Kalsarikänniketju

  • 5 259 735
  • 66 714

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vitty, et oon kännissä!

Ja panettamaankin rupes...

Kyllä kaikki harmit piti yhelle illalle sattua.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No eihän tätä ihan vielä malttanutkaan jättää.

Olen kyllä tavannut molemmat kirjailijat ihan naamasta naamaan.
Mahtoivatko olla tuolloin naamat? Itse olen Tervon tavannut Helsingin rautatieaseman baaritiskillä. Silloin ainakin oli aika naamat. En minä.

Vaan Hämäläisen Simo on tarjonnut minulle pyytämättäni oluset ja Turus-Heikin kanssa olemme kaksin menneet Jokelasta Bepopiin ja joskus Careliaankin jatkojuomaan, kun Jokelassa on meno loppunut. Kaikenlaista sitä eläissään ehtii..

Mitenkäs muuten arvon palstaveljet kuvailisivat Hämäläistä ja Turusta suhteessa trioon Huovinen-Paasilinna-Tervo? Ja nimenomaan kirjallisuuskontekstissa.

Yksi olut vielä jälejllä. Samahan se tämäkin on alta juoda pois, ettei orpona joudu yötänsä jääkaapissa viettämään.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siihen aikaan (olisiko ollut jotakuinkin 80-luvun puoliväliä) Joensuun yliopistossa (taisi olla vielä korkeakoulu silloin) värkkäiltiin ja tehtiin tutkimusta näiden kohuttujen "kolmiulotteisten" valokuvien kanssa. Tunnettu ja tunnustettu kirjailija oli sitten jossain yhteydessä saanut lahjaksi tällaisen taulun joka oli heillä kotona seinällä.

Laadultaan se tuskin oli paljon nykyisiä setelihologrammeja kummempi mutta ensimmäistä kertaa eläessään nähtynä se oli kyllä vaikuttava. Kolmiulotteinen kuva, miten se voi olla mahdollista??

Ok, nyt meni perille, ja kiitokset selvennyksestä. Allekirjoittaneella alkaa olla vähän sellainen fiilis, että taisi mennä flunssan lääkitseminen hitusen yli, ja nukkuminen lienee hyvä idea.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Onko täällä ketään...?

Join itseni eilen niin mukavaksi, että nyt pitää tasoitella skumpalla. Mieluummin toki joisin GT:ia, sillä se auttaa kaikkeen, mutta jääkaapissa ei ole sitruunaa eikä tonicia.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Onko täällä ketään...?

Jaa ei vai? No, jutellaan me sitten keskenämme.

Kiben peili: Jaahas, Azulin naama näyttää vähän siltä, että eilen tuli juotua.
Azul: No, kai sitä pari tuli otettua...
Kiben peili: Ei noin kalpeaa naamaa ihan parilla saa aikaan.
Azul: Ne pari meni sen jälkeen, kun olin jo juonut itseni oikein mukavaksi.
Kiben peili: No oliko edes kivaa?
Azul: Emmänyttiiä. Seurueeseen kuului pari tamperelaista, joten piti ottaa suojakänni ihan siltä varalta, että käyvät vittuilemaan.
Kiben peili: Mitä sä tamperelaisten kanssa?
Azul: No kun mies oli töissä. Pyysin sitten mukaan yhden kaverin, joka kannattaa Tapparaa ja pelin jälkeen toinenkin samanmoinen ryömi vastaan. Tarkoituksena oli yrittää olla kiva ihminen.
Kiben peili: Seli seli.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tästä se taitaa sitten lähteä. Ensi viikko on täynnä suunnittelupalavereja joita pitäisi valmistella.

Mutta nyt juuri ei jaksa, tarttis lomaa mutta esimies varasi itselleen ensi viikon "isyyslomaa" Wittu.

Valmistelen huomenna sitten krapulassa, tai illalla tuhannen päissäni.

"vedetään lonkut ja vedetään punkut, mä elän vieläkin vitun runkut"
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No justiin tulin kauppareissulta ja kyllähän Tokmannilta sitten mukaan tarttui sellaiset satsit alkomahooliakin että eiköhän niillä jonkinnäköiset kalsongit saa otettua:D.

Mitäpäs sitä poikamies voi muutakaan tehdä vapaana lauantai-iltanaan? Olutta, sidukkaa, viinan loppuja,saunaa?, tietokoneella pelaamista... I like!
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hehe...

Arvatkaas olenko

A) Turussa B) Kairossa vai C) Pöhnässä?


Mistä näkee tän illan valioliigatulokset? Vai onko tänään ees moista pelattu? Jonkun Blackburnin laitoin vedon kohteeksi... WTF?

ps 1. Where is the Jengi? Lauantai-ilta ja kello kohta 20? Äläkää ny jumalauta sanoko ettei enempää ole ottamassa kalsonkeja?

ps 2. Vasta hokasin, että mähän en otakaan kalsonkeja vaan unipyjamakännejä...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Huhhuh! Onpas ollu rapea olo tänään. Niskatkin näköjään saanut osansa eilen. Varovasti alottelen tässä aivan rauhallisesti. Tuntus hiukan että olut saattaa epäloogisesti liikkua myös ylöspäin näin alkuun.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Jeps baareihin on viime aikoina tullut tuhlattua sen verran helvetisti että ihan siitä vittuuntuneena tänään olen kalsareita vetänyt. Mitäs tässä futista telkasta ja kaljaa. Azerit kaatui vaikkakin nihkeästi ja nyt sitten Capellon showta. Mutta mikä tärkeintä niin Flyersin kausi starttaa ensi yönä, joten sitä kohti siis.

Ulkonakin on niin nihkeä keli, joten mikäs tässä. Nyt vain muutkin mukaan sieltä siivouskomeroista ja sänkyjen alta. Ilta on täällä taas.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hehe...

Arvatkaas olenko

A) Turussa B) Kairossa vai C) Pöhnässä?


Mistä näkee tän illan valioliigatulokset? Vai onko tänään ees moista pelattu? Jonkun Blackburnin laitoin vedon kohteeksi... WTF?

Todennäköisesti olet pöhnässä Turussa ja Baarin nimi on Kairo...

Valioliiga kai jatkuu vasta viikon päästä, kun pelataan EM-karsinta-otteluita tänään ja keskiviikkona.

Pysy pyjamassasi ja nauti pöhnästä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Todennäköisesti olet pöhnässä Turussa ja Baarin nimi on Kairo...

Valioliiga kai jatkuu vasta viikon päästä, kun pelataan EM-karsinta-otteluita tänään ja keskiviikkona.

Pysy pyjamassasi ja nauti pöhnästä.

Minähän en Turkuun mene, vaikka maksettaisiin. Ties mitä pöpöjä sieltä saa :D... Ja hei, kalsonkejahan tässä vedetään, eikä missään baarissa olla. Nih :D...

Olis pitäny näemmä tarkistaa ottelupäivät ennen veikkaamista, mutta hyvää kannattaa odottaa.

Pysytään, pysytään. Ja hyviä pöhniä sullekin!
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Joku väittää, että 200:s viesti tähän ketjuun.
Tänään on ollu sen verran tärinää ja vapinaa, että pitää tasotella tilannetta.
Baarit voi jättää suosiolla sivuun, koska överiks se menis kuitenkin.
Jos tuon Leijonan tuhois tän illan aikana ja Eestiläistä musiikkia kuunnellen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vastatkaas kaverit minun tärkeään kysymykseeni... Voiko Hpk olla uskonto ja Rinkelinmäki eräänlainen Mekka?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös