Jo alkoi tekemään hyvää ruohoa mieli.
Kokeile aidan toiselta puolelta
Jo alkoi tekemään hyvää ruohoa mieli.
Kuuntelen Mannfred Mann's Earth Bandia. Davy's On The Road Again - loistava kappale, suosittelen kokeilemaan. Klik!
Kokeile aidan toiselta puolelta
Ryyppymusiikkina Mikko Alatalo. Ajattelin sen kannustavan juomaan nopeammin.
Alatalon paineet lienevät mahtavat
Maantaista saakka olen "muuttanut" täällä opiskelupaikkakunnalla, tosin käväisin torstaina Oulussa kuulotutkimuksissa. Huomenna pitäisi ajaa Oulun kautta Mäntsälään, eikä tässä olekaan kuin sen 300km Ouluunkaan.Kappas! Tuli epähuomiossa otettua jokunen olut tossa aamupäivällä. Pitänee jatkaa ettei tartti rattiin hypätä. Ulkona ilma on aika komia, tässähän puskee ihan hyvää mieltä päälle.
Eilen otin, mutta kuitenkin sen verran kohtuudella, että nyt on siedettävä olo. Tästä lähtee uusi nousu. Varasto on sen verran suuri, että ei lopu kesken, jos juominen pysyy hallinnassa. Mitään perseitä en kuitenkaan taaskaan ajatellut vetää olalle. Jos perseet menevät olalle, niin saattaa varasto loppua kesken.
Zambou! Tiesitkö, että helvetissä kiekkosarjaa pelaa ainoastaan TPS ja Tappara, radiossa soi ainoastaan Suurlähettiläät, Mamba ja Aki Sirkesalo. Televisiosta tulee ainoastaan Salatut Elämät ja tanssii sisustusohjelmien juontajien kanssa sambaa pantteriasussa ilman tikkaria ja joka viikko pitää muuttaa barokkikalusteineen toiseen päähän tulisaarta, sekä alkosta saa ostettua ainoastaan light-siideriä.Maantaista saakka olen "muuttanut" täällä opiskelupaikkakunnalla, tosin käväisin torstaina Oulussa kuulotutkimuksissa. Huomenna pitäisi ajaa Oulun kautta Mäntsälään, eikä tässä olekaan kuin sen 300km Ouluunkaan.
Ei mitään hätää, huomennahan ehtii heittää kamat pakettiautoon ja ajaa koko päivän. Krapulasta viis. Tarvinneeko mainita, että olen tähän mennessä vasta kantanut tyhjät pahvilaatikot tuohon käytävälle odottamaan pakkaamista... eihän ne laatikot tuossa ole olleetkaan, parisen viikkoa vasta. Hyvin tässä vielä ehtii vitkuttelemaan muuton kanssa!
Tämä Olvin juhlaolut on muuten yllättävä tuttavuus, tulin osaneeksi vaikka olin jo menettänyt uskoni Iisalmen olutjättiin. Innoittaa ottamaan toisen, kolmannen, kymmenennen, jne. Maun vuoksi, ei humalan, hyi hyi teitä jotka sellaista kuvittelitte.
Mitä muuta sitä mies voi tehdä, kuin istua terassilla, ja juoda kaljaa. Väärinkäsitysten välttämiseksi, puhutaan siis oman kodin terassista, luonnollisesti.