Kalsarikänniketju

  • 5 236 859
  • 66 669

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Onkos nyt joku bonusviikonloppu, kun selailin kanavia, ja näyttää näkyvän discoveryt ja mtv3 maxit, vaikkei korttia ole? Voiko joku muu tarkistaa, kun en ole aiemmin kanavia kokeillut, ja nyt toimii yllättäen.

Ja ketjun aiheeseen. Lonkeroa& Cono sur, valkoinen..


Todennäköisesti on. Mulla kyllä ne näkyy mut kun samalla omistan myös canalin kortin niin en voi käyttää niitä yhtäaikaa mut silti maxit ja muut näkyy vaikka se kortti ei ole paikallaan
 

miss blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Onkos nyt joku bonusviikonloppu, kun selailin kanavia, ja näyttää näkyvän discoveryt ja mtv3 maxit, vaikkei korttia ole? Voiko joku muu tarkistaa, kun en ole aiemmin kanavia kokeillut, ja nyt toimii yllättäen.

Ja ketjun aiheeseen. Lonkeroa& Cono sur, valkoinen..

No ei mulla ainakaan näy. :(
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Mie saan ainakin renttuilla minkä kerkeen eikä naiset minuun oo rakastunu, liekkö sit vika ulkonäössä(ei) vai siinä et oon kai vaan sit niin vaikee ihminen

En tiedä mutta mitä luulet että nussittiinko Suskia HIFK:n saunaillassa?
 

miss blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tämä tyttö lähtee nyt vetämään zetaa, koska muuta ei nää ole jäljellä. Hei vaan heiluville!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tämä tyttö lähtee nyt vetämään zetaa, koska muuta ei nää ole jäljellä. Hei vaan heiluville!

Hei vaan ja laitahan yyveellä sitten hakemus tulemaan, mikäli haluat olla rakastettuni. Kauniita unia Blegiläinen.
 

miss blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mä en oo koskaan ollut halloween-juhlissa. Piste? (Ei kun nukkumaan. Mitä? Nukkumaan! No okei,)
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ajattelin nähdä unta siitä, että Saipa ottaa blegiltä turpiin 10-0.

ps. Luuletko tosiaan, että MINUN täytyy vaivautua kirjoittamaan hakemuksia? Kyllä se on kuule toisinpäin. :)

Aina saa nähdä. Luulet sä että mä alan kirjottamaan? Siitä saat nähdä unta.. ;) Mutta voin mä toki kirjoittaa mikäli rupeet diivailemaan.
 

miss blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Aina saa nähdä. Luulet sä että mä alan kirjottamaan? Siitä saat nähdä unta.. ;) Mutta voin mä toki kirjoittaa mikäli rupeet diivailemaan.

Diivailu not. Liian pieni sateenvarjo daa. :D Ja kyllä kuus-nolla pataankin olis ihan ok.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Katoppa muuten Sherminaattori huviksesi tuota Saipa-Jokerit pelin lipunmyyntiä, ei siellä enää kamalasti ole istumapaikkoja vapaana...

Eikä yritetä vokotella niitä palstan naisia (hymiötä)
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Katoppa muuten Sherminaattori huviksesi tuota Saipa-Jokerit pelin lipunmyyntiä, ei siellä enää kamalasti ole istumapaikkoja vapaana...

Eikä yritetä vokotella niitä palstan naisia (hymiötä)

Joo, ei yllätä yhtään. Jokerit vetää aina. Ilmeisesti helsingistäkin on tulossa faniporukka tuohon peliin? Riittää ainankin tunnelmaa ja kaiken lisäksi peli pelataan lauantaina.

En yritä. Miss Blue on jo mun pauloissa.. Helmen voitte yrittää vokotella jos se hänelle sopii. Vai oliko Helmi sold out?
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Joo, ei yllätä yhtään. Jokerit vetää aina. Ilmeisesti helsingistäkin on tulossa faniporukka tuohon peliin? Riittää ainankin tunnelmaa ja kaiken lisäksi peli pelataan lauantaina.

En yritä. Miss Blue on jo mun pauloissa.. Helmen voitte yrittää vokotella jos se hänelle sopii. Vai oliko Helmi sold out?


Mulla ei tietoa et onko Hellsingistä tulossa porukkaa. Itse meinasin varata huomenna tiketit matsiin. Kuskit ja kaikki jo varattu. Mitkäs ne kylän menomestat sit löytyy matsin jälkeen? Hmm... tuskin se Helmi J-fanista tykkäis...
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mulla ei tietoa et onko Hellsingistä tulossa porukkaa. Itse meinasin varata huomenna tiketit matsiin. Kuskit ja kaikki jo varattu. Mitkäs ne kylän menomestat sit löytyy matsin jälkeen? Hmm... tuskin se Helmi J-fanista tykkäis...

Se vähän riippuu mitä haluaa jälkipeleissä tapahtuvan. Punaisiin lyhtyihin jos tykkää katsella paljasta persettä. En kyllä suosittele. Viimeeksi kun kävin niin olin hyvin mieto meininki ja loppupeleissä minut poistettiin koko paikasta kun en suostunut maksamaan mitään strippareille. Onhan noita paikkoja. Mee vaikka kebabille jonnekin tai katselamaan norppa patsasta Oleksille.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Se vähän riippuu mitä haluaa jälkipeleissä tapahtuvan. Punaisiin lyhtyihin jos tykkää katsella paljasta persettä. En kyllä suosittele. Viimeeksi kun kävin niin olin hyvin mieto meininki ja loppupeleissä minut poistettiin koko paikasta kun en suostunut maksamaan mitään strippareille. Onhan noita paikkoja. Mee vaikka kebabille jonnekin tai katselamaan norppa patsasta Oleksille.

No ennemmin jotain rockimpaa/heavympaa paikkaa haeskelen.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Siinähän haet. Aika tiukassa taitaa olla :( Ei mitään mainitsemisen arvoista ainankaan omasta mielestäni.

No siellä sit menee yhtä hyvin kun meillä...
Taidetaan olla sit Sherminaattorin kans ainoot "nörtit" jotka hengailee koneen äärellä. Hei herrat vähän eloa tänne
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Täällähän sitä tunti jo tapettina oltu.

Ja sillä linjalla jatkuu. Mulla on paskat jutut, parempi olla hiljaa, niin pysyy ketju virkeämpänä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös