Epäilen, että kävit baarissa. Hirveetä tämän ketjun väärinkäyttöä..Noniin! Mitäs täällä mesootaan mitää!? Roxy music, kebab, olut ja hyvä fiilis. Siinä tälläerää tärkkeimmät.
Epäilen, että kävit baarissa. Hirveetä tämän ketjun väärinkäyttöä..Noniin! Mitäs täällä mesootaan mitää!? Roxy music, kebab, olut ja hyvä fiilis. Siinä tälläerää tärkkeimmät.
Epäilen, että kävit baarissa. Hirveetä tämän ketjun väärinkäyttöä..
Haha, eikös tuon pitäisi olla jotta kalijaavähän kaljaa.
Haha, eikös tuon pitäisi olla jotta kalijaa
?
Vittu muute joo, oot oikeessa, käipäs nyt asiavirhe! Korjataanpa tilanne tossa myöhemmällä. Tarkka tyyppi perhana..
No eihän tässä mitään . Huomenna pitää taas vääntää voitto kotiin noista runkuista. Tässä julkisesti. Uijjui. Fuckers.
Niin nyt vaan odotellaan puhtaiden perstaklausten uhria. Jengi vittuili ko matsin jälkeen jossain vitun pasilan tunnelissa. Mitä siellä oli, jotain junnuja taas. Mä kävelen siitä aina kotiin ja vedän matkalla röökin, älkää vittu tulko sotkemaan sitä tai mä suutun.Sehän ei vaatine edes suurempaa vääntöä, Puurula, Markkala...ketä kiinnostaa?
Ptk täällä haukkui Lontoota, mutta ihan kelpo city se on vaikka keskustassa aika vitun kallista onkin, joten kannattaa mennä johonkin syrjemmäksi vetämään pää täyteen. Suosittelen. Niin ja mä löysin ainakin baareja, jotka palveli asiakkaitaan ihan kello kolmeen vai oliks se nejäjään? No pilkunviilausta. Tämä siis viime kesänä. Ihan vierailun arvoinen paikka siis.
Sen jälkeen kun ko. kaveri on ulostettu täältä, on tämä palsta muuttunut lasten leikkikentäksi
vittu en toivo elämältäni enempää .
Nimenomaan ;).Tai no, mistä minä tiedän klo 05:20 .... Hikisten miesten toivottavasti kiihkeää matsia odotellessa....
Aijai. Tuli oltua Loopissa (kaikki stadin pro klubbailijat paikan varmasti tietävät).
Nyt snägärin kautta himassa. Ympyrä sulkeutuu. Edelleen Jekku ja Madcrocci menossa + loistavaa musiikkia , vittu en toivo elämältäni enempää , edelleen nousut päällä , kelasin dokailla huomiseen Jokerit-Blege matsiin asti , tulee hieno peli pojat :D.
mutta toivottavasti irkut pisti hyvää soundia tulemaan.
Saahan sitä aina yrittää. Puurula on mahdollinen kompastuskivi Jokereilla, tosin nyt on pelannut pleijareissa hyviä pelejä. Milloin on huonon vuoro? Vielä pitäisi raivata makkarapojat pois finaalista, onhan heilläkin jotain sanottavaa. Toivottavasti ollaan kuitenkin finaaleissa vastakkain.Ensimmäinen korkattu tähän ketjuun. Peruskaki Makkara alta pois. Jokerit saadaan taas kaataa.