Kalsarikänniketju

  • 5 286 695
  • 66 740
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Orastava kalsareissa nautittu olutjuhla vaipuu harmaan epätoivon alle. Kaapissa on ainoastaan yksi Karjalan isompi tölkki. Mietin hetken, ehkä vaimoni ymmärtää tilanteen ja laskee minut lähikuppilaan tyydyttämään oluen janoni. Tämä mietinnän haara osoittautuu säälittäväksi toiveeksi. Vaimo kertoo avioeron olevan ratkaisu orastavaan parisuhdetta nakertavaan oluenkaipuuseeni.

Miten toimin? Soitan kaverilleni ja pyydän noutamaan minut etupihalta. Olen epäonnninen hylkiö. Kalsarikänniketjuun en liene kyllin arvokas kirjoittamaan koska juuri nyt puen vaatteita ylleni jotta täyttäisin yhteisöni vaatimat normit. Olen lähdössä ottamaan muutaman oluen. Tiedän ettei se tule muutamaan jäämään. Olen pahoillani toverit, olen pettänyt teidät.

Hmm... Kausaliteetti ei liene täysin auennut kirjoittajallemme. Jäämme mielenkiinnolla odottamaan kokeen tuloksia.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Hei Shayne! Tuu joku kerta teljäntorilla vastaan ku oon ottanu fattasta fyrkat ni raahaan sut suippokorvista rioon parille neloselle ja kerron elämän totuuksista :)

Ei voi mitään, mut pari päivää sitten joku postas tän tänne ja oon nauranu sitä sittemmin.. http://www.youtube.com/watch?v=YYv4yadRexY Onko kauniimpaa nähty?

Nauttikaa veljet ja vaviskaa niilot! On tää dokaaminen kyl ihan huippua. Kunhan ei vaan tarvis lappareiden perjantaipulloa koskaan alkaa dokaa. Se vois sattua jo...

PS. Mun mielestä tää vitun viheraho on täysin olematon ja ärsyttävä k-pää joka ansaitsee jotain sellaista jonka sille mielellään antaisin jos vaan olis käden ulottuvilla. "MuttaMinullaOnOikeus"-tyypit pännii mua ehkä eniten wannabeen*ggereiden, väkisin ruåtsia puhuvien ja "olen tärkeämpi ihminen kuin sinä"-kokkkaripaskahousujen ohella. Itse asiassa mua v*tuttaa melkein kaikki teistä! Mut ootte te ihan ok-tyyppejä kuitenkin. Toisinaan :)
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Johan pomppii. Olut maistuu varsin hyvälle ja kaverikin tuohon saapui. Eläkeläisiä ja olutta. Ah! Kerho otti kuokkaan 6-1, tekivät maalin. Sille seuraava!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Kerho otti kuokkaan 6-1, tekivät maalin. Sille seuraava!

Sille! No enää ei ole montaa peliä, joten otan sille seuraavan.

Sitten Vanessa Vandylle! Älkää nyt käsittäkö tätä minään perverssiona. Ihan vain uudelle SE:lle ;)

Mutta nyt saunaan...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jaahas, täällä taas lauantai-illan kunniaksi! Jos alottaisi kylmällä Karhulla ja jatkaisi Lagavulinin merkeissä...

Ja ensimmäinen hörppy otetaan HJ:n kunniaksi ja toinen Helgen! Ihmeiden aika ei todellakaan ole ohi.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Nyt soi Dio- I Speed at night ja olut maistuu yhä hyvälle. Perkskele, pitäskö sitä piipahtaa joskus yömyöhään vielä kapakassa, tuskinpa sentään! Kausi antaa periksi, minä en anna koskaan periksi!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kait se on ilmoittauduttava tännekin. Ohjelmassa ollut pullo JeanMaire -shamppanjaa JYPin voiton kunniaksi (jaajuu, hääpäiväähän tässä oikeastaan vietetään), sekä muutama lyhyt käskynjako eversti Sandelsin toimesta.

Olemme odottavalla kannalla sen suhteen, onko johtoesikunnalla vielä lisää tiedotettavaa.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Jaahas, täällä taas lauantai-illan kunniaksi! Jos alottaisi kylmällä Karhulla ja jatkaisi Lagavulinin merkeissä...

Ja ensimmäinen hörppy otetaan HJ:n kunniaksi ja toinen Helgen! Ihmeiden aika ei todellakaan ole ohi.

Lagavulinia ei oo prkl enää mut saa muut einekset kelvata.

Heh, täälähän on kohtalontovereita! Toi Lagavulinin puuttuminen kävi just tänään mieles ja Dio on soinu mullakin.

Eli mukana ollaan...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
CMX raikaa ja viinaa on, mikä on laulaa kun punssia on.
 

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
Avovaimo lähti kaverinsa kanssa baariin, joten ilta jatkuu yksin Etelä-Afrikkalaisen Springbok-valkkarin kanssa. Kuivat viinit eivät ole ihan se mun juttu, mutta suht hyvältä tämä maistuu. Viini tosin loppuu kohta, joten pitänee siirtyä karpalovodkadrinkin kautta Rekordeligin siidereihin. Asusteena on kalsareiden sijaan hattivatti-pyjama.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Hoblaa....

..niin, nyt on about litra jos toinenkin verta valutettu eri testeihin jokusien kuukausien aikana ja miestä kuvattu viipaleina niin kaalista kuin muualtakin lääketieteellisiin tarkoituksiin mysteerien selvittämiseksi ja on nyt sitten uudenvuoden jälkeen ensimmäisen kerran narskautettu -tällä kertaa- pullollinen Bombay Sapphirea kyytipoikineen elävöittämään matkamiehen maan taivalta tänne Satakunnankin suunnalle ja avautumaan mm. jatkoaika.comin kalsarit-ketjuun murheen murtamaa tilaansa. *hyms ja myms*

Eipä silti, Youtube viihdyttää metallisine kappaleineen illan viettoa ja internet on pullollaan lukemattomia sivustoja. Vitutusketjukin olisi varmasti vierailemisen arvoinen keikka, mutta taidan jättää väliin ettei tule avaudutta oikein ns. urakalla.

Kolleegoille tuliliemien parissa rattoisaa iltaa.

Terveisin: Tonto.
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Tässä töiden jäkeen siemailen olutta ja perkele kun maistuu hyvältä. Voisin käydä hakemassa shelliltä colaa ja juoda sitä huonon viskin (joululahja) kanssa. Talvikuningas soimaan ja football manageria.

Näin teen.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Vampyyrinmetsästäjä rupes tunkemaan ruutuun, joten päätin siirtyä tälle osastolle. Ilta jatkuu vielä. Jihuu! Pitäsköhän sitä vaikka pelata jotain mieltä ja adrenaliinitasoa nostattavaa? Elikkäs...pitkällisten ja huolellisten valmisteluiden jälkeen pokeria kehiin. Nyt ei voi kyllä mennä mikään pieleen.

Onkos täällä ketään muuta luojan luomaa otusta paikanpäällä?
 
Tässähän tämä menee. Päivä meni nukkuessa perjantain krapulaa pois ja kymmenen aikaan illalla nasautin sitten taas bissen. Hyvältä maistuu ja koko päivän nukkuneena ei varmaa hirveesti ala väsy painamaan. Noh. Koneella on tuorein Lost ja olohuoneessa Xbox 360 NHL 08:lla höystettynä. Lisäksi kaapit on alkomahoolia pullollaan, joten tuskinpa tässä tylsyyteen kuolee
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eihän tässä mitään ihmeempiä. Saaremaan läpinäkyvää on menossa jo toinen pullollinen. Ihan perusbasic meininkiä täällä tänään.

Tällä viikolla on kyllä taas tullut tintattua ihan kiitettävästi. Huvittavaa muuten, että viimeisen reilun kahden viikon aikana oon käynyt kolme kertaa risteilyllä ja nyt seuraavan reilun viikon aikana on vielä kaksi tiedossa. Noh, hyväähän se vaan tekee.

Tänä iltana tossa vasta pidin tinttaamisesta noin kaks tuntia taukoa, jonka takia nyt ei oikein tunnu kännäytyvän kunnolla. Tai no sen verran joo että suoraan ei onnistunut kävellä eikä silmät pysy telkkarin vauhdissa mutta siis kuitenkin.

Enkä mä oikein kuulu niihin keskeyttäjiin, joten tänäänkin vois viimeistellä ihan kunnolla.
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
On toi talvikuningas kyllä helvetin hyvä levy. Viski on just niin pahaa ku ajattelin. Eipä siinä toisaalta, hyvin toi näyttäis uppoovan. Onhan kahvi ja cola keksitty. En kyllä oo muutenkaan mikään kovin suuri viskin ystävä. Onneks on pari olutta ja siideriä siihen viereen.

Nimim. Cheltenham Championshipiin
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
Natsi on natsi vaikka voissa paistas. Osa nauraa, osa ei välitä, osa pelkää, osa jopa pelottavasti kunnioittaa. Tämä natsi ei kuitenkaan toista erään toisen natsin tekoja. Tämä natsi on vain natsi. Naurattaa kun osa saattaa jopa tykätä natsista. Natsi kerää kaiken kunnian hänen "SS" miesten tekemisistä. Natsilla on suojatyöpaikka. Onneksi Rautakansleri on vallassa ja natsi toimii vain hänen kätyrinään. Natsi ei nauti allekirjoittaneen suurta suosiota hänen lapin polttonsa jälkeen.

On topic: Golder Cap - Dry Apple. Yllätyin oikeen itsekkin mitä juon heti kun sen kirjoitin.

Winamp: Sentenced - End of the Road
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Natsi on natsi vaikka voissa paistas. Osa nauraa, osa ei välitä, osa pelkää, osa jopa pelottavasti kunnioittaa. Tämä natsi ei kuitenkaan toista erään toisen natsin tekoja. Tämä natsi on vain natsi. Naurattaa kun osa saattaa jopa tykätä natsista. Natsi kerää kaiken kunnian hänen "SS" miesten tekemisistä. Natsilla on suojatyöpaikka. Onneksi Rautakansleri on vallassa ja natsi toimii vain hänen kätyrinään. Natsi ei nauti allekirjoittaneen suurta suosiota hänen lapin polttonsa jälkeen.

On topic: Golder Cap - Dry Apple. Yllätyin oikeen itsekkin mitä juon heti kun sen kirjoitin.

Winamp: Sentenced - End of the Road

Niin kun nyt ollaan täällä känniketjussa, niin täytyy myöntää, että en nyt ihan saanut kiinni tosta sun natsista.

Että oliko se kuka?

(Ja toivottavasti ei se entinen Tshekin maajoukkuepelaaja)
 
Jep jep. Arvasin ettei uni tule, mutta onneksi Jugi Peltola vetää ranteet lukkoon ja tekee NHL:n dynastyssa piste per peli tahtia tehoja farmissa. Mikaelit Kurki ja Johansson on myös hurjassa vireessä. Unohtamatta tietenkään Wells "otsatukka" Greeno-Mcneiliä. Näillä mennään kenties aamuun (vai onko jo aamu?) asti!
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Aamu (vissiin) meni jo.

Joo. Nyt alkaa vihdoin olemaan todella taulut. Kyllä se viski nousee päähän. Vitun Cheltenham (johon minä olen luottanut vuodesta -99) yrittää kusta kaikki mun epärealistiset nousuhaaveet. Niin ne pelaajat vaan on edelleen paskoja.

Nimim. Gloryhunter

(Leeds, Tappara, Bilbao)

Vittu, hienoa todeta , että on ollut urpo jo kaksi viikkoa sitten selvinpäin. Juuri äsken tuli tieto, että olen signannut pelaajan 19k. Noi ei siinä, muutenkin on siirtorahat tiukilla. Ei ois välttämättä varaa huteihin. No Mutta, kaveri on pelkkä AMR/st

Heihei 19k£.

L1 se on iso raha jengille jolla ei oikeesti ole mitään mahdollisuuksia mestikseen. Köyhällä on vaikeempaa.

Yhy.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös