Kalsarikänniketju

  • 5 290 339
  • 66 740

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Sano se. Toinen yö perätysten suu kuivana. Tai no oon mä kahvia juonut.
Ite otin äske kahvikonjakkiakolalla. Yllättävän hyvä miksaus. En ollu enne testaillu. Kohta vois hakee postin, mutta sitä ennen vois jorata ja ottaa hapanta....ettei tule uni.

PS. Fittu että on hieno keli.

PPS. Kuka varasti mun jalun*?
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
On se nyt kumma kun ei KKK ole tänään suosiossa.

Taidanpa siis haastatella itseäni:
-"HerraHermanni, mitä kuuluu?"
-"No hyvää kiitos! Vituttaa vain, kun ei ole ketään muita KK linjoilla. Kuitenkin tässä on jo aika hyvin otettu ja vielä olisi hippasen otettavaa..."
-"Että alkoholisti?"
-"Vitut, opiskelija vain!"
-"No...tuota.... se on kyllä kieltämättä lievä ero."
-"ONHAN SE! Eihän tässä nyt jumalauta mitään alkoholikkoja olla.... Ihan yhen vaan otan aina toisinaan ja toisinaan kaksi."
-"Että liikaa joskus, vai?"
-"No kai nyt jumalauta kaikki ottaa joskus liikaa! Tosin tänään en ota liikaa, otan riittävästi."
-"No mikä on riittävästi?"
-"Se riippuu."
-"Mistä?"
-"No vittu juomista ja seurasta. Sinä esimerkiksi olet ihan paskaa seuraa, kunnes taas minä itse itseni kanssa olen oikein hyvää seuraa. Pierukin naurattaa aina."
-"Niinno... Sinähän olet minä...."
-"PERKELE!"

E: kirjotusvirheiutä pois.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei mitään hätää. Minä otan tässä vielä muutaman/useita oluita. Sain juuri tuossa tietää, että hyvän ystäväni pikkusiskolla on huomenna lakkiaiset. Suvi (nimi muutettu) on minullekin hyvä tuttu, useammat kerrat ollaan pubissa istuttu.

Aina juteltiin ihan muista asioista, en minä voinut tietää valmistumisen saapuneen juuri nyt. Mikäs siinä, puku löytyy kaapista ja ostarilla on kukkakauppa. Luonnollisesti Suvi ei vielä tiedä pernaveikon paikalletulosta, mutta tiedän täysin varmasti hänen yllättyvän iloisesti.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mistä johtuu että tässä ketjussa on kovin paljon tuttuja/kavereita ?
Edit: Olin viikolla menossa iltavuoroon töihin kun yksi muija tuli tänne: "No kai sää muuutaman paukun mun seuraksi juot?" No sen tein ja töihin en sitten menny :) Perkele!?
 
Viimeksi muokattu:

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vielä jaksaa ja hyvin jaksaa! Nettipokeria pelaan ja musiikkia kuuntelen. pernaveikon ystävä saattaa yllättyä iloisesti, kun pernaveikko astelee juhliin krapulassa. Ehkä pernaveikko ottaa pari krapularyyppyä, että on taas edustuskunnossa ja "Suvi" yllättyy iloisesti. Itse en krapularyyppyjä harrasta, vaan olen sitä mieltä, että krapula on ansaittu ja se pitää vain kärsiä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kalsarit jalassa ja pää kipeänä kohti koulun päättäjäisiä. Ensin oman tyttären ja sitten kaverin. Väärä ketju sinänsä, koska kalsareita ei voi vielä ottaa, mutta kohta istun terassilla.

Kaikille koulun tänään päättäville onnea ja muistakaa: School´s out this summer!
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Mites täällä näin hiljaa ollaan?

Mitä on tapahtunu? No Söör von aulis on sellane vässykkä ettei se uskalla tulla tänne ku sen muija muute laittaa jalat ristiin ku ristilukki ja sit aulis ei saa. Mutta missä on muut?

Jumalauta, nyt loppui vittuilu!

Meni hermot tässä puolivälissä viikkoa, joten korkki narahti. Ei miestä ole luotu elämään ilman olutta, VARSINKAAN kun ulkona on niin kauniit kelit!

Hävisin vedon, mutta mielenterveyteni palautui. :)

Saa toki kuittailla aiheesta, mielestäni kuitenkin se kaksi viikkoa ilman keskaria ynnämuita oli ihan kelpo saavutus, erityisesti kaljasiepolle, jolla suu alkaa napsamaan heti, kun pienikään syy löytyy. Nyt voisi koittaa olla selkona vaikka... no, ei laiteta päivämääriä. Mut paino putosi kahdessa viikossa 5kg, kun kaljan jätti pois päivittäisestä ruokavaliosta. Siinä on porkkanaa ihan riittävästi yhden miehen tarpeisiin.
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noniin, ensimmäinen kirjoitus tähän(kin) ketjuun on nähnyt päivänvalonsa. Koulut tältä vuodelta loppu, mikä antaa aihetta sopivaan aloittelukaljoitteluun tutut ja turvalliset kalsarit jalassa (tai päässä). Illalla olisi aikomusta lähteä johonkin viilettymään, mutta saa nähdä. Pidetään yhteyttä!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
. Illalla olisi aikomusta lähteä johonkin viilettymään, mutta saa nähdä.

Sittenhän tämä on vallan väärä ketju. Tänne kun tullaan avautumaan, niin silloin istutaan koko ilta yksin kotona, juodaan kaljaa ja synkistellään. Tämä ei ole iloisten ihmisten iltamenojen aloittelukerho.
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No mitä itse ptk tekee ketjussa, jos asiana ei ole kuin "valistaa" ketjun säännöistä eikä kertoa omasta kalsaroinnista. Tiedoksi, että olen vieläkin "kalsareissa" omassa kodissa eikä tietoa ulosmenosta ole lähiaikoina, jos silloinkaan.

Mäyräkoiran verran tavaraa mennyt ja yksin ollaan, huomenna sitten kärsitään mahdollista krapulaa.
 
Viimeksi muokattu:

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Viime viikon torstaista asti jatkunut pienimuotoinen tissuttelu/kalsarointi on osaltani ohitse. Kaljaa, Viru Valgeeta, Pisan Amboreta etc etc on mennyt kurkusta alas aivan riittämiin. Vappuna 2008 sitten tänne taas (jos kalsarikännilakko pitää).
Taustalle.


Kyllä piti alkomahoolilakko. Ei tullut kalsaroitua vappuna, mutta nyt on kalsarit jalassa ja viinaa veressä. Suht pitkä tauko on ohitse.
Loman aloittamista tässä juhlistelen kalsarit jalassa kaljaa juoden. Ei ahísta työt ennen elokuun puoliväliä - jihaa....

Muita kohtalontovereita?!
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Taidan olla tulossa vanhaksi, kun yhden illan jutustakin (18-pakista) tulee nykyisin kauhea krapula!

No, sellainen on nyt jääkaapissa ja kolme siitä on huitaistu huiviin. Kohta katsomaan yleisurheilua Urheilukanavalta.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Muita kohtalontovereita?!

Alkoholilakosta, kalsareista,viinasta, vai mistä? Jengipetturi olen kai, kun on sortsit jalassa, mutta olut täyttää mahaa ja ihan kohta grillin tuotteetkin. Siis menee muutama hetkin, kun ihan puita käytän, mutta sitäkin enemmän kylmää olutta siinä odotellessa..
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jumalauta kakarat, kohta paukkuu pakarat...

Juon koska sattuu huvittamaan juuri nyt. Ihan peruskaljaa, illemmalla sitte maistelen raahaamiani erikoisempia oluita.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Alkoholilakosta, kalsareista,viinasta, vai mistä? Jengipetturi olen kai, kun on sortsit jalassa, mutta olut täyttää mahaa ja ihan kohta grillin tuotteetkin. Siis menee muutama hetkin, kun ihan puita käytän, mutta sitäkin enemmän kylmää olutta siinä odotellessa..

Itse lähinnä hain kohtalontovereita lomaansa alottavien parista, mutta ihan sama. Mieltymys viunaan ja kalsareihin taitaa yhdistää tämän ketjun kirjoittajia. Otetaahan lissää viinaa, kun silmät vielä liikkuu!
Taustalle juomaan lissää...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
On se nyt kumma kun ei KKK ole tänään suosiossa.

Taidanpa siis haastatella itseäni:

Tääkin tahtoo:

- Ookkonää juonu?
- Oon.
- Palijonko?
- No emmääny hirviästi
- No pystykkönää ajamaan?
- No kyllä minä ajamaan pystyn.
- No ookkonää sitten kuskina?
- En todellakaan.
- No mikset.
- Kömää oon niin kännissä.
- No miksnää sanoit että nää pystyt ajamaan?
- No pystyyhän sitä ajamaan Matti Nykänenkin.
- No kuka vittu meijjät täältä korvesta aijjaa pois.
- No enpä hänestä tiijjä.
- Vittu mää vejä sua turpaan.
- No tuu kokkeileen. Parempi ois että lähtisit vielä ku ehit.
- Ookkonää käyny ees armeijjaa?
- Oon.
- No misä nää muka palavelit.
- Kainuun Prikaatisa?
- Ookkonää joku vitun tykäri?
- No enku viestikorppi.
- Vitun viestityttö saat turpaas saatana.
- Yhy. Mikä nää oot? Vitun nussunaama.
- Mitä vittua se sulle kuuluu?
- No kyllä se kuuluu jos nää vain sen sanot saatanan nussis.
- HK:n miehiä

- - - naurua - - -

Sitten lyötiinki kättä päälle ja vejettiin omasta verestä tehtyä rössyä. Äätänä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jaa, että täällä onkin jokakodin Jari Porttilat liikenteessä.

No, ehkä en välitä siitä vaan jatkan oluen juomista ja pidän bileitä itekseni. Jos sitä laittas jotain hyvää musiikkia soimaa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
No mitä vittua, tahon kanssa.


No mites nyt menee?

ihan ookoo, tässä vähän hörpin ja nautin kesästä.

Mites Helmut?

Jaa..kuka vitun Helmut, jos meinaat sitä laulajaa ni saatana!

Miks vihaat Helmutia?

Kuka vitun helmutti perkele..lopeta jo!!

Ok, ootkos aatellu viime aikoina?

No nyt ku kysyit nii en oo.

Mitä mieltä oot apinoista?

No apinat on ok

Onko viisas olo?

On joo vittu.

Entäs Helmut?

MIKÄ SAATANAN HELMUT!!!! PERKELE!!!

Okei, ei enempää kysymyksiä, hyvää jatkoa ja onnea suoritukseen.

Joo kiitti vaan...missä on minun kirves.
 

J.Petke

Jäsen
Jaa, että täällä onkin jokakodin Jari Porttilat liikenteessä.

No, ehkä en välitä siitä vaan jatkan oluen juomista ja pidän bileitä itekseni. Jos sitä laittas jotain hyvää musiikkia soimaa.

Hippi! Ite oot Porttila.

Tässä hain juuri uusia biisejä isosta kaupasta ja suunnittelin aloittavani uuden kauden Football Managerissa. Tyttöystäväehdokas tosin kysyi, että mitä teen.. Sanoin, että kalsarikännään tämän illan, ehdotus meni läpi ilman muttia.

Mites mielis, etkö perkele tule Turenki2008 - enemmän kuin elämys - kiertueelle? Vielä kerkeää ilmottautua. Tuon sinulle sinne Nelly Furtadon kuvan jos tulet.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mites mielis, etkö perkele tule Turenki2008 - enemmän kuin elämys - kiertueelle? Vielä kerkeää ilmottautua. Tuon sinulle sinne Nelly Furtadon kuvan jos tulet.

Joo, olen tällähetkellä estyny tulemaan, katellaas vielä tilannetta alkuviikosta. Tuo Furtadon Nellyn kuva kiinnostaa, onko siinä jotain mitä ei netissä olevista kuvista löydy?
 

J.Petke

Jäsen
Joo, olen tällähetkellä estyny tulemaan, katellaas vielä tilannetta alkuviikosta. Tuo Furtadon Nellyn kuva kiinnostaa, onko siinä jotain mitä ei netissä olevista kuvista löydy?

Siinä näkyy Nelly Furtadon ******.

Estynyt ja estynyt.. Ei tälläisia mahdollisuuksia tule montaa kertaa elämässä.

Nyt sain FM:n käyntiin ja Long Island Iced Tean lasiin, kaikki hyvin.
 
Heh. Voiko tätä nyt enää kalsarikännäilyksi kutsua? Klo 13:sta asti ottanut ja käytiin Turussakin välillä. Emäntä simahti jo, mutta itse otan tässä kalsarikännejä kotona ja tiedä vaikka lähtisinkin vielä johonkin.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Täällä taas tänään. Carlsbergia juon. Ehkä jossain vaiheessa konjakki- tai brandysnapsi väliin. Kun itsensä huastattelu ja haistattelu on muodissa, niin yritän itsekin:

-Iltaa.
-Iltaa. Onko Kuopioon mänijöitä? Juna män justiins.
-Aijaa. Mitähän tuollakin tiedolla tekee?
-Emmä vaan tierä. Mites Kimi Räikkönen?
-Mitä siitä? Osti yli kolmen miljoonan lelun, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa.
-Kesällä olisi jalkapallon EM-kisat edessä, aiotko katsoa?
-Kiitos kysymästä, vähemmän on tullut katsottua televisiota viime aikoina, mutta kesällä tulee kyllä liimauduttua ruudun eteen tiivisti. Deutschland, Deutschland über alles.
-Jawohl! Illan jatkoja vaan. Oli kyllä aika heikkoa hakamussuttelua.
-Niin oli isälläski. Haist ite vaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös