Kalsarikänniketju

  • 5 290 526
  • 66 740

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Huh huh. Sauna teki ihan terää. Urheilut jäi tekemäti kun huomasin olevani perussuomalaisenurheilijan tavoin ylikunnossa. Otetaan ihan rennosti vaan. Ei sen puoleen pysyypä kaakelit ehjinä.

Huomennahan jokaisen Pertin ja Martin tulee herätä siinä kuuden pintaan aamukahveja keittelemään ja kisoja kattelemaan. Perkele! Se on niin. Täytyy sitä itsekkin krapulassa tsiikailla, mitä tapahtuu.

Ptk:kin täällä kovin epätoivoisena vaeltelee. Kai oot hyppäämässä kera laskuvarjon? Varo ettei unohdu kyydistä. Talkoista mulla on hivenen ikäviä muistoja. Tarjoilu ei pelannut.

Niin ja nyt on Rubikit vaihtunut The Strokesiin. Kalja on ja pysyy kuitenkin. Pitää sitä jotain vakaata tässä elämässä olla.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ptk:kin täällä kovin epätoivoisena vaeltelee. Kai oot hyppäämässä kera laskuvarjon? Varo ettei unohdu kyydistä.

Se on sitä, kun kassit on täynnä ja palautusautomaatit on jumissa. Kait se on pakko varjon kannsa hypätä, kun ei perhanat ilman varjoa koneeseen päästä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Niin tosiaankin ajateelin alkaa pomppimaan lentokoneesta veks, jos vaikka se alkais kiinostaa enemmän kuin tää kalsarointi. Ja jos vaikka se se elämänilokin löytis taas pikkuhiljaa. Ja jos oikein hyvä tuuri käy, nin varjo ei aukeakaan. (tähän vitun iso hymiö, ettei tartte turhia luulla)

Näin, harvenpi suicidaalinen haikailee pillunkantotelineiden perään, joten uskotaan...
Ja onhan se niinkin, että addiktio on helppo korvata addiktiolla. Helpointa varmaan, jos vertailukohtana on tyhjyys.
Näin se menee ja ny repes, Led Zeppelinin dvd alkos rullaamaan ja ihme, taas maistuukin ihan eri sykkeellä...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Vittu sentään, kuka luulee että ptk hyppäis ilman laskuvarjoa, kai se nyt senverran on kkk-addikti ettei kehtaa jättää varjoa poiskaan.

Olvia ja musaa, aaaaaivan mahtimeininkiä, välillä rupes jo ramaseen.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Vaikka kunnon jatkislaisen kuuluisi kuunnella W.A.S.P:ia, niin minä olen vastarannan kiiski.

Minä kuuntelen Kanadan poikia. Arvaattekos ketä?

praijan aadams ja toisella käjellä joko runkkaat tai sitten pitelet nukkuvan tyttösesi tumpusta kiinni?
Osuko lähelle?
 

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Viinaa ja pokeria, siinä vasta mahtava yhdistelmä! Toivottavasti ei koko rollia tule kuopattua tänään.
 

Jazze Cazza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
Jeesjees

Kai se on liityttävä joukkoon iloiseen mukaan,olisin muuten veikannut joko Steppenwolffia tai Rushia. Lonkero maistuu ja olympialaisten kunniaksi kokeillaan virallista kisapelia boxilla.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Kait se on pakko varjon kannsa hypätä, kun ei perhanat ilman varjoa koneeseen päästä.

Kovin kolkon oloista toimintaa kyllä yritykseltä/kerholta vai mikä lie. Saatana tää on vapaa maa. Minä hyppään ilman varjoa jos siltä tuntuu perskules. Tai ehken sitten kuitenkaan. Varpaan pyörtyisin sinne koneeseen sen verran on kuitenkin korkeanpaikankammoa vaikka lievä onkin.

Mutta tohon varjo hommaan. Saisi Juhani Palmukin maalailla latojaan rauhassa kun ei tarttis ruumiita sieltä eka ottaa ruumiita roikkumasta pois. Kuoleman haluiset vielä maksaisivat siitä, joten mikä tässä on ongelmana? Lakiehdotusta kehiin! Haistan markkinaraon. Nyt eikun lentotunteja ja luvat kuntoon niin miljoonat oottaa. No joo mutta vakavasti voishan se joskus olla ihan mukava kokemus. Siis se hyppy kera varjon. Tai tiedä sitten. Hannaisin kuitenkin. Onnea kuitenski.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kuitenkin tiedät...;)

Niin, tai sitten luulen, mutta kuten tuossa aikaisemmin veli Eager valoitti, niin:

Kalja on ja pysyy kuitenkin. Pitää sitä jotain vakaata tässä elämässä olla.

Joten arvailujen varaan ei kannata jättää. Kaikki muu on muuttuvaa, mutta Olut, tuo jalo juoma on ja pysyy. Joskus sitä rakastaa omaa tumppuaan, joskus tyttelin tumpusta pitelemistä, eli kohteet vain vaihtuu..
Kerro jo!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Joten arvailujen varaan ei kannata jättää. Kaikki muu on muuttuvaa, mutta Olut, tuo jalo juoma on ja pysyy. Joskus sitä rakastaa omaa tumppuaan, joskus tyttelin tumpusta pitelemistä, eli kohteet vain vaihtuu..
Kerro jo!

TumpTump!! Tumppua tai ei niin olutta on silti! Kuten jo jerkku sanoitkin. Rukkaset käteen ja eteenpäin niinku saharassa.
 

Aina Pata

Jäsen
Ei jumalauta, nythän kävi niin että ton Laphroaig pullon korkki katkesi. Eli pullonkaula on täynnä korkkia. Mitäs vittua nyt, toi on meinaan litran pullo eli en mä sitä kyllä pysty kaikkea juomaan. Sori jätkät, en vaan pysty.

Hyviä neuvoja kiitos.

Painanko ton korkin lopun sisään vai koitanko raastaa jollain sen pihalle?
 

Aina Pata

Jäsen
Ei jumalauta, nythän kävi niin että ton Laphroaig pullon korkki katkesi. Eli pullonkaula on täynnä korkkia. Mitäs vittua nyt, toi on meinaan litran pullo eli en mä sitä kyllä pysty kaikkea juomaan. Sori jätkät, en vaan pysty.

Hyviä neuvoja kiitos.

Painanko ton korkin lopun sisään vai koitanko raastaa jollain sen pihalle?

edit: ja mitä korkin tilalle?

Oho, sorry tuli vähän tuplana.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Ollin Hartsalta pikaset neuvot, sen verta nopeasti polttelee siltoja muutenkin. Alas vaan ja nieluun, veikkaisin. Sitten syyttelemään seurakaveria ja kypärää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös