Kalsarikänniketju

  • 5 289 999
  • 66 740

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
En vitussa :)
Oisin oikeesti tasoa Dale McTavish jos oisin tosissani panostanut. Korttelikiekkoa jaksoin hakata mutta sen jälkeen pihapelit ja parhaat kaverit veivät voiton lajin eteenpäin viemisestä. Porukat ei ole koskaan tajunnut urheilun päälle sen ihmeemmin joten kukaan ei potkinut edes eteenpäin. Olin sitäpaitsi kuumakalle. Pudotin hanskat koulujenvälisessä pelissä ja löin tuomaria mailalla mahaan.

Kyllähän tuolla mielenlaadulla olisi pitänyt jossain junnuporukassa avautua paikka. Meikäläisen pitäjässä sitten kun olisit täyttänyt 16 ja esittäisit tuollaisia otteita olisit ollut kotiyleisön suosikki.. Harmi vain että suurin osa yleisöstä oli pohjois-karjalan skiniapina osastoa..
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mä tahdon hakea kaikki Hurtat ulkomailta, ihan varmuuden vuoksi.
Onhan ne hyviä kun ovat syntyneet ulkomailla ja nimikin on vähän hassu...öö

Käyhän kattomassa reissullas miten Jeremy Bulldog ja Dieter Beethoven esiintyvät edukseen! Kuulemma kovia kavereita ainankin jollain tavalla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, tossa päivällä jo ihan piruuttani tempasin 6-päkillisen ääntä kohti, ja siinä vähän ennen ysiä hain citymarketista kuusi noita euron maksavia mitälie keskon Spitzkrugereita. Nyt ne on kaikki menneet ja eka paukku viskiä on menossa. Huomenna pitäis ämmän kans mennä leffaan puol seiskalta, joten mitään täyttä satsia ei tietenkään voi tänään ottaa, niin ihan vaan muutaman pikku paukun tässä hiljalleen aion juoda.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
No montako niitä saa sitten tuoda yli rajojen?

Laitetaan hurtat ja buldogit siskonpetiin, kyllä ne yhen talven kärvistelee vähän huonommallakin.. On sitte mitä peluuttaa, oikeen "ajokoirakiekkoo"!

Minä voin ottaa kevyttä KOFF korvausta vastaan poijjaat, mun kenneliin mahtuvat kyllä, olenhan rakki kuitenkin.. Mutta varoituksen sana The Faxi Daemon on vallannut minutkin joten manatkaa etukäteen kämppäni ja minut ennenkuin sijoitatte ketään tänne, muuten on suuri vaara että saatte sitä samaa mitä Hifk on saanut ulkomailta viime vuodet, eli silkkaa shittiä muutamalla nökäreellä varustettuna..
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
No montako niitä saa sitten tuoda yli rajojen?

Laitetaan hurtat ja buldogit siskonpetiin, kyllä ne yhen talven kärvistelee vähän huonommallakin.. On sitte mitä peluuttaa, oikeen "ajokoirakiekkoo"!

No yks per kilpailija on semmone maksimi. vastustajan ykköseen istutettavia tatteja, kakkoseen istutettava tatti olis jo liikaa.

Nojoo, virallinen sana kertoo, että hurttia saa tuoda niin maan perkeleesti kun kehtaa juuttisäkissä olalla kanniskella niitä tuolta erämaasta sivistykseen. Yleensä niistä selviää perille vaan nimi. Muut osinkot on pistetty lihoiks jo matkalla
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No yks per kilpailija on semmone maksimi. vastustajan ykköseen istutettavia tatteja, kakkoseen istutettava tatti olis jo liikaa.

Nojoo, virallinen sana kertoo, että hurttia saa tuoda niin maan perkeleesti kun kehtaa juuttisäkissä olalla kanniskella niitä tuolta erämaasta sivistykseen. Yleensä niistä selviää perille vaan nimi. Muut osinkot on pistetty lihoiks jo matkalla

Mä en ymmärtänyt tästä sun vastauksesta yhtään mitään.
Joten päätin että testailen niitä tyyppejä vähän siellä ja lähetän kaikki hyvältä vaikuttavat sitten tänne.
Ne jotka ei pääse pelaamaan niin voivat vaikka perustaa jonkun hampparimestan tai pizzerian, you name it.
Mä jotenkin tunnen että tää on tosiaan mun elämäntehtävä vähintäänkin, jee!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mä en ymmärtänyt tästä sun vastauksesta yhtään mitään.
Joten päätin että testailen niitä tyyppejä vähän siellä ja lähetän kaikki hyvältä vaikuttavat sitten tänne.
Ne jotka ei pääse pelaamaan niin voivat vaikka perustaa jonkun hampparimestan tai pizzerian, you name it.
Mä jotenkin tunnen että tää on tosiaan mun elämäntehtävä vähintäänkin, jee!

Tiiätkö Helmi! Minäkään en tajunnu jälestä luettua tuosta omasta tekstistä yhtään mitään. Taitaa olla parempi vaan painua nukkumaan. Tai ehkä ota ntässä vielä pari. Olet ihan oikeilla jäljillä, elämäntehtävä :)

Hurtan pala & burger, menestyvä nakkikioski vailla vertaa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tajuaako täällä kukaan gospel biiseistä mitään? Mikä sen biisin nimi on missä lauletaan jotain tällaista jossain kohtaa "anna unesi mulle" tai jotain? Tällekin kymysykselle olisi oma ketjunsa mutta luotan teihin.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiiätkö Helmi! Minäkään en tajunnu jälestä luettua tuosta omasta tekstistä yhtään mitään. Taitaa olla parempi vaan painua nukkumaan. Tai ehkä ota ntässä vielä pari. Olet ihan oikeilla jäljillä, elämäntehtävä :)

Hurtan pala & burger, menestyvä nakkikioski vailla vertaa.

Jep, näillä mennään. Öitä ;)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Morjens Pete2004! Sun mielestä tää on homojen tai nörttien hommaa, eikö?
Äh. Joskus ennen etenin kolmen päivän taktiikalla, ekan ryyppäsin, toinen sitten tietenkin meni krapulassa sängyn pohjalla vähintäänkin ilta ysiin asti ja kolmantena sitten pidin vapaapäivän, jolloin söin, mutta nykyään oon vähän lepsuuntunut kun oon muijalla kolmekin yötä peräkkäin aina kännäyspäivien välissä. Se kolme kyllä tuntuu jotenkin maksimilta, neljäs kun on jo yllättävänkin vaikea.

Ja jos tota linkittämää biisiä tarkoitit, niin on kyllä tosi kova biisi. Tykkäsin siitä harvinaisen paljon jo silloin Anna Hanskin aikaan.

Noh, kohta varmaankin menen nukkumaan. En kyllä muista moneen kymmeneen viimeiseen kännäämiseen menneeni sänkyyn. Jotenkin hassua.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mä lähden ihan kohta, että jää juotavaa huomiseksikin.

Yöt kaikille!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mä en luovuta koskaan. Olo on kuin Fräntillä ja Vahasella Jolon keikan jälkeen mutta täällä painetaan vielä viimeisillä voimilla. Muita? Joko Mielikuvitushahmo on pelistä pois? Sä johdat ja koulutat meitä! Missä olet?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kato Rakki perkele. Janen perhonen soi taustalla PasiRadiossa ja viimeinen kalja lähtee ääntä kohti. Voisin kyllä nussia kaikkia Janen ja Gimmelin jäseniä, koskee myös Nailon biittia yms. orkestereja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös