Kalsarikänniketju

  • 5 290 393
  • 66 740
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
huom, mielikuvitushahmo: kyssäreitä en tuhlaa edelleenkään kalsarikänniketjussa - enkä isoja alkukirjaimia. jurrissa kaikki kysymykset ovat retorisia tai jotenkin vähempiarvoisia. ainiin, ostin pringlesejäkin.

Mihis niitä kyssäreitä täällä tarttii kun kaikki voi olla pelkkiä toteamuksia tai totuuksia kovalla itseluottamuksella. Viiksi-sipsejä unohin ostaa, joten perkele!
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Viiksi-sipsejä unohin ostaa, joten perkele!

Mikäs mielikuvitushahmo se sellainen on, joka ei yksiä viiksiä rakentele KKK-ketjussa ilman sipsejä? Tuuheat amis-viikset saa osaava ja kova jätkä vaikka veeceepöntön harjaksista. Tairan perskutarallaa laittaa saunaan tulta, joten meneekin sitten myähään tänään(kin).
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Mikäs mielikuvitushahmo se sellainen on, joka ei yksiä viiksiä rakentele KKK-ketjussa ilman sipsejä? Tuuheat amis-viikset saa osaava ja kova jätkä vaikka veeceepöntön harjaksista. Tairan perskutarallaa laittaa saunaan tulta, joten meneekin sitten myähään tänään(kin).

lisätietoa amiksista ja amisviiksistä:

http://hiki.pedia.ws/wiki/Amis


mielikuvitushahmo: kiitos, huikea fiilistelybiisi - sopii mun tämän päivän youtube-popittamiseen kuin nenä päähän. samaa genreä oon paukuttanut
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
koskettava toki, mutta vähän kuitenkin semmoista euroviisukaman makua, pikkuisen kliininen, "maailma on ihana" -sanoitus. älkää käsittäkö väärin, olin toki itsekin melkein purskahtaa kyyneliin.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Juuri tämmöisten koskettavien lyriikoiden takia, sitä kuunneltua musiikkia välillä oikein tunteella. Kuten sanoit, ei ole itku kaukana. Ah, niin kaunista.

Kylmät väreet koskettelevat selkääni, kun kuuntelen noita soljuvia sanoja elämästä, ne tilanteet, ne ihmiset, kaikki vain jotenkin on niin symmetristä, oi marjaana. Mene pois,vihaan sinua, olet pelkkä saunankiuas minulle, suksi kulta suohon tai huku siihen oi marjaana, olet niin kaunis, kuin pyörremyrskun raiskaama kaktuksen epäkesko sekasikiö. Oi marjaana.

Ei tästä kaverista tuu runoilijaa...tai euroviisuedustajaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
koskettava toki, mutta vähän kuitenkin semmoista euroviisukaman makua, pikkuisen kliininen, "maailma on ihana" -sanoitus. älkää käsittäkö väärin, olin toki itsekin melkein purskahtaa kyyneliin.

Harvemmin tulee purskahdettua täällä keskusteluissa, mutta tämä aiheutti kieltämättä pahan nauruerektion.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Harvemmin tulee purskahdettua täällä keskusteluissa, mutta tämä aiheutti kieltämättä pahan nauruerektion.

nyt vittu se korkki auki: eihän tuommoisille kukaan voi kännissä nauraa - sehän oli erittäin syvältä luotaavaa analyysiä

serbian kelly osbourne esiintyy, jotain minihaimeisia beibejä sinne on roudattu tasapainottamaan tilannetta
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Kohta sitä taas puol Suomea liimautuu näköradioiden äären jännittämään että kuka on kuka. Minä toki massan mukana siis eihän sitä sovi joukosta erottua.

Kävin muuten ihan omin voimin tsekkaamassa sen kotkankin esiintymisnumeron ja joku 15 se näytti olevan, joten vielä on aikaa.

Mutta muistakaa että torilla tavataan! Tai no joku Dimitri Lima sen kuitenkin vie, mutta missä miehet ratsastaa...pääasia että Ruottille ei hävitä!

Kiitokset muuten vielä herkän musiikin tarjonnasta. Celin Dioniako toi oli vai? Hivenen oli päässyt rouva rupsahtamaan, mutta minkäs niille geeneille voi.

Nyt siellä muuten painaa se Serbian viime vuoden voittaja "kaunokainen".
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
nyt vittu se korkki auki: eihän tuommoisille kukaan voi kännissä nauraa - sehän oli erittäin syvältä luotaavaa analyysiä

serbian kelly osbourne esiintyy, jotain minihaimeisia beibejä sinne on roudattu tasapainottamaan tilannetta

Ei löydy kierteitä.

Tais löytä eilen jotain, mitä puuttuu ja lähempää kuin arvasinkaan.
 

tars tarkas

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja SUOMEN JELLONAT.
Jaahas..on kalsari aika! Olvia..hieman teräviä..siinä se!
Viisuja ei kestä katsoa ellei sitten aivan loppua..mielummin jakso pari Terminator: The Sarah Connor Chronicles sarjaa..





mutta kyllä on hiljaista!
 
Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kohta sitä taas puol Suomea liimautuu näköradioiden äären jännittämään että kuka on kuka.

Täh! Meitsi ainakin liimautuu lauteita vasten ja vetää kylymää lageria nassuun ja ..tuijotan sitä samaa vanhaa lankkua ja mietin mitä osaan sanoa, mitä en mutta sen mä tiedän, että en oo paha ihminen...Perskele, alakerrassa soi Suomipop pahunen ja jäi soimaan päähän. Äkkiäkös sen kyllä häädän, kun juan tarpeeksi. Isolla vaihteella.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tännekin vielä, toki olutta juodaan, eli asiasta ei poiketa, sen verran vain, että kommandona mennään, mutta:

Satuin käymään tuossa pizzeriassa, ja Alilla soi puhelimen soittoäänenä Irwinin -eletään vaan vaikka piruuttaan, mutta turkiksi tai joksikin. Mahtaisiko kappale löytyä mistään kotimaisesta palvelusta?
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jaa, suokaa anteeksi.

Kirjoitin tuossa kirjaa, niin ei muistanut että tännekin voisi ilmoittautua.

Mutta kokoomuslaisten tulisi kaikesta huolimatta painua helvettiiin.
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Olen siis ilmeisesti vihdoinkin kalsarit jalassa matkalla kohti helvettiä. Aloin kalsaroimaan vasta vähän aikaa sitten, mutta käyhän se näinkin. Lonkeroa juon huonon illan päälle.

Niin, ja KePu kans.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Enpä tiedä, pitäisikö kirjoittaa Onnellisuusketjuun vai Vitutusketjuun (pitääkö ketjujen nimet kirjoittaa isolla, ovatko ne erisnimiä? Voiko sulkujen sisällä alkavan virkkeen aloittaa pienellä kirjaimella? Kielipoliisit, jotka ovat omaksuneet nämä asiat jo äidinmaidonvastikkeessa, valvontakameroiden nauhoja purkamaan siitä jotta saadaan vastaus tähänkin asiaan).

Päädyin sitten tähän tuttuun ja turvalliseen. Onnellinen olen siitä, että olen eilen voimaillut tikapuita pitkin 140 kpl tiilinippuja á 25 kg autotallin katolle, eli yhteensä 3500 kg toistoja ja saatiin ne myös ladottua paikoilleen katon muotoon.

Vitutusta aiheuttaa se, että tällä hetkellä on joka saatanan lihas niin helvetin kipeä ja jumissa kuin olla voi. Kalsarikännin aiheuttaa kaapista kaivamani konupullo vaivojen lievittämiseen ja harjannostajaisten viettoon.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Hiljaista tuntuu olevan täällä kuin entisessä jalkinemanufaktuurissa ikään. Enkä minäkään täällä enää huhuilisi jos eivät pohkeet ja hartiat huutaisi elämän ylärekisterissä ((c) Esa Saarinen) kilvan kaksiäänistä requiemia todistaen siten, että corpus delicti on sittenkin lihaa ja verta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös