Kalsarikänniketju

  • 5 290 293
  • 66 740

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pitkästä aikaa asiaa tähän ketjuun. Paikkakunnan ja duunipaikan vaihdos höystettynä parilla viinilasillisella ja kaljalla. Ei hullumpaa.

Tässä välissä on ehditty lomailla keski-Euroopassa ja nauttia unkarilaisten ystävien vieraanvaraisuudesta. Aidosti ikävä Palinkaa, Unicumia ja muita herkkuja.

Mutta nyt palaamme (surukseni) perinteiseen suomalaiseen Karhuun ja kalsarikännäämiseen.

Home sweet home.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Jumaleissön. MINÄ aloitin MUOTI-ILMIÖN!!!!
Täällä minäkin taas. Tänään vuorossa longeroa ja muutama erikoisölüt ja jäykempää.
Nettipokeria hutkin tässä ja kohta tarkistan loton. Tai mitä sitä tarkistamaan, ei siellä mitään kuitenkaan ole.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jumaleissön. MINÄ aloitin MUOTI-ILMIÖN!!!!
Täällä minäkin taas. Tänään vuorossa longeroa ja muutama erikoisölüt ja jäykempää.
Nettipokeria hutkin tässä ja kohta tarkistan loton. Tai mitä sitä tarkistamaan, ei siellä mitään kuitenkaan ole.
Nettipokeria myöskin pelaan. Äsken olin 2. 10+1 $:n Omaha Hi -turnauksessa ja 116$ tuli. Ihan hyvä. Tärkeä yksityiskohta jäi edellisessä viestissä kertomatta eli siniset Snoopy -kalsarit on jalassa eli asustus on kalsarikänniketjuun sopiva. Tämä ilta mennään taas vaihteeksi Rautavaaran, Helismaan ja Esa Pakarisen musiikilla. Äsken oli hieno hetki kuunnella Rautavaaran "Anttilan keväthuumausta" nousuhumalassa ja on se muutenkin hyvä kappale. Nyt olisi taas Winampissa yli 100 kappaleen soittolista näitä kyseisiä hemmoja, Winampissa olisi kokonaisuudessaan 4860kappaletta. Mutta näillä mennään, vaikka Virmanen onkin enää UTJ.

edit. Tuossa 19 minuuttia sitten siirryimme kesäkuun puolelle eli kesä on viimeistään nyt alkanut toden teolla ja kelit ovat sen mukaiset. Varmaan on kiva koulunsa lopettaneilla tai opettajilla juhlia kesäloman alkua. Kohta koittaakin 22.6. ja valoisin aika on edessä. Itselleni, joka teen koko kesän yötyötä, on 22.6. ja sen lähipäivät hienoa aikaa, kun on öisinkin niin valoisaa. 22.6. jälkeen kyllä valitettavasti alkaa taas päivä lyhentyä, mutta onneksi vuonna 2009 on myös 22.6.!
 
Viimeksi muokattu:

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Nettipokeria myöskin pelaan. Äsken olin 2. 10+1 $:n Omaha Hi -turnauksessa ja 116$ tuli. Ihan hyvä.
No onhan tuo iha saatana hyvä. Itse pelaan pelkästään holdemia. Nyt on menossa kiltti 5+.25 turnee. ATM johdossa... Missä muuten pelaat? Itse ehkä nynny, mutta kun nuo eurot on tutummat, niin pelailen vain club4asses... eiku. aces se oliki.

Kohta voisi ottaa illan ensimmäisen erimoisolusen. Tai sitten uusi lonkero.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No onhan tuo iha saatana hyvä. Itse pelaan pelkästään holdemia. Nyt on menossa kiltti 5+.25 turnee. ATM johdossa... Missä muuten pelaat? Itse ehkä nynny, mutta kun nuo eurot on tutummat, niin pelailen vain club4asses... eiku. aces se oliki.

Kohta voisi ottaa illan ensimmäisen erimoisolusen. Tai sitten uusi lonkero.
Hollywoodpokerilla olen pelaillut viime marraskuusta lähtien eli siis Ongamella (PAF on Ongamella). Sitä ennen muissa saiteissa marraskuusta 2005 lähtien. Itsekin pelaan lähinnä hold'emiä ja rahapöytiä yleensä 7-9 kerralla ja NL50:tä. Tänään kokeilin huvikseen Omaha Hi -turnausta (kerran aikaisemmin olen voittanut kyseisen turnauksen Ongamella) ja muitakin turnauksia tulee kokeiltua aina silloin tällöin. Moneybookersia käytän rahojen siirtoon, ettei tarvitse maksaa veroja, kun Hollywoodpoker ei ole Euroopan alueella. 478€ varastettiin jotenkin moneybookersin tililtäni, mutta nyt on vaihdettu kaikki sähköpostiosoitteet ja salasanat, joten ei enää pitäisi kovin helposti pystyä murtautumaan tililleni.

Kesän kun pelaa pokeria ja tekee töitä, niin 500€ on hetkessä ansaittu. Jotain siirtokustannuksia tulee moneybookers -tiliä käytettäessä, mutta ihan kohtalaisia bonuksia saa Hollywoodpokerilta, joten on se sen arvoista. Tässähän tätä löpinää.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Tässähän tätä löpinää.
No oli. Itse pelaan lähinnä turnauksia tosiaan. Ja silloinkin vain sitä ainutta pöytää. Keskitytään siihen yhteen sittä tosissaan. Tili on tällähetkellä hippasen pakkasella. Olisiko joku 20e aika lähellä totuutta.
--------
Ketjun asiaan. Ensimmäinen olut on tälleillalle avattu. Tsekinmaan Starobrno. Aika hapokas olut ja hippasen vetinen. Ei oikeen mikään mahtiostos, ehkä saunajuomana toimisi todella hyvin. Musiikkia kuuntelen tässä ja nyt soi ATM Eläkeläisten Orpo humppari.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Vittu, tänään mitään kaljaa edes enää ole kun join ne jo eilen :/ Tänään vedetään Gambinaa, perkele! Tämä rähinäviinanakin tunnettu juoma on homehtunut jääkaapissa jo pitemmän aikaa, joten on aika vetää loput siitä naamariin. Koska Gambinakaan ei riitä loppuun asti niin pakko se on lähteä baariin kohtapuoliin :/ Olen siis rikkonut kultin sääntöjä radikaalisti, mutta vielä minä tulen palaamaan....
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Nyt alko pokeri menemään niin päin reisiä, että parempi lopettaa. Olkoon taas hetkeksi. Onneksi en hävinnyt paljoa. Ohivedoille otan seuraavan oluen. Mitäs sanotte siitä, että itsellä on taskussa QQ ja FLOP: Q,4.4. Kaverilla toki KK ja turniin K. Morjens.
Mutta olusista. Mikäs on KKK-hemmojen mielestä paras olut ikinä mitä on tullut maistetuksi?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Oluthan on erittäin tilanneherkkä substanssi, jonka hyvyys on erittäin tilannesidonnaista, mutta jos keskitytään Suomessa normaalissa vähittäiskaupassa myynnissä oleviin tuotteisiin, niin se menee jotenkin näin.

Kun ulkona paukkuu hyytävä pakkanen (vanhempi polvi muistanee mitä se tarkoittaa) ja takassa leimuaa tuli, niin siihen tarvitaan Murphy´s Irish Stout.

Jos helteisen päivän jälkeen istutaan iltaa veneessä laiturissa ja makkaranuotio on hiillostumassa, tarvitaan siihen kevyt ja rauhallinen olut, vaikkapa kotimainen Light Beer tai Budvar.

Jos halutaan vaan istua ja nauttia oluesta, missä tahansa, Sandels on oikea valinta. Velkopopovizen oluitahan tässä maassa nykyään arvostetaan yli muiden, mutta itse en ole vielä syttynyt oivaltamaan, missä se hienous lopulta syntyy. Hyviä oluita, kyllä, mutta on niitä muitakin. Ja tässä tapauksessa ymmärtämättömyys ei johdu yrityksen puutteesta.

Kotimaisista pienpanimo-oluista kokemukseni on niin vähäistä, etten rohkene arvioida niiden otollisia käyttötilanteita.

Ja viimeisenä sekä myöskin vähäisimpänä, kollektiivisessa joukkohurmoksessa, kuten vaikkapa kisakatsomossa on mahdollista juoda jopa Carlsbergia tai Koffia. Sanoin nimenomaan juoda, koska näissä tilanteissa nautinto tulee tilanteesta, ei juomasta.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Tosiaan... Oma ikuinen suosikki on Meantimen IPA. Törkeän hyvää aromien runsauden vuoksi. Talvisin joku mukava stout tai porter on poikaa. Keväisin ilman muuta Grassbock pelkästään värin vuoksi. :)

Muuten, toinen kysymys: sanokaa mainio nousukänni/KK-biisi. Itsellä se on Voivod-x-stream. Kuuntele biisi tästä!!!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Millai se nyt on, saako tänne kirjoittaa jos on koko päivän ollut reissussa, mutta tullut yhden maissa kotiin ja jatkanut yksinään hyvää känniä? Onko nämä nyt kalsarikännit vai yhden ihmisen jatkot?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
En millään viitsisi haastatella itseäni, onhan se tylsää kun puolet ajasta tietää mitä toinen aikoo sanoa ((c) HHGTTG). Keskustelu menenisi (onko sellaista sanaa?) jotenkin näin:

-Terve.
-Mähän sanoin sen jo.

-Mites on mennyt?
-Etkö muista, olitko niin kännissä?
-No olin, kato vaikka housunpolvias.

-Mitäs mieltä olet tästä FF:n uudesta avauksesta koskien oluiden paremmuutta?
-Minähän sen kirjoitin.
-Niin kyllä, mutta mieltä olet?
-Vitustako minä tiedän, en minä ymmärrä näistä asioista yhtään mitään.

-Tiedätkö, ajattelin asettua ehdolle kunnallisvaaleissa.
-No sua en ainakaan äänestä.

-Lähetäänkö baariin?
-NO TOTTA HELVETISSÄ LÄHETÄÄN, JOS MULTA KYSYT!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Älkää luulko, en minä baariin lähtenyt (se toinen läks, pyys vielä henkkarit mukaan kun on niin nuoren näköinen).

Asia, joka avautui minulle. Olen vanha. Ennen olin nuori ja kaunis, nyt enää kaunis. Tänään kauniin nuoren neitosen ylioppilasjuhlissa havahduin, että omista ylioppilasjuhlista on kulunut tänään tasan 20 vuotta. Ts. tämä tyttö ei ollut edes syntynyt kun minä kirjoitin. "I´m old enough to be her father". Fraasi joka löi päin näköä kuin vaimon tiskirätti asiakaspalaverin jälkeen.

Mikä se oli se firma jenkeissä jossa saa ruumiinsa pakasteeseen kun aika jättää?
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Nyt alko pokeri menemään niin päin reisiä, että parempi lopettaa. Olkoon taas hetkeksi.
No hetki meni jo. :) Kyllä kannatti. Voitin 40e. 3e makso turnee ja 37e siis voittoa. Hjuvahjuva. Muuten: oluista kun on puhe niin Young's double chocolate stout on pirun hyvää! Ehkä oma suosikki stouteista. Suklaa ei maistu liikaa ja sekin maistuu kielellä sellaisena maitosuklaana. Väri on tutta tummaa, mutta vaahto kivan beigen väristä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Huomasin vihdoin että Nikke Knattertonia löytyypi Youtubesta enemmän kuin tarpeeksi.

En minä sitä ole vielä tähän mennessä tajunnut.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
I´m too old for this shit...

Vanhan koulukunnan miehenä suosittelen nousukänniin tätä.
Hyvä piisi! Mutta sulle varmaan uppoaaa myös Dion lauluääni?! Äsken kehuin voittaneeni 40e nettipokerista. No nyt voitin uudestaan saman summan. Ui helwetti. KELPAA! Nyt en enää pelaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Hyvä piisi! Mutta sulle varmaan uppoaaa myös Dion lauluääni?!

Kelpaa! Tässähän pian koukkuselkä suortuu tässä menossa. Jos vielä saa vaihdossa tarjota tämän.

EDIT: Nii, tarkennetaan sen verran, että Rainbow on mulle itsestäänselvää nousumusiikkia (perkele, laskin juuri, että ekä levyn ostin 12-vuotiaana, eli 26 vuotta sitten.)
 
Viimeksi muokattu:

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No nythän löit vasaralla meikäläisen herkkään hermoon. Tätä kuunneltiin teinipoikana ensimmäisiä Liebfraumilchejä maistellessa ja hakiessa kosketusta vastakkaiseen sukupuoleen. Tästä on aikaa liki neljännesvuosisata...

Alan kuullostaa kohta tältä Fast Shown jalkapallokommentaattorilta jonka nimeä en onneksi muista. En aio kertoa tässä kohtaa enempää David Lee Rothista, pussikaljoista ja autokoulusta.

EDIT: Jos perusasioista puhutaan, niin katsotaanpas, miten sitä kitaraa oikeastaan kuuluu soittaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös