Kalsarikänniketju

  • 5 240 818
  • 66 676
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jepulis. Oli sitten kohtuu kiva päivä, joutui muuttaa anoppi ja appiukko naapuritaloon. On se kumma, miten pirun paljon tavaraa mahtuu pienee kaksioon. No, ehkei se tuntuisi niin paljolta, ellei itse joutuisi kantamaan joka tavaraa mennen, tullen ja vielä palatessa. Voin kertoa, että on jalat hieman muussina sekä pelottaa helvetisti, etten näe edes puoltaväliä mun Koffin kennelistä. No, tiukkana pitää olla ja vähintään väkisten juoda ainakin kuusi kaljaa, muuten nolottaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei perkele sentään taas täällä.
Ihan oikeesti olin tossa noin viikon selvinpäin. Oli aika jännää huomata kun kunto nousi ihan ihmeellisesti vaikken liikkunut yhtään ja muutenkin olo tuntui paljon terveemmältä. No joo mutta siis nyt taas ajattelin tempasta hieman. Viisi puolen litran kaljaa oon jo tintannut ja kuudes on nyt menossa + vähän muutakin tuli tossa aiemmin vedettyä mutta kuka niitä laskee. Tässähän tää, ei mitään erikoista.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jaahans. On kyllä suomalaiset tekopyhää kansaa. Viikolla ei ryypätä ja viikonloppuisinkin vain silloin tällöin ja tietenkin sivistyneessä seurassa jossain kapakassa. Ja kuten on hyvin tunnettua, suomalaiset ovat hyvin hanakoita juomaa aina hyvän tekosyyn tullessa vastaan, kuten esim. juhlapyhät. No, ei siinäkään vielä mitään, mutta siinä on jo jotain mätää, kun kalsarikennukätjü pysähtyy moneksi ajaksi (vaikkakin ihmiset varmasti ottaa kuppia, ja tietenkin vain vain sen takia, että on juhlapyhä ja hyvätekosyy lähteä kuppilaan istumaan iltaa sen vittumaisen naapurin kanssa ja vain ja ainostaan sen takia, kun on juhlapyhä).
Jotain tuon tyylistä.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi vee!
Jotenkin tyhjä vappu, kun ei tv:stä tule MM-kisoja!
Outoo! Kuitenkin hyvään vappuun kuuluu kiekkopeli ja juhliminen. Menköön tämä nyt näin (siis; vain juhliessa!) ja lauantaina sitten juhlitaan ja pelataan!!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Örgh.

Freddien kanssa tekisi mieli ottaa filosofiaottelu, mutta viimeksi se johti pelikieltoon.

Älä nyt saatana luovuta. Olen entistäkin valaistuneempi nyt kuin silloin, olen nimittäin käynyt tällä välin Oulussa.

Tulipa muuten mieleeni, sinä kun olet filologisessa katsannossa sivistynyt ihminen niin osaatko vastata siihen, miksi useat tuntemani älykkäät ihmiset, osa jopa akateemisen loppututkinnon suorittaneita, taivuttavat sanan "sima" muotoon "simaata". Eihän nyt helvetti lukutaitoinen ihminen sano kalastakaan että "kalaata". En ymmärrä tätä, vaikka Suomen Kuvalehteäkin on joskus tullut luetuksi.

Mitä filosofiaan tulee niin otellaan ihmeessä kunhan tästä saa koneen käymään. Vihdoinkin on muut vapunviettäjät nukkumassa ja keskustelu mm. aiheista:

-onpa kaunis ilma
-oletpa sinä pitkä
-tämä on sitten loppu, me kuolemme

on saatu päätökseen ja on tilaa myös ajattelulle.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
-oletpa sinä pitkä
Susta vaan tuntuu siltä, kun olet itse niin lyhyt.

Tässä olen hetkenä eräänä tehnyt havainnon, notta olen jostain kumman syystä tämän ketjun kirjoittajien kärkipäässä, noin lukumäärältä, mutta en muista siltikään semmoista asiaa, että olisin "keskustellut" täällä muiden kun auliksen ja (kumarrus) Johnny Freakin kanssa. Eli olenko a) tylsä b) en muista c) olen tylsä enkä muista?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Keskustelu ja suullinen vuorovaikutus on kirjallista julistamista tärkeämpää, sanoi jo Platon aikanaan.

"Jokainen vakava ihminen varoo tarkoin käsittelemästä vakavia aiheita kirjallisessa muodossa ja jättämästä niitä alttiiksi ihmisten pahansuopuudelle ja ymmärtämättömyydelle. Lyhyesti sanoen: jos siis näemme jotakin kirjoitettua, joko lainsäätäjän kirjoittamia lakeja tai jotakin muuta, meidän on tajuttava, että se ei ole tekijänsä vakavin työ."

Mitä Platon mahtaisi ajatella nykyajan Internetin keskustelupalstasta? Tai oikeammin, miten meidän tulisi lähestyä kysymystä Internetin keskustelupalstoista Platonin ajattelun kautta? Onko se keskustelua vai kirjallista julistamista?

Tässä meillä on pohdittavaa, kuulitko Oulun mies, ennenkuin joku Tuomas Nevanlinnan tyylinen aspartaamilla makeutettu vähäkalorinen helposti sulava leipäfilosofi ehtii väliin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Haista ite, jos ei seura kelpaa niin senkus menet. Tämä on kalsarikänniketju, täällä ei puhuta kapakkaan menosta. Edes vappuaattona. Luopio olet itse, helevetin riihitonttu.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Haista ite, jos ei seura kelpaa niin senkus menet. Tämä on kalsarikänniketju, täällä ei puhuta kapakkaan menosta. Edes vappuaattona. Luopio olet itse, helevetin riihitonttu.

Noh noh, minähän kuulun ketjun "kantaviin" voimiin ja tämä on eka kerta kun edes ajattelen kapakkiin menoa, kun olen edes yhden viestin tänne postannut. Lisää vittuilua ja olen poissa kanavilta. Perkele.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Herätkää nyt, saatanan taikinapäät! Ette te kaikki ole kaupunkilla juominkeissa, ehei. Palstaa lukee etusivun mukaan tälläkin hetkellä n. 1100 inhimistä. Hus kirjoittamaan siitä!

Oman pääni sisällä vellovat sekalaiset etyylialkoholit ja ulkopuolelta hyvinmuodostunut kalloni Eino Leinoa mukaellen verhouu kuusikulmaiseen tupsulakkiin, jota varten piti aikanaan erota isästä ja äidistä kohti kylmää maailmaa (yhtyä kyllä vaimoonkin ynnä muutamaan muuhunkin vosuun ennen vaimoa, mut se ei kuulu tähän, niin raamatullista kuin onkin).
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Noh noh, minähän kuulun ketjun "kantaviin" voimiin ja tämä on eka kerta kun edes ajattelen kapakkiin menoa, kun olen edes yhden viestin tänne postannut. Lisää vittuilua ja olen poissa kanavilta. Perkele.

Ei ollut tarkoitus vittuilla suoraan päin näköä (jos vittuilen niin teen sen kyllä yleensä sivistyneemmin), kunhan huutelin että onko täällä ylipäänsä edes ketään. Kantavia voimiahan tässä on taipumusta olla itse kullakin, huolimatta päinvastaisista lupauksista.

Viesteihimme liittyy keskustelupalstoille tyypillinen kronologinen ristiriita, ts. kirjoitin edellisen viestini tähän ketjuun samanaikaisesti kirjoittaessasi vastinetta minulle. Sitäpaitsi kirjoiteltu on tähän ketjuun pitkin iltaa, jos ei se sinua kiinnosta niin sitten ei.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tunkeudunpas tänne teidän aloittelijoiden sekaan (pl. Shaybe ja krapulakuvitushahmo)...

Oulussa, niin kuin sitten ehdottomasti pitääkin. Tässä parvekkeella, vappua ja paskaa aikomusta muilllekin. Eli serpentiinit stunttaavat akuankkakalsareita! HÄHÄHÄ!

Vinetto ei kesken lopu, juuri nyt eli vittu kun palelee pois parvekkeelta ja katsomaan kun "oleoleole" ottaa taas neppariinsa BSB:ltä (sekin toki riittäisi, mutta ne muut tietävät totuuden).

Kaikkia oluiita, niitä viinoja, skumppaa ja jopa viiniä? Kyllä kiitos, ne on vain kusta aamulla.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tunkeudunpas tänne teidän aloittelijoiden sekaan (pl. Shaybe ja krapulakuvitushahmo)...

Oulussa, niin kuin sitten ehdottomasti pitääkin.

Hiekkalaatikkohommiksi menee, mutta kerrankos sitä nyt näin vappuna ja kaikki...Ei siellä Oulussa kyllä selvinpäin voine ollakaan, yritin viime viikonloppuna mutta ei onnistunut.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ootteko te siellä vai ettekö ole? Jos olette eri mieltä kanssani niin kirjoittakaa siitä, helvetti soikoon! En minä kovin kauan jaksa tätä Olavi Paavolaisen Synkkää Yksinpuhelua käydä. Taidan mennä nukkumaan, ehkä se on helpotus meille kaikille. Ja levyks.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No niin pojat. Nyt oli likellä. Kävin nimittäin baarin ovella saakka, no, kuitenkaan menemättä sisälle. Huh, meinaa hikeä pukata.
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
Huh huh! Nine Inch Nailsin The Wretched (Keith Hillebrandt Mix) soi ja silmät kiinni kuvittelen kun isot ja pienet miehet ilman metroa saapuu halliin. Sapluuna oli ehkä oikea, mutta onneksi parempi voitti. Tervetuloa vuoden päästä uudestaan. HEH. Onneksi oon simassa turvalukkojen takana ja itseluottamus on korkealla. PLÄSKIT!

Joko se punaviinihinuri osaa puolustaa? Vaikka ei ees kiinnosta, pellet.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vanhahkot kalsarit jalassa (muutama pieni ylimääräinen tuuletusaukko löytyy) ja lähinnä olutta varastossa (six pack III Olvia, six pack Olvin tuplapukkia ja 1 Koskenkorva Cranberry long drink). Kyllä noilla jonkun aikaa tissuttelee, kun ei kuitenkaan taaskaan ole tarkoitus vetää perseitä olalla. Onko muita kalsarikännääjiä paikalla?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Päivä tuntuu ihan sunnuntailta jumalautaa. No huominen mänee kyllä pienessä krapulassakain, vaikka vähä on aikanen herätys.

OOOOUUUJEEEEEEDaAaaadaaaaaa! Tekis mieli vähän ostaa musiikkia.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei helvetti, nyt vasta tajusin että toista päivää kännissä ja nyt on vasta torstai. Huomenna on perjantai, joka on vapaapäivä.

Tässä käy kuulkaa pojat huonosti.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ei helvetti, nyt vasta tajusin että toista päivää kännissä ja nyt on vasta torstai. Huomenna on perjantai, joka on vapaapäivä.

Tässä käy kuulkaa pojat huonosti.

Hah! Noni, viikonloppu edessä, moniko sanoo ettei jaksa enää? Joten huonosti käy tosissaan!

Ja se maanantaihan tulee jokatapauksessa ajallaan, vaikka miten yrittäs viivyttää,
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No joo. Ei juoppo kaljoistaan ja kalsareisstaan mihinkään pääse. Ainakin kun olen kennelin tyhjentänyt, niin eiköhän paikallisesta S-marketista hyökkää uusi tilalle. Pitäis varmaan alkaa antabusta popsimaan.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Päk in pisnes. Vähän olis kutinaa, että bastun vois laittaa kuumenemaan, mutta en kannata hätäisiä päätöksiä, nyt. Naatitaan, kylymää lageria ja koitetaan päästä omassa päässä konsensukseen asioiden järjestyksestä. Jep jep, sitä ahaa-elämystä odotellessa, taidan ottaa hivenen Jallua, niinkuin oluen kyytipojaksi. Ja toisaalta, tämänvuotinen Jallupomppu on toteuttamatta..eli pullo Jallua päähän ja sitten tuonne trampoliiniin jalkapallon kanssa. Suojaverkkohan pitää pallon sisällä, joten nou hätä. On muuten sitten useampikin Jallu-peliversio hallussa. Pitäisköhän tuotteistaa..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös