Kalsarikänniketju

  • 5 248 480
  • 66 705

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Idols joku kuoli? No vittu siinähän sitä onkin syytä kirjoittelemisiin tähän ketjuun... Ihmisiä kuolee päivittäin, en ole nähnyt montaakaan ketjua jostain parikymppisen kiinalaisen kuolemasta. Joten ei jonkun vitun idolsissa pyörähtäneen kuolema välttämättä ehdi kiinnostamaan. Ei jumalauta teitä.

Niin, tässä piti kiirehtiä takaisin opiskelupaikkakunnalle pässiäisen viettohon, sillä työkalut ovat täällä, eikä projekti etene ilman niitä. Vittu jee.

Siksi juuri ja tästä paikasta johtuen, olen naamat. Tässä perslävessä jossa joudun ajoittain viipymään, ei voi harrastaa mitään muuta kuin alkoholisoitumista. Notta "bottoms up!" se sanoi.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Joo niinhän tuosta on jo aikaa, mut ei liene kummankaan lähtötapa selvillä näin niinkuin tavisten tiedoissa? Itseä ei sen kummemmin kiinnosta, sääli kun kuolivat. Kymmenkunta vuotta mua nuorempia molemmat ja varmaan jäi vielä jotain puuhaa puuhastelemattakin...

Olispa kyllä muuten mageeta ku olis itelläkin koira. Meil on kyl kissa, mut ei se ihan samaa asiaa aja. Koiralle voisi vaikkapa jutella jääkiekosta ja muusta tärkeästä, kun taas kissaperkeleelle tulee lähinnä lööperreltyä kuin pikkuvauvalle ja siitäkin tulee kiitokseksi yleensä kynnestä.

Miksihän muuten meillä ihmislapsilla on tapana höpötellä vauvoille siihen tapaan mitä me yleensä tehdään? Vaikka tuskin se niille hyväksi olisikaan jos puhuisin niille samoin kuin esmes työkavereille... Mutta eikös se ole vaan julman maailman totuuksien lykkäämistä väkipakolla kauemmas, vaikka kaikki tietävät että ennemmin tahi myöhemmin se baby kuitenkin joutuu huomaamaan ettei kaikki kivoja asioita puhuvat vanhat sedät kuitenkaan hyvää tarkoita, vaan koittaa päästä sen vaippoihin?

Julma maailma... Mut onneks tääl himas on lämmintä olla, kylmää kaljaa ja heviä mitä kuunnella.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Hei jääkone-heebo! Otas iisisti ja nappaa pilsut taas. Ootsä nähny "Big Lebowski":n? Rauhotu, oo niinku the Dude. Mä tien et oot varmaan juubas etkä osaa lukee, mut kuitenki. Kysyin vaan ku vaimoa tahtoo nuo asiat kiinnostaa.

Tajusitteks muuten et toi Queens of the stone ages-bändin "Sick sick sick"-video ja biisi on ihan tajuttoman nerokkaita!? Täytyy kattoo uusiks.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Hiljaiseksihan se vetää näiden nuorien neitojen kuolema.

Hitto en mä osaa sanoa mitään. On vaan paska fiilis.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Pitäähän se pääsiäinenkin käynistellä joten tänne siis tie vie.

Tänään muuten kun vierailin Lidlissä niin aattelin siinä sitten ajankohdan mukaisesti erilaisia suklaisiakin poimia mukaan. Koriin tuli myös saksalaisia liköörinamusia/suklaita. En normaalisti liköörikarkeista niin hirveästi pidä ja itse asiassa näin Suomessa mitään liköörikarkkeja olekkaan pyh, mutta aattelimpa kuitenkin ennakkoluullottomasti maistella saksalaisia versioita.

No yllätys oli melkoinen kun sitten maistoin ensimmäistä. Suklaassa (semmonen jonkin soritin ontto muna) olikin sisällä ihan kunnontujaus likööriä. Siis ihan kunnon. Kun näitä vetelis vain jonkin verran/tarpeeksi niin ihan kunnon humalaan pääsis perkele. No joo siihen on helpompiakin reittejä, jonka vuoksi bissellä iltaani jatkoinkin.

Nyt on jokunen otettu. Tarkoitus ei ole kuitenkaan mitään aivan hirmuisia ottaa. Ihan vain rentoutumismielessä kun on tässä melko hektinen alkuviikko takana. Enemmän sitten viikonloppuna.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Rentoutumassa tässä itse kukin... Kun miettii et aamulla oon heränny ennen viittä ja menny kuudeks duuniin niin melko vahvassa fiiliksessä täs viel ollaan! Ja kaapissa viel kymmenkunta + votkapottu jonka kaveri antoi ku oon niin hyvä jätkä! ei täs valittaa voi. Vaik varmaan uni-Jukka tulee ku alan jossain vaihees kattoo leffaa, mut kuitenkin ihan hyvin viel jaksaa vanha painaa.

Niinku RadioRockis sanotaan: (melkein sanasta sanaan) Pikkupojilla on tapana pissata nimikirjaimensa lumihankeen. MusanMake kusee nimensä betoniin.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Joo Lappareita aattelin alkaa kattoo kohtapuoliin, eikä niitä mikään voita. Mut jos kaljasta puhutaan nii paras tulee Porista. Ja jos viinasta, nii paras Venäjältä. Ja jos väität vastaan, niin olet väärässä :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Aamuvuoro tehty loppuun. Vaimo lähti lasten kanssa matkoille. Laitoin Radio Rockin pauhaamaan. Canalin matsi alkaa about parin tunnin päästä. KOFF maistuu pyhien kunniaksi. Jääkaapissa KOFFIA riittää, koska vaimo vasta maanantaina kotiin palaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
VOI!

Mä en tiedä paljonko mulla on viinaa, mutta se on selvää, että sitä on, toisin kuin minä. Koffiakin (kai tämä on jo yleisnimi) on lähes kymmenen kappaletta.

Mitä harmillisin ripuli vaivaa sekä kuume. Millään ei meinaa elimistö nyt desinfektoitua! Tai sitten ilman desinfiointitoimenpiteitä mulla olisi 50 astetta kuumetta. Eipä hänestä tiiä.

Onko Zambonikuskilla muuten miten kovat rientomestat siellä jeerassa (olen antanut itseni ymmärtää että mesta on jeerassa), vai ihanko pelkkien riskikalsarien varassa ollaan. Kuuluuko siellä kännykkä muualla kuin ison tien varressa? ;)

Perkele, olisi ollut kiva vääntää Pro Evolution Socceria kaverien kanssa, mutta kun on tuo kiusallinen vaiva, jota myös taudiksi kutsutaan. Joskus olen kuullut jopa sairaudeksi sitä nimitettävän, mutta tuo on kovin paperinmakuinen ilmaus.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Onko Zambonikuskilla muuten miten kovat rientomestat siellä jeerassa (olen antanut itseni ymmärtää että mesta on jeerassa), vai ihanko pelkkien riskikalsarien varassa ollaan. Kuuluuko siellä kännykkä muualla kuin ison tien varressa? ;)
Täällähän on meininkiä kuin... jossain paikassa jossa ei ole mitään meininkiä!
Eli kalsarikännit ovat täällä se tuttu ja turvallinen valinta.

Tosin, tällä hetkellä olen munasillaan, enkä krapulaltani ole vielä uskaltanut avata tölkkiä. Mutta puolen tunnin päästä eri meininki. ;)
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Täällähän on meininkiä kuin... jossain paikassa jossa ei ole mitään meininkiä!
Eli kalsarikännit ovat täällä se tuttu ja turvallinen valinta.

Tosin, tällä hetkellä olen munasillaan, enkä krapulaltani ole vielä uskaltanut avata tölkkiä. Mutta puolen tunnin päästä eri meininki. ;)

Jostakin syystä raapustuksesi aiheutti kurkunpäässäni lihasreaktion, joka aiheutti huoneen ilmanpaineessa muutoksia ja jota maallikot kutsuvat naureskeluksi.

Mulla on ihan Parker-underwear -kalsongit jaloissa ja kännini on mitä puritaanisinta kalsarikänniä. Tosin olen aika selvinpäin vielä, mutta lain kirjain on täytetty.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mulla oli vahva tunne munaskuissa, jos sulla ei ole lapasessa kellertävän ruskeaa tölkkiä tai pulloa jossa sellainen etiketti pyydän anteeksi.

Kerro olinko tosiaan väärässä.

No et ollut väärässä et. Kunhan ikävystyksissäni rupesin vittuuttani saivartelemaan, kuten sinäkin ensimmäisessä viestissäsi.

Nyt avautumaan vitutusketjuun.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers

Jumatsuide, tässähän palaa usko elämään kertalaakista. Toivoa sopii, että kyse on todellakin 1:1 alkuperäisestä tuotteesta (alkuperäinen tarkoittaen minulle sitä Sinistä, jota myytiin 80-90-lukujen taitteessa), eikä MTV3-tyylisestä "perinnetietoisuudesta", jossa alkuperäisyydestä ei ole onnistuttu säilyttämään häivääkään (mikä muuten on "häivä"?).
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tästä se lähtee..taas

Saunassa keskusteltiin..
-Keiteltiin täällä keittoa joskus..
-Aha..., mutta otahan sitä sprite-limppaa!
-Mitä limppaa tuo on?
-Se on isin limppaa, ei lapsille!!!
-Ens kesänä mä kasvan isoksi, kasvan aikuiseksi, kasvan isiksi, sitten mä saan tota limppaa.

Eli, ensilauseesta olisin ollut huolestunut, mikäli kaveri olis edes 10-15-vuotta vanhempi, mutta kun kyseessä on nuorimmainen lapseni, 4- kesäinen kassari, mutta silti jäi kaivelemaan, että mitähän keittoa poika on keitellyt meidän bastussa... Mulle kun keiton ottaminen edustaa hivenen eri asiaa. No, nyt poika on jo kotiutettu äidin hellään huomaan, joten adios, mää jatkan tästä takaisin löylyyn, seurana, ainakin usea ulkomainen kylmä olut..
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Saunassa keskusteltiin..
-Keiteltiin täällä keittoa joskus..
-Aha..., mutta otahan sitä sprite-limppaa!
-Mitä limppaa tuo on?
-Se on isin limppaa, ei lapsille!!!
-Ens kesänä mä kasvan isoksi, kasvan aikuiseksi, kasvan isiksi, sitten mä saan tota limppaa.

Veikkaan, että kun poitsu on 15v, niin kolmosjerellä pitää jo aikamoista kiirettä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös