Pascal Lemoix
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara
Minä en kumpaakaan mutta olen kyllä kussut Dave Lindholmin saappaalle.
Oliks tää siellä Kerubissa? Ilmankos viihdyit.
Soi nyt: Eleitä kolmelle röyhtäilijälle.
Sama kaupunki, eri paikka. Teatteriravintolan pihalla joskus -93.Oliks tää siellä Kerubissa? Ilmankos viihdyit.
Soi nyt: Eleitä kolmelle röyhtäilijälle.
M.A.!!!!!!!!!!!!!Soi nyt: Eleitä kolmelle röyhtäilijälle.
Mahtoivatko olla tuolloin naamat? Itse olen Tervon tavannut Helsingin rautatieaseman baaritiskillä. Silloin ainakin oli aika naamat. En minä.Olen kyllä tavannut molemmat kirjailijat ihan naamasta naamaan.
Mahtoivatko olla tuolloin naamat?
Hämäläisen Simo oli äitini kanssa samalla luokalla kansakoulussa.Vaan Hämäläisen Simo on tarjonnut minulle pyytämättäni oluset
Tuohan olisi jo kovaa valuuttaa "Melkein sukua julkkikselle" -ketjussa!Hämäläisen Simo oli äitini kanssa samalla luokalla kansakoulussa.
Siellä näin myös elämäni ensimmäisen hologammin.
Siihen aikaan (olisiko ollut jotakuinkin 80-luvun puoliväliä) Joensuun yliopistossa (taisi olla vielä korkeakoulu silloin) värkkäiltiin ja tehtiin tutkimusta näiden kohuttujen "kolmiulotteisten" valokuvien kanssa. Tunnettu ja tunnustettu kirjailija oli sitten jossain yhteydessä saanut lahjaksi tällaisen taulun joka oli heillä kotona seinällä.
Laadultaan se tuskin oli paljon nykyisiä setelihologrammeja kummempi mutta ensimmäistä kertaa eläessään nähtynä se oli kyllä vaikuttava. Kolmiulotteinen kuva, miten se voi olla mahdollista??
Onko täällä ketään...?
Hehe...
Arvatkaas olenko
A) Turussa B) Kairossa vai C) Pöhnässä?
Mistä näkee tän illan valioliigatulokset? Vai onko tänään ees moista pelattu? Jonkun Blackburnin laitoin vedon kohteeksi... WTF?
Todennäköisesti olet pöhnässä Turussa ja Baarin nimi on Kairo...
Valioliiga kai jatkuu vasta viikon päästä, kun pelataan EM-karsinta-otteluita tänään ja keskiviikkona.
Pysy pyjamassasi ja nauti pöhnästä.
Vastatkaas kaverit minun tärkeään kysymykseeni... Voiko Hpk olla uskonto ja Rinkelinmäki eräänlainen Mekka?