Kalsarikänniketju

  • 5 259 695
  • 66 714

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Kyllä se täytyy olla Keikari, Paroni tai Keisari, joihin me tähtäämme. Joten siitä osviittaa, ritareita on pottukunnat Tyrnävää myöten täynnä, ja se pienempi turenki kans.

Juurikin näin! Kaljan ja Martinin jälkeen voi salaisuutta sen verran raottaa, että rinnasta löytyy seuraava prenikka:

Pakanallisten Paroneiden kosmisen neuvoston 13. ulottuvuuden Grand Master of Legions

Kiitän kumarruksistanne...
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Kalsarikeisari. Täytyy kyllä myöntää,. että kuullostaa kyllä pirun hyvältä. Varmasti näyttäisi CV:ssä hienolta. Olisi tuplapelit viikonloppuna, mutta karjalat ja pari santtua(anteeksi fredi) huutavat nimeäni. Taidan jättää sunnuntaiselle bussimatkalle...
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tästä "Santusta" kuten nuorempi polvi tapaa sanoa, jo tuossa kirjailinkin. Mitä punaviiniin tulee niin voin vain todeta, että kovasti paljon on poikasilla oppimista. "En juo punaviiniä humaltumistarkoituksessa, kun en ole ennenkään juonut ja kerran Malmin asemalla kuulin alan miehiltä etteivät hekään sitä juo". Omapa on tappionne.
PTHYI!

Nuorempi polvi? Poikaset? Kovin se karkaa asiasisältö viestistäsi, ikä on vain erotus luvuista hautakivessä. Ettet häpeäisi, sillä tässä kuitenkin ollaan Asiaketjujen Aatelissa, eikä mistään vähäpätöisisistä asioista keskustella. Eli nyt keskustellaan kalsarikänneistä, ei leikitä munamittaria ikähaarukalla, tai juoda punaviiniä. Santtua, tietysti, kuka muuta väittää voisi?

Kysykää vaikka Alpolta, Alpo tietää.
Ei oo näkyny.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hemmetin puolivillaiset keikarit!

Täällä ei kukaan saa mitään arvonimeä ennen kuin minä herra GM Pentti päätän niin.

Myönsin jo itselleni arvonimen:

Perin ansiokas kohtuullisen hutikan ystävä ja perusteellinen tinttaaja.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja jos haluatte lisätietoja punaviinin vaikutuksesta suorituskykyyn SM-liigajoukkueen valmennuksessa niin Bob Francis vastaa mielellään kysymyksiinne.
Luuletko sie oikeasti että Penan kaapissa oli jotain viintä? Pena on P-Karjalasta, siellä oli tyrnää ainetta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Itse jätin tällä kertaa poikkeuksellisesti punaviinit - nuo vanhemman iän jalot löytöni - ostamatta ja ostin Karhua. Siihen oli syynsä. Tällä kertaa on nimittäin erikoinen tausta vetää näitä kalsarikännejä, jotka tosin määrältään kovin vaimeaksi tänä yönä jäävät.

Tulin töistä ja päätin vetää niin kauan kuntopyörälläni, että 6 päivää jatkunut 24/7 -vitutukseni on lähtenut. 4 tuntia 44 min ja 44 sek myöhemmin totesin jokseenkin väsyneenä, että kuntopyöräily on tehnyt tehtävänsä. Edellinen kuntopyöräilyennätykseni oli muuten 2 tuntia 10 min.

Menee olut hyvin päähän tuollaisen jälkeen. Eikä vituta enää mikään. Näin toimii Käyttäjänimetön - köyhän miehen Forrest Gump.
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Punaviinistä valittajat: menkää itseenne. Tosi tenumies juo mitä tahansa, missä on vähänkin alkoholia. Viineissä sitä on yleisesti enemmän kuin esim. oluessa.

Itsellä menossa Ruotsin-tuliainen: Absolut Vanilia. Yksi litra ja 40 tilavuusprosenttia... Ei tarvitse sanoa, että "tää ei mee päähän". :)
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Iltaa. Olen uusi asiakirjoittaja palstalla ja muutenkin tapaan nauraa vanhoille vitseille.

Täällä on osin tuttuja nimimerkkejä, mitä teille kuuluu? Hengis ootte perkeleet vieläkin?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Punaviinistä valittajat: menkää itseenne. Tosi tenumies juo mitä tahansa, missä on vähänkin alkoholia. Viineissä sitä on yleisesti enemmän kuin esim. oluessa.
Siinä on hiuksenhieno ero, kun erotellaan "vitun juoppo" ja "KK-hemmo" toisistaan. Toisella pysyy maltti ja makuaisti mukana, toinen juo vaikka Masolia tai punkkua jos sen saa jotenkin "perusteltua".

Itsellä menossa Ruotsin-tuliainen: Absolut Vanilia. Yksi litra ja 40 tilavuusprosenttia... Ei tarvitse sanoa, että "tää ei mee päähän". :)
Hyvä ettet mennyt "tosi tenumieheksi" itseäsi tituleeraamaan. Absoluuttista homopaskaa ei humaltumistarkoituksessa juo kuin pässi tai köyhä. Jos humaltua pitää, sinne on kuitenkin aina pitkä matka, eikä sitä matkaa ilman Hyvää Matkaseuraa taiteta!

Maku, humala ja siedettävä krapula. Siinä epäpyhää kolminaisuutta, juomavoimailijat.
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Absoluuttista homopaskaa ei humaltumistarkoituksessa juo kuin pässi tai köyhä.

Hah hah! Ei se etiketti paljon muuta sitä, että käytännössä kaikissa väkevissä on kaksi ainesosaa: viina ja vesi.

Yleensä ihmiset juovat toki mielikuvaa kuten Koskenkorva, Leijona, Suomi-viina tai Tapio.

Voin kyllä vetää Tapiota ihan hyvillä mielin. Sehän on kuin jumalaa nussisi... !
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Häpeäisin mitä? Että tunnustan julkisesti juovani punaviiniä?
Ruokajuomat ja tarkoituksenmukainen juominen, eri asioita, eikö?

Ruokajuomilla tulee muksuja, tarkoituksenmukaisella juomisella ei tule haittatekijöitä? Tässä tarjoillaan taasen uutta näkökantaa.

Iltaa. Olen uusi asiakirjoittaja palstalla ja muutenkin tapaan nauraa vanhoille vitseille.
Siitä kerkesi ehkä vartti tai toinenkin kulua, kun aatelisia mietittiin. Heti se on Shayne paikalla... "Was I mentioned?"

Santtua, mitäs muutakaan.

(tehokeinoni varmasti ampui huolella yli?)
 

vili19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit lavan alla
Iltaa. Olen uusi asiakirjoittaja palstalla ja muutenkin tapaan nauraa vanhoille vitseille.

Täällä on osin tuttuja nimimerkkejä, mitä teille kuuluu? Hengis ootte perkeleet vieläkin?

Tervetuloa uusi asiakirjoittaja. Hengissä ei enää olla, mutta paskaakos siitä. Maran kämpillä on silti vielä rottia, jos siis eivät ole vielä myrkyttäneet. Ja miksi eivät olisi?
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se koira älähtää... Todellakin, ikä on erotus luvuista hautakivessä. Kalsarikänniketjussa ei olekaan kysymys iästä, vaan rintakarvojen pöyhistelystä "Asiaketjujen Aatelissa", kuten asian ilmaisit. "Olen juonut tänäänkin n. 1700 litraa kirkasta viinaa, eikä tunnu missään...".

Siis hommahan menee niin, että olen juonut tänäänkin ainakin 1700 litraa viinaa, sairastanut ruton, ja siitäkin huolimatta kertonut duuniin miten pitää toimia miljoonakaupoissa.

tunnustan julkisesti juovani punaviiniä?

HAA-HAA
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
HIFK:n brändi on eri asia mutta viittasin tässä salamyhkäisesti uutiseen jonka mukaan Francisin kämpästä löytyi hänen lähdettyään kohtuullinen kokoelma tyhjiä punaviinipulloja.

Pitääkö meille Joensuulaisille kaikki aina rautalangasta värkätä...
Heh... pitää. Tuo uutinen oli mulle uutta. Pena on kossumiehiä, mutta Francis ja punkku... no joo. On kummempaakin sattunut.
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itse repeilin ainakin ihan täysillä Matti Hagmanin vitseille tuossa aiemmin, kun Radio HIFKiä kuuntelin. Enkä ollut siinä vaiheessa edes humalassa vielä.

Täytynee ottaa mielenterveysjonoihin yhteyttä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Elän Radio Suomen mukaan ja nyt kello on jo kaksi ja kalsarikänniläisten pitäisi jo mennä nukkumaan.

Onks jollain viinaa?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Täällä on osin tuttuja nimimerkkejä, mitä teille kuuluu? Hengis ootte perkeleet vieläkin?
Ollaan juu, vastakkaisista huhuista huolimatta. Pimppiä nuollaan jos säkä käy, muutoin viinalla pettymykset sisuksista huuhdellaan. Kuinkas muutoin?
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä oon joskus nähnytkin Matti Hagmanin luonneroolisuorituksen jossain suomalaisessa elokuvassa. Nauratti, kun kritiikissä todettiin, että "Hagman näytteli lähinnä itseään. Taisi olla omat vaatteetkin päällä."

Legendaarinen repliikki: "Ei tullu tehtyy tarpeeks maaleja." Hagmanin esittämä ex-kiekkoilija oli siis saanut seurastaan kenkää. :)
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja vain toivon, ettei meillä ole sama oppi-isä... toivon ettet tietämättäsi lainannut?

Mitään en myönnä, tai edes jätä myöntämättä. Jos nyt myöntämättömyydelläni satun jotain olla myöntämättä, niin silti kaikki mitä myönsin, tai siis en myöntänyt, tuli ihan yllättäin ja pyytämättä, tai siis myöntämättä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mä oon joskus nähnytkin Matti Hagmanin luonneroolisuorituksen jossain suomalaisessa elokuvassa. Nauratti, kun kritiikissä todettiin, että "Hagman näytteli lähinnä itseään. Taisi olla omat vaatteetkin päällä."

Legendaarinen repliikki: "Ei tullu tehtyy tarpeeks maaleja." Hagmanin esittämä ex-kiekkoilija oli siis saanut seurastaan kenkää. :)
Mulla on muuten vieläkin tallella Matin nimmaroitu maila vuodelta 79 tai 80.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös