Kalsarikänniketju

  • 5 221 757
  • 66 665

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tästä samaa mieltä.

Nimimerkki "tylsistäbileistäkeskenkaikenpoistunut"

Heeelmi, mai friend... Mää tiedän, että mun takia tulit pois sieltä juhlista... Hmm.. Oot muuten kauniinpi kuin eilen, mä tykkään, kun hiukses on just noin!
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heeelmi, mai friend... Mää tiedän, että mun takia tulit pois sieltä juhlista... Hmm.. Oot muuten kauniinpi kuin eilen, mä tykkään, kun hiukses on just noin!

Tottakai tulin sieltä landelta (vantaa) sun takia pois.. Juu, ja tuli kokeiltua tätä uutta kampaustakin, kiva että tykkäät =))

Naurattaa ja on kivaa kun HIFK vihdoin otti kolme pinnaa :D
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tottakai tulin sieltä landelta (vantaa) sun takia pois.. Juu, ja tuli kokeiltua tätä uutta kampaustakin, kiva että tykkäät =))

Naurattaa ja on kivaa kun HIFK vihdoin otti kolme pinnaa :D

Niin, ja pääasia on, että peli näytti IFK:laiselta. Hakkerikin tuntuu jopa loistokaappaukselta... Yritti vitusti ja... no, Brenkku riehu pukukoppikäytätävällä.. hmm.

En kerenny näkeen, että miksi olit pukeutunut? Siis muistelisin, että oli kyseessä pukujuhlat...
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, ja pääasia on, että peli näytti IFK:laiselta. Hakkerikin tuntuu jopa loistokaappaukselta... Yritti vitusti ja... no, Brenkku riehu pukukoppikäytätävällä.. hmm.

En kerenny näkeen, että miksi olit pukeutunut? Siis muistelisin, että oli kyseessä pukujuhlat...

Juu, Dan oli kyllä aikas duraselli, hyvässä mielessä ja söpökin!

Bileethän alkoi jo päivällä ja eihän mun nyt hirveesti tarvinnu pukeutua kun noita-akka meiningillä mentiin ;))
 

scholl

Jäsen
Fan också. Dolcen viihdekännykässä on semivähän virtaa. Pakko ottaa kai laturi messiin. No scholl otti jo tossa lähtövalokuvat jne. Kohta vois liipaista parille tosiaan.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Juu, Dan oli kyllä aikas duraselli, hyvässä mielessä ja söpökin!

Bileethän alkoi jo päivällä ja eihän mun nyt hirveesti tarvinnu pukeutua kun noita-akka meiningillä mentiin ;))

Niin, siis et ole ollut edes missään bileissä,vaan katsomassa kotona miehesi vieressä peliä... tähän kohtaa se hymylöinen.

Ja onhan se pukeutuminenkin vaikeaa, jos prinsessa ruususesta pitää muuttua prinsessa ruususeksi, ihan silmiä räpsäyttämällä. vaatii jo meikkaus taitoja...
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Anteeksi että tule n häiritsemään kuherteluanne. Ilmoitusluontoisena asiana 4:s kalja menossa ja siihen saa jäädä! Huomenna tärkeä matsi ja toivotaan et tulis pari byyraakin. Öitä..Röyyh!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Hyvät hymiöisestä. Diu dau tässä sulle musaa mun ex-miehen tyyliin.. Aholan Kalle on kyllä aika hot!
Vaan tää biisi http://www.youtube.com/watch?v=3xkboCegqBs tää kyllä kolahtaa vieläkin.. vaikka aikaa on kulunut..

Tämä http://www.youtube.com/watch?v=TZb0b-WwB7A&feature=related biisi on mielestäni hieman yleisöystävällisempi tai jotain sinnepäin. Ja jotenkin diggaan tosta, että jos sulla kerran on joku, josta välität.... kohdasta. Niin, moderaattoreita varten tavausohjeet:
Don Huonot-Hyvää yötä ja huomenta
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Don Huonot-Hyvää yötä ja huomenta

No tämähän onkin ihan top 10 kamaa. Kaikille meille ihmissuhdesotkuissa pyristeleville ihan must.

Ja tää on jo vuosia ollut mun ja serkku-pojan aamuyön biisejä, keittiön pöydän äärellä laulettuna kun muut jo nukkuu. Serkku siis on se joka osaa laulaa ;)
Molemmat kestetään viinaa..
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Ilmoittaudutaan tännekin taas pitkästä aikaa. Muutama kalja on tullu jo nautittua ja karjalanpaistin tyrkkäsin äsken uuniin. Kohta vois katsella vähän valioliigaa ja formuloita syrjäsilmällä. Keskiviikkona vasta töihin meno niin pystyy mukavasti kalsaroimaan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ihan tuollain maistelumielellä mukana olen. Josko tästäkin illasta seurais jotain positiivista. Iltoja vaan niille jotka viettää aikaansa samoissa merkeissä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kyllä nyt rupesi vituttamaan siihen malliin että riipaisen kännin päälle. Kippis!
 

coyote86

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jatkoajan moderaattorikunta, RD:n mediapeli
Vittu että vituttaa tuon hamiltonin kaltaisen kusiotsan voitto. Onneksi olen taas vähän kännissä, selvinpäin vituttaisi rajattomasti. Onneksi huomenna duuni alkaa vastaa kello 11 , kerkeää ryypätä ihan kivasti.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Vittu, meikäläinen jää kun nalli kalliolle, kun Don jerekolmonen on pistäny parastaan viikonlopun aikana. Nyt olis hyvät neuvot tarpeen. Runoilemaan en ala.

Morjens kojootillekkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös