Kalsarikänniketju

  • 5 290 526
  • 66 740
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Eli lyödään rahoiksi? Mikäs sun provikkaosuus on? Sä oot mun manageri.

No en kauheita summia ota tämmösistä. Jotain 300% voitoista.

Öö. en meinannu kyllä tuota koittaa.. koska ei oo dynamiittia, muuten kyllä.

Ei nyt takerruta muotoseikkoihin, eiköhän me jotain kuule keksitä. Hyppäät vaikka Imatrankoskeen ni ainaskin muut pääsee siitä hajusta.

Perkele, olen ristiriidassa itteni kanssa. Tuo hajuhan pitäs saada nimenomaan talteen, kun valtion poliisi maksaisi siitä tainnutusaseena tuhansia euroja.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Marco Hietala = Nightwish

Anette ei kestä.. Surullista. SaiPa SM 09. Lippikset lähti painoon HPK voiton jälkeen.
 

Paitsioansa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No mutta juu, nyt kun otit asian puheeksi arvon Paitsio...

Prefer most to be called as Paitsioansa or PA. Tänks.
Itse musiikkiasiasta pitänee sanoa, että vaikka omaa ikää ei ole edes varttisatasta niin silti tunnen paremman musiikin tulleen ennen vuotta -95. Parhaimmat -70 ja -80, Nirvanan jälkeen turhan hiljaista. Toki nykyisinkin hyvää musaa tehdään, nämä realityidolsjulkkikset vaan tuubaa tulemaan sillä tempolla sisälle ettei ehdi edellisen nimeä muistaakaan. Tietänette mitä tarkoitan.

E: tässä hyvä esmes uusista hyvistä bändeistä, vaikkakin kaikki musiikkitietoiset immeiset tämän bändin tietääkin jo aikain takaa http://www.myspace.com/pawf
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Prefer most to be called as Paitsioansa or PA. Tänks.
Itse musiikkiasiasta pitänee sanoa, että vaikka omaa ikää ei ole edes varttisatasta niin silti tunnen paremman musiikin tulleen ennen vuotta -95. Parhaimmat -70 ja -80, Nirvanan jälkeen turhan hiljaista. Toki nykyisinkin hyvää musaa tehdään, nämä realityidolsjulkkikset vaan tuubaa tulemaan sillä tempolla sisälle ettei ehdi edellisen nimeä muistaakaan. Tietänette mitä tarkoitan.

No tietty joo, mutta muutamia yksittäisiä helmiähän löytyy myös tuon -95 jälkeen ja jopa yleensäottaen paskasta nykymusiikista (Johanna poislukien...pusipusi kulta) huolimatta, seasta löytyy välillä sellasia biisijä, jotka luultavasti kymmenen vuoden päästä on klassikkostatuksella ja niissä kokoelmissa joissa puhutaan nimenomaan yhden hitin ihmeistä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Olkaa kaikki hijaa, Finlandia soi..

Np. Ganes - i will stay
 

Paitsioansa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
NP: Alice in Chains - Grind

Olen edelleen sitä mieltä että paras musa on kotoisin historiasta. Mutta sukupolvet vaihtuu, kattokaa vaan ni 30 vuotta efter kaikki naureskelee, kuinka joku on voinu kuunnella jotain rokkia ku tarjolla on ollu räppiä. Mihin me mennään?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tiiättekö pojat että mä meinaan harrastaa tästä lähtien pelkkiä irtosuhteita? Meinaan ottaa menetyt vuodet takaisin ja nauttia vielä nuoruudestani ja sinkkuudestani(?).
 

Paitsioansa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Enimmäkseen kuulemma hevon vittuun!! MItä nyt katu-gallup sanoo tossa lauantai-illan otannassa.

YLEENSÄ katugallupeissa on erheprosentti. Oliko siis kymysyksessä virallinen vai viraton gallup? Otanta on sinänsä turhaa, koska todnäk gallup on tehty pienellä otannalla samalla paikkakunnalla.

Siltikin raportti maistuis. Kiitän.
Ismo - Värityskirja

E: Jälleen myöhässä tajuttu, että Mielikuvitushahmo puhuikin omasta tiimistään. Hidas, mutta kankea. Oui, c'est moi!

E2: Ja Shermille tiedoks, ku en jaksa pitkään huudella, niin katso sarjataulukkoa. Noei, kyllä mä Topon ottaisin tiimiimme, kuten myös Tarvaisen. Mutta vain sillä ehdolla että pelaavat taitojensa mukaisesti. Meillä kun sattuu olemaan junnuja tarjolla floppaajien tilalle. Ja hyvä niin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
E: Jälleen myöhässä tajuttu, että Mielikuvitushahmo puhuikin omasta tiimistään. Hidas, mutta kankea. Oui, c'est moi!

Tässä ketjussa vitsi on se, että itse kukin heittää vähän miten haluaa mitä haluaa, yleensä se on jotain arvoituksellista.

Ismo ja Pelle - Väkivalta ja päihdeongelma

Nyt jos joku tulis eteen ja sanois pahasti ni voisin tehdä pahasti.

Et kai oikiasti tekis pahasti? Vai miten pahasti tekisit?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Et kai oikiasti tekis pahasti? Vai miten pahasti tekisit?

Riippuu mitä joku tulis sanomaan. Hitto nyt tekis mieli antaa jollekin turpaan. Tää on kait sit sitä karmanympyrää kun on itte saanut niin monesti selkään. En todellakaan ole väkivaltainen. Olen vähän kuin Shame Topperi.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Riippuu mitä joku tulis sanomaan. Hitto nyt tekis mieli antaa jollekin turpaan. Tää on kait sit sitä karmanympyrää kun on itte saanut niin monesti selkään. En todellakaan ole väkivaltainen. Olen vähän kuin Shame Topperi.

Hah, saatana ootkin niitä nakkijonon vittumaisimpia asiakkata vai?

Ihan pakko nyt kuunnella hempeilymusaa ihan vastapainoksi.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Vitsi? Käsittääkseni tässä ei ole mitään hauskaa jos aikuiset ihmiset juovat omissa oloissaan känniä. Korjatkaa kun olen väärässä.

E: Täysin tinassa, Pastilli juotu.

NO kuuleppas, etkai osallistuisi jos tää olis täysin perseestä? Eiks vaan, onhan tässä nyt sentään taas kiusattu jos jonkinlaista maailmanpoliittista asiainlaitaa.
 

Paitsioansa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
NO kuuleppas, etkai osallistuisi jos tää olis täysin perseestä?

Turhan vahva argumentti. Osallistuin omasta tahdosta, kyllä. Heitimme settiä, kyllä. MUTTA. Olisiko parempaa tekemistä kuin ryypätä itsekseen ja kirjoittaa nettiin kaikkien nähtäville omia fiiliksiä? Onko tämä meidän fanaatikkojen ainoa tapa rentoutua?

E: mä millekään kallonkutistajalle mitään maksa, jatkoajasta löytyy paremmat avut :)
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Turhan vahva argumentti. Osallistuin omasta tahdosta, kyllä. Heitimme settiä, kyllä. MUTTA. Olisiko parempaa tekemistä kuin ryypätä itsekseen ja kirjoittaa nettiin kaikkien nähtäville omia fiiliksiä? Onko tämä meidän fanaatikkojen ainoa tapa rentoutua?

Jep, olet viiiiimesenpäälle oikeassa, en vaan osannut pukea sitä sanoiksi. Eiköhän kuule nykästä seuraavat huiviin hyvillä mielin?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Hah, saatana ootkin niitä nakkijonon vittumaisimpia asiakkata vai?

Ihan pakko nyt kuunnella hempeilymusaa ihan vastapainoksi.

Olen omasta mielestäni aika hyvä asiakas snägäreille/grilleille. Olen estänyt/lopettanut (tyrmäyksellä) useita tappaluita paikallisten nahkatakkikusipäiden aloittamina jotka vittuilee ulkomaalaisille yrittäjille jotka tekevät oikeesti hyvää safkaa ja ovat mukavia. Olen solminut hyvät suhteet useisiin paikallisiin mestoihin ja annokset ovat yleensä tavallista suurempia kun niitä tilaan, joskus olen saanut juoman kaupan päälle. Eräs grilli vääntää baari-iltojen päätteeksi yleensä fatajuustorullan millä täyttäisi kolmen +90kg miehen vatsan. En valita.

Mitäs hempeilet? Kuunteletko jotain vitun Nylon Beatia? Se on ihan ok. Mulla on muuten Jonnan stringi-kuva taustakuvana.
 

Paitsioansa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
mut pitää teillekin sanoo tää, ensmäinen on tää "käy", eli ei osata sanoa ei ku toinen kysyy kaljalle. mut paljo parempi on vastata puhelimeen "anteeksi, väärä numero". Menee nimittäin soittaja sekasin.

E: pari idioomivitsiä
Mistä tietää että tulva on tullut?
- Aki Sirkesalo kelluu keittiön ikkunassa.

Uppooks sulla Jari Sillanpää?
Ei.
Entäs Black Sabbath?
Joo.
Uppookos Aki Sirkesalo?
 
Viimeksi muokattu:

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
No tämä n. 100 kilon keiju tässä hempeilee munatulessa Maria Menan tahtiin.

Aaah, kas kun et maria Mutolan tahtiin. Siinä vasta seksikäs nainen. Mä oon perkele ihan sekaisin. Nyt ton yhden viinapullon jämät ja sen jälkeen kaljaa niin paljon että uni tulee. Kellokin on vasta neljä. Huomenna ei edes tarvii mennä minnekään paitsi hoitamaan muutama homma.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Aaah, kas kun et maria Mutolan tahtiin. Siinä vasta seksikäs nainen. Mä oon perkele ihan sekaisin. Nyt ton yhden viinapullon jämät ja sen jälkeen kaljaa niin paljon että uni tulee. Kellokin on vasta neljä. Huomenna ei edes tarvii mennä minnekään paitsi hoitamaan muutama homma.

Siis perrrrrkele!!! Maria Mena on sentäs ihan eriakka kun tuo jalkavaimosi Maria Mutonen pimppahikineen.

Olis joo hoidettavana pari ihan pientä hommaa, jotka kyllä voi hoitaa jonkinasteisessa liemessäkin, mutta parempu olis leikkiä ihan selvää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös