Mikäs tässä, letkua näppäillessä.Joovittu...Mites ihmisillä muuten menee?
Rankkarit poijes. Pelin pitää saada päättyä tasan.
t. Rele Kosunen
np. Tule luo
Mikäs tässä, letkua näppäillessä.
Olutta hivenen koneeseen, jos jonkin leffan mulkkaisi tässä odotellessa, yöllä voisi katsoa lätkääkin.
PALKKAKATTO SM-LIIGAAN!
Rauma-Pori ja Helsinki-Helsinki akselilla on elintärkeetä että toinen on parempi kun toinen, sarjataulukko ei silti oo lähelläkään totuutta, vaan yksittäiset ottelut ratkoo.
Ja Helsingissä ollaan silti parempia mitä muualla! Ai vittu, mä asunkin nykyään Espoossa, joten juonpa olutta huonouteeni.
Olet hieno ihminen.
Popedaa soi taustalla, kunnon junttieinarimenoa.
Suosittelen siirtymään tuonne "tajuntaa laajentavien suonensisäisten" -ketjuun.Sitähän se. Mikäs siinä kaiuttimista kuunnellessa, mutta mä sentään jouduin viimeksi Tampereella ollessani vaihtamaan pari sanaa Pate Mustalärvin kanssa, ja baarissa vielä jutustelemaan Jutilan kanssa. Hä! Ylämummoon!
Joo vittu. Olutta, vai pitäiskö siirtyä vahvempiin, kun tommosia muistelee..
Ja Helsingissä ollaan silti parempia mitä muualla! Ai vittu, mä asunkin nykyään Espoossa, joten juonpa olutta huonouteeni.
Juhlitte nimittäin Espoossa mestaruutta tänä vuonna torilla. Päättäkää sitten itse millä torilla. Perusteluna yksinkertaisesti (miksi mun pitää kirjoittaa tämä sana joka jumalan viestiin??) se, että hoiditte puolivälierät aivan suvereenilla esityksellä verrattuna muihin joukkueisiin.
"Olen minä itsekin asunut Espoossa kuusi vuotta että itseasiassa osa siitä mestaruudesta kuuluu minullekin."
HANNES!!!
Hannekselle olis just ja just käyttöä ens kauden hifkissä.
Oulussa nuorikon ja veljen ja sen morsion kanssa, ja punkkua maistoin. Pierettää, koitan olla passivoitumatta. Kohta puttaale, ei minnekään baariin tänään, ellei Sammakko houkuttele.
Ette saa Hannesta, mutta ehkä Vellu Laitinen hieman lohduttaa.
Kuitenkin samantyylinen pelaaja ja heart & soul kapteeni.
Voi elämän kevät, aivan uskomaton flunssa päällä. Kurkku on kipeä ja jossain tuolla nenän takana on vielä kipeämpi kohta. Siis oiskohan tästä nyt joku 2-3 iltaa sitten kun tuli temmottua tota vodkaa oikein urakalla. Aluksi pistin lasiin aina puolet vettä suhteessa tohon vodkaan, kun tossa mallissa näytti prosentteja olevan peräti 80, mutta voi olla että loppuvaiheessa sitä tuhannen tuiskeessa ei sitten tajunnutkaan paljoa mitään vettä lisäillä. Tosta epäilin pienen kurkkukivun johtuvan, mikä tässä parin päivän ajan on hieman vaivannut, mutta nyt tänä iltana tukkeutui noi muutkin röörit mitä naamasta löytyy. Varmaan on vähän kuumettakin. Kuumemittarikin on ihmeellisesti hajonnut. Mä kuvittelin että vaan ne digitaaliset sellaiset hajoavat. Ettei vaan tuolla kurkussa olis joku tulehduskin. Mulle kun ei ole koskaan selvinnut mistä niitä tulehduksia oikein varmuudella tunnistaa. Noh, pikkaiset saaremaata oon tässä ensihätään ottanut. Mitä sitä muutakaan keksis.
No voi sendäs. :(
Midä jos kokeilisit ihan ottaa jodain lämmindä juomaa ilman alkoholia, vaikkka padi pudanaa ja kunnon 12h dukkumisedt?
Heureka!Midä jos kokeilisit ihan ottaa jodain lämmindä juomaa ilman alkoholia, vaikkka padi pudanaa ja kunnon 12h dukkumisedt?
Voi elämän kevät, aivan uskomaton flunssa päällä. Kurkku on kipeä ja jossain tuolla nenän takana on vielä kipeämpi kohta. Siis oiskohan tästä nyt joku 2-3 iltaa sitten kun tuli temmottua tota vodkaa oikein urakalla. Aluksi pistin lasiin aina puolet vettä suhteessa tohon vodkaan, kun tossa mallissa näytti prosentteja olevan peräti 80, mutta voi olla että loppuvaiheessa sitä tuhannen tuiskeessa ei sitten tajunnutkaan paljoa mitään vettä lisäillä. Tosta epäilin pienen kurkkukivun johtuvan, mikä tässä parin päivän ajan on hieman vaivannut, mutta nyt tänä iltana tukkeutui noi muutkin röörit mitä naamasta löytyy. Varmaan on vähän kuumettakin. Kuumemittarikin on ihmeellisesti hajonnut. Mä kuvittelin että vaan ne digitaaliset sellaiset hajoavat. Ettei vaan tuolla kurkussa olis joku tulehduskin. Mulle kun ei ole koskaan selvinnut mistä niitä tulehduksia oikein varmuudella tunnistaa. Noh, pikkaiset saaremaata oon tässä ensihätään ottanut. Mitä sitä muutakaan keksis.
Varjopuoli asiassa on, että taidamme olla tekemässä hidasta itsemurhaa.
Tähän voidaan sanoa, että joku tekee nopeampaa, ja joku hitaampaa.
Tiedän vahhoja ihmisiä jotka ovat vetäneet kohtuullisen säännöllisesti viinaa ja röökiä sekä syöneet rasvaista ruokaa koko ikänsä, ja silti eläneet ~90 vuotiaiksi.
Tiedän myös ihmisiä jotka ovat viettäneet samanlaista elämää, ja kuolleet ~50+ vuotiaina.
Tiedän "maratoonareita" jotka ovat kuolleet 30v sydäriiin
Ehkä epäterveelliset elämäntavat vie muutaman vuoden, ehkä ei. Ei voi tietää.
Vahingossa lähetin ennen sen tärkeimmän kirjoitusta.
Tärkeintä on kuunnella sitä omaa kroppaansa, ja jokainen osaa tehdä sen, jos huvittaa.