Vittu että on mahtava meininki!!!!!1
Onko tämä joku helvetin turhan tiedon ketju???Vuoria on mm. Nepalissa - esim. Mount Everest.
Kuudes lonkero menossa alas. Baariin olisi tehnyt mieli, mutta kun ei kukaan suostunut lähtemään mukaan, niin ei sitä oikein yksinkään viitsi sinne lähteä seisoskelemaan. Juodaanpa sitten tässä koneen ääressä.
Miksi mennä baariin, kun voi itseään viihdyttää internetin(juutuupin) ihmeellisessä maailmassa? Ja tämä homma on kaiken lisäksi halpaa, joten morkkiksen rahan menosta voi unohtaa.
Toivottavasti et poistu JA:n palstalta kuitenkaan, vaan jatkat esim. matkakertomusten tai sitten Bundesliga raporteilla münchenin seudulta meidän muiden palstalaisten viihdyttämistä. Monta kertaa olen sinun viestejäsi lukenut, kertaakaan en ole ilman naurua niistä selvinnyt.Viimeisiä kertoja ehkä täällä, jos saan mentyä sanoista tekoihin ja muutettua ulkomaille kuten on ollut puhe.
Hemmetti kun väsyttää ja kaverit ovat jossain hölmöilybileissä, johon ei jaksa mennä, eikä todellakaan suoraan yökerhoon.
Jokaine tajuaa joskus, että ihmiset on se asia, joka tekee bileet.
ihmiset on se asia, joka tekee bileet.
Tästä samaa mieltä.
Nimimerkki "tylsistäbileistäkeskenkaikenpoistunut"
Heeelmi, mai friend... Mää tiedän, että mun takia tulit pois sieltä juhlista... Hmm.. Oot muuten kauniinpi kuin eilen, mä tykkään, kun hiukses on just noin!
Tottakai tulin sieltä landelta (vantaa) sun takia pois.. Juu, ja tuli kokeiltua tätä uutta kampaustakin, kiva että tykkäät =))
Naurattaa ja on kivaa kun HIFK vihdoin otti kolme pinnaa :D
Niin, ja pääasia on, että peli näytti IFK:laiselta. Hakkerikin tuntuu jopa loistokaappaukselta... Yritti vitusti ja... no, Brenkku riehu pukukoppikäytätävällä.. hmm.
En kerenny näkeen, että miksi olit pukeutunut? Siis muistelisin, että oli kyseessä pukujuhlat...
Juu, Dan oli kyllä aikas duraselli, hyvässä mielessä ja söpökin!
Bileethän alkoi jo päivällä ja eihän mun nyt hirveesti tarvinnu pukeutua kun noita-akka meiningillä mentiin ;))