Kalsarikänniketju

  • 5 290 451
  • 66 740

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Jos joku onneton sielu asuu lähellä Loimaata niin roudatkaa mulle juotavaa. Mä tarjoan hyvät löylyt, purtavaa ja loistavaa seuraa...meillä on ranskalainen perhe kylässä...:)

Ei suinkaan Leniä hajota vierailijoiden läsnäolo, suojakännikö on hakusessa? Itse toinen ilta putkeen kotona, tänään suoranaisen ryyppäämisen sijaan oluiden maistelulinjalla: alkuillasta maistoin Eggenbergin alkoholittoman (silkkaa paskaa), sen jälkeen Lindemans Apple Lambicin (virkistävä, mielenkiintoinen), Lapin Kulta IV A:n (mauton) ja nyt lasissa Shepherd Neame Goldings (mukavan kirpsakka ale). Ja Martti Servo soi.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ei suinkaan Leniä hajota vierailijoiden läsnäolo, suojakännikö on hakusessa? Itse toinen ilta putkeen kotona, tänään suoranaisen ryyppäämisen sijaan oluiden maistelulinjalla: alkuillasta maistoin Eggenbergin alkoholittoman (silkkaa paskaa), sen jälkeen Lindemans Apple Lambicin (virkistävä, mielenkiintoinen), Lapin Kulta IV A:n (mauton) ja nyt lasissa Shepherd Neame Goldings (mukavan kirpsakka ale). Ja Martti Servo soi.

Suojakänni? Itselle uusi termi, mutta heti maistuu sana suussa hyvältä.
Aika pienellä määrällä olet pärjäillyt! Tuollainenhan on noin niinkuin alkuun ihan hyvä alkuruokien kanssa, mutta mitäs sitten, kun alkaa tippumaan oikein kunnon safkaa? Eivaan, kukin tavallaan. Eihän se määrä ja koko, vaan kuinka sen homman hoitaa...( vitsi, purskahdin itsekin nauruun tuota kirjoittaessa.) Kyllähän ne naiset tietää, että kenellä on iso ja kenelle puhutaan söpösti.... Joitakin poikia halutaan halailla ja toisilta vaaditaan ihan muuta.
Bastukin alkaa olemaan siinä kunnossa, että uskaltaa mennä sekaan...
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Suojakänni? Itselle uusi termi, mutta heti maistuu sana suussa hyvältä.
Aika pienellä määrällä olet pärjäillyt! Tuollainenhan on noin niinkuin alkuun ihan hyvä alkuruokien kanssa, mutta mitäs sitten, kun alkaa tippumaan oikein kunnon safkaa?

Onhan tuota suojakänni-sanaa Jatkoajassa jo viljelty enkä ole varma, käytinkö sitä itse oikein. Kenties tätä meikäläisen olutsatsia voisi pitää alkupaloina - jos oikein kunnon soosiin haluan, niin kyllä kaapista löytyy oikeanlaiset lääkkeet siihenkin. Oluiden maistelu vain menee ihan ohi, jos hutikka alkaa olla päällänsä jo makustelua aloitellessa. Kun nuorimies ostaa kolmen-neljän euron pullo-oluita, on niistä kanssa nautittava asianmukaisella tavalla.

Ja niistä naisasioista tarinoinkin jo eilen siinä "pitkässä ja kauniissa" viestissäni. Ilmeisesti tietävät, että mulla ei ainakaan ole isoa.
 

theace

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tässä ollaan rouvan kanssa maisteltu pitkin iltaa häiden booli vaihtoehtoja, oikea sekoitus löytyi ja nyt sekoitukset vaihtuivat siihen mitä kaapista löytyy, kun varsinaiset booliainekset loppuivat. Mutta siitä huolimatta maistuu..häät oli siis ulkomailla jokunen viikko sitten, juhlat vähän myöhemmin elokuussa. Cheers!
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tässä ollaan rouvan kanssa maisteltu pitkin iltaa häiden booli vaihtoehtoja, oikea sekoitus löytyi ja nyt sekoitukset vaihtuivat siihen mitä kaapista löytyy, kun varsinaiset booliainekset loppuivat. Mutta siitä huolimatta maistuu..häät oli siis ulkomailla jokunen viikko sitten, juhlat vähän myöhemmin elokuussa. Cheers!

Onneksi olkoon! Mutta mitä ihmettä teet tässä ketjussa, jos sulla on se tuore eukko siinä vieressä? Siis noin niinkuin kkk:n sääntöjen kannalta...ja vähän muutenkin? Ei ymmärrä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei suinkaan Leniä hajota vierailijoiden läsnäolo, suojakännikö on hakusessa?

Ei suojakänniä...kuppi maistuu silloin kun maistuu oli sitten vieraita tai ei. Nää on mukavia ihmisiä.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Ei suojakänniä...kuppi maistuu silloin kun maistuu oli sitten vieraita tai ei. Nää on mukavia ihmisiä.

Ok, pullo Leijona-viinaa kuulosti vain kovin kännihakuiselta hyökkäykseltä.

Ei tää tänään oikein irtoa. Pari drinkkiä kenties vielä ja sitten nukkumaan, aamulla virkeänä ja ilman darraa lenkkipolulle.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ok, pullo Leijona-viinaa kuulosti vain kovin kännihakuiselta hyökkäykseltä.

Ei tää tänään oikein irtoa. Pari drinkkiä kenties vielä ja sitten nukkumaan, aamulla virkeänä ja ilman darraa lenkkipolulle.

Tuo pullo on aika vakoisetti...riippuu siitä kuinka nopeasti hörppii. Tänään meni enemmän aikaa eli noin neljä tuntia. Normaalisti pari tuntia, jolloin iskeytyy jo hieman nuppiinkin. Tosin eilen olin pullon jälkeen rullaluistelemassa puolen yön aikoihin. Onko tää sitä x-tremeä?
 

J.Petke

Jäsen
Jepulis, loma alkoi eilen ja kyllähän sitä loman kunniaksi pitää hieman olutta ja viinaa ottaa. Eilen kävin Alkossa täydennyssatsin hakemassa jotta voi tehdä Long Islandeja. Kuinkakohan paljon sitä tulee 3 viikon lomalla juotua?
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hei hei, Kiikalassa kävin uimassa ja ajelin takaisin Turkuun vetämään kalsarit. Jim Beamiä raakana, hyi saatana.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Tuo pullo on aika vakoisetti...riippuu siitä kuinka nopeasti hörppii. Tänään meni enemmän aikaa eli noin neljä tuntia. Normaalisti pari tuntia, jolloin iskeytyy jo hieman nuppiinkin. Tosin eilen olin pullon jälkeen rullaluistelemassa puolen yön aikoihin. Onko tää sitä x-tremeä?

Itse olin rullaluistelemassa tänään puolen päivän aikoihin, ja ainakin meidän paikkakunnalla kevyen liikenteen väylät ovat niin surkeassa kunnossa, että ihan x-tremeltä sekin tuntui. Tästä ketjusta löytyy kyllä sekin ehtoo, jolloin smasa lipitteli puolikkaan Leijonan huiviin ilman sen kummempia komplikaatioita. Kyllä se kihinä riippuu siis jonkin verran tuloskunnostakin, peruskuntoa unohtamatta. Äsken maistelin muuten Alkosta ostamani Flying Dog Old Scratch Amber Lagerin. Pari hyvää tuontiolutta jätin tulevien viikonloppujen herkutteluun, nyt laskeudun Lidl-pilsin ja Viron tuontijuomien maailmaan.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Hei hei, Kiikalassa kävin uimassa ja ajelin takaisin Turkuun vetämään kalsarit. Jim Beamiä raakana, hyi saatana.

Perskela. Bourbonia ja hyvää! JD olis kyllä vielä _se_ perempi, mutta jossei kelpaa, niin laitan yv:llä postiosoitteen, notta voit lähettää.
Oi, Oi niitä aikoja, kun Kiikalassakin oli niin paljon lunta, että tuskaa teki. Alokasleirillä lumen pinta lähenteli kainaloita ja olipa herkullista edetä metsäisessä Suomen luonnossa. Onneksi, aika kultaa muistot, vaikkei siitäkään ole kuin melkein 15-suvee. Muutenkin nyppi tuo aika, kun menin suht vanhana sinne, vaikka olis pitäny aloittaa siellä enne kouluikää, että leikkiminen olis napannut ja se saananan Saatana, eli se ärrä ja ässä vikainen alikessu, joka luuli olevansa maailman napa.
X-tremeähän tuo ei arvon Len täytä vielä. X-tremessähän pitää olla joko välineet tai olosuhteet perseellään, jotta tuote voi pilaantua. sukupuolinen yhdessäkäyminen, kolmen vartin lekan jälkeen rulliksillä seisten ja vastaanottajalla armoton kusihätä? Oisko se? Noooup. Sehän on arkea.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Perskela. Bourbonia ja hyvää! JD olis kyllä vielä _se_ perempi...

Nyt iski vastustamaton kiusaus päteä. Jack Daniels ei ole bourbonia, vaan Tennessee-viskiä. Muistuttaa toki maultaan bourbonia, joskin on vähän karamellimaisempi. Valmistustekniikka poikkeaa aika lailla bourbonista. Älä sano tuota amisviskiä siis bourboniksi!

Kyllä viskit muuten ovat alkoholijuomien kunkkuja...heti oluen jälkeen.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten ihmeessä jere#3 olet kiikalassa ollut inttiaikoina hiihtelemässä? Onko siellä ollut joku loppusota aikoinaan, Säkyläkin on meinaan niin kaukana että varmaan hiihtely onnistuisi jossain Huovinrinteelläkin.

Itse olin inttitalvella Haminassa, ja siellä siellä sitä lunta oli kaiken kaikkiaan aika hillitystä. Mutta se tuuli oli kyllä kylmä! Kurssijuhlassakin nenä oli valkoisena, johtui kyllä kohtuullisesta vatsatautiepidemiasta joka möyri varuskunnasta tuolloin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Nyt iski vastustamaton kiusaus päteä. Jack Daniels ei ole bourbonia, vaan Tennessee-viskiä. Muistuttaa toki maultaan bourbonia, joskin on maultaan vähän karamellimaisempi. Valmistustekniikka poikkeaa aika lailla bourbonista. Älä sano tuota amisviskiä siis bourboniksi!

Kävin äsken piirongin alla polvillani ja lausuin ääneen 16 aavemariaa. Oisko se tarpeeksi, vai pitäiskö vielä liittyä aamulla palastakaaperninpaimenkoiratjärjetöön ja hukuttaa vapaa-aika täysin vapaaehtoistyölle. Voinen tehäkin, koska loukkaus oli anteeksi antamatonta ja kirjoitusvirheeni/ ajattelemattomuuteni täysin perseestä.
Kumarrus syvään siihen suuntaan, katekitsmus uudelleen läpi ja anteeksi.
tarjoan yhden vielä kaupan päälle, täällä kk-ketjussa, jotta leppyisit.
Vittu, että olen tyhmä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Miten ihmeessä jere#3 olet kiikalassa ollut inttiaikoina hiihtelemässä? Onko siellä ollut joku loppusota aikoinaan, Säkyläkin on meinaan niin kaukana että varmaan hiihtely onnistuisi jossain Huovinrinteelläkin.

Eikö Säkylä ole niiden hiivapalleroiden juttuja? Ainakin ennen oli Kiikalassa miesten inttileirit, eli MERIVOIMIEN!
Nykyään, tyttölöiden liittyessä sotaan, en tidä oikeastaan mitään noista inttijutuista.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikö Säkylä ole niiden hiivapalleroiden juttuja? Ainakin ennen oli Kiikalassa miesten inttileirit, eli MERIVOIMIEN!
Nykyään, tyttölöiden liittyessä sotaan, en tidä oikeastaan mitään noista inttijutuista.

Ai jaa, kaiken maailman sisämaahan ne soutelijatkin eksyy... :)
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ai jaa, kaiken maailman sisämaahan ne soutelijatkin eksyy... :)

Joo, mulle sanottiin, että suksi vittuun, jo hyvissä ajoin, joten matkaa on kertynyt jo jonkin verran!
Viva la Upinniemi. Niin ja Suokki. Hallussani lienee vieläkin Suokin pisin gines ennätys. Omasta syystä. Oli muuten hauskaa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jatkan sitten ihan yksinäni, kun ei muita näy.
Tom Waits on muuten sitten mies. Kovaa tsettiä mies on heittänyt mun dvd:llä jo puoltoista tuntia, mutta taitaa olla parempi vaihtaa Zeppeliniin.
 

Elbowing

Jäsen
Suosikkijoukkue
TAPPARA
Tersen vaan Jere!

Pullo leijonaa, muutamaa sauna kalja sekä yks minttu shotti alla... Ny seuraavaks olis vuorossa lonkeroo. Kavereiden kaa matsataan pleikalla NHL:ää, tässä lepovuorossa kerkes hyvin tässä vähän haistelemaan.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tersen vaan Jere!

Pullo leijonaa, muutamaa sauna kalja sekä yks minttu shotti alla... Ny seuraavaks olis vuorossa lonkeroo. Kavereiden kaa matsataan pleikalla NHL:ää, tässä lepovuorossa kerkes hyvin tässä vähän haistelemaan.

Voihan nääs. Niinhän Hakametsä vastaa, kuin sinne huudellaan.
oiahan se pitäny tietää. Vanha viidakon sanonta. Nooh, kaikki hyvin, kun ei Korhonen ole rosterissa.
Herkulle terveisiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös