Kalsarikänniketju

  • 5 259 695
  • 66 714
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Mitään en myönnä, tai edes jätä myöntämättä. Jos nyt myöntämättömyydelläni satun jotain olla myöntämättä, niin silti kaikki mitä myönsin, tai siis en myöntänyt, tuli ihan yllättäin ja pyytämättä, tai siis myöntämättä.
PAAVO! RAKASTELLAAN!

Vaimous saapui paikalle baarista... Rags telkussa, ihan just, mutta muija avautuu BIGBROTHERISTA!?

Niin no, muija juo punkkua.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
HIFK:n brändi on eri asia mutta viittasin tässä salamyhkäisesti uutiseen jonka mukaan Francisin kämpästä löytyi hänen lähdettyään kohtuullinen kokoelma tyhjiä punaviinipulloja.

Pitääkö meille Joensuulaisille kaikki aina rautalangasta värkätä...
Kyllä täällä ainakin entisenä joensuulaisena jo asia ymmärrettin. Tarkoitit siis sitä, että Bob HIFK-aikoina visusti eläen tulikin palkallaan toimeen siten, ettei hänen tarvinnutkaan palauttaa löytämiään tyhjiä pulloja kauppaan ja sinne ne kämppäänsä sitten nuo pullot jäivät, kun tuli Bobille äkkilähtö.

Ei myö sentään tyhmiä olla.

Edit: Evil on.
 
Viimeksi muokattu:

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pikkukiville voin vielä kertoa, että elokuva on nimeltään "Porttikielto taivaaseen". Sen on ohjannut "se toinen" Tapio Suominen ja siinä Matti esittää "Timppaa".

IMDB-arvio: 3,7/10.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tämähän on kuin 20 markan 0.6l nelostuoppi Merikulmassa... paikka tyhjänä, mutta niin vain sielläkin saa ammattilaiset vaivan muiden olemassaolosta.

Hittoon nurkkakuntaisuus ja omat pienet pöydät joihin egonne ei mahtuisi muuitenkaan. Poikarakkautta, valitsemaanne juomaa (pl. punkku) ja perinteistä kk-settiä. Kuka sika se olikaan, joka arvonimiä ja aatelisuutta oli jo jakamassa. Sinä sika joka joukkoa jaoit...

Santtua ja änäriä täällä.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Tervetuloa uusi asiakirjoittaja. Hengissä ei enää olla, mutta paskaakos siitä. Maran kämpillä on silti vielä rottia, jos siis eivät ole vielä myrkyttäneet. Ja miksi eivät olisi?
Kiitoskiitos. Mä luulen,että Eeva saa edelleenkin kahvata Maraa. Se on normaalia, kassleria.

Old school miehet? Mielis, Jääkone, Shermi?? Ootteko hengis vielä? Freddy näemmä. Kirkkonummi? Tulee kohta. Oh do blow me.

Mistäs aletaan väittelemään?
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
"Johan August Sandels oli eräs Suomen sodan etevimmistä päälliköistä Ruotsin armeijassa. Hänen sotilaallinen toimintakykynsä ja taktinen taitonsa käyttää hyväkseen tarjoutuvia mahdollisuuksia oli erittäin korkeatasoista, tätä osoittaa muun muassa talonpoikaisjoukkojen hyväksikäyttö Pohjois-Karjalassa. J. L. Runebergin kuva Sandelsista ylimyksellisenä herkkusuuna ja joukoistaan piittaamattomana itsekeskeisenä ja herkästi loukkaantuvana upseerina ei liene erityisen totuudenmukainen."

Millähän perusteilla se santtu nyt homopaskasta taas erosikaan?
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tulin tänne aiheuttamaan yleistä pahennusta rikkomalla KKK:n sääntöjä. Tulin baarista ja nyt menen nukkumaan. Öitä, menkää tekin nukkumaan, kKK-kultsipuppelit!!!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nena 99 red baloons huutaa playlististä. Voiko muijalla olla noin seksikäs ääni..
No ei voi. Kylmä saksatar.

Niin, ja se toinen Tapio Suominen ohjasi kanssa Taaltä tullaan elämän muistaakseni ja hyvä ystäväni, lauluntekijä, kirjoitti yhteen kappaleeseensa loistavan lausahduksen. Alä mulle avaudu.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Old school miehet? Mielis, Jääkone, Shermi?? Ootteko hengis vielä? Freddy näemmä. Kirkkonummi? Tulee kohta. Oh do blow me.

Mistäs aletaan väittelemään?
Täällähän sitä, uudessa loistossa. Viikko petipotilaana, nyt siirtynyt kuumeisena humalaan. Aina se kuumehoureet voittaa!

Viikko flunssassa, on kuin olisi punkkua humaltumistarkoituksessa juonut. Hyi.

Callahan, muijakin liputtaa sille. Hyvä Oulu!
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olikohan se sitten punaviini, millä Alpo Sinikka Sokan hurmasi? Aatteen väristä viiniä ja varma saanti.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää nyt meille Joensuulaisille. Sitäpaitsi punaviinillä saa pyllyä. Toisinaan.

Mä olen yrittänyt pärjätä sillä ns. ykkösellä. Joensuussa on vaan hankala käydä, kun siellä on liikaa helppoja naisia, ei oikeen jaksa pitää tyttöjä tyytyväisenä ja käydä duunissa samalla viikolla. Vanhuus iskee vissiin. Vittumaista mennä palaveriin, kun joku bimbo roikkuu aina lahkeessa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tulin tänne aiheuttamaan yleistä pahennusta rikkomalla KKK:n sääntöjä. Tulin baarista ja nyt menen nukkumaan.
Törkeintä ikinä koskaan missään. 5 vuodeksi jäähylle ja Turun torille joulurauhan julistamiseen asti ruoskittavaksi.

Evil kirjaimellisesti asui kapakoissa 90-luvun (poste restaurante, todellakin välillä jopa posti kulki pubiin). Nyt kun on oikea koti, ei sieltä halua poistua samaan paskaan, josta on onneksi päässyt eroon.
Olen saanut ravintola Jokelassa kirjekuoren myyjältä, kun se sinne oli kaverini osalta sovittu jätettäväksi ja minun otettavaksi. Joku tuttuni sen sitten sattui näkemään kun myyjä tuota kirjekuorta ojensi minulle. Tuo vääräleuka huusikin: "Tulleeko sulle jo postikin tänne!?".
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen saanut ravintola Jokelassa kirjekuoren myyjältä, kun se sinne oli kaverini osalta sovittu jätettäväksi ja minun otettavaksi. Joku tuttuni sen sitten sattui näkemään kun myyjä tuota kirjekuorta ojensi minulle. Tuo vääräleuka huusikin: "Tulleeko sulle jo postikin tänne!?".
Mulle kulki posti Kerubiin varmaankin noin vuoden joskus 94/95. Etunimi Sukunimi c/o Ravintola Kerubi, Kauppakatu...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eipä ole tungosta tuolla osastolla. Muistan kyllä yhtyeen.
Ha! Oli niillä yksi hyvä biisi.

Sensijaan Duran Duran on aina ollut Motörheadin ohella maailman paras yhtye.

Aina kun kuulee Simon LeBonin äänen, näkee mielessään Välimeren rannalla killuvia jahteja, valkoisiin pukuihin pukeutuvia jätkiä, supermalleja, kokaiinia, samppakaljaa, valokuvaajia, supermalleja, eksotiikkaa, yksityislentokoneita, kokaiinia, hiekkarantoja, supermalleja...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös