Kalsarikänniketju

  • 5 237 113
  • 66 669

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nunc est Bibendum!
Tässä sitä sitten ryypätään hyvien henkilökohtaisien ystävieni Jysäripeikon ja Krapulakeijun kanssa. Se nyt vielä menettelis mutta kun "pientä" moraalistakin pukkaa päälle ja kaikki tämä ihan rehellisesti kalsarikännäyksellä. Eli kaatokänni ja kännykkä ei ole kovin hyvä yhdistelmä. Puhelin tietojen mukaan sitä on yritetty säätää viinaa, vittua ja ties mitä. Luulis että sitä viinaa saa tilattua kotiovelle lyhyemmälläkin kuin puolen tunnin puhelulla ;)
Ja näköjään tuli muutama: "Onko tyyny hyvin" ja "Minulla kovin paljon tärkeää asiaa" puhelukin soittettua.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kappas! Tuli epähuomiossa otettua jokunen olut tossa aamupäivällä. Pitänee jatkaa ettei tartti rattiin hypätä. Ulkona ilma on aika komia, tässähän puskee ihan hyvää mieltä päälle.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eilen otin, mutta kuitenkin sen verran kohtuudella, että nyt on siedettävä olo. Tästä lähtee uusi nousu. Varasto on sen verran suuri, että ei lopu kesken, jos juominen pysyy hallinnassa. Mitään perseitä en kuitenkaan taaskaan ajatellut vetää olalle. Jos perseet menevät olalle, niin saattaa varasto loppua kesken.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kappas! Tuli epähuomiossa otettua jokunen olut tossa aamupäivällä. Pitänee jatkaa ettei tartti rattiin hypätä. Ulkona ilma on aika komia, tässähän puskee ihan hyvää mieltä päälle.
Maantaista saakka olen "muuttanut" täällä opiskelupaikkakunnalla, tosin käväisin torstaina Oulussa kuulotutkimuksissa. Huomenna pitäisi ajaa Oulun kautta Mäntsälään, eikä tässä olekaan kuin sen 300km Ouluunkaan.

Ei mitään hätää, huomennahan ehtii heittää kamat pakettiautoon ja ajaa koko päivän. Krapulasta viis. Tarvinneeko mainita, että olen tähän mennessä vasta kantanut tyhjät pahvilaatikot tuohon käytävälle odottamaan pakkaamista... eihän ne laatikot tuossa ole olleetkaan, parisen viikkoa vasta. Hyvin tässä vielä ehtii vitkuttelemaan muuton kanssa!

Tämä Olvin juhlaolut on muuten yllättävä tuttavuus, tulin osaneeksi vaikka olin jo menettänyt uskoni Iisalmen olutjättiin. Innoittaa ottamaan toisen, kolmannen, kymmenennen, jne. Maun vuoksi, ei humalan, hyi hyi teitä jotka sellaista kuvittelitte.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Eilen otin, mutta kuitenkin sen verran kohtuudella, että nyt on siedettävä olo. Tästä lähtee uusi nousu. Varasto on sen verran suuri, että ei lopu kesken, jos juominen pysyy hallinnassa. Mitään perseitä en kuitenkaan taaskaan ajatellut vetää olalle. Jos perseet menevät olalle, niin saattaa varasto loppua kesken.

Mitä muuten tykkäsit belgialaisesta?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Maantaista saakka olen "muuttanut" täällä opiskelupaikkakunnalla, tosin käväisin torstaina Oulussa kuulotutkimuksissa. Huomenna pitäisi ajaa Oulun kautta Mäntsälään, eikä tässä olekaan kuin sen 300km Ouluunkaan.

Ei mitään hätää, huomennahan ehtii heittää kamat pakettiautoon ja ajaa koko päivän. Krapulasta viis. Tarvinneeko mainita, että olen tähän mennessä vasta kantanut tyhjät pahvilaatikot tuohon käytävälle odottamaan pakkaamista... eihän ne laatikot tuossa ole olleetkaan, parisen viikkoa vasta. Hyvin tässä vielä ehtii vitkuttelemaan muuton kanssa!

Tämä Olvin juhlaolut on muuten yllättävä tuttavuus, tulin osaneeksi vaikka olin jo menettänyt uskoni Iisalmen olutjättiin. Innoittaa ottamaan toisen, kolmannen, kymmenennen, jne. Maun vuoksi, ei humalan, hyi hyi teitä jotka sellaista kuvittelitte.
Zambou! Tiesitkö, että helvetissä kiekkosarjaa pelaa ainoastaan TPS ja Tappara, radiossa soi ainoastaan Suurlähettiläät, Mamba ja Aki Sirkesalo. Televisiosta tulee ainoastaan Salatut Elämät ja tanssii sisustusohjelmien juontajien kanssa sambaa pantteriasussa ilman tikkaria ja joka viikko pitää muuttaa barokkikalusteineen toiseen päähän tulisaarta, sekä alkosta saa ostettua ainoastaan light-siideriä.

Teitin muutto on vähän kun meitin tiskaaminen, astiat likoon ja seuraavan kuukauden likoovat siinä, sitte kun meen tiskaamaan nii siellä ui saatana kaloja.
 

Miksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pitkästä aikaa "asiaa" kalsarikänniketjuun. Loistava ilma, vaimo reissussa, vapaa viikonloppu. Mitä muuta sitä mies voi tehdä, kuin istua terassilla, ja juoda kaljaa. Väärinkäsitysten välttämiseksi, puhutaan siis oman kodin terassista, luonnollisesti.

Loppuillan ohjelma: Saunomaan, hyvää ruokaa ja lisää kaljaa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mitä muuta sitä mies voi tehdä, kuin istua terassilla, ja juoda kaljaa. Väärinkäsitysten välttämiseksi, puhutaan siis oman kodin terassista, luonnollisesti.

Istua komerossa eukkoa piilossa ja juoda kaljaa.

Selviytyjät: Koti 2008 - haku käynnissä nyt. Osallistu ja voita!

1. Palkinto: Viikko poikamiehenä
2. Palkinto: 2 päivää ilman tiskaamista ja nalkutusta
3. Palkinto: "Olen mies" T-paita ja Selviytyjät 2008 pinssi.
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Vaimo oli eilen pitkästä aikaa rilluttelemassa ja makoilee kun hylje vieläkin sängyssä. Enpä muuta keksinyt kun laittaa grillin päälle ja naudan ulkofilettä grilliin ja olutta samalla napaan. Mukana ollaan Marimekon helvetin rumilla yöhousuilla.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitä muuten tykkäsit belgialaisesta?
Kyllähän se asiansa ajoi ja hyvin upposi. Nyt olen juonut molemmat, ambreen ja blonden ja yhtä hyviä olivat. Vähän olivat kai kalliita, mutta ei sen väliä, sillä joskus voi vähän hemmotella itseään hyvällä oluella. Hyvä olut humalahakuiseen juomiseen, niinkuin itse sanoit.

edit. Vielä olisi Alko auki 12 minuuttia. Kipin kapin vaan itse kukin. Itse kyllä pärjään näillä juomilla.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Teitin muutto on vähän kun meitin tiskaaminen, astiat likoon ja seuraavan kuukauden likoovat siinä, sitte kun meen tiskaamaan nii siellä ui saatana kaloja.
Pitääpä kokeilla ensi kerralla tuota itsekin, tiedä vaikka sinne joku karppi eksyy putsaamaan astiat.

Vaimo oli eilen pitkästä aikaa rilluttelemassa ja makoilee kun hylje vieläkin sängyssä.
Sori mutta en malttanut olla nostamatta esille, likainen mielikuvitus näetsen.

Mukana ollaan Marimekon helvetin rumilla yöhousuilla.
Erikoinen, piristävä ja kuitenkin ah niin chic valinta. Onnittelut valinnasta, toivottavasti grillin jähtyessä ja eväiden löytyessä rinnuksilta, on marimekotkin vedetty oikeaoppisesti päähän.

Nyt jumalauta riitti tuon muuttamisen kanssa. Jos sitä huomenna jaksaisi, vaikka siskon tyttären syntymäpäivät olisi, kummipoikaa pitäisi käyttää ambulanssilla ajelulla (voitte kuvitella mikä taivas se olisi 3v pojalle)... olen itsekäs ja vittuuntunut paskiainen, enkä liikauta evääkään enää tänään. Olutta ja heti!

Ai niin, lotosta rävähtää tänään 7 oikein, mulle, eikä kenellekään muulle. Arvatkaa lykkääntyisikö muutto, tosin kardiologikäynti saattaisi ennenaikaistua joillain kymmenillä vuosilla.
 

HangoverFairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pitkästä aikaa täällä

Tuossa tuli otettua pari olutta asennellessa terassikalusteita. Oli kyllä positiivinen yllätys, kun avasi paketin niin kalusteet oli jo valmiiksi kasattu. Ei tarvinnut kuin ripotella ne pitkin tuota pientä takapihaa. Lisäksi kirjottelin erääseen raporttiin muutaman rivin tekstiä....Siitä ei sen enempää.

Tarvii kai pistää sauna lämpiämään ja odotella emäntää kotiin. Selkä sen verran likainen, että saa emäntä sen pestä. Siis selänkin.

Keväistä illanjatkoa.
 

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montreal Canadiens
stana=) paikallisessa käyty mutka mummoja kiusaamassa, nyt Canadiens paita ylle ja happoilemaan...kippis veljet!!
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jewgen mukana, emännän kummitytön isän kanssa aloiteltiin tampereella, mutta nyt turvallisesti kotona Porissa. Pohjan pojalla mennään simaan plissattuna, myöhemmin punaviiniä...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Hep!

Zambonidriverille viisautta ja siunausta muuttoon. Meno Mäntsälään Helevetin Jeerasta Oulun kautta vaatii sekin voimia ja suojelusenkeleitä. Eli heitä hänelle.

Vähähiilaridieettiläisenä olen juonut oluen sijaan Light Forest Fruit -Upcideria ja ehtaa Koskenkorvan viinaa. Vaimo on jälleen kerran radalla joissakin OYS:n kirurgin maksamissa syömingeissä.

Kajareissa paukkuu The Best Of David Bowie.

Like a leper Messiah - When the kids had killed the man, I had to break up the band!

Täälläkin aiotaan katsoa yöllä Habsin game#2. Ei Habsin pelipaita päällä kuten kärppä73 vaan kalsarit päässä. En tiedä kalsareiden merkkiä, enkä jaksa tarkistaa. Stressmanista ostetut anyway.
 

HangoverFairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täälläkin aiotaan katsoa yöllä Habsin game#2. Ei Habsin pelipaita päällä kuten kärppä73 vaan kalsarit päässä. En tiedä kalsareiden merkkiä, enkä jaksa tarkistaa. Stressmanista ostetut anyway.

Nyt on saunottu ja selät pesty. Maistoin tuossa olvin kultaista lonkeroa ja täytyy sanoa, että pettymys oli suuri. Maistu ihan noille urheilijoiden käyttämille energiajuomille (red bullit, batteryt, tehot).

No juhlaoluella jatketaan kun oli tarjouksessa. Olvia suosin tällä hetkellä vaikka ei parhaimmalle maistu, mutta taitaa rahat jäädä suuremmalta osin Suomeen?

Ressimiesten kalsareihin tulee helpolla reikiä eli ne on hyvä pitää päässä. Kyllä nahkasohva aina pierut kestää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Ja taas mennään. Nyt kun on saanut vkonlopuksi rauhan, pitää heti olla muka niin äijää niin äijää. Eilen peruskännit äyräitä myöten, turhia Xbox-pelejä ja kiekkoa ja tänään suunnilleen sitä samaa. Grilli käynyt kuumana, kaverit pyörähtivät, pelailtiin ja katsottiin toisesta telkkarista Valioliigaa ja nyt NHL ja NFL-draft. Olevinaan hieno meininki, varsinkin kun nyt voi keskittyä entertaimentiin kun kaverit lähtivät hameilemaan koteihinsa.

Pakko kehua S-ryhmän Rainbow siideriä, sitä Päärynä lightia. Olen aina ollut skeptinen ketjujen tuotattamien siidereiden suhteen, mutta tämä on parasta. Tästä lähtien jää kaikki muut siiderit pois. Ja notena vain ettäotan siidereitä "pohjapohjina" eli ennen tummaan rommiin siirtymistä. Eihän kaljoista (kaljaa en siedä, pahalle maistuu) eikä siidereistä kunnon känniä saa, tulee vain hönö ja typerä olo.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ressimiesten kalsareihin tulee helpolla reikiä eli ne on hyvä pitää päässä. Kyllä nahkasohva aina pierut kestää.

Siltähän se vaikuttaa, että yksikin stondis rikkoo kalsarit. Noh, onpahan silmärei'ät että näkee kiekon. Kyseiset kalsarit pitää tieten olla pestyt ennen kuin ne päähän vetää.

. Eihän kaljoista (kaljaa en siedä, pahalle maistuu) eikä siidereistä kunnon känniä saa, tulee vain hönö ja typerä olo.

No niinpä. Varsinkaan toisena päivänä kaljasta ja sidukasta saa vain ilkeän pöhnän ja hikan sekä passiivisuuden. Ja varsinkin jos syö jotakin, se on Game Over. Onneksi jääkaapissa on Kossua. Sillä pääsee uuteen nousuun vaikka tilanne näyttäisi ja tuntuisi kuinka kamalalta.

If there's a bustle in you hedgethrow, don't be alarmed now - it's just a spring clean for the May Queen...
 

Erik Loka

Jäsen
If there's a bustle in you hedgethrow, don't be alarmed now - it's just a spring clean for the May Queen...
[FONT=arial, helvetica]Yes there are two paths you can go by but in the long run
There's still time to change the road you're on
[/FONT]
--

Lonkeroa tässä kumotaan eikä enää ole yhtään edes kylmässä. Mutta kai hätätapauksessa (joka on siis nyt) voi juoda jopa lämmintä. Vienpä pari pakkaseen.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Että joku vielä tätäkin ketjuaa lokaa jollain quebecoisella!? Pidetään ne kanadalaisten paikalliset rantahurrit pois täältä miesten keskuudesta (siksi juuri Flyersin kannalla)!

Olutta, Jeeves!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kuulin kutsun Koffin, enkä voinut olla vastaamatta kutsu huutoon. Neljäs meneillä, mikä on oikeastaan aika saavutus, sillä olen nukkunut reiluun vuorokauteen kokonaista kaksi tuntia ja kaiken kukkuraksi söin juuri ennen ensimmäisen oluen avaamista. Paha vaan, että vaimo tulee töistä vasta keskiyöllä ja vanhempi tenava nukahti yöunille tuossa pari tuntia sitten. Joutuu varmaan siis herätä aamulla aikasin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei tars alkaa raittiiksi, ammattilaiset on täällä. Kävin viikonloppuna Oulussa, ei sellaista terve ihminen selvin päin kestä.

Hitto. Ihan jo säikähdin, notta pitää ruveta iltaisin ryystämään oluen tilalta lähdevettä. Se paha tässä ketjussa on, että kun minä olen töissä muuta ryyppää ja kun minä ryyppään, muut on töissä. Noin yleensä.
Jos oikein muistan, en ole ikinä Oulussa käynyt, ainakaan muuten kuin ohikulkumatkalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös