No näemmä täällä vielä roikkuu hetken. Labarren yläterassi on kesäisin kiva mesta.
Jetti on paska mesta.
Carelia on säälipillupaikka.
Kerubin kuppila on jotenkin ahdistava.
Elina on lupsakka lähtöpaikka.
Jokiasema on liian kaukana.
Wanha Jokela on kaikkeni.
Käykö Dogissa kukaan.
Kiitos ja anteeksi.
Kerran olin niin tolkuissani, etä sanoin Gigglingin pokeille, että älkää päästäkö mua sinne, sillä meen sinne vain tuntia ennen valomerkkiä, kun muut paikat ovat jo kiinni ja pitää siihen paskaan paikkaan vaivautua tunniksi. Päästi ne silti aina sisään. Ja aina ulos ilman niskaperseotetta. Popissa sama homma. Corner on merkonomien paikka, hajoan sinne nopeimmin. Ja sitä rataa. On noita paikkoja tullut koettua.Dogissa tuskin kukaan käy, en ainakaan ketään tunne. Kas kummaa sulta puuttuu listalta nämä kaupungin "menomestat" eli sulla ei varmaan niille ollut hirveästi käyttöä, ei kyllä mullakaan ole, ei kiinnosta.
On vain meriitti saada porttari jonnekin vitun sedulaan. Ylävitonen sille!
Lähetin sulle JonKornille ja Sherminatorille äsken radioitse terveisiä. WTF. LOL. OMG, ja sitä rataa. Kaikkea pitää kerran kokeilla.
Siellä se itki, että eikö kukaan soita ja minä sitten soitin ja heti läpi. En ole koskaan aiemmin yrittänyt soittaa sille, enkä varmasti soitakaan.
Mihin tässä promillemittaria tarttee. Jos soittaa pasiradioon, niin vähintään 2 promillea on oltava.
En promillemittarista puhunut. Kysyin, että miten se Viherahon urpolainen demareihin pääsi tai joutui. Ei se kehdannut puhua aiheesta oikein mitään. Sitä varmaan itseäänkin hävettää, että on demareissa. Intressit kohtasi, kuulemma kysyin, että mitkä intressit ja sitten se halusi lopettaa puhelun. Onkohän tämä väärä ketju tälle, no kalsareitahan tässä vetelee samalla.
Ottamatta nyt tässä kantaa demareuteen sinänsä, meinaan vain että tuo Viherahon demarius vain ihmetyttää ja huvituttaa.
Huomenta. Kaljaa ja G´nR civil war.
Hitto mullahan on ihan samat, tosin bileet ei oo vielä käynnistynyt.laatikko olutta ja pullo jaloviinaa. Eiköhän sillä saada bileet pystyyn..
Kyllä nauraisin jos räkä menisi tuollaista tekemään, lewisin isukki kävisi varmaan painamassa kimiä turpaan. olisi se hauskaa.Räikkönen vois kiilata ton hamiltonin ulos niin Lewis menettäis taas mestaruuden viimeisessä kisassa.