Kalsarikänniketju

  • 5 290 451
  • 66 740
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Nooh, sen kun Googlettelet :) Mää otan sillä aikaa viimesen paukun Gambinaa ja sen jälkeen haen muutaman kylmän oluen seuraani.

Ei! en googlettanu mittään, vaan olin niin umpihullu että aattelin ihan kuulolta heittää jotain, mutta kas kas kummaa...mitään ei tullu mieleen.

Mut okei, kerro nyt toisellekkin?
 

Paitsioansa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Katsoitteko sattumoisin tänään urpoiluruutua? Siinä oli juttua Nenäpäivästä ja minä saatanan juntti vasta siinä vaiheessa tajusin että mistä siinä on kyse. Naamakirjakin on yllättävän yksioikoinen vempula.

NP: Marilyn Manson - Sweet Dreams
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ei! en googlettanu mittään, vaan olin niin umpihullu että aattelin ihan kuulolta heittää jotain, mutta kas kas kummaa...mitään ei tullu mieleen.

Mut okei, kerro nyt toisellekkin?

No perkeles, Pelle Miljoona tietenkin. Hieno mies. Olen tavannut ja nimmarit yms. löytyy.

Nyt palataan taas reilusti yli kymmenen vuoden päähän ja laitetaan juutubeen Savage Garden i want you. Tuon bändin ainoo hyvä biisi mielestäni.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Voi hemmetti, Mielikuvitushahmo! Sä näytyät tosi väsyneeltä. Sun silmät lupsuu. Et kai vaan ole poistumassa jääkaapin kautta unten maille? Jos sen teet niin saat vaihtaa nimimerkkisi Rikkuriksi.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Voi hemmetti, Mielikuvitushahmo! Sä näytyät tosi väsyneeltä. Sun silmät lupsuu. Et kai vaan ole poistumassa jääkaapin kautta unten maille? Jos sen teet niin saat vaihtaa nimimerkkisi Rikkuriksi.

Pyh! En oo vielä mänössä mihinkään, mut selvis että miks toi yks kattolamppu surisee ja kääntyy meitin mukana mitä ikinä teenkin. Taidankin onanoida sitä kohden...

Arvaan mistä tää johtuu. Pitänee nyt sitte herätellä ittiään. Dimmu Borgir - In death's embrace
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Pyh! En oo vielä mänössä mihinkään, mut selvis että miks toi yks kattolamppu surisee ja kääntyy meitin mukana mitä ikinä teenkin. Taidankin onanoida sitä kohden...

Hei kato tää on ihan hyvä näin joo, eiks nii, okei? Säähän tykkäsit kovasti Pandorasta? Laitahan tubee Pandora sand of time (oikeesti se on sands of time) ni kato hei kaikki on sen jälkeen hyvin hei! Huomenna Shermi saa pillua ainankin kahdelta eri naiselta ja munaa itsensä totaalisesti. Näin on kohtalo minulle kertonut.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Hei kato tää on ihan hyvä näin joo, eiks nii, okei? Säähän tykkäsit kovasti Pandorasta? Laitahan tubee Pandora sand of time (oikeesti se on sands of time) ni kato hei kaikki on sen jälkeen hyvin hei! Huomenna Shermi saa pillua ainankin kahdelta eri naiselta ja munaa itsensä totaalisesti. Näin on kohtalo minulle kertonut.

EEEEIIIIIISAAATANA!!!!! Putosin jumalauta kun laitoin tuon soimaan koska jotenkin sekotin pandoran ja panteran.

Olin tossa sit että onpas aika poppia matskua. Nauratti vittu. No mut täähän on näitä ysäreitä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
EEEEIIIIIISAAATANA!!!!! Putosin jumalauta kun laitoin tuon soimaan koska jotenkin sekotin pandoran ja panteran.

Olin tossa sit että onpas aika poppia matskua. Nauratti vittu. No mut täähän on näitä ysäreitä.

No joo :) (Lennart Petrell änensävy) Laitahan perkele PMMP joku raja. On muuten hyvä biisi, joo ja en ole homo vaikka kuuntelenkin ämmien musiikkia.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
No joo :) (Lennart Petrell änensävy) Laitahan perkele PMMP joku raja. On muuten hyvä biisi, joo ja en ole homo vaikka kuuntelenkin ämmien musiikkia.

Eikait se mitenkää niin homoa oo kuunnella pmmp:tä. Ämmejen musaa tai ei. Toi orkesterihan taitaa olla aika kova osotus siitä, että popstars-tuomareiden ammattitaito oli vähän kiikunkaakun?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mä en tiedä mitä helvettiä mulle tapahtuu mutta mun oikean käden (omasta naamasta katsottuna) etusormi haisee ihan Maria Mutolan pillulle. Tämä haittaa ratkaisevasti sosiaalista elämääni. Mikään saippua tai aine ei auta. Huomenna tämän homman pitäisi olla korjattuna kun pääsen fyysiseen kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Annappas Mielari ohjeet miten toimia. Itsehän olet todennäköisesti ollut samoissa ongelmissa. Ps. Paula näyttää ihan silakalta yhdessä videossa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Älä nyt väkisin ysäriks hauku, kamut kävi vuos-pari sitte kattomassa Pandoraa ja kuulemma melkonen saalis vieläkin.

Hääähä...sanoin vaan niinkun asia on rakkahin Paitsioansa, onhan se varmaan kinkku vieläkin tosiaan. Mutta se mielikuva mikä tosta tuli, varsinkin senjälkeen kun alitajuisesti ajattelin kuulevani panteraa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mä en tiedä mitä helvettiä mulle tapahtuu mutta mun oikean käden (omasta naamasta katsottuna) etusormi haisee ihan Maria Mutolan pillulle. Tämä haittaa ratkaisevasti sosiaalista elämääni. Mikään saippua tai aine ei auta. Huomenna tämän homman pitäisi olla korjattuna kun pääsen fyysiseen kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa.

No kuulehan Shermis... jo se, että oletat sormesi haisevan maria mutilan vehkeelle, osoittaa, että olet todella kipeä siis todella kiepä. NImittäin kukan ei voi tietää miltä Mutoskan vehje haisee. Ne jotka siitä jotain tietävät, eivät ole jääneet kertomaan, joten sinulla on nyt Shermis ainutlaatuinen tilaisuus hankkiutua rikkaaksi tuolla hajulla/eritteellä mitä sormistasi löytyy.

Apukeino tuohon kyllä löytyy, eikä maksa paljoa. Teippaat vaan dynamiittipötkylän käteesi ja sytytät panoksen...se mitä jäljelle jää on vain pakollinen paha, mutta hajun pitäisi lähteä.
 

Paitsioansa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
...varsinkin senjälkeen kun alitajuisesti ajattelin kuulevani panteraa.

Varmasti. Mutta arvon Mielikuvitushahmo, musiikkiin pitää aina suhtautua avoimesti. Ysäri, kasari, mikä lie kunhan se toimii. Ja tänä päivänä meillä on näitä kristiina braskeja sun muita, jotka myyvät ihan muulla kuin musiikilla, samaan aikaan kun John Lennon tai Queen ovat menneitä, muotitiedottomia menneisyyden pieruja. Arvostus on se, mikä ratkaisee. Ja Pandora vetää vieläkin. Ihmettelen itsekin. Pantera taas on eri kategoriaa, kaikki kunnia heillekin. Mutta edelleen: jos teet vuosikymmenen verran kansainvälistä uraa, et voi olla yhden hitin ihme (poislukien Haddaway).

E: taidettiin puhua eri asiasta, nyt mä sen jopa hokasin. mut silti ei saa nauraa Pandoralle.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ne jotka siitä jotain tietävät, eivät ole jääneet kertomaan, joten sinulla on nyt Shermis ainutlaatuinen tilaisuus hankkiutua rikkaaksi tuolla hajulla/eritteellä mitä sormistasi löytyy.

Eli lyödään rahoiksi? Mikäs sun provikkaosuus on? Sä oot mun manageri.

Apukeino tuohon kyllä löytyy, eikä maksa paljoa. Teippaat vaan dynamiittipötkylän käteesi ja sytytät panoksen...se mitä jäljelle jää on vain pakollinen paha, mutta hajun pitäisi lähteä.

Öö. en meinannu kyllä tuota koittaa.. koska ei oo dynamiittia, muuten kyllä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Varmasti. Mutta arvon Mielikuvitushahmo, musiikkiin pitää aina suhtautua avoimesti. Ysäri, kasari, mikä lie kunhan se toimii. Ja tänä päivänä meillä on näitä kristiina braskeja sun muita, jotka myyvät ihan muulla kuin musiikilla, samaan aikaan kun John Lennon tai Queen ovat menneitä, muotitiedottomia menneisyyden pieruja.

No mutta juu, nyt kun otit asian puheeksi arvon Paitsio, niin en näe asiaa niin, että menneisyyden suuruudet olisivat jääneet taka-alalle kovinkaan pahasti, kyllä John Lennon, Queen, Beatles ja kumppanit yhä tiedetään, mutta kokoajan sukupolvi nuorenee ja nämä jäävät yhä vähemmälle huomiolle kun esiin puskee tämän aikakauden suuruuksia, joita me tietty pidämme ihmeellisenä teinijumppuna. Minä suhtaudun avoimesti musiikkiin, kuuntelen tämänpäivän musiikkia, kuuntelen menneiden aikojen musiikkia ja kuuntelen musiikkia, joka ei ole edes tehty menestymään listoilla vaan tarkoitettu mm. meditaatiokäyttöön.

Pääasia on että jokaiselle on jotakin, eikä ole keltään pois se, että joku nauttii erilaisesta musiikista ja saa siitä suurta iloa mitä ei itse tajua.

Ysäriltä löytyy timantteja. Ennenkaikkea ajaton Haddaway :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös