Kalsarikänniketju

  • 5 236 421
  • 66 669

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
No siellä sit menee yhtä hyvin kun meillä...
Taidetaan olla sit Sherminaattorin kans ainoot "nörtit" jotka hengailee koneen äärellä. Hei herrat vähän eloa tänne

Me mitään nörttejä olla. Me ollaan loppupeleissä helvetin fiksuja kun ei sorruta olemaan pieruverkkarisankareiden ja pilotti-irokeesien kanssa samalla tutkalla. Lappeenrannan ravintolakulttuuri on ainankin omasta mielestäni ihan perseestä. Se on minun mielipiteeni. En osaa sanoa onko tässä kaupungissa yhtään hyvää baaria. Keskinkertaisia löytyy mutta ei mitään sykähdyttävää.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Me mitään nörttejä olla. Me ollaan loppupeleissä helvetin fiksuja kun ei sorruta olemaan pieruverkkarisankareiden ja pilotti-irokeesien kanssa samalla tutkalla. Lappeenrannan ravintolakulttuuri on ainankin omasta mielestäni ihan perseestä. Se on minun mielipiteeni. En osaa sanoa onko tässä kaupungissa yhtään hyvää baaria. Keskinkertaisia löytyy mutta ei mitään sykähdyttävää.

No ei varmasti olla. Mie oon kuule ihan samoilla mielipteillä tän meidän mestan kanssa. Ei mitään säväyttävää, ainut paikka missä on jotain toimivaa on paikka jossa käy livenä bändit eikä siellä sit ole mitään muuta toimivaa
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä.. Kauniita unia miss blue. Tiedän että ajattelet minua kokoajan. Olet ihan koukussa minuun.

Jottei mene ihan off Topoksi niin sanotaan näin että nyt on ihan hyvä meininki vaikka kaljat meinaa loppua kesken.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No ei varmasti olla. Mie oon kuule ihan samoilla mielipteillä tän meidän mestan kanssa. Ei mitään säväyttävää, ainut paikka missä on jotain toimivaa on paikka jossa käy livenä bändit eikä siellä sit ole mitään muuta toimivaa
Wanha Jokela on mun mesta. Sinne halajan aina uudelleen. Vielä vuosi sitten Jokela ja Torikatu olivat pyöräilymatkan päässä. Vittu, ainoa paikka missä viihdyn koko maailmassa. Ja se Kauppakadun kebabpaikka oli hyvä, kunnes se noin 5 vuotta sitten lopetti kun leffateatteri - Tapio - valtasi sen paikan. Ja Kerubi. Kaikki hyvät tapetaan.

Äh, minä laitan nyt nukkumaan ja lopetan tunnelman pilaamisen.

Hauskaa kalsarointia.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Hmm KP taitaa sit tuntee meikäläisen asuinkulmat... La Barre se kunnon mesta on
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No näemmä täällä vielä roikkuu hetken. Labarren yläterassi on kesäisin kiva mesta.

Jetti on paska mesta.

Carelia on säälipillupaikka.

Kerubin kuppila on jotenkin ahdistava.

Elina on lupsakka lähtöpaikka.

Jokiasema on liian kaukana.

Wanha Jokela on kaikkeni.

Käykö Dogissa kukaan.

Kiitos ja anteeksi.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
No näemmä täällä vielä roikkuu hetken. Labarren yläterassi on kesäisin kiva mesta.

Jetti on paska mesta.

Carelia on säälipillupaikka.

Kerubin kuppila on jotenkin ahdistava.

Elina on lupsakka lähtöpaikka.

Jokiasema on liian kaukana.

Wanha Jokela on kaikkeni.

Käykö Dogissa kukaan.

Kiitos ja anteeksi.


Dogissa tuskin kukaan käy, en ainakaan ketään tunne. Kas kummaa sulta puuttuu listalta nämä kaupungin "menomestat" eli sulla ei varmaan niille ollut hirveästi käyttöä, ei kyllä mullakaan ole, ei kiinnosta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Dogissa tuskin kukaan käy, en ainakaan ketään tunne. Kas kummaa sulta puuttuu listalta nämä kaupungin "menomestat" eli sulla ei varmaan niille ollut hirveästi käyttöä, ei kyllä mullakaan ole, ei kiinnosta.
Kerran olin niin tolkuissani, etä sanoin Gigglingin pokeille, että älkää päästäkö mua sinne, sillä meen sinne vain tuntia ennen valomerkkiä, kun muut paikat ovat jo kiinni ja pitää siihen paskaan paikkaan vaivautua tunniksi. Päästi ne silti aina sisään. Ja aina ulos ilman niskaperseotetta. Popissa sama homma. Corner on merkonomien paikka, hajoan sinne nopeimmin. Ja sitä rataa. On noita paikkoja tullut koettua.

Kaikki on jo nähty ja koettu. Sama vetää kalsareita kämpillänsä.
 
Viimeksi muokattu:

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Hmm... Gigliniin tais tulla hankittua porttari pari viikkoo sit(ei haittaa)kun poke alkoi aukomaan päätään ja miehän sit vissiin vähän avauduin liiikaa. Popoit ja nightit ei kiinnosta paskaa kaikki
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
On vain meriitti saada porttari jonnekin vitun sedulaan. Ylävitonen sille!

Lähetin sulle JonKornille ja Sherminatorille äsken radioitse terveisiä. WTF. LOL. OMG, ja sitä rataa. Kaikkea pitää kerran kokeilla.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
On vain meriitti saada porttari jonnekin vitun sedulaan. Ylävitonen sille!

Lähetin sulle JonKornille ja Sherminatorille äsken radioitse terveisiä. WTF. LOL. OMG, ja sitä rataa. Kaikkea pitää kerran kokeilla.

Mitä mitä? Pasiradioon vai minne? Meni ohi jos sinne oot laittanu
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No sinne just! Tuli lähes 30 sek myöhässä se lähetys - viiveellä siis - niin kerkesin itsekin kuulemaan, että lähetykseen ne terveiset meni! Skitsoa oli kuulla itsensä "suorassa" lähetyksessä.

Kaikkea siis ei pidä kokeilla, mutta minulla on tapana niin tehdä. Ei nyt ihan kaikkea toki mutta tuo nyt meni. Ei alkanut demariasioistaan puhumaan. Helkutin velliperse.

Lähtee vimonen Karhu tässä nyt.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
varmaan sit just tumpilla kävin. Muuten nimittäin tässä äärellä ollut. Miten pääsit läpi, ite oon yrittänyt jokusen kerran eikä se vastaa,aina joku puhelimessa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Siellä se itki, että eikö kukaan soita ja minä sitten soitin ja heti läpi. En ole koskaan aiemmin yrittänyt soittaa sille, enkä varmasti soitakaan.

Mihin tässä promillemittaria tarttee. Jos soittaa pasiradioon, niin vähintään 2 promillea on oltava.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Siellä se itki, että eikö kukaan soita ja minä sitten soitin ja heti läpi. En ole koskaan aiemmin yrittänyt soittaa sille, enkä varmasti soitakaan.

Mihin tässä promillemittaria tarttee. Jos soittaa pasiradioon, niin vähintään 2 promillea on oltava.


Siis sie olit se joka puhu promillemittarista. Sen kyllä kuulin mut en niitä terkkuja kyllä älynny, varmaan sit se liika känni
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En promillemittarista puhunut. Kysyin, että miten se Viherahon urpolainen demareihin pääsi tai joutui. Ei se kehdannut puhua aiheesta oikein mitään. Sitä varmaan itseäänkin hävettää, että on demareissa. Intressit kohtasi, kuulemma kysyin, että mitkä intressit ja sitten se halusi lopettaa puhelun. Onkohän tämä väärä ketju tälle, no kalsareitahan tässä vetelee samalla.

Ottamatta nyt tässä kantaa demareuteen sinänsä, meinaan vain että tuo Viherahon demarius vain ihmetyttää ja huvituttaa.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
En promillemittarista puhunut. Kysyin, että miten se Viherahon urpolainen demareihin pääsi tai joutui. Ei se kehdannut puhua aiheesta oikein mitään. Sitä varmaan itseäänkin hävettää, että on demareissa. Intressit kohtasi, kuulemma kysyin, että mitkä intressit ja sitten se halusi lopettaa puhelun. Onkohän tämä väärä ketju tälle, no kalsareitahan tässä vetelee samalla.

Ottamatta nyt tässä kantaa demareuteen sinänsä, meinaan vain että tuo Viherahon demarius vain ihmetyttää ja huvituttaa.


Taisin mie senkin sit osittain kuulla
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös