Kalsarikänniketju

  • 5 290 164
  • 66 740

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hämmentävää, en edes tiennyt että tästä on muitakin versioita kuin Tavaramarkkinoiden.. ei huono..
Suunniteltiin joskus muutaman muusikkokaverin kanssa että tehdään sellainen kevät-ep. Versioidaan T-markkinoiden Kevät, Röyhkän Kevät, Siekkarien Kevät.... niitä oli muitakin, en nyt muista kun oon vähän bekkerellissä.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hah :) Saatte Saarikosken samalla ja Machuldan vuokralle. Mitäs Rakki? Ootko raadellu hyvin tänäiltana?

Olen itseäni rahallisesti pokeripöydissä ja muutenkin henkisesti verille. Joten ainut tapa selvitä tästä fiiliksestä on lähteä Mel Gibsonin ohjaukseen ja ottaa samat ohjeet kuin Jim Cavieziel Kristuksen viimeisessä kiusauksessa...

Muoks: Vai tarkoititko juomamäärää? Jos sitä tarkoitit niin tässä on vasta muitten alkuhöpinöitten jäljiltä olemaan 18kalja menossa.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suunniteltiin joskus muutaman muusikkokaverin kanssa että tehdään sellainen kevät-ep. Versioidaan T-markkinoiden Kevät, Röyhkän Kevät, Siekkarien Kevät.... niitä oli muitakin, en nyt muista kun oon vähän bekkerellissä.

Hahaa, mä en oikeesti tiennyt että noita versioita on tehty noin paljon..
Kuitenkin aika hyvin olen pärjäillyt T-markkinoiden biisillä käppäillessäni Hakaniemen rantaa. Kotikatuni.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Suunniteltiin joskus muutaman muusikkokaverin kanssa että tehdään sellainen kevät-ep. Versioidaan T-markkinoiden Kevät, Röyhkän Kevät, Siekkarien Kevät.... niitä oli muitakin, en nyt muista kun oon vähän bekkerellissä.

Heidi Kyröltä löytyy myös kevät.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kentälliset.

Shermi-jere#3-tahto

Eager-banaani-Uleå

Jääkone-pete2004-KP

BB-Shayne-m.tuqsu

Pakkiparit.

pikkukatti - Käyttäjänimetön

Raatelija - azul

Freak - Aulis

Moket.

Cosmo
Puuha-pete


Valmennus: MKH, Evil
Skouttina Helmi.

10 minuuttia oli vittu ihan liian vähä, ei ehtiny paljon kuule Shermis perehtyä.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikään ei ole niin hellyyttävää kuin viaton ja utelias pieni miuku :)

Meillä on avomiehen kylkiäisenä muuttanut arvokas rouva Pulla, ikää arviolta 10 v, valkoista ja ruskearaidallista. Yleisestä kaaoksesta vastaavat siniraidallinen / valkoinen Kille (1v 5-6 kk) ja sinivalkoinen Lennu (1v 4-5 kk). Penskat nimettiin jo ennen kuin tiedettiin, ketkä meille tulee, joten nyt meillä on arka, pienikokoinen ja vähän rääpäle Lennu sekä vieraita kohtaan jopa aggressiivinen Kille... Molemmat vieläpä tyttöjä :)

Hyvät nimet teillä on katraalla.
Nämä mun tytsät on erittäin sosiaalisia tapauksia, tykkäävät ihmisistä enemmän kun toisistaan.. Vieraita kun tulee niin se on aina ylettömän riemun paikka, syliin ja vauhdilla.
Ja mustiksia ovat ruoasta ja huomiosta eniten.

Voi Lennu-rääpäle, sun pitää pyytää sille Petrell kummiksi ;)
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
10 minuuttia oli vittu ihan liian vähä, ei ehtiny paljon kuule Shermis perehtyä.

Saat anteeksi. Tuolta puuttuu monta avainpelaajaa. Laitetaan ajan piikkiin tällä kertaa, tajuat varmasti itsekin että ei noilla voi mennä.

Np. Fall Out Boy - i don't care

Kaljaa koneeseen. Vielä ois viisi yksilöä jäljellä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Miekö peluutan pakkeja? Saatan olla aika tyly. Sanon vaan jokaiselle että ihan hyvä, muttet sie mikään Rautakallio ole.

Vitun väliä, hyppäät sitte ite näyttää mallia jos eivät opi.

Shermi, tottahan toki jäi pois esim prospecteja jotka tänäänkin on olleet mukana. Mutta tässähän selitän... kaikkia ei saa valita, mutta valittujen joukkoon voi nousta.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Shermi, tottahan toki jäi pois esim prospecteja jotka tänäänkin on olleet mukana. Mutta tässähän selitän... kaikkia ei saa valita, mutta valittujen joukkoon voi nousta.

Prospecteista viis mutta sieltä jäi muutama veteraanikin ulkopuolelle. Sanovatko nimet Pete2004, Blue J, Jarner yms. mitään? :)

Jatketaan.. Hyvä meininki.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hip hip. On se kyllä niin että kännäily on mukavinta mitä voi tehdä kalsarit jalassa. Paitsi jos on bokserimalliset; siitähän mahtuupi heppi ulos lahkeesta ihan iisisti.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Prospecteista viis mutta sieltä jäi muutama veteraanikin ulkopuolelle. Sanovatko nimet Pete2004, Blue J, Jarner yms. mitään? :)

Jatketaan.. Hyvä meininki.

BlueJ tosiaan, suunnittelin paikkaa johtoportaaseen, mutta se jäi laittamatta tuohon viestiin, pete sensijaan löytyy, tosin hiukan alempaa koska olen jortikan hannu. Jarner sensijaan jäi tyystin ilman huomiota koska päätin peluuttaa lupauksia sensijaan.

yms. jäi pois koska näytöt harjoituspeleistä olivat puutteelliset.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
jumalauta GM Shermi minähän en pakkina pelaa, ellen siis saa lupaa sananmukaisesti teurastaa vastustajia maalinedessä..

Käänny näissä asioissa Mielikuvitushahmon puoleen. Hän päättää kentälliset ja laittoi sinut pakiksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
jumalauta GM Shermi minähän en pakkina pelaa, ellen siis saa lupaa sananmukaisesti teurastaa vastustajia maalinedessä..
Et muuten pelaakaan, ylivoimaa ainakaan. Meillä ei purnata. Minuutit vähenee kuin maailmanlopun pyy, vaimitensenyoli...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Niin vittu! Hoidetaan Evilin kanssa homma tyylillä himaan. Ollaan ku Hannu Virta ja Alpo Suhonen teknotiimi. Irvistelyn ja patsastelun tasapainotus. Ollaan palkattu jortikan hantta vielä viskaamaan fläppitaulu kentälle toisen erän viidennellä minuutilla, että saadaan uskottavuutta. Meille ei vittuilla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vittuillaan toisillemme vaan, juu. Katellaan kenellä kulkee tänään. Shermi on ainakin ihan kuumana, saa hyvät minuutit. Rakki kanssa, jos räksyttää sinne vastustajan suuntaan.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ja Matikaisen Penttihän ilmeisesti vetää jonkinlaista roolia tässä projektissa ( Maksa paskaksi 08-09)? Mielikuvitushahmo?

Mitäs muuta? Ketä vielä mukana vai joko pukkisänky kutsuu? Jotkut onnekkaat saa vielä pillua mutta itse joutuu tyytymään hanskaan jos voimia riittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös