Kalsarikänniketju

  • 5 290 592
  • 66 740
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No kun täällä on perään huudeltu, niin pakko kait sitä on liittyä remmiin mukaan. Aukaisin juuri tölkin lämmintä koffia, kävin just ostamassa lavan, ihan maistaelua varten.

Havaitsin, että ketju on täyttynyt meistä jätetyistä, Suomen viimeisimmistä uroiden uroista.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
No kun täällä on perään huudeltu, niin pakko kait sitä on liittyä remmiin mukaan. Aukaisin juuri tölkin lämmintä koffia, kävin just ostamassa lavan, ihan maistaelua varten.

Havaitsin, että ketju on täyttynyt meistä jätetyistä, Suomen viimeisimmistä uroiden uroista.

Jätettyjä, unohdettuja tai muutenvaan erillään olevia. Kiva että löysit tänne taas. Ilo irti illasta vaikka yksinään muitten joukossa niinku sanovat.
 

J.Petke

Jäsen
Ai perkele!! että jotkun kehtaakin vielä lomailla. Vittu että pistää hermoon ja syvälle, ei siks että on lomaa vaan siks että itellä ei enää oo.

Petke vittu, juo sitä viinaa niin että saat elämäs krapulan!

Noeisentään, vitsivitsinä. Jollain sentään on vielä lomaa perkele!

Kyllä tuo alku- ja keskikesä oli sellaista painamista, että olisi toivunut lomaa aikaisemmaksi mutta nyt ei enää haittaa yhtään. Vielä olisi siis pari päivää yli kaksi viikkoa jäljellä. Sitten kun palaan töihin niin sielläkin on mennyt kesäruuhkat jo ohi ja alkaa se hiljaisempi aika.

Alkaisi jo kiekkokausi niin voisi kuunnella pelejä tässä samalla.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Miten olisi "Kiitos, veteraanit 1939-45"? Tätä varmaan hait?
Ai-jai-jai! Ai-VAN liian uutta mallistoa. Toisaalta tuossa paidassa on kyllä takuuvarmasti tulevaisuuden potentiaalia. Lisäkseen se tietysti vaatii ainaki leijona-riipuksen.

Uppouduin muuten edellisen viestini jälkeen huuto.netiin metsästämään sellaista MM-95 T-paitaa ja otin puolivahingossa lisää olutta. Taitaa olla siivoilut tältä päivältä siivottu. Huomenna jatketaan!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kyllä vain, talviloma lusittu ja kolme viikkoa kesälomaa jäljellä. Viikon jätän jemmaan.

Onko täällä hiekkalaatikolla vielä tilaa, vai onks teillä omat leikit? Lonkero 6-packistä 4. menossa ja sen jälkeen taitaa aueta Laphroaig.

Tilaa löytyy aina...vaikka ootkin lomalla etkä katkera niinko toiset. Ota lisää se nopeuttaa loman kulumista.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jätettyjä, unohdettuja tai muutenvaan erillään olevia. Kiva että löysit tänne taas. Ilo irti illasta vaikka yksinään muitten joukossa niinku sanovat.

Vaan eihän mua ole näemmä vallan tykkänään unohdettu, kun tänne mua oikeen pyyvetään. Ihan mitään perslärvejä ei nyt kuitenkaan sovi kiskoa, kun on nuo mukulatkin mulla hoidettavana, ainoastaan semmoinen silmien huurustus.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Vaan eihän mua ole näemmä vallan tykkänään unohdettu, kun tänne mua oikeen pyyvetään. Ihan mitään perslärvejä ei nyt kuitenkaan sovi kiskoa, kun on nuo mukulatkin mulla hoidettavana, ainoastaan semmoinen silmien huurustus.

Kyllä kuule se sopii, koska lasten edessä ei kovat kännit oo eduks missään nimessä. Eli semmosta pientä iloista tumua pintaan ja huomenna iloisena aamukahvinkeittoon. Siis sinä. Minä taasen hörhöilen ja penailen ja masailen.. huominen vietettään ihan kaikessa rauhassa ehkä täällä samassa paikassa, ehkä jossain muualla.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Tai Leijona -taustakuvan kännykän näyttöön. Sekin multa löytyy! Lähetänkö?
Ainakin tuon MM-95 -paidan ja miksei myös monimerkkipaidan seuraksi ainoa oikea kännykkä on Nokia 2110 ja soittoäänenä ehdottomasti Säkkijärven Polkka. Siihen ei pahemmin mitään taustakuvia tilailtu...
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Jaahas meno senkun vilkastuu. Se on niin että on juotava kun on juotava ei siihen paljoa auta mutista vastaan. Pakkohan sitä on Keravalaisten työpaikkoja ajatella. Niillä on lapsetkin ruokittavana ja kaikkea.

Itse tossa kaivoin hyllystä Rubikin Bab Conscience Patrollin. Vähään aikaan en ole kuunneellu, joten nyt soi ihan mukavasti.

Tohon teidän asusteeseen sopis semmosen Keke-lasit. Se ois se kirsikka kakun päälle. Niin ja kunnon mursuviiksetkään ei olisi pahitteeksi. Siinä olis sitä tyyliä Italian hinteillekkin apinoitavaksi tai hankitaan joku patenttia samantien ja maailma on meitin.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ainakin tuon MM-95 -paidan ja miksei myös monimerkkipaidan seuraksi ainoa oikea kännykkä on Nokia 2110 ja soittoäänenä ehdottomasti Säkkijärven Polkka. Siihen ei pahemmin mitään taustakuvia tilailtu...

Kai tää sun tarkoittama 2110 on se malli, josta ei saanut antennia vedettyä ulos, eli se alkuperäinen, ei mikään i -malli?

Oltiin muuten polleata poikaa, kun oltiin ensimmäisten joukossa koulussa tuo kourassa!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tohon teidän asusteeseen sopis semmosen Keke-lasit. Se ois se kirsikka kakun päälle. Niin ja kunnon mursuviiksetkään ei olisi pahitteeksi. Siinä olis sitä tyyliä Italian hinteillekkin apinoitavaksi tai hankitaan joku patenttia samantien ja maailma on meitin.

No vittu! Nyt vasta? Täällä oon kähynny mänemään jo viikon semmosissa Alatalolaseissa, nahkatakissa, junttifarkuissa ja mursuviiksissä sekä pyöräilykypärässä tietenkään unohtamatta sitä typerää kireää ihonmyötäistä "go island" paitaa joka tuo sopivasti esiin tään kaljamahan.

Teitin maailma on ihan varmana, sehä on selvä!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kyllä luulen, että Freddie, uleå, ptk, moby ja Jere#3 ilmaantuvat vielä jossain vaiheilla kehiin kanssa. On ne sentäs alan sällejä jukoliuta!

Hienoa, kerrassaan mahtavaa, että jossain sentään (vielä) kaivataan. Toisaalta, nyt tälläisena amatöörien iltana sopisi kuvaan paljon paremmmin, että olis jo sammunu, tuossa kahvitunnin aikana päivällä. Ylpeys ennenkaikkea, stana.
Ketäs vielä puuttuu, että saadaan muutama kentällinen kasaan?
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
No vittu! Nyt vasta?

Hämäläispohjalaisgeenisoppani vuoksi olen hivenen hidas uhoamaan. Mutta lupaan että ens viikko on junttivikko. Se on saletti.

Nyt on kuitenkin koittanut saunan vuoro. Rupes eilen jo hivenen sauna himottaa, mutta säästin täälle illalle. Niin täällä kunnioitetaan kristillisiä arvoja eikä himoita mitään naisia vaan rehellisesti saunaa. Tosin naapurin saunan himoaminenkin on raamatun vastaista, mutta kateutta en tunnusta. Niin ja omaani menen nyt. Ei tässä naapuriin olla menossa vaikka kyllä vois ollakkin ihan tykki veto pyyhe lanteilla talsia tosta kelloa pimputtamaan. No katotaan huomenna. Eli siis saunaa kohti.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Kai tää sun tarkoittama 2110 on se malli, josta ei saanut antennia vedettyä ulos, eli se alkuperäinen, ei mikään i -malli?

Oltiin muuten polleata poikaa, kun oltiin ensimmäisten joukossa koulussa tuo kourassa!
Anteeksi, että tunkeudun ketjuun asiallisena ja selvinpäin, mutta 2110:n alkuperäisessäkin mallissa sai antennin vedettyä ulos.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Hienoa, kerrassaan mahtavaa, että jossain sentään (vielä) kaivataan. Toisaalta, nyt tälläisena amatöörien iltana sopisi kuvaan paljon paremmmin, että olis jo sammunu, tuossa kahvitunnin aikana päivällä. Ylpeys ennenkaikkea, stana.
Ketäs vielä puuttuu, että saadaan muutama kentällinen kasaan?

Eiköhän mennä näillä, vastustajaa kun pitää kuulemma sääliä sanovat. Toisaalta eihän meitit juur kentälle kykene!

Hämäläispohjalaisgeenisoppani vuoksi olen hivenen hidas uhoamaan. Mutta lupaan että ens viikko on junttivikko. Se on saletti.

No jukolaut!! äkkiä saunaa niinkos olis jo ja siitä vetehe uimaan niinku mieto jos sattus olemaan uimari.

Oottelemme kaljat kourassa liikunnan tuloksia.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Toisaalta, nyt tälläisena amatöörien iltana sopisi kuvaan paljon paremmmin, että olis jo sammunu, tuossa kahvitunnin aikana päivällä. Ylpeys ennenkaikkea, stana.

Juuri tämä seikka tässä minua hiertikin, mutta päätin kumminkin ottaa hiukan kepua. Ihan vain varmuuden vuoksi, ettei ala maksa vihoittelemaan, kun ei ole saanut päivän lääkeannostaan.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
TOISAALTA ajatellen on kyllä harmi että Suomessa isänmaallisuus ja sitä kuvaavaat symbolit ovat saavuttaneet maineen junttien ja "natsien" tunnuksena.
- - -
Ruotsalaisilla hej på dej - pojuilla (enkä tarkoita skinejä vaan nuoria "metroseksuaali" miehiä) joilla on tre kronor ja thors hammar-tatuointeja ovat niistä ylpeitä eikä mitään tällaista vinoilua esiinny. En tiedä mikä on mutta kai se on sitten suomalaisten luonne, mistään ei saa olla ylpeä, ei ainakaan itsestään..
Menee ehkä turhan filosofiseksi, jos tätä alkaa enemmän pohtimaan. Eiköhän käyttäjät ole itse pilanneet noiden sinänsä hienojen symbolien merkityksen. Tuolla pikkulätäkön toisella puolella se meininki vaan jostain syystä toimii paremmin. Syytä en tiedä enkä lähde edes arvuuttelemaan. Yhden esimerkin voin kuitenkin kaivaa.

Munkjacka

Näyttäisikö tuo enää yhtään noin hyvältä, jos siinä lukisi esim.: "HELSINKI pääkaupunki"? Ei ainakaan mun silmääni. Toisaalta eipä esim.: "LONDON capital" ole yhtään sen toimivampi. Pikaisesti miettien ainoa tuota Tukholmaa vastaava voisi olla: "AMSTERDAM hoofdstad".
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vaan täällähän meina meno hidastua, eikä kello ole vielä kaulassakaan.

Missäs ne tytöt silloin luuraa, kun p****a tekkee mieli, p****a tekee mieli.... Ja ne perkeleet on luuranneet yli kuukauden jossain. Tuppaa vallan jo vituttamaan, kun selkääkin alkaa särkeä ylimääräinen painolasti.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Vaan täällähän meina meno hidastua, eikä kello ole vielä kaulassakaan.

Missäs ne tytöt silloin luuraa, kun p****a tekkee mieli, p****a tekee mieli.... Ja ne perkeleet on luuranneet yli kuukauden jossain. Tuppaa vallan jo vituttamaan, kun selkääkin alkaa särkeä ylimääräinen painolasti.

Uamula pittäis töehi männä va empä taia jaksaa...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Juuri tämä seikka tässä minua hiertikin, mutta päätin kumminkin ottaa hiukan kepua. Ihan vain varmuuden vuoksi, ettei ala maksa vihoittelemaan, kun ei ole saanut päivän lääkeannostaan.

Meinasin itsekin ihan vakavasti skipata tän päivän, mutta käyhän se skippaaminen näinkin...
Mutta onneksi on KKK. ajatelkaa ny, jossain helvetin teinihelvetissä, disko-jumputus pauhaa, ettei omaa ääntään kuule, parikymppiset kikattaa, että kuinka paljon kukakin saa viikkorahaa... Omasta tuopista saa pitää kiinni, ettei nuorten hippaleikit kaada sitä arvokasta.
Onneksi me saamme nauttia juuri parasta musiikkia, reilusta seurasta, kylmästä oluesta ja tarjoilu pelaa! Kukaan ei valita, jos vähän pilkkii..
En siis pidä nuoriso paareista, yhtään. Onneksi on muitakin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Uamula pittäis töehi männä va empä taia jaksaa...

Menemisitä tuli tuossa mieleen, kun olis "ongelma"..heh
Olis samana päivänä frendin raksalla talkoot.
Samana päivänä olis hoitsukoulun "luokkakokous" rannassa...saunalla. Ja ihte koko luokan ainoa Äijä.
Kumpaankohan menis.
Pitänee pohtia. Vakavasti.

Kauan...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
En siis pidä nuoriso paareista, yhtään. Onneksi on muitakin.

Maatkoon nuoriso paareissa, mutta kun itse menen baariin, niin siellä on paree olla ikäraja jossain kolmenkympin korvilla, kun sen ikäisiltä eukoilta irtoaa kuulemma helpommin (vaikka oman exän kanssa se kyllä oli vähän niin ja näin. Sillä on muuten tänään synttärit ja kalojakin kiinostaa ja mulla tasan viikon päästä, mutta joutuu olla selvänä).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös