Kalsarikänniketju

• 5 301 622
  • 66 744
Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
Tota, tiesitkös koljatti, että joku maailman parhaannäkönen akka tarjoo pipaa huomenna kaikille joilla on kämppä viimesen päälle kunnossa. Se kiertää puhelinluettelon mukaan paikkoja lävite. Toivottavasti oot aakkosten alkupäässä tai voi olla aika elotonta menoa.

Ah, si senjor. Kiitoksia tästä!
Niin ja oon keskivaiheilla, mutta jos on niin laadukas daami, niin väljempikin käy.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Bärkkele, Pietari onkin Oulussa ja Epäilevä Tuomas on pian hakeva minut bimbbirallia ajamaan Pietari ohessa. Hitsin hitsi. Kenties kapakassa nautittu GT on oleva kohtaloni.

Mutta silloinhan kalsarikänni tuhoutuisi semanttista taustaa vasten tarkasteltuna.

En haluaisi olla luopio, en!

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Bärkkele, Pietari onkin Oulussa ja Epäilevä Tuomas on pian hakeva minut bimbbirallia ajamaan Pietari ohessa. Hitsin hitsi. Kenties kapakassa nautittu GT on oleva kohtaloni.

Mutta silloinhan kalsarikänni tuhoutuisi semanttista taustaa vasten tarkasteltuna.

En haluaisi olla luopio, en!

Anna männä vaan, ei sitä lasketa jos kadut kerta syvästi "joutuessasi" moiseen tilanteeseen. Ikekin oli kertakaikkiaan pakotettu lähettämään nuo viestinsä. On se tukiainen senvertas kauhee akka ettei sille soittaakaan viiti.

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Niinpä niin, tällä kertaa vois natsata tää lainaus paremmin. Mitäs juomia palstaveljillä löytyy, mitä olisi tarkoitus tänään nauttia?

Eldorado lonkeroa tuli ostettua (kokeilumielessä). Ei vakuuttanut, menee ihan perusjuomana mutta jos vertaa alan johtaviin niin ei. Lisäksi löytyy Fosterssia 12 x 0,44cl (osa juotu jo). Se toimii aina. Kermana kakun päällä 0,5l salmari. Korkkaamatta toistaiseksi.

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juomina 2 plo punaviiniä (tuhottu jo) Koff 0,5X6 (osa tuhottu) ja pullo Jallua (ei vielä aloitettu).

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juomina 2 plo punaviiniä (tuhottu jo) Koff 0,5X6 (osa tuhottu) ja pullo Jallua (ei vielä aloitettu).

Kova katalogi. Tuo Jallupullo yksinään menee hyvin kiukkuun (esim. jos akka jättää) mutta viini on ollut aina paha mulle. Täytys varmaan vaan rohkeemmin kokeilla ja nauttia. Kait siihenkin oppii.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kova katalogi. Tuo Jallupullo yksinään menee hyvin kiukkuun (esim. jos akka jättää) mutta viini on ollut aina paha mulle. Täytys varmaan vaan rohkeemmin kokeilla ja nauttia. Kait siihenkin oppii.

Oppii kyllä, minäkin opin sen noin vuosi sitten. Nykyään putoaa alas kurkusta kumman helposti.

Täällä on heti rähinät päällä, kun minun joutuu olla töissä. On se elämä epäreilua.

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oppii kyllä, minäkin opin sen noin vuosi sitten. Nykyään putoaa alas kurkusta kumman helposti.

Täällä on heti rähinät päällä, kun minun joutuu olla töissä. On se elämä epäreilua.

Oorrait. Huomenna korkkaan tosta kaapista jonkun valkkarin ja juon sen pois hitaasti ja "hyvästä mausta" nauttien. Tietenkin patongin kera. Huomenna aloitan uuden ja ihanan oppimisprosessin. :)

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
No jos tässä ruvetaan häntä ojossa lauseiden nurkkia nuuhkimaan, niin olenko jossain puhunut Sandelsista? Mistäs tiedät etten puhunut vanhasta kunnon Prinssieversti -viskilikööristä? Hä?

Täytyy sen verran puolustaa että Everstistä puhuttaessa useat henkilöt muodostavat yhtälön Sandels olut merkkiin. Ei mulla muuta.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Oorrait. Huomenna korkkaan tosta kaapista jonkun valkkarin ja juon sen pois hitaasti ja "hyvästä mausta" nauttien. Tietenkin patongin kera. Huomenna aloitan uuden ja ihanan oppimisprosessin. :)

Jos tarkempia ollaan, niin ennen upposi valkkari, muttei punkku, nykyään mieluummin punkkua kuin valkkaria.

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
No jos tässä ruvetaan häntä ojossa lauseiden nurkkia nuuhkimaan, niin olenko jossain puhunut Sandelsista? Mistäs tiedät etten puhunut vanhasta kunnon Prinssieversti -viskilikööristä? Hä?

Mulla oli vahva tunne munaskuissa, jos sulla ei ole lapasessa kellertävän ruskeaa tölkkiä tai pulloa jossa sellainen etiketti pyydän anteeksi.

Kerro olinko tosiaan väärässä.

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt on kaljatkin juotu joten jallulla jatketaan. Onnea Ässien A-nuorille Kalpaa vastaan, sunnuntaina halliin 3000 ihmistä?

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Yesshh! Se on pääsiäiskänniä, perkeles!

Hyvä fiilis, perjantaikoppa (vaik on torsdai), muutama wanha tölkki viime viikonlopulta, emäntä meni nukkuu, maideni soi, päällä kylpytakki & lannevaate ja jalassa reiskat, röökiä on... Elämä on oikeesti aika mahtava juttu! Näistä pienistä iloista sen löytää ja näinä tärkeinä hetkinä sen tuntee :) Kalja ei ihan heti juomalla lopu!

Onpa muuten erikoista että näiltä leveyspiireiltä sai Karhukopan pari euroa halvemmalla ku koffikopan. Yleensä se pilsneri on sisäänheittotuotteena ja kunnon kaljasta saa maksaa v*tusti enemmän. Mut ei tänään! Tää on onnenpäivä!

Tietääks joku mihin se Mandi ja sit toi idols-typsy muuten kuoli? Emäntää kiinnostais kovasti tietää ja olis kiva yllättää se aamulla jollain muullakin tiedolla ku sillä että mä oon taas kerran liian krapulassa harrastaakseni seksiä...

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Yesshh!Tietääks joku mihin se Mandi ja sit toi idols-typsy muuten kuoli? Emäntää kiinnostais kovasti tietää ja olis kiva yllättää se aamulla jollain muullakin tiedolla ku sillä että mä oon taas kerran liian krapulassa harrastaakseni seksiä...

Iltalehdeltä saamieni tietojen mukaan Idols-Mia kuoli eilen. Tosin asiasta uutisoitiin vasta tänään. Varmuutta asiasta ei ole. Mandihan heitti kirveen kaivoon jo noin viikko sitten?

Sama tilanne täällä, akka nukkumassa, koira nukkuu koiran unta (yhdyssana?) tuossa lattialla ja tarkkailee isännän touhuja. Kylpytakki on revitelty täysin auki ja tupakkia palaa noin tunnin välein. Kalja ei lopu juomalla ja jyppikin voittaa huomenna. Tämä se on mahtavaa. Laskutkin tuli tänään maksettua. Kaikki on hyvin.

edit: Yhdyssana. Thx cottonmouth.

Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Idols joku kuoli? No vittu siinähän sitä onkin syytä kirjoittelemisiin tähän ketjuun... Ihmisiä kuolee päivittäin, en ole nähnyt montaakaan ketjua jostain parikymppisen kiinalaisen kuolemasta. Joten ei jonkun vitun idolsissa pyörähtäneen kuolema välttämättä ehdi kiinnostamaan. Ei jumalauta teitä.

Niin, tässä piti kiirehtiä takaisin opiskelupaikkakunnalle pässiäisen viettohon, sillä työkalut ovat täällä, eikä projekti etene ilman niitä. Vittu jee.

Siksi juuri ja tästä paikasta johtuen, olen naamat. Tässä perslävessä jossa joudun ajoittain viipymään, ei voi harrastaa mitään muuta kuin alkoholisoitumista. Notta "bottoms up!" se sanoi.

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Joo niinhän tuosta on jo aikaa, mut ei liene kummankaan lähtötapa selvillä näin niinkuin tavisten tiedoissa? Itseä ei sen kummemmin kiinnosta, sääli kun kuolivat. Kymmenkunta vuotta mua nuorempia molemmat ja varmaan jäi vielä jotain puuhaa puuhastelemattakin...

Olispa kyllä muuten mageeta ku olis itelläkin koira. Meil on kyl kissa, mut ei se ihan samaa asiaa aja. Koiralle voisi vaikkapa jutella jääkiekosta ja muusta tärkeästä, kun taas kissaperkeleelle tulee lähinnä lööperreltyä kuin pikkuvauvalle ja siitäkin tulee kiitokseksi yleensä kynnestä.

Miksihän muuten meillä ihmislapsilla on tapana höpötellä vauvoille siihen tapaan mitä me yleensä tehdään? Vaikka tuskin se niille hyväksi olisikaan jos puhuisin niille samoin kuin esmes työkavereille... Mutta eikös se ole vaan julman maailman totuuksien lykkäämistä väkipakolla kauemmas, vaikka kaikki tietävät että ennemmin tahi myöhemmin se baby kuitenkin joutuu huomaamaan ettei kaikki kivoja asioita puhuvat vanhat sedät kuitenkaan hyvää tarkoita, vaan koittaa päästä sen vaippoihin?

Julma maailma... Mut onneks tääl himas on lämmintä olla, kylmää kaljaa ja heviä mitä kuunnella.

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Hei jääkone-heebo! Otas iisisti ja nappaa pilsut taas. Ootsä nähny "Big Lebowski":n? Rauhotu, oo niinku the Dude. Mä tien et oot varmaan juubas etkä osaa lukee, mut kuitenki. Kysyin vaan ku vaimoa tahtoo nuo asiat kiinnostaa.

Tajusitteks muuten et toi Queens of the stone ages-bändin "Sick sick sick"-video ja biisi on ihan tajuttoman nerokkaita!? Täytyy kattoo uusiks.

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Hiljaiseksihan se vetää näiden nuorien neitojen kuolema.

Hitto en mä osaa sanoa mitään. On vaan paska fiilis.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Pitäähän se pääsiäinenkin käynistellä joten tänne siis tie vie.

Tänään muuten kun vierailin Lidlissä niin aattelin siinä sitten ajankohdan mukaisesti erilaisia suklaisiakin poimia mukaan. Koriin tuli myös saksalaisia liköörinamusia/suklaita. En normaalisti liköörikarkeista niin hirveästi pidä ja itse asiassa näin Suomessa mitään liköörikarkkeja olekkaan pyh, mutta aattelimpa kuitenkin ennakkoluullottomasti maistella saksalaisia versioita.

No yllätys oli melkoinen kun sitten maistoin ensimmäistä. Suklaassa (semmonen jonkin soritin ontto muna) olikin sisällä ihan kunnontujaus likööriä. Siis ihan kunnon. Kun näitä vetelis vain jonkin verran/tarpeeksi niin ihan kunnon humalaan pääsis perkele. No joo siihen on helpompiakin reittejä, jonka vuoksi bissellä iltaani jatkoinkin.

Nyt on jokunen otettu. Tarkoitus ei ole kuitenkaan mitään aivan hirmuisia ottaa. Ihan vain rentoutumismielessä kun on tässä melko hektinen alkuviikko takana. Enemmän sitten viikonloppuna.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy