Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 317 300
  • 66 757
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Haista ite, jos ei seura kelpaa niin senkus menet. Tämä on kalsarikänniketju, täällä ei puhuta kapakkaan menosta. Edes vappuaattona. Luopio olet itse, helevetin riihitonttu.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Haista ite, jos ei seura kelpaa niin senkus menet. Tämä on kalsarikänniketju, täällä ei puhuta kapakkaan menosta. Edes vappuaattona. Luopio olet itse, helevetin riihitonttu.

Noh noh, minähän kuulun ketjun "kantaviin" voimiin ja tämä on eka kerta kun edes ajattelen kapakkiin menoa, kun olen edes yhden viestin tänne postannut. Lisää vittuilua ja olen poissa kanavilta. Perkele.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Herätkää nyt, saatanan taikinapäät! Ette te kaikki ole kaupunkilla juominkeissa, ehei. Palstaa lukee etusivun mukaan tälläkin hetkellä n. 1100 inhimistä. Hus kirjoittamaan siitä!

Oman pääni sisällä vellovat sekalaiset etyylialkoholit ja ulkopuolelta hyvinmuodostunut kalloni Eino Leinoa mukaellen verhouu kuusikulmaiseen tupsulakkiin, jota varten piti aikanaan erota isästä ja äidistä kohti kylmää maailmaa (yhtyä kyllä vaimoonkin ynnä muutamaan muuhunkin vosuun ennen vaimoa, mut se ei kuulu tähän, niin raamatullista kuin onkin).

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Noh noh, minähän kuulun ketjun "kantaviin" voimiin ja tämä on eka kerta kun edes ajattelen kapakkiin menoa, kun olen edes yhden viestin tänne postannut. Lisää vittuilua ja olen poissa kanavilta. Perkele.

Ei ollut tarkoitus vittuilla suoraan päin näköä (jos vittuilen niin teen sen kyllä yleensä sivistyneemmin), kunhan huutelin että onko täällä ylipäänsä edes ketään. Kantavia voimiahan tässä on taipumusta olla itse kullakin, huolimatta päinvastaisista lupauksista.

Viesteihimme liittyy keskustelupalstoille tyypillinen kronologinen ristiriita, ts. kirjoitin edellisen viestini tähän ketjuun samanaikaisesti kirjoittaessasi vastinetta minulle. Sitäpaitsi kirjoiteltu on tähän ketjuun pitkin iltaa, jos ei se sinua kiinnosta niin sitten ei.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tunkeudunpas tänne teidän aloittelijoiden sekaan (pl. Shaybe ja krapulakuvitushahmo)...

Oulussa, niin kuin sitten ehdottomasti pitääkin. Tässä parvekkeella, vappua ja paskaa aikomusta muilllekin. Eli serpentiinit stunttaavat akuankkakalsareita! HÄHÄHÄ!

Vinetto ei kesken lopu, juuri nyt eli vittu kun palelee pois parvekkeelta ja katsomaan kun "oleoleole" ottaa taas neppariinsa BSB:ltä (sekin toki riittäisi, mutta ne muut tietävät totuuden).

Kaikkia oluiita, niitä viinoja, skumppaa ja jopa viiniä? Kyllä kiitos, ne on vain kusta aamulla.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tunkeudunpas tänne teidän aloittelijoiden sekaan (pl. Shaybe ja krapulakuvitushahmo)...

Oulussa, niin kuin sitten ehdottomasti pitääkin.

Hiekkalaatikkohommiksi menee, mutta kerrankos sitä nyt näin vappuna ja kaikki...Ei siellä Oulussa kyllä selvinpäin voine ollakaan, yritin viime viikonloppuna mutta ei onnistunut.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ootteko te siellä vai ettekö ole? Jos olette eri mieltä kanssani niin kirjoittakaa siitä, helvetti soikoon! En minä kovin kauan jaksa tätä Olavi Paavolaisen Synkkää Yksinpuhelua käydä. Taidan mennä nukkumaan, ehkä se on helpotus meille kaikille. Ja levyks.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
No niin pojat. Nyt oli likellä. Kävin nimittäin baarin ovella saakka, no, kuitenkaan menemättä sisälle. Huh, meinaa hikeä pukata.

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
Huh huh! Nine Inch Nailsin The Wretched (Keith Hillebrandt Mix) soi ja silmät kiinni kuvittelen kun isot ja pienet miehet ilman metroa saapuu halliin. Sapluuna oli ehkä oikea, mutta onneksi parempi voitti. Tervetuloa vuoden päästä uudestaan. HEH. Onneksi oon simassa turvalukkojen takana ja itseluottamus on korkealla. PLÄSKIT!

Joko se punaviinihinuri osaa puolustaa? Vaikka ei ees kiinnosta, pellet.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vanhahkot kalsarit jalassa (muutama pieni ylimääräinen tuuletusaukko löytyy) ja lähinnä olutta varastossa (six pack III Olvia, six pack Olvin tuplapukkia ja 1 Koskenkorva Cranberry long drink). Kyllä noilla jonkun aikaa tissuttelee, kun ei kuitenkaan taaskaan ole tarkoitus vetää perseitä olalla. Onko muita kalsarikännääjiä paikalla?

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Päivä tuntuu ihan sunnuntailta jumalautaa. No huominen mänee kyllä pienessä krapulassakain, vaikka vähä on aikanen herätys.

OOOOUUUJEEEEEEDaAaaadaaaaaa! Tekis mieli vähän ostaa musiikkia.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei helvetti, nyt vasta tajusin että toista päivää kännissä ja nyt on vasta torstai. Huomenna on perjantai, joka on vapaapäivä.

Tässä käy kuulkaa pojat huonosti.

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ei helvetti, nyt vasta tajusin että toista päivää kännissä ja nyt on vasta torstai. Huomenna on perjantai, joka on vapaapäivä.

Tässä käy kuulkaa pojat huonosti.

Hah! Noni, viikonloppu edessä, moniko sanoo ettei jaksa enää? Joten huonosti käy tosissaan!

Ja se maanantaihan tulee jokatapauksessa ajallaan, vaikka miten yrittäs viivyttää,

Suosikkijoukkue
No joo. Ei juoppo kaljoistaan ja kalsareisstaan mihinkään pääse. Ainakin kun olen kennelin tyhjentänyt, niin eiköhän paikallisesta S-marketista hyökkää uusi tilalle. Pitäis varmaan alkaa antabusta popsimaan.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Päk in pisnes. Vähän olis kutinaa, että bastun vois laittaa kuumenemaan, mutta en kannata hätäisiä päätöksiä, nyt. Naatitaan, kylymää lageria ja koitetaan päästä omassa päässä konsensukseen asioiden järjestyksestä. Jep jep, sitä ahaa-elämystä odotellessa, taidan ottaa hivenen Jallua, niinkuin oluen kyytipojaksi. Ja toisaalta, tämänvuotinen Jallupomppu on toteuttamatta..eli pullo Jallua päähän ja sitten tuonne trampoliiniin jalkapallon kanssa. Suojaverkkohan pitää pallon sisällä, joten nou hätä. On muuten sitten useampikin Jallu-peliversio hallussa. Pitäisköhän tuotteistaa..

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Täällä olen Freddie Freeloaderin pyynnöstä. Pelikieltoa en pelkää, kun ei ole vielä 3 vuoden aikana tullut kertaakaan edes pientä sanktiota tai huomautusta. Katsokaa vain moderaattorit, en pelkää teitä. :)

Joo, olutta juon ja katselen, että miten ilta etenee. Kotona ajattelin kyllä joka tapauksessa pysyä. Uleåborgirin ja Freddie Freeloaderin filosofinen väittely olisi kyllä poikaa tässä vaiheessa iltaa.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nyt on vitsit vähissä kun nautintoaineet loppuivat. Pieni päivähumala Leijonaviinalla. Iltapäivätorkkujen jälkeen kevyt saunoitus ja palkkarina Meukov konjakkia pari kuppia. Juuri huitaisin pullonpohjasta Minttuviinat ala 50%. Nyt ei edes humala päällä ja juomat loppuneet. Ei tätä kyllä voi edes kutsua kalsarikännittelyksi.

Häpeän.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Niii... siitä kalsarikännistä ja sen syntyhistoriasta tämän päivän osalta. Aamusella pekonit, munat, paahtoleivät ja pavut tulille. Siitä sitten kuningasajatus, että kutsutaan naapuritkin brunssille. No sieltä tultiin sitten kuohuviinin kanssa josta oitis askartelimme paskartelimme Mimosaa, kuten on ollut tapana jo vuosia vappupäivän aamuna. Siitähän se alkoi sitten taas mopo keulia...

Kohta hyökkään vaimon Unkarista ostaman Metaxa-pullon kimppuun, joka on aivan helevetin pahaa. Ei todellakaan ole samaa tavaraa mitä Suomen Alkoissa myydään, liekö sitten jotain piraattituotetta vai mitä.

Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kohta hyökkään vaimon Unkarista tuoman Metaxa-pullon kimppuun, joka on aivan helevetin pahaa. Ei todellakaan ole samaa tavaraa mitä Suomen Alkoissa myydään, liekö sitten jotain piraattituotetta vai mitä.

Et sitten ole maistanut Balsamia lainkaan? Broidi roudas jokunen vuosi sitten "tuliaisiksi" Riiasta pullon balsamia ja sitä ei helvetti kykene juomaan. Edes pete2000. Provo, joten nouse tuhkasta ja piristä meidän tylsien kalsarikännääjien iltaa. Ok, balsami on apout 40 prossasata, mutta silti.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Et sitten ole maistanut Balsamia lainkaan?

Olen maistanut Balsamia, Unicumia, puolalaista halpaa vodkaa sekä lukuisia muitakin helvetin pahanmakuisia viinoja. Metaxa ei vaan ole mielestäni aiemmin kuulunut näihin mutta tämä Unkarista ostettu pullo ehdottomasti kyllä.

Sitäpaitsi se on Pete2004

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sitäpaitsi se on Pete2004

joo, pieni kämmi, suotakoon, kun enään on tallella yksisormijärkestelmä ja näkemättömät silimät. Tekstit menee jo hebreaksi, joten haempa saunasta vauhtia. Tunti pari sitä ja vekotinta pääle, niin eiköhän ala kirkastumaan.

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Et sitten ole maistanut Balsamia lainkaan? Broidi roudas jokunen vuosi sitten "tuliaisiksi" Riiasta pullon balsamia ja sitä ei helvetti kykene juomaan. Edes pete2000. Provo, joten nouse tuhkasta ja piristä meidän tylsien kalsarikännääjien iltaa. Ok, balsami on apout 40 prossasata, mutta silti.

Riiassa otettiin jossain pubissa kaljan kanssa napsut balsamia ja baarimikko valisti meitä matkaajia, että ainoastaan turistit juovat balsamia raakana. Paikalliset kuulema nauttivat juoman esim. tuoremehun kera. Kyllähän mehu juomasta tekee inhimillisemmän, mutta samalla katoaa se aito tunne kärsimysten kautta hankitusta humalasta.

Onneksi nyt pöydällä murisee vain karhu.

http://www.dtek.chalmers.se/~d1temp/pics/arne_ankaB.gif

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy