Kalsarikänniketju

  • 5 286 748
  • 66 740

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
karhuja kaadetaan ja aamulla 8 duuniin, on tämä elämä vain pelkkää ruusuilla tanssimista.. seuraavaksi aukeaa varmaan Famous Grouse viski ja parit siivut siitä ja sänkyyn, toivomaan että uni tulisi, joka ei kyllä tule..
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Loistavaa! - Nicholas Thieulon- Meinaa karata homma humalan puolelle. Antaa karata vaan rauhassa. Kohta on kyllä pakko käydä riipasemassa jotain safkaa naamarista alas että jaksaa painaa. 'Moikka tänään tehdään...' ?!
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Kohta on kyllä pakko käydä riipasemassa jotain safkaa naamarista alas että jaksaa painaa.

Hetkinen. Kesken dokaamisen safkaa? Ei näin, ei todellakaan näin.
Eihän hyvää känniä pilata millään safkalla!
Hurriganesia Youtubista ja kirkasta, näillä mennään.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
toki tinttaan myös Matti Nykäsen mestaruuden kunniaksi, koska mikään tekosyy ei ole tähän kelvoton.

Kaunista. Tähän väliin sopii kappale "Vain mäkimies voi tietää sen".

Kusta on tullut ruiskittua tänään kohtuullisen hyvä määrä. About palokunnan hevosen verran.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Hetkinen. Kesken dokaamisen safkaa? Ei näin, ei todellakaan näin.

Olen hakenut ja saanut erillisen luvan kalsaritoimikunnalta. Mitään laitonta en ole toki tehnyt! En halua saada kilpailukieltoa kalsarikänniketjuun joten sen vuoksi otin yhteyttä ylimpiin tahoihin lupaa hakiessa. Myönnän että olen mennyt sieltä mistä aita on matalin. Olen nauttinut pienen määrän ruokaa parantaakseni suorituskykyäni viinan juonnissa. Haluan pyytää anteeksi perheeltäni ja kaikilta niiltä jotka joutuvat kärsimään tekemästäni vääryydestä.

Edit. Tietenkin Kalsari ei kuitenkaa antikalsari?
 
Viimeksi muokattu:

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
I had a nightmare
I lived in a little town
where little dreams were broken
and words were seldom spoken

I tried to reach you
but all the lines were down
Summer rain began to fall
on this little town
...on this little town

The little people
have very little left to say
their words had all been shortened
they didn't really seem important

And I had a feeling
that you were very far away
but a little voice inside me said
you'll never get away from here

And it's 1, 2,
3 Times and you lose
of course it doesn't matter how you say it
I'm out of love
so there's nothing really more to say
I'm throwing it all away

Travis toimii näköjään kalsarikänneisä, ei juuri tuon osuvammin voi sanoa mitä juuri nyt mielessä liikkuu..
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Saakeli. Tässähän ihan riemastuu, kun on tuossa parinakin arkipäivänä joskus yksin täällä karjunut ja nyt on ketju elossa. Tähän tarvitaan parempaa humalaa.

Tai lihapiirakoita. Ruoka on mielestäni täysin sallittua dopingia tässä vaiheessa. Kuten myös kirkas viina.
No juu, tähän väliin pakolllinen jääkiekko-osuus, eli olen nyt ainaskin tunnin poissa ja pelaan NHL 2 tonnista kun parempaakaan ei tästä koneesta tähän hätään löydy.

Ja siis ei nyt saatana voi Casanovaan lähteä vaan tulkaa tänne Tampereelle tinttaamaan.
 
Viimeksi muokattu:

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Olen nauttinut pienen määrän ruokaa parantaakseni suorituskykyäni viinan juonnissa.

Eikö ala puskea vissyä otsasta, kun syö kesken viinan juonnin? meikäläinen, kun kesken vedon vetää safkat naamariin, niin kohta on hiki päässä ja kulaus ei enää putoa. Joten liemi-ravinnolla mennään täällä. Toki on eriasia jos ei ole vielä humaluspäissään. (Eka sittari voitollinen ;). Tosin luultavasti illan viimeinen...)
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Kyllähän safkan mättäminen kesken juopottelun on ankarasti kielletty!
Sitä ei saa anteeksi edes korkeimmalta hovioikeudelta.

Ihan hyvä setti tuli lonkerosta, viru valgeesta ja kokiksesta. Suosittelen!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Eikö ala puskea vissyä otsasta, kun syö kesken viinan juonnin? meikäläinen, kun kesken vedon vetää safkat naamariin, niin kohta on hiki päässä ja kulaus ei enää putoa. Joten liemi-ravinnolla mennään täällä. Toki on eriasia jos ei ole vielä humaluspäissään.

Kännissä ollaan. Mulla ainankin putoaa. Monesti esimerkiksi baari-illan päätteeksi tulee vedettyä jossain snägärillä muutaman vuorokauden energiantarpeet kurkusta alas mutta sen jälkeen viina putoaa vielä paremmin alas kuin nälkäisenä. Sitten jaksaa painaa jatkoilla kaikkea mahdollista. Toki jos olen vetänyt todelliset koomat ja jotain käyn safkaamaan niin sen jälkeen leivon nauttimani ainekset kokonaisena katukivetykseen tai wc-pönttöön.

Edit. En kyllä yleensä syö mitään kesken kalsaroinnin. Tänään on vain poikkeustilanne kun ei päivällä/alkuillasta ehtinyt mitään laapaisemaan.
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
SamSpadelle

muuten kiitos popcorn -chili reseptistä about vuoden takaa. Suht loistelias.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olen nauttinut pienen määrän ruokaa parantaakseni suorituskykyäni viinan juonnissa. Haluan pyytää anteeksi perheeltäni ja kaikilta niiltä jotka joutuvat kärsimään tekemästäni vääryydestä.

Suomen kansa voinee antaa anteeksi tekemäsi erheet jos kirjoitat kirjan, kuinka päivä toisensa jälkeen olet vuosikaudet raahannut itsesi läheiselle suolle ja vetänyt siellä joka ainoa päivä itsesi vyötäröä myöten kalsarikänneihin.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Suomen kansa voinee antaa anteeksi tekemäsi erheet jos kirjoitat kirjan, kuinka päivä toisensa jälkeen olet vuosikaudet raahannut itsesi läheiselle suolle ja vetänyt siellä joka ainoa päivä itsesi vyötäröä myöten kalsarikänneihin.

Jari Porttila sai jotain kautta tietoa tekemisistäni ja on aloittanut kirjoittamaan kirjaa. Kirjan nimestä minulla ei ole mitään tietoa mutta todennäköisesti jollain teistä saattaa olla sisäpiiritietoa siitä.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Olkoon vtu, kirjoitin neljä sivua jotain henkevää, mutta laitoin del ja lähen saatana Casanovaan.
Fuck this shit fuck. Entinen duunikaveri sanoi aina, että fucking fruitcake. Fucking shit. Vaikeeta nousta tästä.
 
Pitää itsekin alkaa tinttaamaan olutta. Kirkkaita ei valitettavasti kotona ole. Ehkä tylsin päivä ikinä ja suht ankara vitutus jyskyttää pään sisällä. Kaljaa on vähän mutta jonkinnäköiseen humalatilaan riittävästi, toivon.

Ajankohtakaan ei ole aloittamiselle liian myöhäinen sillä kalsarikänneille aika on aina oikea. Sitä paitsi tässä suhteellisen kuolleessa kaupungissa on kotona kovempi meno mitä missään saakelin baarissa ellei lukuun oteta speden monttua, eikä sinnekään huvita lähteä persaukisena nokkaansa näyttelemään.

Jatkoajan kalsarikänni- ketju sen sijaan vaikuttaa ensi-tutustumisen perusteella mitä loisteliaimmalta viihteeltä.

Ja jos sitä vielä saisi huomiseen saipa- tps matsiin kunnon säikkykrapulan päälle. (Ei näillä oluilla.)
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
tähän väliin pakolllinen jääkiekko-osuus, eli olen nyt ainaskin tunnin poissa ja pelaan NHL 2 tonnista kun parempaakaan ei tästä koneesta tähän hätään löydy.

Pakollinen jääkiekko-osuus kuuluu AINA asiaan, muistakaa se! Mulla on sentään nhl 2004 jollain päivityksillä tässä ja jatkoin liigakautta voittamalla Pelicansin 3-1 ja Antti Boman oli kauheessa liekissä tehtailemalla 1+1.

Seuraavaksi jännitän, missä vaiheessa telkusta katoaa kuva, kun ei mitään boxeja täällä ole.
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
mutta sen jälkeen viina putoaa vielä paremmin alas kuin nälkäisenä.

Ok. Mulla on sellainen pysyvä painajainen, kun kaverit ovat herättäneet kesken hyvien jurriunien ja on lähdettävä jatkamaan seuraava päivä myös. No, kestohan on toisena päivänä vallan kaamea ja kyllähän siinä jossain vaiheessa nälkäkin tulee. Siihen joku pizza, niin meikäläinen on pöydässä kun Kustaanmiekan kautta tullut (aika märkänä). Törkeä hiki ja ihan turha yrittää jollain miedolla sen jälkeen.

Alkaa muuten nousemaan hiusrajaan tämä Napoleon... Olen aika tyytyväinen, että päädyin kalsonkeihin tänään. Ei tämän parempaa ryhmää missään ravintolassa ole, eikä tarvitse ainakaan fyysisesti tapella :)
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Pakollinen jääkiekko-osuus kuuluu AINA asiaan, muistakaa se! Mulla on sentään nhl 2004

Olikos se tuo justiinsa missä se vakiomaali tehtiin vanhanaikaisella?
Vituttaa kun pleikkari hajos, ei nuppi enää kestäny kun tuli muutaman kerran näyttävästi turpaan eri peleillä. Vahingossa tippu kirjahyllystä alas.

Edit. Eihän täsä osu enää edes oikeille näppäimille saatana.
Hyvää ja halpaa, kahta autoo.
 
Viimeksi muokattu:

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Näen ensi yönä painajaisia The Pentistä, joka yrittää ottaa minulta suihin ja vielä onnistuu, mutta Ustrtnul elää vielä, joten toivon suojelun pelaavan.

Tavoitteena on kuitenkin pitää tämä ketju tämän illan aktiivisimpana jatkisketjuna, koska on homojen hommaa pohtia perjantai-iltana selvinpäin jotain järkevää lätkään liittyvää saati muuta asiallista.

Ja kohta otan esiin C64 emulaattorin ja pelaan vähän Wizard of Woria.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Onkohan Jatkoaika suhteellisen alkoholisoitunut foorumi? Tänne Kalsarikänniketjuun on suollettu jo yli 300 sivua teksiä :D
 

Senator

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, LA Kings
Näen ensi yönä painajaisia The Pentistä, joka yrittää ottaa minulta suihin ja vielä onnistuu, mutta Ustrtnul elää vielä, joten toivon suojelun pelaavan.

Tavoitteena on kuitenkin pitää tämä ketju tämän illan aktiivisimpana jatkisketjuna, koska on homojen hommaa pohtia perjantai-iltana selvinpäin jotain järkevää lätkään liittyvää saati muuta asiallista.

Ja kohta otan esiin C64 emulaattorin ja pelaan vähän Wizard of Woria.


Perketti nyt o nahrvinaisen hvä olo , saunass on käyty ja musu9ikkit raikaa. pitässköjän täa siirtyyy mAIKKARIN leffNaan perii vai ei . ajaa saa nähä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onkohan Jatkoaika suhteellisen alkoholisoitunut foorumi? Tänne Kalsarikänniketjuun on suollettu jo yli 300 sivua teksiä :D
Tän illan ainakin maksan minä. Pistäkää tulemaan kaikki S-market kuitit tänne, niin kyllä vanha ilmestyskirjanpitäjä nuo hommat hoitaa. Tämä tilitoimisto on suoraan helvetistä, eikä kovin vähällä sammu.

Onkos kellään mitään hyvää vinkkiä, mistään. Edes jotain toimintaa.Charles Bukowski, Henry Miller. Jarkko Ruutu, Semir Ben-Amor. Riitta Uosukainen. Matti Nykänen. Wayne Gretzky ja Janne Ojanen. Serbokroaatit, Homot, lesbot. Koff, Karhu, NHL2004, alkoholistit, kaljut, sauna, viina, vittu, pillu.

Naiset.

Mulla on vielä viinaa loppuillaksi ja kiitos toimittajamaksani(ei sentään Jatkoaika) siis kenties aamuun asti ellei jopa päivään, joten tervetuloa pöytään. Panos on pieni.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Missä vitussa luuraa mun luottotoimittaja? Nyt mulla saattas olla paiansvaa siaa Bumsimmudin Marcosta? Kuka pelaa kuka ei? Huomenna tehdään rahaa.

Ps. kuka pyyhki perseen verhoon? Vastaus. Luigi Di'Baggio? Vai oliko se sittenkin dynamiitti-Sergei?
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vaimo nukahti ja Reverend Bizarren infernaalisen hitaan musiikin tahdissa viinaa juon. Kalsareista on tosin luistettu; joulupukin tuoma yöpuku (!) on päällä, ja Hugh Hefner -kimono. Siis vittu, eka yöpuku yli 20 vuoteen, pakkohan sitä on pitää päällä aina kun voi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös