Nyt soi PMMP:n Taiteilija ja tulikin mieleeni että tämä sopiikin hyvin Raimon muistolle!
Olutta enää pullo ja kossua vajaa puoli :D
You reached for the secret too soon, you cried for the moon.
Ei kossua. ;/
Nyt soi PMMP:n Taiteilija ja tulikin mieleeni että tämä sopiikin hyvin Raimon muistolle!
Olutta enää pullo ja kossua vajaa puoli :D
Niin tiedän minäkin useita noita. Havaintoni hitaan itsemurhan tekemisestä juomalla eivät koske kaikkia, jotka viestini sattuvat lukemaan, ainoastaan minua ja nimimerkkiä "Pete2004". Eri mieltä saa olla, mutta silti puhun kokemuksesta.
Entäpä jos sinua ympäröivä meteli on niin voimakasta, ettei sinulla ole mahdollisuutta kuunnella omaa kroppaasi?
Ei kossua. ;/
Ei ollu ennen ysiä kaljalle käyttöä, joten näillä mennään. :(
Ei uskalla vetää väkeviä, menee vielä päähän. :)
Nousiskin päähän.. Ei vaan pokeri kulkee ja :peukku: Naisista en toki forumistina tiedä mitään? :D
AWe, en olisi ikinä uskonut että noin pervertti olisit että nuorikon, veljen ja sen morsion kanssa ja punkkua? Piere.
Toivottavasti Sammakko pelastaa sinut ja pyyhkäisee kirjoitelmasi poikkeen jasta. Minä en voi muuta kuin hieman itkeä puolestasi.
Snif, snif.
Extreme - decadence dance
-b-b-p
Mulla on perinteisesti ollut semmonen ongelma, että naiset luulee tietävänsä jotain musta, vailla kellään ei ole hajuakaan.
Me VIHATAAN EPKAA TUOKKOLAA!
Survivor-Eye Of The Tiger
Survivor-Eye Of The Tiger
Ei vittu, huikeaa, itken melkeen tälle -b
Unelmista totta -2008½
Tämähän nyt toki on yleinen ongelma, mutta jos sulla siellä kotona jo yksi on niin kaikki lienee kunnossa?
We believe -08.
Näin ennakkosuosikin asemassa on toki vaikeata välttää kyyneliä, mutta säästettäköön ne sinne huhtiukuun juhliin OPEL-Areenalle.
En tiedä onko kaikki kunnossa. Mä vaan kohennan kalsareitani ja juon olutta.
Miksi ei otettaisi Daddyn MaCLEAN 10:n kanssa iloa irti :)
Denigrate - Mombasa
-b
Aivan huikeaa!
POLVI! http://www.youtube.com/watch?v=-A4BQFd05lA
Huikeaa, joku Gliitterin kappale soi! Rytmi ja kiima on kova!