Kalsarikänniketju

  • 5 247 173
  • 66 704

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi elämän kevät, aivan uskomaton flunssa päällä. Kurkku on kipeä ja jossain tuolla nenän takana on vielä kipeämpi kohta. Siis oiskohan tästä nyt joku 2-3 iltaa sitten kun tuli temmottua tota vodkaa oikein urakalla. Aluksi pistin lasiin aina puolet vettä suhteessa tohon vodkaan, kun tossa mallissa näytti prosentteja olevan peräti 80, mutta voi olla että loppuvaiheessa sitä tuhannen tuiskeessa ei sitten tajunnutkaan paljoa mitään vettä lisäillä. Tosta epäilin pienen kurkkukivun johtuvan, mikä tässä parin päivän ajan on hieman vaivannut, mutta nyt tänä iltana tukkeutui noi muutkin röörit mitä naamasta löytyy. Varmaan on vähän kuumettakin. Kuumemittarikin on ihmeellisesti hajonnut. Mä kuvittelin että vaan ne digitaaliset sellaiset hajoavat. Ettei vaan tuolla kurkussa olis joku tulehduskin. Mulle kun ei ole koskaan selvinnut mistä niitä tulehduksia oikein varmuudella tunnistaa. Noh, pikkaiset saaremaata oon tässä ensihätään ottanut. Mitä sitä muutakaan keksis.

No voi sendäs. :(

Midä jos kokeilisit ihan ottaa jodain lämmindä juomaa ilman alkoholia, vaikkka padi pudanaa ja kunnon 12h dukkumisedt?
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No voi sendäs. :(

Midä jos kokeilisit ihan ottaa jodain lämmindä juomaa ilman alkoholia, vaikkka padi pudanaa ja kunnon 12h dukkumisedt?

Niin ja meinasin vielä kirjoitella, että kunnon flunssa on aika perseestä. Viinalla voi kokeilla parantaa oloa, mutta yleensä vaikutus on päinvastainen jne..
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Midä jos kokeilisit ihan ottaa jodain lämmindä juomaa ilman alkoholia, vaikkka padi pudanaa ja kunnon 12h dukkumisedt?
Heureka!

No ei. Siis ei tää vaiva nyt ehkä niin paha ole mitä tosta voisi äkkiseltään ymmärtää. Tottapuhuen tuli kyl vähän sellainen valittajafiiliskin. Toisaalta, ei tässä nyt silleen mitään hätää ole. Oikeastaan ihan hyvin voi ottaa. Ja itseasiassa nytkin jo vähän helpottaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Voi elämän kevät, aivan uskomaton flunssa päällä. Kurkku on kipeä ja jossain tuolla nenän takana on vielä kipeämpi kohta. Siis oiskohan tästä nyt joku 2-3 iltaa sitten kun tuli temmottua tota vodkaa oikein urakalla. Aluksi pistin lasiin aina puolet vettä suhteessa tohon vodkaan, kun tossa mallissa näytti prosentteja olevan peräti 80, mutta voi olla että loppuvaiheessa sitä tuhannen tuiskeessa ei sitten tajunnutkaan paljoa mitään vettä lisäillä. Tosta epäilin pienen kurkkukivun johtuvan, mikä tässä parin päivän ajan on hieman vaivannut, mutta nyt tänä iltana tukkeutui noi muutkin röörit mitä naamasta löytyy. Varmaan on vähän kuumettakin. Kuumemittarikin on ihmeellisesti hajonnut. Mä kuvittelin että vaan ne digitaaliset sellaiset hajoavat. Ettei vaan tuolla kurkussa olis joku tulehduskin. Mulle kun ei ole koskaan selvinnut mistä niitä tulehduksia oikein varmuudella tunnistaa. Noh, pikkaiset saaremaata oon tässä ensihätään ottanut. Mitä sitä muutakaan keksis.

Se että on jatkuvasti röörit tukossa ja pieni kuume päällä on ihan normaali olotila silloin, kun otetaan keittoa säännöllisesti päivästä toiseen, kokeiltu on. Ei se mitään flunssaa ole vaan elimistön puolustusreaktio vieraita aineita vastaan.

Ei syytä huoleen, sitä voi tehdä jopa vuosia, kokeiltu on sekin. Varjopuoli asiassa on, että taidamme olla tekemässä hidasta itsemurhaa.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varjopuoli asiassa on, että taidamme olla tekemässä hidasta itsemurhaa.

Tähän voidaan sanoa, että joku tekee nopeampaa, ja joku hitaampaa.

Tiedän vahhoja ihmisiä jotka ovat vetäneet kohtuullisen säännöllisesti viinaa ja röökiä sekä syöneet rasvaista ruokaa koko ikänsä, ja silti eläneet ~90 vuotiaiksi.

Tiedän myös ihmisiä jotka ovat viettäneet samanlaista elämää, ja kuolleet ~50+ vuotiaina.

Tiedän "maratoonareita" jotka ovat kuolleet 30v sydäriiin

Ehkä epäterveelliset elämäntavat vie muutaman vuoden, ehkä ei. Ei voi tietää.

Vahingossa lähetin ennen sen tärkeimmän kirjoitusta.

Tärkeintä on kuunnella sitä omaa kroppaansa, ja jokainen osaa tehdä sen, jos huvittaa.
 

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
Nyt soi PMMP:n Taiteilija ja tulikin mieleeni että tämä sopiikin hyvin Raimon muistolle!

Olutta enää pullo ja kossua vajaa puoli :D
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tähän voidaan sanoa, että joku tekee nopeampaa, ja joku hitaampaa.

Tiedän vahhoja ihmisiä jotka ovat vetäneet kohtuullisen säännöllisesti viinaa ja röökiä sekä syöneet rasvaista ruokaa koko ikänsä, ja silti eläneet ~90 vuotiaiksi.

Tiedän myös ihmisiä jotka ovat viettäneet samanlaista elämää, ja kuolleet ~50+ vuotiaina.

Tiedän "maratoonareita" jotka ovat kuolleet 30v sydäriiin

Ehkä epäterveelliset elämäntavat vie muutaman vuoden, ehkä ei. Ei voi tietää.

Vahingossa lähetin ennen sen tärkeimmän kirjoitusta.

Tärkeintä on kuunnella sitä omaa kroppaansa, ja jokainen osaa tehdä sen, jos huvittaa.

Niin tiedän minäkin useita noita. Havaintoni hitaan itsemurhan tekemisestä juomalla eivät koske kaikkia, jotka viestini sattuvat lukemaan, ainoastaan minua ja nimimerkkiä "Pete2004". Eri mieltä saa olla, mutta silti puhun kokemuksesta.

Entäpä jos sinua ympäröivä meteli on niin voimakasta, ettei sinulla ole mahdollisuutta kuunnella omaa kroppaasi?
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin tiedän minäkin useita noita. Havaintoni hitaan itsemurhan tekemisestä juomalla eivät koske kaikkia, jotka viestini sattuvat lukemaan, ainoastaan minua ja nimimerkkiä "Pete2004". Eri mieltä saa olla, mutta silti puhun kokemuksesta.

Entäpä jos sinua ympäröivä meteli on niin voimakasta, ettei sinulla ole mahdollisuutta kuunnella omaa kroppaasi?

No joo. Oli vaan tarkoitus sanoa, että aika yksilökohtaista, ja että ikinä ei voi sanoa mitä tapahtuu. Ilmeisesti sitä kuollaan kaikki kuitenkin joskus.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ollu ennen ysiä kaljalle käyttöä, joten näillä mennään. :(

Ei uskalla vetää väkeviä, menee vielä päähän. :)

Tuli jo vetästyä viikolla semmoset kännit, että joutuu yhä vieläkin muijan kanssa neuvottelemaan olemassa olonsa tarpeellisuudesta.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nousiskin päähän.. Ei vaan pokeri kulkee ja :peukku: Naisista en toki forumistina tiedä mitään? :D

Ei uskalla pelaa, voittanut liikaa viime aikoina. ;)

Mulla on perinteisesti ollut semmonen ongelma, että naiset luulee tietävänsä jotain musta, vailla kellään ei ole hajuakaan.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
AWe, en olisi ikinä uskonut että noin pervertti olisit että nuorikon, veljen ja sen morsion kanssa ja punkkua? Piere.

Toivottavasti Sammakko pelastaa sinut ja pyyhkäisee kirjoitelmasi poikkeen jasta. Minä en voi muuta kuin hieman itkeä puolestasi.

Snif, snif.

kysyin kiviltä, niitäkään ei kiinnostanut

Extreme - decadence dance
-b-b-p

lisää viinaa jos tollasta kuuntelet, täällä soi Joy Division
 

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
Mulla on perinteisesti ollut semmonen ongelma, että naiset luulee tietävänsä jotain musta, vailla kellään ei ole hajuakaan.

Tämähän nyt toki on yleinen ongelma, mutta jos sulla siellä kotona jo yksi on niin kaikki lienee kunnossa?

Äskön kakkoseksi? :( sittarissa ja "rolli" eiku kasvaa, vieläköhän sitä uskaltais pelata?

np: teräsbetoni - vaadimme metalliaah

edit: ja osaisikohan joku sanoa että minkä vatun taa tää mun welho katkeilee koko ajan? Joku virus?
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Tämä avautuminen menisi melkein "Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?"-topiciin, mutta koska jatkan mäyrättelyä kotiolosuhteissa, vaadin saada oikeutta avautua tähän topiciin. So not, avaudun silti.

Rennohkoa menoa siitä lähtien, kun pääsin töistä. Koska TES suo sangen tuntuvat lisät pitkäperjantaina työskentelyyn, syntyi välttämätön tarve lähteä tuhoamaan ko. euromäärä jo Mikkelin yöelämän kiihkeään urbaaniin sykkeeseen, eli tarkemmin ottaen siis kahteen baariin.

Kolmaskin olisi ollut, mutta kaverin humalatila alkoi muuttua jo nelivedoksi, joten itsekin katsoin suotavimmaksi suunnata turvallisesti neljän seinän sisään nauttimaan alkuviikon tuliaiswiinaksia (Bombay Sapphire+tonic-vettä ja Jim Beamia).

Huomenna uudelleen. BRENAA MJÖTÖH!?!?
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vittu nää mitkääön kaljssir oo.

Yritän etsiä "Oletko ikinäk ännissä?" -äänesyä, mutta en lydä.

Silri: Me VIHATAAN EPKAA TUOKKOLAA!
 

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
Survivor-Eye Of The Tiger
Ei vittu, huikeaa, itken melkeen tälle -b
Unelmista totta -2008½

We believe -08.

Näin ennakkosuosikin asemassa on toki vaikeata välttää kyyneliä, mutta säästettäköön ne sinne huhtiukuun juhliin OPEL-Areenalle.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämähän nyt toki on yleinen ongelma, mutta jos sulla siellä kotona jo yksi on niin kaikki lienee kunnossa?

En tiedä onko kaikki kunnossa. Mä vaan kohennan kalsareitani ja juon olutta.

Niin joo ja kohentaakseni omaa oloani tilasin juuri kärryyn 2000 eurolla vanteet. Mullehan ei vittuilla.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös