Kalsarikänniketju

  • 5 290 451
  • 66 740

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
En ymmärrä runoudesta mitään mutta ihan hieno runo kuitenkin, äläkä pyytele anteeksi. Jos on murheita niin ne kääntyy vielä. Itse en uskonut tuohon asiaan mutta viime päivinä on ollut hyvä olla ja asiat ovat kääntyneet toivottomasta tilanteesta tilanteeseen jonka jatkuminen samansuuntaisena on vaan itsestään kiinni. Olen nyt kännissä mutta noin se menee.

Osaatteko kaverit kertoa mikä biisi tässä clipissä alkaa kohdassa 5:51, ja clippihän on Paha Maa leffasta joten linkin kuvauskin on kerrottu.

Paha Maa - Kohtaus
 

Paitsioansa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En ymmärrä runoudesta mitään mutta ihan hieno runo kuitenkin, äläkä pyytele anteeksi.[/url]

Vanha tapa pyydellä anteeksi, niinkuin joka karaokevedon jälkeenkin pitää mikkiin tokaista jotta sori. Runous oli tuosta vielä kaukana, vaikkakin paras luominen tulee tuskan inspiroimana. Ja tuohon Paha Maa-juttuun en osaa sanoa mitään kun ei musiikki kuulu, kaveri kun edelleen nukkuu odottaen huomista työpäivää. Ja jos joku immeisistä parhain kertois mulle, kuinka samaan viestiin lainataan useemmasta viestistä pätkän ni olisin äärimmäisen kiitollinen.

NP: Kotiteollisuus - Veisu (kuulokkeet & Nokia N91)

E: Joidenkin kohdalla mitataan immeisarvo paalun mukaan? Kuka niin OIKEASTI tekee?

E2: Ei mulla semmosta "lainaa useempia" navikkaa näy..
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Helvata Shermington, ei mitään hajuakaan tuosta biisistä. Paitsioansalle sen verran että tuolla alalaidassa on semmonen namiska jossa on "lainaa useampaa" nimike. Siitä se kai pitäis onnistua.
 

Paitsioansa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Gambina menee aina! Sanohan Sherm, kun tunnut lätkää enempi seuraavan, että oliko Pulkki hyvä hankinta? Viime kaudella hän ainakin oli kujalla kuin kuopiolainen Pariisissa, mutta lentokentältä pienempään kaukaloon tuntui vähintään hyvältä ratkaisulta. Näin paikan päältä KalPa - SaiPa -reenipelin ja ainakin silloin tuntui iso Simo olevan aika ulapalla.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Gambina menee aina! Sanohan Sherm, kun tunnut lätkää enempi seuraavan, että oliko Pulkki hyvä hankinta? Viime kaudella hän ainakin oli kujalla kuin kuopiolainen Pariisissa, mutta lentokentältä pienempään kaukaloon tuntui vähintään hyvältä ratkaisulta. Näin paikan päältä KalPa - SaiPa -reenipelin ja ainakin silloin tuntui iso Simo olevan aika ulapalla.

En oo Sherm, mutta kovasti nuo SaiPa-osaston jannut kehui Pulkkia otteistaan tuossa harjoituskauden tuntumassa. Tiiä sitten mikä tilanne on nyt.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Gambina menee aina! Sanohan Sherm, kun tunnut lätkää enempi seuraavan, että oliko Pulkki hyvä hankinta? Viime kaudella hän ainakin oli kujalla kuin kuopiolainen Pariisissa, mutta lentokentältä pienempään kaukaloon tuntui vähintään hyvältä ratkaisulta. Näin paikan päältä KalPa - SaiPa -reenipelin ja ainakin silloin tuntui iso Simo olevan aika ulapalla.

No tuota. Olen itse nähnyt Pulkilta ainoastaan kolme ottelua tällä kaudella (sisältää myös harjoitusottelut) mutta aika kusessa tuo on tainnut olla ainankin +/- tilastoa katseltaessa. Joitain hyviä pelejä ja sitten niitä normipelejä (lue : heikompia pelejä). Pulkki on joissain peleissä joutunut vetämään normaalia suurempaa roolia jolloin vaikeudet ovat tulleet esille. Pienessä roolissa mies on ollut ihan ok. Hanskat ovat pysyneet kädessä. Liekö tappelukielto päällä? Sellainen ihan ok seiska/kasipakki.

Ja Gambinahan on kuninkaiden juomaa. En ymmärrä ihmisiä jotka eivät siitä pidä. Esimerkiksi kaikkien kalsarikänniketjulaisten luulisi pitävän tästä jalosta luontaistuotteesta.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Voinko kierrellä tästä kysymyksestä irti kuin Paavo M Petäjä konsanaan?

No vittu, en oo koskaan maistanutkaan. Syy on yksinkertaisesti se, että..

En vain ole sitä maistanut koskaan.

Kuulepas ystäväiseni. Käyhän huomenna hakemassa ainankin yksi puteli Alkosta. Hinta ei päätä huimaa ja yhden pullon jälkeen olet jumala, ainankin omasta mielestäsi. Vittu kun nyt ei tule yhden biisin nimi mieleen. Joo ja en osaa kuvailla tarkemmin. Sellainen jumputus oli jollain vitun wicked hits kokoelmalla ja akat siinä laulaa.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olipa vimonen kerta kun fillarilla tänä vuonna liikennöin. Eli pelin jälkeen (JYP - Ilves) Musta jää vei 40 km/h vauhdista alamäessä tajunnan pois.
"Sattuko suhun?"
"Ööö .... ei tunnu missään!"
Sen jälkeen kävin lähi ravintolossa häviämässä Texas Hold em´ssa 15 € !
 

Paitsioansa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mä en vielä saanu tähän vastausta. Ja haluan runoilla, kohta tulee. Pastilli puolessavälissä.

Runo vol. 2:
Rakkaudesta monet laulavat
tietämättä laisinkaan
suruttomina kulkevat
tirskuen ainiaan

niille, jotka todella
tahtovat valoihin
niille, jotka vaivalla
pyrkivät unelmiin

toisten, tai omaan
paratiisiin kevyeen
vaatimattomaan jamaan
vaikka sinne syteen

mutta savesta se lähtee
unelmia unohtamatta
tottelee ja käskee
itseään sivuuttamatta

täytyy pitää kiinni siitä
mitä mielessä kantaa
eikä lainkaan välittää muista
vaan kaikkensa antaa

Tämä runo voitaisiin nimetä.. mikäs tän nimi olis?
NP: Kotiteollisuus - Vieraan sanomaa
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kuulepas ystäväiseni. Käyhän huomenna hakemassa ainankin yksi puteli Alkosta. Hinta ei päätä huimaa ja yhden pullon jälkeen olet jumala, ainankin omasta mielestäsi. Vittu kun nyt ei tule yhden biisin nimi mieleen. Joo ja en osaa kuvailla tarkemmin. Sellainen jumputus oli jollain vitun wicked hits kokoelmalla ja akat siinä laulaa.

No perkele! Yleensä olen jumala jo muutenkin omassa haavemaailmassani, mutta jos tuo auttaa laajentamaan tiluksia niin tottahan toki se on kokeiltava. Tuo wicked hits on aika hämärän peitossa, vaikuttaa niiltä 90-luvun hämäräkokoelmilta.
 

Paitsioansa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Saatana sentään kun kaikki juo tota Gambinaa, tulee orpo olo.

Rehellisyys maan perii. Et sä tappiolla ole vaikket Gambinaa juokaan, on se todellisuudessa melkoista soossia. Tai näin ne muut sanoo. Mulla se uppoo mut silti se on kiljun kanssa samaa kategoriaa.Ainakin ennen alkoveron alennusta ko. Gambina oli halvin Alkosta saatava hintalaatusuhteeltaan.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ensikertalaisten kannataa olla varovaisia ison G:n kanssa. Ainoastaan minä ja Blue J tiedetään tämän pyhän juoman todellinen iskukyky.

Perkele, ja löytyhän se saatanan biisi yhdellä puhelinsoitolla. CD versio on paljon parempi mutta biisi on kuitenkin tämä mitä metsästin.

Feel it - The Tamperer feat. Maya
 

Paitsioansa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ensikertalaisten kannataa olla varovaisia ison G:n kanssa. Ainoastaan minä ja Blue J tiedetään tämän pyhän juoman todellinen iskukyky.

Iso G kuulostaa melko hauskalta ilmaisulta. Mutta tämä Pastilli kyllä vetää ykköstilan Alkosta saatavista tuotteista, hintaa sen kympin, maistuu hyvälle ja toimii paremmin kuin junan vessa. Ajattelin julkaisemalleni runolle (vol. 2) nimeä "Taiteilusta" mutta mitä parempi, sen parempi. Eli nimikisa käyntiin, eiks jeeh?

E: voittajalle kalsarit palkinnoksi! ja vielä pakasta vedetyt!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös