Kalsarikänniketju

  • 5 248 065
  • 66 705

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Jaaha, täällä taas. Äsken korkkasin ensimmäisen, mutta harmittavasti ei kerkeä kovin kauaa täällä viihdyttää, kun pitänee lähteä kohti baaria tuossa 2200 jälkeen. Ei mulla tosin Sandelsiakaan ole enää hirveästi joten täytyy turvautua pubien antimiin. Voi olla että roktaun saa taas tänään todistaa myllymäkeläistä mieskomeutta...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Katse peiliin: puolet vuodesta keski-ikäinen harmaantuva ja mahaantuva pikkuporvari vaahtoaa itseään puolta nuorempien polvihousujen tekemisistä pakastusputkilla varustetussa laatikossa.

Onko tässä mitään järkeä?

Onneksi kohta pääsee pilaamaan päivänsä yrittämällä toimittaa pieni kolhittu pallo kohti nurmikkoon kaivettua reikää tarkoitukseen mahdollisimman huonosti sopivilla välineillä.

Sille.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas turvallisesti kalsarit jalassa. Saunaa ja olutta, loistavaa itse valmistettua metsästäjänleikettä ja perunamuusia, eli paneerattua possun ulkofilettä ja sienikastiketta, lisäksi vähän höyrytettyjä kasviksia + salaattia&suolakurkkua sekä olutta, ai niin, mainitsinko jo, että olutta?

Meinasivat kyllä oluet loppua jo hetki sitten, mutta vikkelänä oluen ostajana kirmasin viimetingassa n. 10 minuutissa reilun kilsan matkan lähimmälle aukinaiselle kioskille ostamaan vähän lisää olutta. Ja taksilla takaisin. Ei jaksa väkeviä alkaa litkimään.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tuli tässä mieleen, että nyt kun on näitä kaikenmaailman säälipleijareitakin, niin myös seuraavan vaiheen voisi pistää uuteen uskoon. Eli kun ratkaisu on saatu ottelupariin, niin tämä neljä voittoa ottanut saisi yhden maalin eteen siihen ratkaisevaan peliin. Näin annettaisiin pudonneelle joukkueelle vielä yksi mahdollisuus näyttää olevansa parempi joukkue ja muutenkin se toisi viihdearvoa ja yleisötuloja lisää. Liiga on nykyään tuote, jota tulee viedä eteenpäin tällaisilla hienoilla uudistuksilla.

Ensivuonna kahden minuutin jäähyt pois ja tilalle viisiminuuttiset. Maalivahdit pelaa ilman mailaa, sekä puolustajat pelaa toinen silmä laputettuna.

Joovittu...Mites ihmisillä muuten menee?
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mukana ollaan, eilinen jallupullo loppuyöstä ei muuten ollut kovin fiksu idea. Tänään korjailtu pullolla viiniä ja nyt saunan jälkeen lasketellaan oluella.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mikäs tässä, letkua näppäillessä.

Olutta hivenen koneeseen, jos jonkin leffan mulkkaisi tässä odotellessa, yöllä voisi katsoa lätkääkin.

PALKKAKATTO SM-LIIGAAN!

Mikäs yön ottelu on?

Se palkkakatto määräytys niin, että nää pienemmät sais oikeen ponnistella että ees yltäsiivät lähellekkään, Jokereiden ja Blyyssin taistellessa pysyäkseen sen alapuolella.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olet hieno ihminen.

Olisi hienoa olla eri mieltä, mutta ei pysty.

Popedaa soi taustalla, kunnon junttieinarimenoa.

Sitähän se. Mikäs siinä kaiuttimista kuunnellessa, mutta mä sentään jouduin viimeksi Tampereella ollessani vaihtamaan pari sanaa Pate Mustalärvin kanssa, ja baarissa vielä jutustelemaan Jutilan kanssa. Hä! Ylämummoon!

Joo vittu. Olutta, vai pitäiskö siirtyä vahvempiin, kun tommosia muistelee..
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Sitähän se. Mikäs siinä kaiuttimista kuunnellessa, mutta mä sentään jouduin viimeksi Tampereella ollessani vaihtamaan pari sanaa Pate Mustalärvin kanssa, ja baarissa vielä jutustelemaan Jutilan kanssa. Hä! Ylämummoon!

Joo vittu. Olutta, vai pitäiskö siirtyä vahvempiin, kun tommosia muistelee..
Suosittelen siirtymään tuonne "tajuntaa laajentavien suonensisäisten" -ketjuun.

Niin, illan peliksi olen valinnut Rags-Phlyers. Stevensin joukkuetta on aina ilo seurata.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ja Helsingissä ollaan silti parempia mitä muualla! Ai vittu, mä asunkin nykyään Espoossa, joten juonpa olutta huonouteeni.

Juhlitte nimittäin Espoossa mestaruutta tänä vuonna torilla. Päättäkää sitten itse millä torilla. Perusteluna yksinkertaisesti (miksi mun pitää kirjoittaa tämä sana joka jumalan viestiin??) se, että hoiditte puolivälierät aivan suvereenilla esityksellä verrattuna muihin joukkueisiin.

"Olen minä itsekin asunut Espoossa kuusi vuotta että itseasiassa osa siitä mestaruudesta kuuluu minullekin."
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juhlitte nimittäin Espoossa mestaruutta tänä vuonna torilla. Päättäkää sitten itse millä torilla. Perusteluna yksinkertaisesti (miksi mun pitää kirjoittaa tämä sana joka jumalan viestiin??) se, että hoiditte puolivälierät aivan suvereenilla esityksellä verrattuna muihin joukkueisiin.

"Olen minä itsekin asunut Espoossa kuusi vuotta että itseasiassa osa siitä mestaruudesta kuuluu minullekin."

Heh. Oikeasti toivoisin, että vois "kääntää rotsia" ja iloita vaikka Bluesin mestaruudesta. Ei vaan suju. HIFK on ulkona ja 99% mielenkiinnosta SM-liigaan poistunut.

Siltikin toivon Bluesille mestaruutta.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Oulussa nuorikon ja veljen ja sen morsion kanssa, ja punkkua maistoin. Pierettää, koitan olla passivoitumatta. Kohta puttaale, ei minnekään baariin tänään, ellei Sammakko houkuttele.

HANNES!!!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Oulussa nuorikon ja veljen ja sen morsion kanssa, ja punkkua maistoin. Pierettää, koitan olla passivoitumatta. Kohta puttaale, ei minnekään baariin tänään, ellei Sammakko houkuttele.

AWe, en olisi ikinä uskonut että noin pervertti olisit että nuorikon, veljen ja sen morsion kanssa ja punkkua? Piere.

Toivottavasti Sammakko pelastaa sinut ja pyyhkäisee kirjoitelmasi poikkeen jasta. Minä en voi muuta kuin hieman itkeä puolestasi.

Snif, snif.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ette saa Hannesta, mutta ehkä Vellu Laitinen hieman lohduttaa.

Kuitenkin samantyylinen pelaaja ja heart & soul kapteeni.

No vittu. Pitää tyytyä siihen mitä saa.

Näinhän se menee vanha sanonta: "se joka valkkaa, ei saa"

Siks mä en ookkaan ikinä valkannut, vaan pannut kiltisti kaikkia kriteerit täyttäviä..
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi elämän kevät, aivan uskomaton flunssa päällä. Kurkku on kipeä ja jossain tuolla nenän takana on vielä kipeämpi kohta. Siis oiskohan tästä nyt joku 2-3 iltaa sitten kun tuli temmottua tota vodkaa oikein urakalla. Aluksi pistin lasiin aina puolet vettä suhteessa tohon vodkaan, kun tossa mallissa näytti prosentteja olevan peräti 80, mutta voi olla että loppuvaiheessa sitä tuhannen tuiskeessa ei sitten tajunnutkaan paljoa mitään vettä lisäillä. Tosta epäilin pienen kurkkukivun johtuvan, mikä tässä parin päivän ajan on hieman vaivannut, mutta nyt tänä iltana tukkeutui noi muutkin röörit mitä naamasta löytyy. Varmaan on vähän kuumettakin. Kuumemittarikin on ihmeellisesti hajonnut. Mä kuvittelin että vaan ne digitaaliset sellaiset hajoavat. Ettei vaan tuolla kurkussa olis joku tulehduskin. Mulle kun ei ole koskaan selvinnut mistä niitä tulehduksia oikein varmuudella tunnistaa. Noh, pikkaiset saaremaata oon tässä ensihätään ottanut. Mitä sitä muutakaan keksis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös