Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 938
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Anteeksi että tule n häiritsemään kuherteluanne. Ilmoitusluontoisena asiana 4:s kalja menossa ja siihen saa jäädä! Huomenna tärkeä matsi ja toivotaan et tulis pari byyraakin. Öitä..Röyyh!

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Hyvät hymiöisestä. Diu dau tässä sulle musaa mun ex-miehen tyyliin.. Aholan Kalle on kyllä aika hot!
Vaan tää biisi http://www.youtube.com/watch?v=3xkboCegqBs tää kyllä kolahtaa vieläkin.. vaikka aikaa on kulunut..

Tämä http://www.youtube.com/watch?v=TZb0b-WwB7A&feature=related biisi on mielestäni hieman yleisöystävällisempi tai jotain sinnepäin. Ja jotenkin diggaan tosta, että jos sulla kerran on joku, josta välität.... kohdasta. Niin, moderaattoreita varten tavausohjeet:
Don Huonot-Hyvää yötä ja huomenta

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Don Huonot-Hyvää yötä ja huomenta

No tämähän onkin ihan top 10 kamaa. Kaikille meille ihmissuhdesotkuissa pyristeleville ihan must.

Ja tää on jo vuosia ollut mun ja serkku-pojan aamuyön biisejä, keittiön pöydän äärellä laulettuna kun muut jo nukkuu. Serkku siis on se joka osaa laulaa ;)
Molemmat kestetään viinaa..

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Ilmoittaudutaan tännekin taas pitkästä aikaa. Muutama kalja on tullu jo nautittua ja karjalanpaistin tyrkkäsin äsken uuniin. Kohta vois katsella vähän valioliigaa ja formuloita syrjäsilmällä. Keskiviikkona vasta töihin meno niin pystyy mukavasti kalsaroimaan.

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ihan tuollain maistelumielellä mukana olen. Josko tästäkin illasta seurais jotain positiivista. Iltoja vaan niille jotka viettää aikaansa samoissa merkeissä.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kyllä nyt rupesi vituttamaan siihen malliin että riipaisen kännin päälle. Kippis!

coyote86

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jatkoajan moderaattorikunta, RD:n mediapeli
Vittu että vituttaa tuon hamiltonin kaltaisen kusiotsan voitto. Onneksi olen taas vähän kännissä, selvinpäin vituttaisi rajattomasti. Onneksi huomenna duuni alkaa vastaa kello 11 , kerkeää ryypätä ihan kivasti.

Suosikkijoukkue
Vittu, meikäläinen jää kun nalli kalliolle, kun Don jerekolmonen on pistäny parastaan viikonlopun aikana. Nyt olis hyvät neuvot tarpeen. Runoilemaan en ala.

Morjens kojootillekkin.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ihan uusi ketju, mitäs täällä touhutaan?

Joo-o, opiskeluista on nyt sitten lintsaamiset lintsattu ja arki alkaa jälleen aamulla. On se sen verran pitänyt kiirettä tuon kanalintukauden kanssa, ettei ole ehtinyt kuin juuri ja juuri saunakaljan ottaa illalla. Nyt sitten otankin vahinkoa takaisin kaksin käsin kiskoen, nimittäin opiskelupaikkakunnallahan tässä joutuu taasen oleilemaan ainakin 4 päivää.

Eli neljän iltaman putki tulollaan. Kuulostaa aivan mainiolta suunnitelmalta, onhan nyt todellakin miesten viikko tms.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Terve. Siivouksen yhteydessä on tullut vedettyä viinaa jonkun verran. Perkele, tunnin päästä pitäis esitellä tätä nykyistä kämppää siitä kiinnostuneille. Mikäs sen hupaisampaa kuin humalainen asuntoesittelijä :)

Suosikkijoukkue
Ei helvetti, neliveto päällä ja kolmen pintaan pitäs olla jossain v**un asuntoesittelyssä enkä tiiä yhtään missä meitin vaatteet on, no kravatti riittänee. Perkele! Aina yhtä hupaisaa mennä ihan tuubassa kattomaan kämppää ja nähdä miten esittelijä alkaa loppupuolella olla jo melko vittuuntunut.

Ei sentään Shermi, ei sentään...

Odottelen iltaa.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Osataan sitä naapurissakin. Svedulainen kaverini soitti aamutuimaan ja kertoi viettävänsä tämän viikon lomaa. Loman alkuun kaveri veti kalsareita skotlantilaista vodkaa hörppien, jota kuulemma saa Ruotsissa keskiyön Elannosta hintaan 150 kruunua flinda. Mahtaa olla tärpättiä. Ei vaan heti tullut mieleen mikä on kalsarikänni ruotsiksi.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mahtaa olla tärpättiä. Ei vaan heti tullut mieleen mikä on kalsarikänni ruotsiksi.
Eiks toi pikkarifylla ole ? Känni och kalsari kuulostaa turhan brutaalilta.

Tsemppiä ketjun aikaisemmille asunnonetsijöille ja asunnonmyyjille :) Omat kalsarini ovat pahasti housujen alla piilossa ja toisaalta juomanakin on vain vesi. Osasyynä varmasti se, että olen töissä.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Esittely takana. Ei tätä käynyt katsomassa kuin neljä tyyppiä. Yksi milffikin löytyi joukosta, oli muuten venäläinen. Löysin heti yhteyden sen kanssa. Nyt tähän väliin ajattelin juoda vähän kaljaa. 18 kylmää tölkkiä killuu jääkaapissa. Tänään meinasin ehkä olla humalassa. Musiikista vastaa Mustasch.

Vesku

Jäsen
Maanantaiaamu alkoi nukkumaanmenoaikaan nähden (klo 3) turhan varhaisella klo 9.45:n herätyksellä. Siitä yliopistolle pienimuotoiseen kokoukseen ja luennolle. Eihän luennosta mitään tullut: kahvitauon aikana Alkoon Fisu-ostoksille ja himaan tietokoneelle, jossa luonnollisesti kalsarit jalassa. Mutta mulla oli hyvä syy tehdä näin - flunssa. Kyllä minä perkeleeni kesytän!!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy