Kalsarikänniketju

  • 5 290 293
  • 66 740
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Heipä hei, hyvää iltaa! Luppakorva seikkailee taas...

Jos tähän nyt raapaisisi vaikka sellaisen arkisen kotitarvekännin, jollainen löytyy tänä päivänä jokaisesta modernista taloudesta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jos tähän nyt raapaisisi vaikka sellaisen arkisen kotitarvekännin, jollainen löytyy tänä päivänä jokaisesta modernista taloudesta.

Hitto vie. Nyt kun tälläinen termi on keksitty, niin ei tarvi enää kalsareitä vetästäkään.
Elikkäs kohta nykäistää yksi tommonen, kiitos.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tämänhän voisi joku Marttaliitto tai Työtehoseura lanseerata: "Nykyaikaisen kotitaloudenpidon kannalta on oleellisen tärkeää, että perheen isännällä on käytettävissään tehokas ja vaivaton menetelmä kotitarvekänneihin aina kun tilanne sitä edellyttää."
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Oot Freddy selkeesti funtsinu tota hommaa aiemmin ja todennu että kalsonkikännit on todella vanhentunu termi.

Kotitarvekännit = nykyaikaa.

..ja jatkuu.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ensimmäinen yksikkö (onkohan oikea termi) kotitarvekännin ainesosia nautittu, jäljellä vielä 23 yksikköä, mutta luulenpa, että vähäisemmäksi jää.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ensimmäinen yksikkö (onkohan oikea termi) kotitarvekännin ainesosia nautittu, jäljellä vielä 23 yksikköä, mutta luulenpa, että vähäisemmäksi jää.

Olis kanssa useempa yksikkö vielä jälellä, mut pitänee jättää nauttimatta, kun olis velvollisuuksia heti huomisaamusta.

Jatkan toki juomista senaikaa kun viisaalta tuntuu, musiikinparissa vain.

Olispa joku muu päivä kun sunnuntai.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jatkan toki juomista senaikaa kun viisaalta tuntuu, musiikinparissa vain.

Olispa joku muu päivä kun sunnuntai.

Sanoisin, että kannattaisi lopettaa juominen tuossa klo 3-4 aamuyöstä (eli noin 18 yksikköä vielä), niin aamulla herätessä ei ole krapulaa, kun on vielä sopivasti kännissä.

Sunnuntai on hyvä päivä ottaa, kun 2.maanantai on vapaa. Eikä sitten muuten siivota.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
2.maanantai

Vitun kurko bändi. Muistatteko. teinieskortti ja hirveet poppivehkeet ja 2. maanantai. Oli se aikaa.

8 yksikköä jäljellä. Ei paljon huolestuta huominen tässä vaiheessa. Ehkä huomisen puolella sitten.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jaahans. Lapset nukahti juuri. Nyt on aika käydä tosissaan yksiköiden kimppuun ja pitänee työstää uusinta lauluani. Melodia ja ekan säkeen sanat on sekä hieman taustakomppia ja lopuillekin sanoille on idea. Röyh. Vaan jos ensteks kävis...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tää on aina tätä. Koko päivän täällä on ollut vilinää, mutta sitten kun mun vapaa alkaa, niin muut pirulauta lopettelee ja valmistautuu töihin. Itku, potku, raivari.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tää on aina tätä. Koko päivän täällä on ollut vilinää, mutta sitten kun mun vapaa alkaa, niin muut pirulauta lopettelee ja valmistautuu töihin. Itku, potku, raivari.

Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon, hyvä veli. Just sain tytön nukkumaan ja huominenkin päivä menee kotona myöhään nukkuessa, kas kun tyttö sairastui vesirokkoon. Vaimo kun on opettaja jolla on tunnit määrättynä huomiseksi ja minä taasen päätän itse omista työajoistani niin selvää on, kumpi jää huomenna kotiin.

Eli kyllä tässä vielä kotitarpeiksi ehtii kännäämään.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Vitun kurko bändi. Muistatteko. teinieskortti ja hirveet poppivehkeet ja 2. maanantai. Oli se aikaa.
2.Maanantai oli muuten meidän abiristeilyllä (Cinderella 1995) esiintymässä... Pari päivää sitten tuli otettua autoonkin kuunteluun "Karuimmat rakkauslaulut" -albumi.

Aivan päällikkösanoituksia:
Sä Et Tykkää Musta Enää:
"Missä on mun autoni ja rivitalon pätkä?; Mä oon ihan down, kun tuhkatkin on lähteneet.; Missä on mun egoni ja seuramiehen maine?; Mä oon ihan down, kun kaverit on kaikonneet."

Laiska Päivä:
"Minä nukun päivällä, kun toiset tekee työtä.; Kun ne herää aamulla, mä sanon hyvää yötä.; Päivät vedän sikeitä, kun toiset menee hommiin.; Öisin tanssin reggaeta ja aamut nukun pommiin.; Aika kuluu hitaasti, kun töissä sitä tappaa.; Päivät menee paremmin, kun napanderii nappaa."

Täytyy sanoa, että paljon saisi maksaa, että suostuisin tuosta albumista luopumaan. Tai niin persaukinen en mäkään ole, joten luultavasti mikään rahasumma ei siitä riittäisi. Yhden teon/parit sanat kun saisin tekemättömäksi/sanomattomiksi (tai oikein ymmärretyiksi) tai edes mahdollisuuden pyytää kunnolla anteeksi. That's all I'm wishing right now!

Jaa... että mitäkö teen tässä ketjussa ja säälin itseäni? 3.yksikkö on nyt avoinna ja sen verran paha olo (henkisesti) on edelleen, että taitaa myös jäädä viimeiseksi. Kun ei oikein maistu, niin ei maistu. Tai siis maistuisi, mutta kyllä se wanha sanonta jälleen pitää paikkansa: "Koskaan asiat ei ole niin huonosti, etteikö niitä voisi vielä viinalla huonontaa!".

Palailen asiaan, jos olotilaan tulee muutoksia...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon, hyvä veli.

Eli kyllä tässä vielä kotitarpeiksi ehtii kännäämään.

No huh. Pääsin jo aattelemaan, notta oon ainoa immeinen koko Suomessa, joka "juhlii" tätä tällä hetkellä syntyvää kahdettasadatta viestiäni tähän ketjuun. Hitto vie, on näemmä tuo kura maistunut viime aikoina, kun muistaakseni juuri äsken "juhlin" sadatta viestiäni. Sinänsä surullista, että suurin osa tuotannostani on tässä ketjussa, mutta kaikesta huolimatta nostetaan malja (alennuksessa ollutta Koffia) merkkipaalun johdosta (pelottaa, kolmas sija tässä ketjussa häämöttää kulman takana) ja nostetaan malja myös sille, että kuukauden päästä sitä ollaan puolivallattomia poikamiehiä.
 

Jazze Cazza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
jeesjees

Hip Heijaa Jere on niin leija! Tottahan se on että sunnuntai on tylsä päivä joten minäkin liityn joukkoon loiventamaan tämän kyseisen päivän tuomaa morkkista. Musakkia kuunnellen ja olutta (nyt 12 yksikköä enään jäljellä) maistellen taistellaan tämäkin tuskien sunnuntai lävitse. Kotitarvekännit = me likes
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Onnittelut poikamiehyyden johdosta. Onneksi se on sinulle ennen pitkää kääntyvä kirjoitteluasi seuranneena.

Osaan ehkä kaukaa katsoen kuvitella millaista se on, kovin lähellä olen käynyt itsekin. Ilman yhteistä vaikeimman kautta saatua lasta homma olisi ollut saletti jo aikaa sitten.

Mutta asiaan. Nyt iski pelkohien pintaan, mitäs sitä seuraavaksi joisi? Loppuu nimittäin talosta kotitarvekäyttöön tarkoitetut viunat. Joku Pirkka-talousvodka olisi nyt ihan paikallaan.

Viinaa on baarikomerossa ylimäärin, mutta kaikki ovat sellaisia pulloja, joiden avaamisesta sunnuntai-iltana saattaa seurata jonkin verran jälkipuhetta. Vaimon ulkomailta tuomiin pulloihin en tohdi kajota, turpaan tulee.

Olishan mulla tuolla yksi pullo Ferrari-kuohuviiniä. Vaimoni toi sen Maranellosta vuosia sitten, joten ehkäpä en korkkaa sitä tänään. Olen ollut Ferrari-fani 80-luvun puolivälistä lähtien, nykyäänhän sellaista ei kehtaa paljon ääneen enää Suomessa sanoa.

Jos nyt nuo Passoan pohjat tuosta ensiksi kumoaisi, katotaan sitten jatkoa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Eipä hätiä mitiä, alkoholia janoava tikapuuhermostoni juuri muistutti minulle, että onhan tuolla autotallissa vielä toistakymmentä pulloa viimekesäistä kotiviiniä. False Alarm, ei aiheuta toimenpiteitä. Jatketaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Avautui juuri, että langaton näppäimistö yhdistettynä MS XP Media Center -editioniin on mainio tapa tuottaa kalsarikänniketjuun sopivaa tekstiä. Pwerkele puolet kirjaimista jää matkalle toisten tullessa useampaan keertaan. Miksi siis vaivautuisit kirjoittamaan känniissä virheellisesti kun kone tekee sen puolestasi?

Normaalioloissa kirjoittelen työhuoneessa normikannetttavan äärellä mutta koska vaimoni nukkuu nyt siellä (saadakseen nukkua rauhassa valvottuaaan viime yön sairaan lapsen kanssa),olen pakotettu käyttämään tätä hikistä HTPC:tä makuuhuoneessaa ja yhdistetysä kotiteatterihuoneeessa päästäkseni nettiin.

Tällaista tekstiä tuottaa langaton näppis jos ei sitä vaivaudu oikolukenaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Liityn joukkoon iloiseen. Maanantaina käynnistyy toinen lomaviikko ja olutta riittää maakellarissa. KOFF maistuu, juniorit kesälomalla ja vaimo aamulla töihin kirmaa. Taidanpa laittaa nettirokin päälle, mutta ulos en enää mene hyttysten syömäksi. Tunnin istuin takapihalla saunan jälkeen, mutta nyt tyydyn nettailuun.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vittu. Siinä sanassa on kaikki mitä haluaa ja kaikki mikä vituttaa.

Vittu. Nykyajan, eikä pelkästään nykyajan vaan pikemminkin ajast´aikaan, Janus (kaksoissisar Anus asuu ihan siinä vieressä).

Mitä me voisimme näistä ulkosynnyttimistä empiirisesti sanoa? Ne näyttävät kaikki samalta, tuoksuvat kaikki samalle.

Gate to Heaven, gate to Hell.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Noh nii. Porin pirulta terveisiä.
FF: Tattista, mutta jos rehellisiä ollaan, niin tällä hetkellä ainoastaan vituttaa. Ei se, että akka lähtee, vaan se, että akka riistää lapsilta perheen. Mutta eipä tässä enää mikään auta, joten kaljaa lisää koneeseen voitelemaan erinnäisiä ruumiin osia.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tuossa tuli grillattua ja kylkeen ampaisi pari yksikköä olutta. No, eihän sitä sovi pariin jättää eli pitänee ottaa taas kotitarvekännit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös