Vittu miten sisäsiittoinen osasto tämäkin on. Uusia ei mukaan huolita...
Kivat teille.
Kivat teille.
Kivat teille.
astuin lähemmäs parisuhdetta hetki sitten kun laitoin päälle vaimonhakkaajapaidan. Vielä ei oo silmiä piirrelty käsiin.
A-ha:n Take on me video on kyllä upea.
edit: huomasin pari juttua toisaalla...voimaa ja kasvavaa elämäniloa poijjaat, muuta en juuri osaa sanoa.
Pistitkö myös jo leijonakorun kaulaan ja Klamydian soimaan?
Hauskaa kuunnella shufflella musiikkia kun äsken tuli Kornia ja nyt vuorossa on Garth Brooks. Sekalaista seurakuntaa sano.
Pistitkö myös jo leijonakorun kaulaan ja Klamydian soimaan?
mikä ei pahemmalla syys-säällä voi ulos edes poistua ilman lyijypainoja nilkoissa.
Olen tässä nyt tovin kikatellut ja miettinyt, että miltä mahtaisi perseihminen näyttää. Voisi julistaa aiheesta ihan piirroskilpailun.minä oon enemmän perseihmisiä, eikös se tullutkin jo eilen selväksi. Siis en ihmisenä perse
kiitos kysymästtä.
Johnny Freak käski tuossa minuutti sitten lähettämään terveiset. Asia kunnossa ukko oli, niinkuin pitääkin. Meidän jäädytetty legenda #93.
Miten tuupissa voi kuunnella randomilla? Mine ei tiiä.
Sama täällä, olkoon miten ruma tai tyhmä nainen tahansa, niin hyvällä perseellä saa allekirjoittaneen ajatukset sekaisin. Tissit ovat toki bonusta, mutta ilmankin pärjää.nuo naisten ahterit aiheuttaa väpätystä tietyssä paikkaa.
No terkkujamerkkuja Friikille.
En minäkään.
Ainiin, ptk, tarkotin jotain maraton-NAISihmistä. niinkun se yks sammakonnäkönen mikä juoksee jotakin sadantuhannenkilometrin maratooneja ja syö ehkä yhden puolikkaan rommirusinan vuodessa.
Juurikin näin nämä hommat etenee.Sama täällä, olkoon miten ruma tai tyhmä nainen tahansa, niin hyvällä perseellä saa allekirjoittaneen ajatukset sekaisin. Tissit ovat toki bonusta, mutta ilmankin pärjää.
. Ptk:lle sen verran että ei kai sun nimimerkkis oo lyhennelmä: perseeseen takaa kovaa - viritelmästä?
Mielis se paketti on jo matkalla vai? Niin ja kai sä soitit Potterin Harrylle että tuo sen. Mä en luota mihinkään tusina janareihin näin arvokkaan lastin kanssa.
No onneksi en ihan turhaan kysellyt, kun kiitostakin oukkaa ihan ovista ja ikkunoista. Mitä mä muuten kysyin? Ja mitä sää siellä toissapäivänä teit? Olit piirtänyt silmät käteen?
Niin, sitäpä, mutta kiukaalle piirtäminen tummalla oluella ie olekaan ihan lasten leikkiä.
Ja mitä sä niitä silmiä viljelet, kun omaas tumppuus piirsit eilen persuksen?
No, mää oonkin tissimiehiä. Ei mitään Lolloja haluta, mutta sellaiset kompaktin kokoiset, tumppuihin sopivat.
NO SEHÄN ON....SPORDE, MESTARI ITSE!
Laittakaahan jotain linkkivinkkejä tulemaan. Taas veri kiuhuu päässä, niin tarttis saada jotain "rauhoittavaa" pääheilutus musiikkia. Ei volbeatia, kun olen sitä jo tovin kuunnellut.