Hagman kakkonen. Enkä puhu naaman punotuksesta. No, kitara, kalja ja kimulit (kolme kovaa koota) pelasti sitten urheilulta. En taida enää viitsiä yrittää (35 v.)
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Olen monesti harmitellut mielessäni että miksi en aloittanut tosissani kiekkoilua. Taitoa on oikeesti vitusti ja raameja löytyy. Jos olisin panostanut tosissani niin pelaisin täälä hetkellä liigassa, SaiPan ykköskentässä. Tekisin vitusti maaleja ja tappelisin kaikkien kanssa. Pitäiskö vielä yrittää (ikää 24v) ?

Tai sitten olisit köyhän miehen Jesus Niinimäki.. Aina ei voi voittaa, rok rok...
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tai sitten olisit köyhän miehen Jesus Niinimäki.. Aina ei voi voittaa, rok rok...

En vitussa :)
Oisin oikeesti tasoa Dale McTavish jos oisin tosissani panostanut. Korttelikiekkoa jaksoin hakata mutta sen jälkeen pihapelit ja parhaat kaverit veivät voiton lajin eteenpäin viemisestä. Porukat ei ole koskaan tajunnut urheilun päälle sen ihmeemmin joten kukaan ei potkinut edes eteenpäin. Olin sitäpaitsi kuumakalle. Pudotin hanskat koulujenvälisessä pelissä ja löin tuomaria mailalla mahaan.

Ps. kuka toi lippispäinen blondi on tossa revolving door videossa 0:55 kohdassa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös