Kalsarikänniketju

  • 5 249 333
  • 66 712

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Giraffia on 2 laatikkoa, PL:llää, ja puhelias frendi. Onks nää sit kalsarit ku en ole yksin, vai mitä tää on? Mitä tääl ny oikee tapahtuu??

Maukasta.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Juurikin noin, ämmät helvettiin ja täydellistä. Itse tulee mentyä kalja linjalla. Rahat on aina juotu, joten ei ole toivoakaan mihinkään baarikaappiin saatika sinne vielä jotain sisältöä. Porvareiden hommia sanon ma. ;)

Loistava vastaus. Mietin pitkään, että pistänkö loppuun disclaimerin, että ämmienhän juomia nuo, mutta kun "käskettiin" kokeilla, mutta enpä arvannut saavanai palautetta.
 

Live-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onko suositella mitään drinkkiä calvadosista? Itselläni on se pullo pölyttynyt tuolla kaapissa jo jonkun aikaa kun en oikein päässyt makuun heti. Tai miten tapaat kyseistä nektaria nauttia?

Eipä toi iso-C oikeastaan blandikseksi taivu. Eli ite imailen ihan sellaisenaan, kuitenkin "pieninä" määrinä kerrallaan. Jos nyt satut yön pimeimpinä tunteinä löytämään jonkin erityisen reseptin, kerro toki.

Eikö Hubba Bubbaa muka enää saa? Oli ainakin parasta purkkaa kuplien puhalteluun. Toimi myös hyvin pikaliiman korvikkeena.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mitävittua.

Pitäisi siivota, et ainakaa siivousmentaliteettia kohentanut.

Tota, tiesitkös koljatti, että joku maailman parhaannäkönen akka tarjoo pipaa huomenna kaikille joilla on kämppä viimesen päälle kunnossa. Se kiertää puhelinluettelon mukaan paikkoja lävite. Toivottavasti oot aakkosten alkupäässä tai voi olla aika elotonta menoa.
 
B

Brenahan

Nyt mä lähen kattomaan sen Bourne Supremacyn, palataan parin tunnin päästä.
Kerro toki sitten tekikö mureke vaikutuksen, oliko paistoaika hyvä jne ? ;)

Edit. Nyt on lähettävä käymään "kylillä" palaan tänne jossain vaiheessa. Melko varmaan menee aivan aamuyön pikkutunneille. Pitäkää meininki korkeena.
 
Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
Tota, tiesitkös koljatti, että joku maailman parhaannäkönen akka tarjoo pipaa huomenna kaikille joilla on kämppä viimesen päälle kunnossa. Se kiertää puhelinluettelon mukaan paikkoja lävite. Toivottavasti oot aakkosten alkupäässä tai voi olla aika elotonta menoa.

Ah, si senjor. Kiitoksia tästä!
Niin ja oon keskivaiheilla, mutta jos on niin laadukas daami, niin väljempikin käy.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Bärkkele, Pietari onkin Oulussa ja Epäilevä Tuomas on pian hakeva minut bimbbirallia ajamaan Pietari ohessa. Hitsin hitsi. Kenties kapakassa nautittu GT on oleva kohtaloni.

Mutta silloinhan kalsarikänni tuhoutuisi semanttista taustaa vasten tarkasteltuna.

En haluaisi olla luopio, en!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Bärkkele, Pietari onkin Oulussa ja Epäilevä Tuomas on pian hakeva minut bimbbirallia ajamaan Pietari ohessa. Hitsin hitsi. Kenties kapakassa nautittu GT on oleva kohtaloni.

Mutta silloinhan kalsarikänni tuhoutuisi semanttista taustaa vasten tarkasteltuna.

En haluaisi olla luopio, en!

Anna männä vaan, ei sitä lasketa jos kadut kerta syvästi "joutuessasi" moiseen tilanteeseen. Ikekin oli kertakaikkiaan pakotettu lähettämään nuo viestinsä. On se tukiainen senvertas kauhee akka ettei sille soittaakaan viiti.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Niinpä niin, tällä kertaa vois natsata tää lainaus paremmin. Mitäs juomia palstaveljillä löytyy, mitä olisi tarkoitus tänään nauttia?

Eldorado lonkeroa tuli ostettua (kokeilumielessä). Ei vakuuttanut, menee ihan perusjuomana mutta jos vertaa alan johtaviin niin ei. Lisäksi löytyy Fosterssia 12 x 0,44cl (osa juotu jo). Se toimii aina. Kermana kakun päällä 0,5l salmari. Korkkaamatta toistaiseksi.
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juomina 2 plo punaviiniä (tuhottu jo) Koff 0,5X6 (osa tuhottu) ja pullo Jallua (ei vielä aloitettu).
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Juomina 2 plo punaviiniä (tuhottu jo) Koff 0,5X6 (osa tuhottu) ja pullo Jallua (ei vielä aloitettu).

Kova katalogi. Tuo Jallupullo yksinään menee hyvin kiukkuun (esim. jos akka jättää) mutta viini on ollut aina paha mulle. Täytys varmaan vaan rohkeemmin kokeilla ja nauttia. Kait siihenkin oppii.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kova katalogi. Tuo Jallupullo yksinään menee hyvin kiukkuun (esim. jos akka jättää) mutta viini on ollut aina paha mulle. Täytys varmaan vaan rohkeemmin kokeilla ja nauttia. Kait siihenkin oppii.

Oppii kyllä, minäkin opin sen noin vuosi sitten. Nykyään putoaa alas kurkusta kumman helposti.

Täällä on heti rähinät päällä, kun minun joutuu olla töissä. On se elämä epäreilua.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Oppii kyllä, minäkin opin sen noin vuosi sitten. Nykyään putoaa alas kurkusta kumman helposti.

Täällä on heti rähinät päällä, kun minun joutuu olla töissä. On se elämä epäreilua.

Oorrait. Huomenna korkkaan tosta kaapista jonkun valkkarin ja juon sen pois hitaasti ja "hyvästä mausta" nauttien. Tietenkin patongin kera. Huomenna aloitan uuden ja ihanan oppimisprosessin. :)
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
No jos tässä ruvetaan häntä ojossa lauseiden nurkkia nuuhkimaan, niin olenko jossain puhunut Sandelsista? Mistäs tiedät etten puhunut vanhasta kunnon Prinssieversti -viskilikööristä? Hä?

Täytyy sen verran puolustaa että Everstistä puhuttaessa useat henkilöt muodostavat yhtälön Sandels olut merkkiin. Ei mulla muuta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Oorrait. Huomenna korkkaan tosta kaapista jonkun valkkarin ja juon sen pois hitaasti ja "hyvästä mausta" nauttien. Tietenkin patongin kera. Huomenna aloitan uuden ja ihanan oppimisprosessin. :)

Jos tarkempia ollaan, niin ennen upposi valkkari, muttei punkku, nykyään mieluummin punkkua kuin valkkaria.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
No jos tässä ruvetaan häntä ojossa lauseiden nurkkia nuuhkimaan, niin olenko jossain puhunut Sandelsista? Mistäs tiedät etten puhunut vanhasta kunnon Prinssieversti -viskilikööristä? Hä?

Mulla oli vahva tunne munaskuissa, jos sulla ei ole lapasessa kellertävän ruskeaa tölkkiä tai pulloa jossa sellainen etiketti pyydän anteeksi.

Kerro olinko tosiaan väärässä.
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt on kaljatkin juotu joten jallulla jatketaan. Onnea Ässien A-nuorille Kalpaa vastaan, sunnuntaina halliin 3000 ihmistä?
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Yesshh! Se on pääsiäiskänniä, perkeles!

Hyvä fiilis, perjantaikoppa (vaik on torsdai), muutama wanha tölkki viime viikonlopulta, emäntä meni nukkuu, maideni soi, päällä kylpytakki & lannevaate ja jalassa reiskat, röökiä on... Elämä on oikeesti aika mahtava juttu! Näistä pienistä iloista sen löytää ja näinä tärkeinä hetkinä sen tuntee :) Kalja ei ihan heti juomalla lopu!

Onpa muuten erikoista että näiltä leveyspiireiltä sai Karhukopan pari euroa halvemmalla ku koffikopan. Yleensä se pilsneri on sisäänheittotuotteena ja kunnon kaljasta saa maksaa v*tusti enemmän. Mut ei tänään! Tää on onnenpäivä!

Tietääks joku mihin se Mandi ja sit toi idols-typsy muuten kuoli? Emäntää kiinnostais kovasti tietää ja olis kiva yllättää se aamulla jollain muullakin tiedolla ku sillä että mä oon taas kerran liian krapulassa harrastaakseni seksiä...
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Yesshh!Tietääks joku mihin se Mandi ja sit toi idols-typsy muuten kuoli? Emäntää kiinnostais kovasti tietää ja olis kiva yllättää se aamulla jollain muullakin tiedolla ku sillä että mä oon taas kerran liian krapulassa harrastaakseni seksiä...

Iltalehdeltä saamieni tietojen mukaan Idols-Mia kuoli eilen. Tosin asiasta uutisoitiin vasta tänään. Varmuutta asiasta ei ole. Mandihan heitti kirveen kaivoon jo noin viikko sitten?

Sama tilanne täällä, akka nukkumassa, koira nukkuu koiran unta (yhdyssana?) tuossa lattialla ja tarkkailee isännän touhuja. Kylpytakki on revitelty täysin auki ja tupakkia palaa noin tunnin välein. Kalja ei lopu juomalla ja jyppikin voittaa huomenna. Tämä se on mahtavaa. Laskutkin tuli tänään maksettua. Kaikki on hyvin.

edit: Yhdyssana. Thx cottonmouth.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös