Kalsarikänniketju

  • 5 240 544
  • 66 676

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Nauramattomuus johtu ihan muista syistä (kuten aivojen turruttamisesta nautintoaineilla, jostakin syystä olen iloisempi ihminen ilman viinaksia).

No perkele, eikö kannattais olla sitten juomatta? :) Luulen että aika monella homma menee juuri toisinpäin. Olisin itse helvetin tyytyväinen jos olisin selvinpäin iloisempi kuin aineissa.
 

miss blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
No perkele, eikö kannattais olla sitten juomatta? :) Luulen että aika monella homma menee juuri toisinpäin. Olisin itse helvetin tyytyväinen jos olisin selvinpäin iloisempi kuin aineissa.

Pöh. Sitä on joskus ihan kiva olla naama peruslukemilla. :) Mutta mä taidankin olla niitä onnellisia, jotka on alkujaan syntymähumalassa.

edit. Ei oo tullut vielä Sateenvarjon voittanut. :D
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Hold on... :D pitäiskö huolestua, jos Jamie Waltersin Hold on alkaa soimaan päässä? Tutulla oli samalaiset pulisongit aikanaan, Jamieksi häntä kutsuttiin. Suuttui aina, herkkähipiäinen perkele.

Jo vain, emäntä tuossa Tummien perhosten kotia vahtailee ja ite juon koneella kaljaa. Ja kuulokkeista pauhaa perjeleenmoinen rokki!

np.Hellacopters - Lowdown
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Sulla taitaa olla aika rajoittunut kuva naisista. Mä ainakin kieltäydyn asettumasta tähän "naiset ja logiikka" -lokeroon. Nauramattomuus johtu ihan muista syistä (kuten aivojen turruttamisesta nautintoaineilla, jostakin syystä olen iloisempi ihminen ilman viinaksia).

Minkä takia mulla olis rajoittunut kuva naisista?

Jos miesmalli olis tehnyt samat temput ja sekoillut samalla/millä tavalla tahansa, olis sekä ankkurit, että minä nauraneet samalla tavalla.

ja kehtaakin ottaa tähän joku nais-näkökohta esiin
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Mites Sir Von Aulis tuliko käytyä kattomassa Copterssia vika rundilla?
 

miss blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Minkä takia mulla olis rajoittunut kuva naisista?

Jos miesmalli olis tehnyt samat temput ja sekoillut samalla/millä tavalla tahansa, olis sekä ankkurit, että minä nauraneet samalla tavalla.

ja kehtaakin ottaa tähän joku nais-näkökohta esiin

Äh, sä et nyt ymmärtänyt ollenkaan. Tarkoitin vaan, että olisin normaalisti nauranut tolle ihan katketakseni, koska kyllä tod tajusin, mikä tossa oli hauskaa ja yleensä nauru tarttuu helposti (ihme ettei tänne ole vielä linkitetty Veskun nauravaa kulkuria). Kommentti oli tarkoitettu lähinnä tohon naisten logiikka heittoon. Kyllä, joillakin naisilla voi olla myös ihan oikeaa logiikkaa ja kykyjä ymmärtää asioita (myös miesten näkökulmasta!). :)
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Äh, sä et nyt ymmärtänyt ollenkaan. Tarkoitin vaan, että olisin normaalisti nauranut tolle ihan katketakseni, koska kyllä tod tajusin, mikä tossa oli hauskaa ja yleensä nauru tarttuu helposti (ihme ettei tänne ole vielä linkitetty Veskun nauravaa kulkuria). Kommentti oli tarkoitettu lähinnä tohon naisten logiikka heittoon. Kyllä, joillakin naisilla voi olla myös ihan oikeaa logiikkaa ja kykyjä ymmärtää asioita (myös miesten näkökulmasta!). :)

Olisit nauranut tuolle, mutta et enää naisenlogiikka-viestin jälkeen?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Nyt repesin. :D Täytyy siis varmaan ottaa vähän lisää, kun aivot ei ookaan vielä tarpeeks turruksissa. Kiitos hyvästä syystä! :)

Joo, no prob. Tinttaa ihmeessä. Jokaisen annoksen jälkeen olet yhtä elämänkokemusta rikkaampi ja parempi ihminen.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Mites Sir Von Aulis tuliko käytyä kattomassa Copterssia vika rundilla?

Eipäs tullut, yllättäen. Kynnys lähteä on aika korkea, kiitos asuinpaikkani. Ja aasinsiltana seuraavaan, eli ei saatu vaimon kanssa lippuja Metallican seuraavalle (vai seuraaville) Suomen keikalle/tiedättemitätässäolisisyytälukea, ja nyt parempi puolisko niitä netistä metsästää. Vittu, vitun trokarit olisi syytä kaltata pois kulkemasta tältä maan kamaralta. Perkeleen loiset. Vaimon kanssa oli tarkoitus lähteä Metallican keikalle, mutta näemmä hintarajoitus tulee vastaan. Aivan mottipäisiä summia pyytelevät ainakin huuto.netissä.

No, rahaa se vain on. Eletään makaronilla ja kaurapuurolla, mutta molemmat olemme sitä mieltä, että sinne on päästävä :)

Ihana nainen mulla <3

Ja ketjun aiheeseen palaten, eli kaljaa on vielä, woohoo! \o/
 

miss blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Olisit nauranut tuolle, mutta et enää naisenlogiikka-viestin jälkeen?

Noup. Olisin nauranut tolle pari lasillista aiemmin. Voin kokeilla toki uudemman kerran aamulla, kun aistiharhoja aiheuttavat aineet ovat palaneet maksassa loppuun. :)

Joo, no prob. Tinttaa ihmeessä. Jokaisen annoksen jälkeen olet yhtä elämänkokemusta rikkaampi ja parempi ihminen.

Tarjootko sä? Pääs nimittäin omat jo loppumaan. En muuten tiennytkään, että itsensä kehittäminen on noin helppoa. :)
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tarjootko sä? Pääs nimittäin omat jo loppumaan. En muuten tiennytkään, että itsensä kehittäminen on noin helppoa. :)

Totta vitussa jos hinaat suloisen ruhosi tänne ;) Joo, aina kannattaa kehittää omia taitoja. Olen hyvä kouluttaja.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Eipäs tullut, yllättäen. Kynnys lähteä on aika korkea, kiitos asuinpaikkani.

No muotoillaan vaikka asia näin että itselläkin matkaa reilut 400 mut silti oli pakko käydä. Viimeset keikat Tukholmasta tulivat myspacen kautta livenä, sunnuntaina katoin molemmat.

Kahteen viikkoon reissattu taas vajaa 2000km kiitos Hellacopterssin ja In Flamesin, stanan ruottalaiset.

Niin ja ettei nyt ihan ohi ketjun mene nii onneks toi pakastin on olemassa, kaljat oli lämpimässä mut.... hmm hyvää
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
miss blue, anteeksi siitä viestistä. Tuo logiikka-"hauskuus" tuli mieleen, en tiedä miksi. Kun on humalassa vähän sika, ilmeisesti? En yritä olla, mutta kai tässä jotain taipumuksia on. Nyt hävettää. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös