Kalsarikänniketju

  • 5 238 343
  • 66 669

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Pitänee liittyä seuraan. "Raskas" työpäivä takana joten kai sitä vois pienet yökännit vetästä et huomen taas jaksaa
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Baarista kirjoittelen nyt. Ja ei todellakaan etukäteen pitänyt. Mutta toivotaan, että aamulla löydän itseni lampsimasta kohti työmaata. Virkeänä.

Olet rikkonut kalsarikänniketjun etikettiä. Pthyi! Baarista ei todellakaan saa kirjoittaa kalsarikänniketjuun. Ainoa poikkeus on se, että asuu baarissa.

Kymmenen pinnan disautus sinulle parhain tahtookirjoittaa.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Tässähän vaikuttas olevan jo tekemisen meininkiä.

Kello se vaan rientää. EI haittaa. Jatkan tärkeilyäni juutuubissa.


Ja kovasti yritetäänkin... 14.00 töihin,kerkeää kivasti rentoutumaan oluen ja hyvän musiikin seurassa. Josko sieltä canalilta vielä änäripeli tulisi yöllä ja onhan ne jenkkien vaalit et jotain aktiviteetteja löytyy
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Baarista kirjoittelen nyt.

Yllä lienee yksi pahimmista virheistä mitä kalsarikänniketjuun on kuunaan kirjoiteltu. Tosiaan lieventävä seikka on baarissa asuminen ja siellä liikkuminen kusen polttamissa kalsareissa. Tuohon en kuitenkaan usko, joten kannan koko porukan vastuun ja annan marginaalivaroituksen. Heti kotia sieltä! Lava mennyt ja vieläkin aika hyvissä voimissa. Viiniäkin mennyt hieman, mutta nyt tyhjään ton pullon ja menen nukkumaan. Akka oli vihanen töistä tullessaan, kun myö miehet (minä ja koira) oltiin kaljakoppa tyhjätty. Koira ei ottanut tippaakaan, mutta oli hienosti menossa mukana. Olen edelleen iloinen voitetuista rahoista, joista 10% menee huomiselle kalsaroinnille! Odota waan siwa aamulla olen ovella!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Yllä lienee yksi pahimmista virheistä mitä kalsarikänniketjuun on kuunaan kirjoiteltu. Tosiaan lieventävä seikka on baarissa asuminen ja siellä liikkuminen kusen polttamissa kalsareissa. Tuohon en kuitenkaan usko, joten kannan koko porukan vastuun ja annan marginaalivaroituksen.

Mikä on KKKKO:n lausunto tässä tahtookirjoittaan asiassa? KKKKO:han tarkoittaa tietenkin "Kalsarikänniketjun korkeinta oikeutta". Riittääkö vittuilu, vai pitäisikö tahtookirjoittaan kuunnella seuraava kappale: NKOTB: Step By Step ja kirjoittaa siitä kahden rivin essee?

Itse KKKKO:n itseni nimittäneenä tuomarina vaadin jälkimmäistä.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Nyt tulee tahtookirjoittaalle puukkoa suunnasta jos toisesta, noh mitäs menee baarista tänne kirjoittelemaan. Hyi hyi...
Eikun vaan esseen tekoon
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Mikä on KKKKO:n lausunto tässä tahtookirjoittaan asiassa? KKKKO:han tarkoittaa tietenkin "Kalsarikänniketjun korkeinta oikeutta". Riittääkö vittuilu, vai pitäisikö tahtookirjoittaan kuunnella seuraava kappale: NKOTB: Step By Step ja kirjoittaa siitä kahden rivin essee?

Itse KKKKO:n itseni nimittäneenä tuomarina vaadin jälkimmäistä.

Tällä erää KKK:n korkein oikeus (en minä se ole?) hyväksyy yllä esitetyn tuomion ja panee sen toteen pikimmiten. Käyttäjä tahtookirjoittaa on velvollinen kuuntelemaan yllä linkitetyn kappaleen ja tuomaan julki biisistä aiheutuneet tunteet. Paras tapa on ottaa muutama olut kotosalla ja ja avautua nettipalstalla virtuaaliystäville.

Nyt aiheeseen. Onkohan kuumetta tai jotain kun ei nouse mikään päähän?
Nimim. Kori olutta ja puoli pulloa viiniä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mikä on KKKKO:n lausunto tässä tahtookirjoittaan asiassa? KKKKO:han tarkoittaa tietenkin "Kalsarikänniketjun korkeinta oikeutta". Riittääkö vittuilu, vai pitäisikö tahtookirjoittaan kuunnella seuraava kappale: NKOTB: Step By Step ja kirjoittaa siitä kahden rivin essee?

Itse KKKKO:n itseni nimittäneenä tuomarina vaadin jälkimmäistä.

valamiehistön puheenjohtajaksi itseni nimitettyäni olen pohtinut asiaa.

tahtookirjoittaa otti osaa ketjuun baarista, mikä on melkoisen törkeää piittaamattomuutta, mutta lieventävänä näkisin sen, että tahtookirjoittaa on niin omistautunut tälle ketjulle, että otti yhteyttä tänne jopa baarista. Joten Uleån linjasta poiketen ehdottaisin ainoastaan nuhtelua ja kahdesti kuunneltavaksi Sashan if you believe kappaletta.

Step by step on ensikertalaiselle liikaa mielestäni.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tällä erää KKK:n korkein oikeus (en minä se ole?) hyväksyy yllä esitetyn tuomion ja panee sen toteen pikimmiten. Käyttäjä tahtookirjoittaa on velvollinen kuuntelemaan yllä linkitetyn kappaleen ja tuomaan julki biisistä aiheutuneet tunteet. Paras tapa on ottaa muutama olut kotosalla ja ja avautua nettipalstalla virtuaaliystäville.

Et ole korkein oikeus, mutta jäsen kyllä - vaikka et haluaisikaan. Käytämme tässä usalaista järjestelmää. Tuomitse tai ole tuomittu.

KKKKO:ta monasti arvostellaan sen joustamattomuuden ja epäinhimillisyyden takia - selvä esimerkki on pakottaa rikolliseksi epäiltyä kuuntelemaan NKOTB:n Step By Stepiä. Mutta minkä KKKKO sille voi, että sille on annettu jumalinen valta kyykyttää baarista kirjoittavia scumbagejä.

Tahtookirjoittaalla on mahdollisuus karistaa scumbagiys kirjoittamalla kahden rivin essee NKOTB:in kappaleesta Step By Step.

Nyt aiheeseen. Onkohan kuumetta tai jotain kun ei nouse mikään päähän?
Nimim. Kori olutta ja puoli pulloa viiniä.

Kori on NIIN "passé". Siksi se ei mene päähän. Juo se toinen puolikas viinistä niin aletaan puhua.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
KKKKO:ta monasti arvostellaan sen joustamattomuuden ja epäinhimillisyyden takia - selvä esimerkki on pakottaa rikolliseksi epäiltyä kuuntelemaan NKOTB:n Step By Stepiä. Mutta minkä KKKKO sille voi, että sille on annettu jumalinen valta kyykyttää baarista kirjoittavia scumbagejä.

Tahtookirjoittaalla on mahdollisuus karistaa scumbagiys kirjoittamalla kahden rivin essee NKOTB:in kappaleesta Step By Step.

No voi vittu! Taivun Borgirin langettaman tuomion kannalle, vaikkakin edelleen olen sitämieltä, että "step by step" on ensikertalaiselle liikaa.

edit. Niin ja vaadin myös korkea-arvoista virkaa KKKKO-ssa. Jos ei sitä irtoa niin perkele! Lopetan juomisen.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Täällähän on jälleen vilkasta. Hieno homma. Ei tää kalja kyllä meinaa käydä mitenkään päähän.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
valamiehistön puheenjohtajaksi itseni nimitettyäni olen pohtinut asiaa.

- -

Step by step on ensikertalaiselle liikaa mielestäni.

Hyvä on. Minäkin annan allekirjoitukseni sille, että sinä olet valamiehistön puheenjohtaja. Jo tilastot puhuvat omaa sakeaa kieltään.

Mutta tahtookirjoittaan rangaistukseen: Sashan viisu ei mielestäni ole tarpeeksi rankaiseva kappale. Pidät NKOTB:n Step By Stepiä ilmeisesti epäinhimillisenä, Geneven sopimusta rikkovana kappaleena?

Voimmeko päätyä kompromissiin: Simply Red: Stars?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jos yllä oltiin kiireellä kasaamassa valamiehistöä ja demokratiaa vallan väestöstä, on sanottava että varma valinta on JKK joka vetää 18 holeinonia greenillä kuin greenillä.

Nyt takaisin humaltumiseen, raskaaseen thrash/death metalliin ja kyntteriin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Täällähän on jälleen vilkasta. Hieno homma. Ei tää kalja kyllä meinaa käydä mitenkään päähän.

Katastellaan nyt tämä tahtookirjoittaan tuomio ja USA:n presidentinvaalit läpi ja mennään sitten nukkumaan noin kello 07.00.

Pressanvaaleja enemmän mua kiinnostaa tahtookirjoittaan tuomio. Sen on oltava vähintään Simply Redin Stars. Muuten käytän veto-oikeuttani.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
No voi vittu! Taivun Borgirin langettaman tuomion kannalle, vaikkakin edelleen olen sitämieltä, että "step by step" on ensikertalaiselle liikaa.

Hahah. Aiheutti mahtavat naurut. Siis step by step.
Olen jäsen, mutta koska kukaan muu ei ottanut asiaan kantaa välittömästi, oli minun siihen puututtava. Toivottavasti "moderaattorit" puuttuvat tulevaisuudessa asiaan tarkemmin. Pahoitteluni.

Sherminator; kirjoitti:
Täällähän on jälleen vilkasta. Hieno homma. Ei tää kalja kyllä meinaa käydä mitenkään päähän.

Tiedän tunteen. Ota jotain muuta (vahvempaa) siihen kylkeen ni toimii hyvänä boosterina.

edit1: linkki
edit2: Viikate - Kuolleen miehen kupletti
 
Viimeksi muokattu:

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Mites se Turhapuro sanokaan et ei mitä tahansa olutta vaan A:ta tai jotain sinnepäin... Kertokaas muuten tyhmälle/humalaiselle btw joku et miten saan ton linkin laitettua niin et siinä lukee esim toi biisin nimi ja sitä klikkaamalla pääsee vaikka nyt sinne youtubee
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Uleåborgir, tuo stars on tarpeeksi kova rangaistuksena, mutta tarvitsemme sen likaisentyön tekijän, joka toimittaa rangaistuksen tiedoksi myös asianosaiselle. Ehdotuksia?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Mikä on KKKKO:n lausunto tässä tahtookirjoittaan asiassa? KKKKO:han tarkoittaa tietenkin "Kalsarikänniketjun korkeinta oikeutta". Riittääkö vittuilu, vai pitäisikö tahtookirjoittaan kuunnella seuraava kappale: NKOTB: Step By Step ja kirjoittaa siitä kahden rivin essee?

Itse KKKKO:n itseni nimittäneenä tuomarina vaadin jälkimmäistä.

Tahtookirjoitaa avustajana, josta hän ei itse tiedä mitään vaadin tuomitsematta jättämistä tai mikäli kuitenkin hänen katsotaan syyllistyneen rangaistavaan tekoon korkeintaan semiankaraa vittuilua.

Perusteina vaatimukselleni esitän:

1. tahtookirjoittaa rikos ei olisi paljastunut ilman hänen myötävaikuttamistaan asian selviämiseen. Myöntämällä normin vastaisen toimintansa avoimesti ja vilpittömästi hän mahdollistaa arvoisan puheenjohtana mahdollisimman tehokkaan valitsimiensa virvokkeiden nauttimisen ilman, että tämänkaltaisen ikävän asian selvittely ja tutkiminen sitä liielmälti haittaisi.

2. Syytetty on yhteisön arvostettu, pitkäaikainen ja ennenkaikkea ansioitunut jäsen. Vaaditun kaltainen rangaistus olisi nämä seikat huomioon ottaen kohtuuton ja tarpeettoman ankara.

3. Syytetty kärsii selkeästi mielenterveyden ongelmista. Tämän osoittaa siirtyminen ravitsemusliikeeseen.

Lisäksi haluaisin tiedustella arvoisalta puheenjohtajalta onko asianmukaisesti selvitetty onko kyseessä ns. pakkotila? Onko syytetyltä päässyt virvokkeet loppumaan kalsarireviiriltä, jolloin hän on ollut pakotettu siirtymään palvelevalle lähteelle. Viittaan tällä kalsarikänniperiaatteeseen "Mielummin överit kuin vajarit"?

Edit. Hei, jos täällä aletaan virkoja jakamaan, niin mä olen sitten syyttäjä tai puolustaja. Rooli riippuu fiiliksestä ja liipaisimella olevasta nimimerkistä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kaikkea sitä vielä!

Veetto-oikeus olla vetämättä? Mutta vetoankin veettoosi vetämällä Koffia, näyttäen varsin vetävältä. Aamulla ehken vetämättömältä.

Ei kai vaan pää jää siellä päin vetävän käteen? By the way "ehken" tarkoitaa "ehkä en" senkin suomen kielen rapettaja. Hmph! Finglish rules.

Hahah. Aiheutti mahtavat naurut. Siis step by step.
Olen jäsen, mutta koska kukaan muu ei ottanut asiaan kantaa välittömästi, oli minun siihen puututtava. Toivottavasti "moderaattorit" puuttuvat tulevaisuudessa asiaan tarkemmin. Pahoitteluni.

Oikeasti, te jotka ette ole tuomittuja, älkäätten katsoko linkittämääni Step By Stepiä! Tahtookirjoittaalla on jatkoaikalaisittain juridinen pakko seurata koko video ja vastata tekemisestään - kalsarikänniketjuun kirjoittamisesta baarista. Itse en voi katsoa kahdeksaa tahtia pidempään ko. saastetta
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Uleåborgir, tuo stars on tarpeeksi kova rangaistuksena, mutta tarvitsemme sen likaisentyön tekijän, joka toimittaa rangaistuksen tiedoksi myös asianosaiselle. Ehdotuksia?

Uskon, että ko. syyllinen on lukeva tätä ketjua viimeistään TULTUAAN BAARISTA KOTIIN. Thus, AFTER HE HAS CAME TO HOME AFTER A BAR TRIP.

Syytän edelleen tahtookirjoittaata kalsarikänniketjun lain §1 rikkomisesta. SINUN EI IKINÄ PIDÄ KIRJOITTAMAN BAARISTA/KAPAKASTA/RAVINTOLASTA TAI MUUSTA SELLAISESTA PAIKASTA, JOKA EI OLE SINUN TAI LÄHIMMÄISESI KOTI, TAI SELLAISESTA PAIKASTA, JOSSA ANNETAAN ALKOHOLIA RAHAA VASTAAN.

Tahtookirjoittaan esseetä odotellessa: Uleåborgir.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Taitaa hiipua tää ketju tältä yöltä kasaan. Odotan kyllä mielenkiinnolla vastausta Tahtookirjoittaalta Uleåborgirir syytöksiin kunhan hän ensin sieltä baarista julkeaa saapua
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös