Noh, kahdeksan paukkua Vana Tallinnaa oon tässä jo tempassut huiviin ja ihan hyvältä jo alkaa tuntumaan. Viime aikoina oon aika paljonkin tätä tuonut Tallinnan reissuilta, tai no sellainen 3-4 pulloa kerralla, aina parin kolmen viikon välein kun Tallinnassa olen käynyt. Ja tietenkin sitä muitakin väkeviä aina tarttuu matkaan, ei siinä mitään. Mutta tässä on mun mielestä hyvä hinta/laatu suhde, tai enemmänkin hinta/maku + hinta/alkoholiprosentti -suhde. Tietenkinhän tämä on ihan liian makeaa, pullollisen kun tinttaa niin varmasti on sormet tahmeina ja posket hehkuu sokerista. Tai no nyt jo yhdeksäs motillinen tyhjeni, eikä tossa pullossa paljoakaan ole enää jäljellä, mutta siis jos sen lopun vielä tempasen naamaan ja sitten lähtisin himaan, ämmän luona kun nyt oon, töissähän se itse luuraa. Tai no, itseasiassa tämä likööri alkaa jo kyllästyttämään. Mutta siis alkoholia tästä ei maista lähes ollenkaan, vaikka etiketti lupaa sen 40%. Pitää vissiin joku vesilasillinen juoda ton pullon jälkeen, tai no oon mä kyllä tänään juonut kolme kuppia teetä, ja parempihan se on jos ei joisi mietoja. Siis ei tää ole totta, nyt jo toi kymmenes paukku tyhjeni.