Kalsarikänniketju

  • 5 290 592
  • 66 740

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ja hyvää päivää. Täällä Rakki, raatelun erikoiskoira, en sentäs Edun tarkoittama lentäjän koira, mutta enihau hau hau kuten viestistä näkee tänään vedetään oikein Lauri tähkän mitalla itsestään, itsenikokoiseen soseeseen mistä ei mua ylös laula edes vaka vitun vanha Väinämöinen. Elämöintiä kehään siis. Ekaan tuntiin tintannut jo kolme rainbow long drink lightia, hyi helvetti mitä tavaraa, onneksi Karhu, tuo jumalten ja rakkikoirien juoma pelastaa minut juomahelvetistäni ja sihautanpa tölkin auki siis, ja herranjumala miten ensimmäinen olut maistuukaan hyvältä.

Kysymys: Kumpi maistuu paremmalta? Ensimmäinen juoma/Olut vaiko seuravaan päivän ensimmäinen juoma/Olut?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kysymys: Kumpi maistuu paremmalta? Ensimmäinen juoma/Olut vaiko seuravaan päivän ensimmäinen juoma/Olut?

Kyllä ensipuraisu kylmästä oluesta on parasta ja eka päivänä tietenkin. Seuraavan päivän ensimmäinen maistuu ihan vedeltä.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Tutkin asiaa tässä hiukan ja kyllä tää seuraavan päivän varovaisesti otettu ensimmäinen on ehkä hitusen parempi.

Henkilökohtainen kysymys: Sinulla on hillitön 5pp ja tästä johtuva The Penakanki, kumpi antaisi paremman fyysisen olon? Tulinen villi ja kiimainen sexi Johanna K:n kanssa vai se maaginen hetki kun tasoittelu kääntyy "Uudeksi Nousuksi"?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Henkilökohtainen kysymys: Sinulla on hillitön 5pp ja tästä johtuva The Penakanki, kumpi antaisi paremman fyysisen olon? Tulinen villi ja kiimainen sexi Johanna K:n kanssa vai se maaginen hetki kun tasoittelu kääntyy "Uudeksi Nousuksi"?

Vaikea lähteä arvailemaan. Luulen kuitenkin että ensinmainittu antaisi suuremmat kiksit, tai siis kyllä se niin on.

Kovat on kysymykset rakilla heti kärkeen..

Kippis!
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Iltaa veljet ja sisaret,

Nyt on hyvä fiilis. Päivällä sain ehkä kammettua itseäni askelta lähemmäs erittäin tavoiteltua duunipaikkaa. Iltapäivällä pitkä rauhallinen lenkki ja äsken tulin saunasta. Alakerrassa odottelee 21 tölkkiä Karhua ja maittavia "kananuijia". Tyttöystävä lähti työpaikkansa pikkujouluihin, joten koko ilta omassa rauhassa.

Ohjelmassa tänään siis;

kaljoittelua, netissä surfaamista ja mythbustersin katsomista ja ehkä hieman EU3 pelailua.

Kippis.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Kerran kun nenäpäiväkin olis niin jotenkinhan sitä on naamioiduttava massaan mukaan. Petteri Punakuono astetta kohti siis...nyt on vitun hyvä fiiliskin päällänsä sillä puolitoista viikkoisen flunssan ja parin terveen välipäivän jälkeen uskaltauduin lenkille. Oli kyllä niin nihkeää menoa, mutta nyt on hyvä olo eli danke schön vaan. Vastoinkäymisistä huolimatta Bekele varo vaan.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Ilmoittaudutaan mukaan. Pari rankkaa työviikkoa takana ja nyt nollaillaan tilannetta. Alkosta tarttui mukaan Last Pinapple pullo, neloskaljaa sixpac ja vodkapullo. Viimeviikolla työtunteja 67 ja tällä viikolla 61, nyt on pakko nollata nuppi totaalisesti, että taas jaksaa.
 
Mukana myös vaihteeksi ja tuttuun tapaan lonkeroa löytyy kaapista. Alkosta hain pari hartwallin granberry lonkeroa, eli sitä "punaista lonkeroa" ja sitten ihan perinteistä olvia löytyy six-pack kaapista. Riittää kyllä mainiosti tuo minulle, joku isompi mies tuosta tulisi kuin vihaiseksi, mutta onneksi tällainen rääpäle pärjää vähemmällä. Tulee halvemmaksikin. Vuorotellen vituttaa ja hymyilyttää. Vitutusta aiheuttaa ex, joka soittelee vähän väliä, pitänee laittaa puhelin kiinni. Hyvää fiilistä tuo taas vapaa viikonloppu.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tässä välissä on pakko huudella Uleåborgiria paikalle.

Annatkos arvon Uleå tuomiosi tästä Queen-cover bändin shöystä

Täytyy sanoo että kun näin noi vitun vermeet niin putosin kaksinkerroin lattiaan ja meinasin tukehtua villakoiriin, mistähän lie matkittu, heh.. Muutamat maneerit aiheutti suurta myötähäpeää, mutta olkoon. Kuulosti kuitenkin hyvältä. Siinähän olisi ollu nyky-Queenille uusi laulaja.

Iltaa myös muille viisaille.
 

Itse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tulipa hieman tietoa lomautuksista. Luulenpa, että riipaisen kovan kännin tänään (ja huomenna).

Kaappi on täynnä kaljaa ja Tallinnan tuliaisia. Perskeles, viime viikonloppu meni töissä, joten nyt formatoidaan kovalevy ja ajatellaan työasioita seuraavan kerran maanantaina.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça

Soitteleeko exäsi ihan tarkoituksellisesti vittui ja kiusanteko mielessä vai kaipuusta? Jos nyt siis on kohteliasta udella. Itse en ole koskaan oikein ymmärtänyt ihmisiä sukupuolesta riippumatta jotka suhteen loputtua piinavat toista tavalla tai toisella oli se suhde sitten loppunut miten päin vain. Vittu jos juttu ei toiminut niin siinäpä se. Parempi molemmille. No takas iloisempiin aiheeseen Volbeat pauhaa stereoista ja NHL09 on kovassa kulutuksessa erona vain reallifeen se että nyt Flyers voittaa niin ja Karhua juonpi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, kahdeksan paukkua Vana Tallinnaa oon tässä jo tempassut huiviin ja ihan hyvältä jo alkaa tuntumaan. Viime aikoina oon aika paljonkin tätä tuonut Tallinnan reissuilta, tai no sellainen 3-4 pulloa kerralla, aina parin kolmen viikon välein kun Tallinnassa olen käynyt. Ja tietenkin sitä muitakin väkeviä aina tarttuu matkaan, ei siinä mitään. Mutta tässä on mun mielestä hyvä hinta/laatu suhde, tai enemmänkin hinta/maku + hinta/alkoholiprosentti -suhde. Tietenkinhän tämä on ihan liian makeaa, pullollisen kun tinttaa niin varmasti on sormet tahmeina ja posket hehkuu sokerista. Tai no nyt jo yhdeksäs motillinen tyhjeni, eikä tossa pullossa paljoakaan ole enää jäljellä, mutta siis jos sen lopun vielä tempasen naamaan ja sitten lähtisin himaan, ämmän luona kun nyt oon, töissähän se itse luuraa. Tai no, itseasiassa tämä likööri alkaa jo kyllästyttämään. Mutta siis alkoholia tästä ei maista lähes ollenkaan, vaikka etiketti lupaa sen 40%. Pitää vissiin joku vesilasillinen juoda ton pullon jälkeen, tai no oon mä kyllä tänään juonut kolme kuppia teetä, ja parempihan se on jos ei joisi mietoja. Siis ei tää ole totta, nyt jo toi kymmenes paukku tyhjeni.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Jaahans tänään onkin listalla soimassa oluen ohessa tälläistä: Ekaksi Children of Bodom jatketaas teemalla Slipknot, molemmista koko tuotanto sekä sitten Stam1naa, Kotiteollisuutta,suomiräbää muutama sankariheviveisu, ja sitten olisi myös The Prodigy soimassa Wu-Tang-Clan, YUP ja CMX saattavat paukahtaa välillä, siinä sivussa pelailen EHM:mää ja Jagged Alliance II toimiihan tämä ilta näinkin, perhana pitäis vielä saada kustomoitua telsu tähän näytön viereen niin voisi väijyä mestistä.. Olutta lisää suuta kuivaa.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Vittu tää on siistiä!

Ekat kalsarikännit kun sain vihdoin asennettua subbarit yms koneeseen. Nyt voi huudattaa, kun on omakotitalo.

NP. Rammstein: Ich Will
 
Ei se exä ilkeyttään soittele, mutta silti alkaa jo vituttaa. Kyllä sen ymmärtää että se kaipaa jne, mutta itsellä kun ei ole enää niitä fiiliksiä. Kavereita sovittiin olla edelleen ja sen takia ei viitsi päin naamaa sanoa sille että painuisi vittuun. Yhteisiä kavereita on myös, joten aina joskus varmaan senkin takia näkee. Nyt se yritti päästä yökylään tänne. Olisi muka tulossa tähän kaupunkiin karaokea laulamaan tai jotain.. Just joo. Ei varmaan siellä niitä karaoke paikkoja sitten ole. Mut eipä tuota jaksa nyt ajatella, lisää lonkeroa koneeseen.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
lisää lonkeroa koneeseen.

Lyhensin viestiäsi hieman, koska se oli pelkkää paatosta, mutta noissa kolmessa sanassa olet asian syvimmässä ytimessä. Natsisiwan neljäs lonkku suhahti juuri auki ja elämä on ihanaa.
 
Joo, tästä lähtien meinaankin keskittyä olennaiseen ja nauttia yksinolosta. Ehkä jotain musiikkia voisi laittaa soimaan.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tarkka Tulosen TuTo-kannatus paistaa selostuksesta aikas räikeästi läpi, tässä olen mestistä ja Salkkareita tuijotellut ja kaljaa ryystänyt.

Fiilis on tällä hetkellä hyvä!! Nousukiito menossa, ja viimeisen kaljan jälkeen varmaan alkaa syöksykierre. Mutta en murehdi sitä nyt.

Täällä pistetään lisää lidlikaljaa koneeseen!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tässä välissä on pakko huudella Uleåborgiria paikalle.

Annatkos arvon Uleå tuomiosi tästä Queen-cover bändin shöystä

Täytyy sanoo että kun näin noi vitun vermeet niin putosin kaksinkerroin lattiaan ja meinasin tukehtua villakoiriin, mistähän lie matkittu, heh.. Muutamat maneerit aiheutti suurta myötähäpeää, mutta olkoon. Kuulosti kuitenkin hyvältä. Siinähän olisi ollu nyky-Queenille uusi laulaja.

Iltaa myös muille viisaille.

大韓民國:nen Queen sucks.

Bohemian Rhapsody on liian hidas ja I Want To Break Free liian nopea. Don't Stop Me liian hätäinen. Laulaja kyllä kuulostaa erehdyttävästi Freddieltä. Pinnoja viiksistä. Ja hän osaa laulaa. Bohemian Rhapsodyn hän kopioi suoraan Queenin Live @ Wembley '86 -keikalta.

Hassuja ovat kyllä nuo kamppeet, "Roger Taylor" marimekkopaidassaan, "Brian May" kähärine tukkineen.

Periaatteessa toimii.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ilmottaudutaan mukaan.

Viisi nelosta takana ja saunan pistin just lämpiämään. Akka on pikkujouluissa ja pari kaveria tulee kohta saunomaan. Jääkaapissa on kaljaa riittävästi. Mitäpä muuta sitä voisi perjantailta vaatia?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitäähän se täälläkin aina silloin tällöin vierailla. Oikein hyvin mennyt työviikko takana, joten nyt on hyvä nautiskella Suomi-viinaa. Ihan pieni pilvi taivaalla väijyy, ihan kohta pitäisi aloittaa silityshommat ja tuo paitojen silittely rinnastetaan hammaslekurissa käyntiin. Vaan eipä siinä, iso kulaus Suomea ja silityslautaa kohti. Kohta sekin homma on hoidettu.

Ihan pieni etikettivirhe tosin on. Siivouksen ja suihkun jälijiltä jaksa mitään kalsareita pukea. Kylpytakki ajaa saman asian.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Joe Rullier saapuu! Vaviskaa! Vittu kun tuli entisestään fiilistä tähän iltamaan. Helevatin kuustoista. Nyt jotain vain soimaan jotain fiilikseen sopivaa...mutta siis kis kis Leo...

Nyt tarvitaan kyllä viskiä eli Laphroaig esiin. Huh huh. Mutta siis hellurei ja hellät tunteet ja pikkukatille tsemppiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös