Kalsarikänniketju

  • 5 222 412
  • 66 665
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tänään juon näköjään sandelsia enkä kärsi flunssasta kuten jotkut.

Surkeuden huippu: fleshlightkin hyppää vieraissa selkäsi takana.

Ehkä tuo "vitsi" oli surkeuden huippu, ehkä jopa niin huono että se kannustaa ihmisiä ottamaan enemmän juomista.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Surkeuden huippu: fleshlightkin hyppää vieraissa selkäsi takana.

Omakohtaisia kokemuksia kenties? Kerro vaan rohkeasti. Anna tulla ulos vaan. Kyllä me kuunnellaan ja lohdutetaan. Niin ja älä Mielis huoli kyllä se flunssa teikäläisenkin kerkee vielä hurmata. Niin ja jos se täytys saada niin kuin heti niin täältä lähtis halvalla.

Niin ja Shermis täällä on vähän sama juttu naisten kanssa siis. Melkein tähti siis täälläkin.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Omakohtaisia kokemuksia kenties? Kerro vaan rohkeasti. Anna tulla ulos vaan. Kyllä me kuunnellaan ja lohdutetaan.

No se meni jotenkin näin:

"miks piilottelet mua kaapissa päivisin, en saa nähdä aurinkoa koskaan?"

"hei, perkele tiiätkö kuule yhtään että mitävarten oot olemassa!!?"

"...et ees ota koskaan mukaas elokuviin yhyyy"

"mitä vit..ei semmosta tee kun tosi oudot tyypit"

"tekosyy, et vaan halua viettää aikaa minun kanssa, oon sulle pelkkä pano"

"hyvä että itekkin tajusit miks oot olemassa"

"vitun mulkku, et saa enää ikinä, oot sitäpaitsi surkee tiesitkö..."

Hmm..ehkä tuo on pienin huolenaihe jos katsotaan asiaa siltäkannalta, että joku pystyy keskustelemaan fleshlightin kanssa. Parempi ehkä ottaa olut ja olla vaiti.

Noni alkakaas nyt lohduttaa saatana, sanokaa että olen normaali, SANOKAA!!
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Nyt soi PM Dawn - Set Adrift On A Memory Bliss, eli ysärilinjalla jatketaan.

Päätin sulloa kaljat muovipussiin ja heittää parvekkeelle. Kaksi hyötyä: a) ei näe niiden vähenemistä b) ulkona ne jäähtyvät pirun tehokkaasti, varsinkin kun on pakkanen ja kaljat tölkeissä.

Kyllä se saakelin rommi nyt vaan olis kova sana, sen verran nokka vuotaa ja ääni madaltuu.
 

Vesku

Jäsen
Väliaikaraporttia:

Fisupulloa on hyvin tyhjennetty, ja olokin on huomattavasti terveempi. Ihan raakana en ole Fisua kurkusta kaatanut, ettei menisi aivan hulinaksi, vaan blandannut sitä Pepsi Maxiin suhteessa 3:1 (Pepsi Max - Fisu).

Päivälliseksi ja iltapalaksi tein reippaan 15:n kappaleen satsin kanansiipiä höystettynä tzatziki-dipillä. Nämä varsin tulisesti marinoidut siivet - eivät tosin HK Potkun veroisia ;) - olivat nimeltämainitsemattomassa tamperelaiskaupassa myynnissä hintaan 1,79 e / pkt, joten sanoisin, että tämä oli kaappaus!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Noni alkakaas nyt lohduttaa saatana, sanokaa että olen normaali, SANOKAA!!

Mutta eihän lääkärikään voi kertoa potilaalle sellaista mikä ei ole totta, joten valitan. Jos nyt lohdutusta haluat niin ainahan voi hommata uuden jos ei nykyinen miellytä. Mutta siis kertokaas tohtorit potilaalle onko flunssahoito hyvässä vaiheessa jos alkaa nähdä peukaloaan kolmena? Mun mielestä se on erinomaisessa tatsissa. Homma hanskassa siis ja sitä rataa...no olo on ainakin levollinen jos ei muuta.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Mutta siis kertokaas tohtorit potilaalle onko flunssahoito hyvässä vaiheessa jos alkaa nähdä peukaloaan kolmena? Mun mielestä se on erinomaisessa tatsissa. Homma hanskassa siis ja sitä rataa...no olo on ainakin levollinen jos ei muuta.
Jos sitä koko maata kiertänyttä pitkäkestoista lentsua podet, se on ihan saatanan sama miltä se missäkin vaiheessa tuntuu. Kestää sen pari viikkoa ja vituttaa, mutta koskaan se ei äidy niin pahaksi, etteikö ravakkakin humaltuminen helpota oloa.

Futuramaa, jep jep.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mutta siis kertokaas tohtorit potilaalle onko flunssahoito hyvässä vaiheessa jos alkaa nähdä peukaloaan kolmena? Mun mielestä se on erinomaisessa tatsissa. Homma hanskassa siis ja sitä rataa...no olo on ainakin levollinen jos ei muuta.

Tuossa vaiheessa mielestäni on aiheellista kysyä, että mikä vitun flunssa? Kolme peukaloa ja levollinen fiilis kuulostaa ihan terveeltä, huomenna voi hiukan kivistää kuuppaa, mutta se on ihan normaalia tällaisessa parantumisvaiheessa, joten ei huolta. Murot ja viinahörppy auttaa alkuun myös huomenna.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kauhee sumu ulkona. Kalja maistuu, ja nyt soi sellainen musiikki, mitä ei edes viitsi linkittää tänne. Kylläpä iski hiljaisuus tänne yhtäkkiä. Eivät ammattilaiset nyt lopeta, eiväthän?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kauhee sumu ulkona. Kalja maistuu, ja nyt soi sellainen musiikki, mitä ei edes viitsi linkittää tänne. Kylläpä iski hiljaisuus tänne yhtäkkiä. Eivät ammattilaiset nyt lopeta, eiväthän?

Haluttaa....haluttaa, haluttaa vitusti tietää mikä se on mitä ei edes tänne kehtaa laittaa?? kerrokerro??

Luulen että tää meno piristyy vielä tässä parintunnin sisään.
 

Vesku

Jäsen
Loistavaa kalsarikännikatsomista tarjoaa Madventuresin Juhlimiskulttuurit -special-jakso.

Parhautta on se, kun Riku selvittää Tunnalle muovisessa pikkupussissa olevaa desin kokoista Tyson-viinaa:

"Eli tää on erityisesti muslimeille suunnattu juoma, koska tän pussin pystyy jemmaan taskuun vitun iisisti, se on fikassa, ja kukaan ei tajuu, että on flinda pykälässä.

--

Kai sä tajuut, että tästä menee ihan vitun jurriin. Mä alan olla jo ihan vitun sekisessä tällä hetkellä.

--

Ja siinä mielessä [päihtymyksessä] kaikki ihmiset ovat kaikkialla samanlaisia, all equal, all one, one love, nyt mä tuun jurriin, nyt mennään, ei voi midist, nyt lähtee, Tyson-isku naamaan on mulle liikaa...!"

* * *

Löysin jääkaapista kaliaakin, ettei tarvitse makeaa Fisua koko päivää juoda. Kohta pitää ruveta himmailemaan - alkaa väsymys painaa, kiitos flunssan.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Luulen että tää meno piristyy vielä tässä parintunnin sisään.

No mua ei vitunkaan vertaa lohduta se, että meno piristyy joskus puolenyön jälkeen, kun pitää silloin olla jo tutumassa. Jos kerran niin ammattilaisia ollaan, kuin täällä yleisesti väitetään, niin eikö sitä jo nyt pitäisi olla täysi meno joka jatkuu taukoamatta sinne kahteen asti? Missä esim. on manageri?

Niin ja Helmen kanssa olis kiva vääntää yhd...yhdyssanapelissä.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Arkijuominen on tosta just vittumaista, että aika loppuu kesken sillon, kun muut vasta alkaa päästä vauhtiin.

Toisaalta se lisää sitä kutkutusta, että kun kahlitun tissuttelun jälkeen lopultakin koittaa perjantai ja klo 17, niin fiilis sen ensimmäisen sihahduksen jälkeen on juurikin luokkaa AHHHHHHHHHHHHH!!!!!! Voi rojahtaa sohvalle ja kääntää ne aivot todellakin off-asentoon.

Niin, ja silloin Helmikin pelaa yhdyssanapeliä.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Oon yhtälailla katkera siitä, kun se leikkii nykyään vaan jeren kanssa. Otetaan tilanne haltuun tulevana viikonloppuna. Eiksni?

Häviäjien katkeraa valitusta sanon mää. Mutta muistakaa siis että Helmihän on syntynyt meikäläisen kanssa samana päivänä siis vuodessa on eroa, mutta päivänä vieläpä melki samaan kellon aikaankin. Täten ei sen arvolle sovi ihan jokaisen kanssa leikkiä. Te näemmä sitten jäätte paitsioon. No elämä on.

Pikku hiljaa alkaa flunssa kyllä viedä mehuja yhdessä sun toisessa ja alkaa väsy painamaan. Notta kattoo nyt miten seisoo.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Pikku hiljaa alkaa flunssa kyllä viedä mehuja yhdessä sun toisessa ja alkaa väsy painamaan. Notta kattoo nyt miten seisoo.

Vitut, ei olla häviäjiä, ollaan vaan katkeria.

Katotaas viikonloppuna uudestaan, ellei sitte elämä pääse yllättämään niin, että siihen tarvii ottaa osaa. Kaikki ei vaan oo saanu valita, että syntyy Helmin kanssa samaan aikaan.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
En oo Helmi enkä pelaa yhdysssanpeliä. Olen Shermi, alkoholisti, ainankin tällä hetkellä. Juon kaljaa ja voin hyvin. Hain juuri ennen ysiä 18packin Lapin Kultaa lähikaupasta. Kuuntelen musiikkia juutuubista ja SaiPafanit vittuilee mulle.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
En oo Helmi enkä pelaa yhdysssanpeliä. Olen Shermi, alkoholisti, ainankin tällä hetkellä. Juon kaljaa ja voin hyvin. Hain juuri ennen ysiä 18packin Lapin Kultaa lähikaupasta. Kuuntelen musiikkia juutuubista ja SaiPafanit vittuilee mulle.

Miks ne vittuilee?

Kalja ja hyvinvointi kulkee käsikädessä. Laitoin tossa soimaan tuon Alice Cooperin Poisonin just äskettäin kun tuli mieleen että on hyvä biisi.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hoho, pitää nostaa hattua ketjuun (aiheesta)kirjoittaville. Olisihan tuo kiva tissuttaa maanantaina mutta ei se vaan itsellä onnistu. Jatkakaa iloliemen nauttimista.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Hoho, pitää nostaa hattua ketjuun (aiheesta)kirjoittaville. Olisihan tuo kiva tissuttaa maanantaina mutta ei se vaan itsellä onnistu. Jatkakaa iloliemen nauttimista.

Tuut sitte viikonloppuna mukaan, ellei joku muijaketale vokottele johonkin kissanristiäisiin, tosin sillon voi sanoa olevansa vakavasti sairas (aids, flunssa, herpes, kuubalainen kissakuume tai joku muu millä irtoopi vapaita).

God gave rock'n roll to you vitun hyvä!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ja että KISS:ä vielä? Ei nyt sentään, vaan tähän aika voipuneeseen olotilaan voisi heittää biisin nimenmukaisen uhon: I Will Live Again...

Arvanneekohan kukaan, mitäköhän mahdollisesti olen nauttinut pitkin iltaa? Mikäs se tuossa juuri sihahtikaan, tuoden tuoksut Koljonvirralta...
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Pitänee näin ma-illan kunniaksi ilmoittautua tähänkin ketjuun: hengissä ollaan! Jos keskiviikko on pikku-lauantai, niin perkele maanantai on sitten ISO-sunnuntai...

Alkuilta meni "rattoisasti" asennellessa pöytäkoneeseen toinen kovalevy sekä kahteenkin tietokoneeseen (tähän pöytämalliin sekä kannettavaan) tarpeellisia ohjelmia. On noi tietokonehommat kyllä sellaisia perkeleitä, että ei niitä kyllä selvinpäin tee. Ei muuten ollut aikoinaan kaukana, ettenkö olisi valinnut tietokonehommia leipätyökseni. Sitä ei kyllä olisi maksa kestänyt! Toisaalta eipä näissä matkailuhommissakaan aina täysin nollalinjalla olla...

Joka tapauksessa suurin osa tarvittavista ohjelmista asentui muutaman asennusjuoman avustuksella. Kolmisen tuntia sitten sain kuitenkin kuningasidean vaihtaa kirjahyllystä parin hyllyn ja kaapin paikkaa. Etukäteen helpoksi mielletty homma vaatikin useamman asennusjuoman. Vittu, hyllyhän piti käytännössä laittaa täysin atomeiksi, että sain pari saatanan laatikostoa irti. Hommaa ei helpottanut yhtään sekään, että yksi kaverini lainasi vähistä työkaluistani suunnilleen puolet muutama kuukausi sitten!

Eiköhän tämä tästä! Muita ISO-sunnuntain viettäjiä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös