Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Haista ite, jos ei seura kelpaa niin senkus menet. Tämä on kalsarikänniketju, täällä ei puhuta kapakkaan menosta. Edes vappuaattona. Luopio olet itse, helevetin riihitonttu.
Haista ite, jos ei seura kelpaa niin senkus menet. Tämä on kalsarikänniketju, täällä ei puhuta kapakkaan menosta. Edes vappuaattona. Luopio olet itse, helevetin riihitonttu.
Noh noh, minähän kuulun ketjun "kantaviin" voimiin ja tämä on eka kerta kun edes ajattelen kapakkiin menoa, kun olen edes yhden viestin tänne postannut. Lisää vittuilua ja olen poissa kanavilta. Perkele.
Tunkeudunpas tänne teidän aloittelijoiden sekaan (pl. Shaybe ja krapulakuvitushahmo)...
Oulussa, niin kuin sitten ehdottomasti pitääkin.
Ei helvetti, nyt vasta tajusin että toista päivää kännissä ja nyt on vasta torstai. Huomenna on perjantai, joka on vapaapäivä.
Tässä käy kuulkaa pojat huonosti.
...Uleåborgirin ja Freddie Freeloaderin filosofinen väittely olisi kyllä poikaa tässä vaiheessa iltaa.
Kohta hyökkään vaimon Unkarista tuoman Metaxa-pullon kimppuun, joka on aivan helevetin pahaa. Ei todellakaan ole samaa tavaraa mitä Suomen Alkoissa myydään, liekö sitten jotain piraattituotetta vai mitä.
Et sitten ole maistanut Balsamia lainkaan?
Sitäpaitsi se on Pete2004
Et sitten ole maistanut Balsamia lainkaan? Broidi roudas jokunen vuosi sitten "tuliaisiksi" Riiasta pullon balsamia ja sitä ei helvetti kykene juomaan. Edes pete2000. Provo, joten nouse tuhkasta ja piristä meidän tylsien kalsarikännääjien iltaa. Ok, balsami on apout 40 prossasata, mutta silti.