Kalsarikänniketju

  • 5 290 293
  • 66 740

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Vittu miten sisäsiittoinen osasto tämäkin on. Uusia ei mukaan huolita...

Kivat teille.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Perkele. Onko kaikki kalppinut lähikuppilaan, vai mistä pirusta näin vaisu riento?

Hahmo: Komeat oli tissit, mutta minä oon enemmän perseihmisiä, eikös se tullutkin jo eilen selväksi. Siis en ihmisenä perse, vaan nuo naisten ahterit aiheuttaa väpätystä tietyssä paikkaa. Vasemmassa korvassa.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Vittu miten sisäsiittoinen osasto tämäkin on. Uusia ei mukaan huolita...

Kivat teille.

Sisäsiittoisia varmaan ollaan joo, mutta kyllä kaikki uudet ja kynnellekykenevät ovat tervetulleita mukaan. Eli welcommen vaan. Noi joukkuejutut nyt on tollasta hetken mielijohtohteesta syntynyttä hauskanpitoa ei sen vakavampaa. Tosin ptk & Uleå - akselin nippu kaiketi pitää sisällään eniten tänne viestitelleet nimimerkit, mutta siitä niin tarvitse välittää. Pääasia että ketjun perusnormit suunnilleen täyttyvät muusta niin väliä. Eli tervetuloa vaan ei me purra.

Nyt on koittanut jälleen aika saunan eli sinne siis.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Ja alhaalla ollaan taas. Jatkoajan kalsariosasto on se elämän ultimaatum moment. Ja siihen päälle Dimmua. Tuhkainen muna on muuten parisuhteessa aika potentiaalinen tappaja.

Ja Whitechapelin kautta Abortediin...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
astuin lähemmäs parisuhdetta hetki sitten kun laitoin päälle vaimonhakkaajapaidan. Vielä ei oo silmiä piirrelty käsiin.

A-ha:n Take on me video on kyllä upea.

edit: huomasin pari juttua toisaalla...voimaa ja kasvavaa elämäniloa poijjaat, muuta en juuri osaa sanoa.
 

J.Petke

Jäsen
astuin lähemmäs parisuhdetta hetki sitten kun laitoin päälle vaimonhakkaajapaidan. Vielä ei oo silmiä piirrelty käsiin.

A-ha:n Take on me video on kyllä upea.

edit: huomasin pari juttua toisaalla...voimaa ja kasvavaa elämäniloa poijjaat, muuta en juuri osaa sanoa.

Pistitkö myös jo leijonakorun kaulaan ja Klamydian soimaan?

Hauskaa kuunnella shufflella musiikkia kun äsken tuli Kornia ja nyt vuorossa on Garth Brooks. Sekalaista seurakuntaa sano.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pistitkö myös jo leijonakorun kaulaan ja Klamydian soimaan?

Hauskaa kuunnella shufflella musiikkia kun äsken tuli Kornia ja nyt vuorossa on Garth Brooks. Sekalaista seurakuntaa sano.


Suffelilla musan kuunteleminen kalsareiden lomassa on kalsareiden yksi suolista. Kauheeta paskaa tulee väliin, mutta kyllä sieltä niitä jo unohdetuiksi luultuja helmiäkin putoilee.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Pistitkö myös jo leijonakorun kaulaan ja Klamydian soimaan?

No elä nyt Petke heti ala painostaa, askel kerrallaan, ekana pitäs löytää se eukkokin, ettei tässä itteään tartti ruveta hutkimaan. Tosin tällä varrella pataan saattaa tulla jo joltakin maraton-riisitikkuämmältäkin, mikä ei pahemmalla syys-säällä voi ulos edes poistua ilman lyijypainoja nilkoissa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
mikä ei pahemmalla syys-säällä voi ulos edes poistua ilman lyijypainoja nilkoissa.

Meinaatkos minua. Mullahan on pitkä tukka, olen hoitsu ja syksyisin pitää olla lyijypainot mukana, ettei tuuli vie mennessään.

Johnny Freak käski tuossa minuutti sitten lähettämään terveiset. Asia kunnossa ukko oli, niinkuin pitääkin. Meidän jäädytetty legenda #93.

Miten tuupissa voi kuunnella randomilla? Mine ei tiiä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Keoolo on vasta noin ja mä oon näin...

Muutens, piru, että tuli hyvät sävärit, kun heittelin ensilöylyjä tuossa. Tuli tumman oluen saundi silmile heti ja muistin, että mitä täällä on taas tullu tehtyä, paripäivää sitten. Se tummanoluen saundi iski kovaa ja tuntui taivaalliselta. Laitoin vastauksena lageria, mutta ei kelvennu.
Kyytipoikana oli tietenni Los Bastardos Finlandeses, koko saunassa olon ajan ja meillä meni hyvin, kiitos kysymästtä.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
minä oon enemmän perseihmisiä, eikös se tullutkin jo eilen selväksi. Siis en ihmisenä perse
Olen tässä nyt tovin kikatellut ja miettinyt, että miltä mahtaisi perseihminen näyttää. Voisi julistaa aiheesta ihan piirroskilpailun.

Mä vedän punkkua, IVA:ta ja IVB:tä. Jalassa kalsarit, joiden aukko paljastaa oikeastaan kaiken sen, miltä niiden tulisi maailmaa suojella.

Kun täällä näköjään on tapana tarjoilla musiikkia, niin nokitetaan tällä:
http://www.youtube.com/watch?v=5-uCIOLFnGg
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
kiitos kysymästtä.

No onneksi en ihan turhaan kysellyt, kun kiitostakin oukkaa ihan ovista ja ikkunoista. Mitä mä muuten kysyin? Ja mitä sää siellä toissapäivänä teit? Olit piirtänyt silmät käteen?

No saatana, nyt pukkaa kylmää pintaan vaikka paljon mielummin lykkäisin itse ja lämpöiseen.

Muistaakos joku milloin mulle tuli sadas viesti täyteen täällä? oliko se tämän vuoden puolella, jos oli niin olen kiitettävästi petrannut tahtia.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Johnny Freak käski tuossa minuutti sitten lähettämään terveiset. Asia kunnossa ukko oli, niinkuin pitääkin. Meidän jäädytetty legenda #93.

Miten tuupissa voi kuunnella randomilla? Mine ei tiiä.

No terkkujamerkkuja Friikille.

En minäkään.

Ainiin, ptk, tarkotin jotain maraton-NAISihmistä. niinkun se yks sammakonnäkönen mikä juoksee jotakin sadantuhannenkilometrin maratooneja ja syö ehkä yhden puolikkaan rommirusinan vuodessa.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Joo en mennyt viel saunaan. Ei ollut ihan vielä bueno vai mikä lie. Mutta kohta siis. Ptk:lle sen verran että ei kai sun nimimerkkis oo lyhennelmä: perseeseen takaa kovaa - viritelmästä? Kai sulta löytyy kaapista sellanen persemies-paita tjs? Jos ei niin äkkiä maalipurkki kouraan ja valkonen paita toiseen. Meikäläiseen iskee enemmän sellaiset mukavan kiinteät tisuset, mutta ei kiinteä ja sopivan muodokas persekkään oon pahaks ollenkaan eli asiaa!

Mielis se paketti on jo matkalla vai? Niin ja kai sä soitit Potterin Harrylle että tuo sen. Mä en luota mihinkään tusina janareihin näin arvokkaan lastin kanssa.

Niin ja Leivojalle sen verran että mitäs sieltä lasista tai tassusta löytyy? Dimmu ei oikein iske meikäläiseen, ei vain iske. Ironista on että moni kaveri sekä veljeni tykkäävät.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No terkkujamerkkuja Friikille.

En minäkään.

Ainiin, ptk, tarkotin jotain maraton-NAISihmistä. niinkun se yks sammakonnäkönen mikä juoksee jotakin sadantuhannenkilometrin maratooneja ja syö ehkä yhden puolikkaan rommirusinan vuodessa.

Pitänee kertoa, kun tuossa tunnin parin päästä tartun taas luuriin.

Ja siitä rommirusinan puolikkaasta on haihdutettu rommi jo toissa viikolla pois ja kuoret kuorittu tietenkin pois.

Ei saatana kun pukkaa ihoa kananlihalle, vaikka..... loput tiedättekin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sama täällä, olkoon miten ruma tai tyhmä nainen tahansa, niin hyvällä perseellä saa allekirjoittaneen ajatukset sekaisin. Tissit ovat toki bonusta, mutta ilmankin pärjää.
Juurikin näin nämä hommat etenee.
. Ptk:lle sen verran että ei kai sun nimimerkkis oo lyhennelmä: perseeseen takaa kovaa - viritelmästä?

Kun olisikin ja jatkossa muuten näin onkin, vaikka olen kyllä vakavasti harkinnut nimimerkin muutosta. Siis ptk on vain nimikirjaimet. Silloin kun rekisteröidyin, niin kaikki nimimerkit jota olin ajatellut oli varattuja.......
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mielis se paketti on jo matkalla vai? Niin ja kai sä soitit Potterin Harrylle että tuo sen. Mä en luota mihinkään tusina janareihin näin arvokkaan lastin kanssa.

Vittu tämän paketin toimittamiseen riitä mikään tusinavelhosauvanheiluttajapottero, vaan annoin paketin maailman luotettavimpiin käsiin, velho omalla alallaan. Joko välähtää...jokojoko?? Tulee himaan asti, jos ei kukaan ovea avaa niin tulee ehkä ikkunasta tai tuuletusaukoista, ihan mistä vaan, mahdollisesti pesukoneesta tai vessanpöntöstä.

Kuka se on, kuka se on!!??


NO SEHÄN ON....SPORDE, MESTARI ITSE!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
No onneksi en ihan turhaan kysellyt, kun kiitostakin oukkaa ihan ovista ja ikkunoista. Mitä mä muuten kysyin? Ja mitä sää siellä toissapäivänä teit? Olit piirtänyt silmät käteen?

Niin, sitäpä, mutta kiukaalle piirtäminen tummalla oluella ie olekaan ihan lasten leikkiä.
Ja mitä sä niitä silmiä viljelet, kun omaas tumppuus piirsit eilen persuksen?
No, mää oonkin tissimiehiä. Ei mitään Lolloja haluta, mutta sellaiset kompaktin kokoiset, tumppuihin sopivat.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Laittakaahan jotain linkkivinkkejä tulemaan. Taas veri kiuhuu päässä, niin tarttis saada jotain "rauhoittavaa" pääheilutus musiikkia. Ei volbeatia, kun olen sitä jo tovin kuunnellut.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Niin, sitäpä, mutta kiukaalle piirtäminen tummalla oluella ie olekaan ihan lasten leikkiä.
Ja mitä sä niitä silmiä viljelet, kun omaas tumppuus piirsit eilen persuksen?
No, mää oonkin tissimiehiä. Ei mitään Lolloja haluta, mutta sellaiset kompaktin kokoiset, tumppuihin sopivat.

Eikun oon yhä edelleen selipaatissa. Kun ei nappaa tumputus, eikä ehtaa saa, niin ollaan ilman, vaikka selän kustannuksella. Ja ei muuta kuin lisää kaljaa koneeseen.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
NO SEHÄN ON....SPORDE, MESTARI ITSE!

No hätä siis. Ehdin jo pelästyä että paketti olisi huonoissa käsissä, mutta nyt helpotti. Sillä jos Mestari ei onnistu niin ei sitten kukaan. Itse olen kerran ohi mennen muuten nähnytkin Sporden. Tämä tapahtui Helsinkin-Vantaalla. Silmäpussista huokui melkoinen itseluottamus ja varmuus sanoisinko että jopa jonkin sortin egoismi. Mies oli kuin kuningas alamaistensa joukossa. Teki mieli mennä kättelemään, mutta ajattelin että ei parane ylittää hierarkkiarajoja. Eihän Suomen ykkösmiestä sovi häiritä. Protokollan mukaan siis.

Huomenta Highnessillekkin.

Mutta nyt siis pienellä viiveellä saunaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös