Kalsarikänniketju

  • 5 290 645
  • 66 740

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ilmoittautuu kalsareille jäsen E.

Olutlinjoilla. Huomenna Lappiin, takaisin ensi viikolla. Ohjelmassa nautiskelua, porsastelua, omaan napaan tuijottelua ja ehken hitunen hedonismiakin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Olutlaatikon kanssa taas tulee keskusteltua. Telkkarin kaukosäätimestä patterit loppu, eikä tietenkään ole noita AAA-pattereita missään. Tulee ihan 80-luku mieleen, kun pitää vaihtaa kanavia boksin nappuloista.

Tulipa mieleen yyks' hörhö, joka -80-90-lukujen taitteessa kävi hakemassa sellaisen vanhanajan telekooppi ongen ja sillä sitten tökki kanavia..
Ei taida sulla olla onkea, kun et muutenkaan pilki.?
Joops, rauhaa, kylmiäoluita ja miellyttävää seuraa, jos en jaksa valvoa, mutta tarkoitus on ainakin kova. Tukkimettä, lonkerot, oluet ja sauna alkaa verottamaan voimavaroja, mutta koitetaan..
Ps. Pakkohan niitä vatun polttopuita on tehdä, että saa saunoa, joten ihan turhamaista alkaa vääntämään siitä!

Edit. vatusti typoja, mutta onkohan se niin taqrkkaa täällä, meijän omassa ketjussa...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Edit. vatusti typoja, mutta onkohan se niin taqrkkaa täällä, meijän omassa ketjussa...

Kuka niistä nyt mitään välittää. Tässä ketjussa ei edes saa tarkistaa omaia kirjoitus virheitä, jos multa kysytään. Mitä enemmän typojä, sen mukavamoi kaveri.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kuka niistä nyt mitään välittää. Tässä ketjussa ei edes saa tarkistaa omaia kirjoitus virheitä, jos multa kysytään. Mitä enemmän typojä, sen mukavamoi kaveri.

Roger that!
Onneksi äänet on hiljentyneet, niin lakkasin tissuttelemasta ja jalat suorina hörpiskelen Jallua. Ihan perinteistä, ei sentään hienostella.
Olihan kokemus eilen, kun pääsin rikkaiden ihmisten elämisen makuun. Piti korjailla puutarhan jälkiä, laattojen poistoa, siirtoa jne ja sitten tuli tuossa ihan ohimenne ilmaisiksi valmisnurmikkoa naamaneteen. No, eihän siinä auttanu, kuin laskea neliöt, mitä tarvitsee, mutta olihan se helppoa. Eipä ole ennen tullu laitettua omalle pihalle valmisnurmikkoa. Vattu että mä olen köyhä.
kippis.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vattu että mä olen köyhä.
kippis.

Entäs minä sitten. Ennen akan lähtöä oli millä "mällätä", mutta kun se läks, niin tulot puoliintui ja menot kaksinkertaistui. Laskujen jälkeen jää n. 200 ekeä kuussa pensaan ja iteseni ja lasten ruokkimiseen. No, onneksi aina löytyy rahaa kaljaan ja tupakkaan. HYMIÖ.

Missäs pirussa ne linkkivinkit viipyy?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Entäs minä sitten. Ennen akan lähtöä oli millä "mällätä", mutta kun se läks, niin tulot puoliintui ja menot kaksinkertaistui. Laskujen jälkeen jää n. 200 ekeä kuussa pensaan ja iteseni ja lasten ruokkimiseen. No, onneksi aina löytyy rahaa kaljaan ja tupakkaan. HYMIÖ.

Missäs pirussa ne linkkivinkit viipyy?

Stana, pistähän se osoite, niin láitan sillekkin tuota valmiiksi kasvatettua ruohoa tulemaan. Onhan se mukavaa istua ruohomaton päällä ettei ole köyhä, eikä kipeä
Nuo linkit on aika vähissä minulta 3G-ongelmien takia. Valmistaja koitta keksiä juuri, että mikä on, kun ei sovellu XP:n kanssa yhteen ja HP sekoittaa puuroa. Päriään näinkin, mutta hidasta, kuten isännälläkin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Ilmottaudun joukkoon iloiseen. Iltapalaksi KOFFIA nautiskelen, kun ei uni vielä silmään tule. Naisväki meni jo nukkumaan ja meikäläinen nauttii laatuajasta. Täytyy häiritä työkavereita tekstareilla, jotta pysyvät työpaikalla hereillä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Stana, pistähän se osoite, niin láitan sillekkin tuota valmiiksi kasvatettua ruohoa tulemaan. Onhan se mukavaa istua ruohomaton päällä ettei ole köyhä, eikä kipeä

Mä en ole ihan varma mitä mieltä kaupunki on, jos niiden omistaman asunno pervekkeelle istuttaa nurmikon. alakerranväki ei varmasti valita, kun ne on kiinalaisia. Mutta hei, kyllä mä tilinumeron voin laitta yv:nä tulemaan.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mä en ole ihan varma mitä mieltä kaupunki on, jos niiden omistaman asunno pervekkeelle istuttaa nurmikon.

Nurmikko? Jaaha,no, minen tietä noista "nurmikoista" mitään ja niiden laillisuudesta. Mahtaa olla laittomia ja vaarallisia.
Hyh hyh tuhma setä!
Dvd:llä pyöris Led Zeppelin, ja tuntuu nyt oikealta, ja lailliselta. Futaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kah perhana (=rovasti Huuskosen petomainen miespalvelija), enpäs huomannut, että tarjosit kasvatettua ruohoa nurmikon sijasta. Joten varmaankin pitänee antaa osoite tässä lähitulevaisuudessa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...että tarjosit kasvatettua ruohoa nurmikon sijasta. Joten varmaankin pitänee antaa osoite tässä lähitulevaisuudessa.

Ruohoa, nurmikkoa.. Who cares! Dvd:t pyörii ja musiikki toimii. Mitäpä mies voinee illalta enempää pyytää? No, okei pll***onpalautushan se on, mutta joskus, todella joskus, joutunee tinkimään.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ruohoa, nurmikkoa.. Who cares! Dvd:t pyörii ja musiikki toimii. Mitäpä mies voinee illalta enempää pyytää? No, okei pll***onpalautushan se on, mutta joskus, todella joskus, joutunee tinkimään.

Vaan kyllä joutuu todeta, että ei tuu tuota ruhonpolttamista harrastettua.

Mutta hei avasin juuri uuden ketjun omia tarpeitani varten. Otetaan sille.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Vaan kyllä joutuu todeta, että ei tuu tuota ruhonpolttamista harrastettua.

Mutta hei avasin juuri uuden ketjun omia tarpeitani varten. Otetaan sille.

Kai sä kuitekin mun tilinumeron haluat? Mähän lämmittelin sua koko illan beibi ja ny sä niinkuin vedät puihin?
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tässä sulle ptk sitä linkkiä... http://www.youtube.com/watch?v=d_EqpXC741A löyty tuolta toisesta ketjusta.

Saakohan tähän ketjuun kirjoittaa lääke pöhnässä? Kalsarit kyllä on...

anna palaa. Itsekin on tullut puolen satta viestiä kirjoitettua ihan selvinpäin. Mutta mulla on siihen "oikeuis". Mä oon valitettavasti heti kakkosena tässä ketjussa Mielikuvitushamhon jälkeen. Mutta asia joka "avautui" minulle, enhän mää ookaan edes ollenkaan kärkipään ainesta.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
GM ei kuuntele. GM päättää. Kaikkien jengissä olevien pelaajien tilinumerot tänne tunnuslukuineen, jos siellä jotain on.

Sitten GM harkitsee.

GM on veloissa. Karalahti kolkuttelee jo oven takana kun kuulemma siltäkin lainasin.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
GM ei kuuntele. GM päättää. Kaikkien jengissä olevien pelaajien tilinumerot tänne tunnuslukuineen, jos siellä jotain on.

Sitten GM harkitsee.

GM on veloissa. Karalahti kolkuttelee jo oven takana kun kuulemma siltäkin lainasin.

Minä se olin kun kävin koputtelemassa. Oisin tarjonnu olutta mutkun ei avata ovea ni ei sitten.

Täytyy ottaa kalja jo ihan itsensä takia. Onko täällä ketään?
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Muija jätti, synttärit sunnuntaina. Eiköhän tässä ole hyvä syy ottaa kaljaaa...12... ei vaan 8 kaveria jäljellä. Illalla sitten radalle.
 

Spede#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Taitaa olla sama nykästä kunnon kalsarit. Tai 5 olutta tässä jo alla. Emäntä lähössä nosteleen 4vuojen jälkeein joista vuos kihloissa. Joo eli kalsarit ja kattos vittu vaikka noita avajaisia.
Taitas kuulua osa tonne naisasiat ketjuun tai jonnekki. Tai vitutusketjuun myös osa. Vittu lisää olutta. Ja viunaaki koht puoliin vois alkaa kaataan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
No jopas, onks niillä joku syksyjuoksu kun sankoin joukoin tuntuu lähtevän yheltä jos toiselta eukkoa kälppimään. En turhaan yritä piristää koska en osaa. Toivottelen vaan hyvää alkuiltaa, tai niin hyvää kun mahdollista.

Joo, ajatusten tonava vai miten ne sanoo...
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ilmoittaudun ketjuun! Nyt aukesi ensimmäinen Royal Dutch.

Koetan pysyä pois radalta tänään. Tiukkaa se voi tehdä, mutta sinnittelen. Paljon taloudellisempi ratkaisu tämä kk, lisäksi musiikki ja seura on parempaa...
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Ei tässä osaa kukaan piristää. Onneks suhde ei ollut vielä kovin pitkä tai vakava. Mutta vitutus on sanoinkuvaamaton silti.

Kaljaa koneeseen ja baanalle niin eiköhän ikävät ajatukset jää taakse ;)
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ilmoittaudun ketjuun! Nyt aukesi ensimmäinen Royal Dutch.

Koetan pysyä pois radalta tänään. Tiukkaa se voi tehdä, mutta sinnittelen. Paljon taloudellisempi ratkaisu tämä kk, lisäksi musiikki ja seura on parempaa...

Morjes! Kuule kyllä tää vaan on hyvä ratkasu, ei oo sit pitkä matka kotiinkaan. Korvat ei oo musan äänentasosta lukossa tai jos on niin ainakin musa on ollut hyvää. Konrad jockeria juon tällähetkellä, taustalla soi Leevi and the leavings.

Ei tässä osaa kukaan piristää. Onneks suhde ei ollut vielä kovin pitkä tai vakava. Mutta vitutus on sanoinkuvaamaton silti.

Kaljaa koneeseen ja baanalle niin eiköhän ikävät ajatukset jää taakse ;)

Kyllä ne ainakin hetkeks jää, mut siitä hetkestä kannattaakin nauttia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös