Sen verran kyllä täytyy tunnustaa, että pete2004 juttuja ei kyllä jaksa lukea edes päissään.
Asia joka ihmetyttää minua, että kohta olen ohittanut shermin jo toista kertaa, vaikkakin pidin välillä jopa kahden viikon paussin. Se mikä siinä ihmetyttää, on se, että en muista kirjottaneeni tähän kejuun aikoihin.
Peten jutut on vähän niinkuin lukis juoppohullun päiväkirjaa, aivot, ne vähäisetkin narikkaan ja nauttia.
No, kärjessähän on, kuten vormuloista on tullu todettua, aina hiukan tasaisempaa, joten pienet virheet tekee sen eron ykkösen ja kakkosen välillä. Joskus jopa varikolla käynti saattaa muuttaa hetkiseksi tilannetta, mutta yleensä se ykkönen on selvästi ykkönen, sitten maalissa. Maalin voinet itse määritellä.
Vituttaa, kun takka ei ole aikoihin äkytetty ja ajattelinpa viisaana polttaa hieman roskia pois, joten takkapa tujautti kunnon savut sisään. Pitäis kaiketi laittaa vähän vähemmän kerralla ja olla kärsivällisempi... No, meneehän tääkin, ikkunat auki, mutta samalla rikon tuota kkk-säätöä, eli joutu heittämään rotsin niskaan.., kun on hieman viilee, mutta ck:n poksereista en luovu, paitti ehkä kohta bastussa...